abonnement Unibet Coolblue
pi_42426534
Beste mede fokkers. Het ziet ernaar uit dat er vanavond weer eens een hoop drank in de maag, bloedbaan en levers van die gasten komt. Ik vraag mij dan ook af of ze vanavond eindelijk eens ver genoeg heen zijn dat er gekrikt wordt totdat het klettert. Want dat is wat de mensen willen zien – althans, ik wel zo´n perverse smeerlap ben ik wel achter mijn pc – Of toch niet? Nieeet

Wat denken jullie geef je mening eens zou ik zeggen.
Buiten pissen is ook niet alles.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 18:31:33 #2
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_42429213
Ik denk dat ze heel lief sprookjes na gaan spelen, en dan op tijd naar bedje gaan.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_42434592
De sprookjes van gebroeders geil Ik ben er klaar voor. Ik heb mij hier en nu, heden thans op dit moment geïnstalleerd met een ijskoud pilsje in afwachting van wat hopelijk een van de meest spraakmakende bb-taferelen ooit in de geschiedenis van Big brother gaat worden.
Buiten pissen is ook niet alles.
pi_42437414
Ok het is nog vroeg maar we zijn onderweg. De toon is gezet het drank vloeit en de muziek is opzwepend. De heupen worden gewiegd en de ogen worden al begerig!
Buiten pissen is ook niet alles.
pi_42438693
Het gaat de goede kant op...



pi_42439070

pi_42440305
Anderhalf uur verder de bewoners zijn al lekker warm gedanst. De mensen die aandacht willen zoeken nu automatisch het hoogste punt. Het kistje in het midden van de ruimte is daar een handig hulpmiddel voor. Heden thans op dit moment staat sabrina op dat kistje en mies komt er nu ook bij. Boten anna schalt door de luidsprekers. Het gaat naar verwachting.
Buiten pissen is ook niet alles.
pi_42440692
Rustige muzieknummers. Je ziet dat de sfeer knuffeliger wordt nu.
Buiten pissen is ook niet alles.
pi_42440839
Nog even dan wellen de eerste tranen uit de ogen van sommige van die gasten. Tranen die de wangen wassen.
Buiten pissen is ook niet alles.
pi_42441522
Een tranentrekker van een plaat nu.
Buiten pissen is ook niet alles.
pi_42441621
micheline is knal dronken aan het dansen, en sem schreeuwt om een kus van Saabje, gaat de goede kant op!
pi_42441763
Ruige sex, met vanillevla ofzo
pi_42441972
Hoe hopeloos en onozel het ook is. Da is da voor altijd. waar het over ging ik heb geen flauw idee maar de intonatie verade veel. Goh wat is tijntje toch gevoelig. Ik hoop dat die jongen in de toekomst ook in staat is om een mokkel te naaien zonder liefde. Anders wordt het een zwaar leven voor hem. TIJN EEN VROUW VANACHTER LANGS IN DE FOEF NAAIEN ZONDER LIEFDE DAT IS OOK GEIL MIE JONG.
Buiten pissen is ook niet alles.
pi_42442051
Yep gevoelige tijn wordt nu vervelend. Het leven is hard als je zwak van binnen bent.
Buiten pissen is ook niet alles.
pi_42442707
Lauw plaatje van p de leeuw ontlokt Marcia van een paar tranen.laatste nummer nu. Sensitav Tijn gaat verhaal halen bij Mo waarover het gaat is me niet duidelijk.
Buiten pissen is ook niet alles.
pi_42443891
Eg moet de prinsessenkamer uit dit biedt ruimte voor suggesties. Fase vrijgel is nu aangebroken.
Buiten pissen is ook niet alles.
pi_42444023
Het dat naar eenclimax nu. jeeey Overal dronken discussies.
Buiten pissen is ook niet alles.
pi_42444159
Hahha wat zijn mensen toch voorspelbaar. E10 dronken staat stennis te bouwen. Iedereen bezweet, uitgelopen mascara. Blablabla
Buiten pissen is ook niet alles.
pi_42448157
Na een aantal brandhaartjes na aanleiding van het tasten in het duister ligt iederen te ronken. Dat was een paar uur geleden wel anders. Er werd gerefereerd aan de fokkers waarvan hier verslag. http://snaptnix.edisk.nl/videoBB6/Semih_flipt.wmv
Buiten pissen is ook niet alles.
pi_42451107
Heb jij je eigen plekkie gekregen?
pi_42452385
Ja daar lijkt het wel op. Wij kampers hebben een spreekwoord, vriendenkennissen en bekenden zitten op zolder en die heb je niet in de wagen. Maar dat geeft niet joh ik heb ondanks alles mij gisteren kosteloos vermaakt.
Buiten pissen is ook niet alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')