abonnement Unibet Coolblue
pi_2711174
kan iemand mij een spoed cursus pascal geven? snap er de ballen niet van en heb a.s. maandag tentamen en weinig tijd.... iemand tips?
Yo momma's so ugly when she joined an ugly contest, they said "Sorry, no professionals."
  zaterdag 5 januari 2002 @ 00:51:46 #2
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_2711188
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 00:50 schreef ThaPimP het volgende:
kan iemand mij een spoed cursus pascal geven? snap er de ballen niet van en heb a.s. maandag tentamen en weinig tijd.... iemand tips?
Ik zou zeggen, lees een boek over die mooie taal. Je dacht toch niet dat iemand jou in een weekendje een spoedcursus programmeren kan geven?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 5 januari 2002 @ 00:58:28 #3
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_2711248
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 00:50 schreef ThaPimP het volgende:
kan iemand mij een spoed cursus pascal geven? snap er de ballen niet van en heb a.s. maandag tentamen en weinig tijd.... iemand tips?
Je bent in ieder geval lekker op tijd!
Scoor je punten mee...
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 5 januari 2002 @ 01:06:54 #4
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_2711355
Voor 1000 gulden kom ik langs. (wherever in Nederland) En dan krijg je een les van 2 en half uur. Lemme know.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  zaterdag 5 januari 2002 @ 01:19:48 #5
5673 heijx
Qui que boue
pi_2711519
Just face the music, and dance...

Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
  zaterdag 5 januari 2002 @ 01:33:23 #6
14187 Amos
Sweet child in me, heaaaaal
pi_2711685
Als je de stof niet kent, moet je het van de adere kant gaan bekijken: hoe kom ik achter het tentamen en wat gaan ze me vragen:
- moet je een demo-proggie maken
- moet je dulle theorievragen beantwoorden

Ga dus op zoek naar tentamens uit het jaar ervoor. Bel desnoods de leraar en vraag of hij je een proeftentamen kan geven zodat 'jij weet wat je kan verwachten'.

Ik neem aan dat dit de enige programmeertaal is die je moet leren, want anders zou je er wel tijd in steken

Happiness is a warm gun
pi_2712177
is het de taal? (de syntax) of de inhoud ervan? (wat het doet)
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
  zaterdag 5 januari 2002 @ 09:26:11 #8
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_2712711
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 00:50 schreef ThaPimP het volgende:
kan iemand mij een spoed cursus pascal geven? snap er de ballen niet van en heb a.s. maandag tentamen en weinig tijd.... iemand tips?
Eerder beginnen voor je hertentamen.
[url=http://edrumpicsite.flappie.nl]http://edrumpicsite.flappie.nl[/url] Voor foto's + commentaar van/over electronische drumstellen!
pi_2712773
Als je er de ballen van snapt, zal zelfs een spoedcursus niet helpen. De taal is voor een programmeur namelijk niet belangrijk. Pascal, C/C++, Cobol, Fortran, het zal me allemaal een worst wezen, binnen een week heb je dat wel door. Als je er maar iets van snapt.

Nederlands is 100x ingewikkelder iig. De woordenschat van pascal is misschien 100 ofzo, terwijl van Nederlands daar 3 boeken dik over geschreven kan worden. Dus de taal pascal leren kan iedereen, maar of je er daarna ook nog wat mee kan is natuurlijk maar de vraag.

Dus wat jij nodig hebt is niet een cursus pascal, maar een cursus algoritme analyse. Immers, als je een algoritme op papier kan zetten, kun je dat vervolgens met pascal wel programmeren, of met c/c++, cobol, modulo2, php, e.t.c.

Wil ik je best geven, met natuurlijk pascal als leidraad, zodat je de taal ook meteen leert, maar sja zoals hier boven al gezegt werd... cursussen zijn kostbaar, en het is maar de vraag of je dat overhebt voor een voldoende op je tentame.

pi_2712789
Zucht. Programmeren is keileuk en ik wil er graag mensen bij helpen, maar nu zeker niet. Doe zelf eerst maar eens wat moeite. Sjezus, het weekend voor het tentamen beginnen met zo'n leuk vak. Zwans!
  Admin zaterdag 5 januari 2002 @ 11:29:47 #11
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_2713023
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 10:17 schreef Stonehead het volgende:
Doe zelf eerst maar eens wat moeite. Sjezus, het weekend voor het tentamen beginnen met zo'n leuk vak. Zwans!
Ik zou het zelf wat vriendelijker hebben uitgedrukt, maar ik ben het met Stonehead wel eens: was eerder begonnen..
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 5 januari 2002 @ 13:03:08 #12
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_2713556
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 10:17 schreef Stonehead het volgende:
Zucht. Programmeren is keileuk en ik wil er graag mensen bij helpen, maar nu zeker niet. Doe zelf eerst maar eens wat moeite. Sjezus, het weekend voor het tentamen beginnen met zo'n leuk vak. Zwans!
Idd. Sukkel. Ga Duitse woordjes leren ofzo.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_2735138
nou jongens bedankt voor jullie advies maar heb het vandaag gehad en vrees dat het toch een herretje is geworden...
Yo momma's so ugly when she joined an ugly contest, they said "Sorry, no professionals."
pi_2735207
quote:
Op maandag 07 januari 2002 16:34 schreef ThaPimP het volgende:
nou jongens bedankt voor jullie advies maar heb het vandaag gehad en vrees dat het toch een herretje is geworden...
Eigen schuld dikke bult

While (NOT geleerd) do

begin
Studeren;
If (kennis > voldoende) geleerd = true;
end;

studiepunt = studiepunt + 1;

pi_2735208
quote:
Op maandag 07 januari 2002 16:34 schreef ThaPimP het volgende:
nou jongens bedankt voor jullie advies maar heb het vandaag gehad en vrees dat het toch een herretje is geworden...
Voortaan dus maar op tijd je huiswerk maken?
pi_2735262
Hehehe ... ik was ook nooit echt optijd begonnen ... weet nog dat we een keer iets niet lokaal mochten declareren in pascal .. de hele klas deed dat wel en zei aan het eind tegen de leraar .. ja maar, het progje doet het toch

De leraar werdt helemaal gek hehe

pi_2736171
quote:
Op maandag 07 januari 2002 16:45 schreef XxPl0SiVe het volgende:
Hehehe ... ik was ook nooit echt optijd begonnen ... weet nog dat we een keer iets niet lokaal mochten declareren in pascal .. de hele klas deed dat wel en zei aan het eind tegen de leraar .. ja maar, het progje doet het toch

De leraar werdt helemaal gek hehe


ja lache
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')