abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 januari 2002 @ 16:25:10 #76
19319 weyden
viruseliminator
pi_2745997
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 08:12 schreef Poorguy het volgende:
Ik had mij voorgenomen om niet meer te reageren, maar als ik in dit topic lees wordt ik wel zó verschrikkelijk misselijk van die Marky........ Ik begrijp ook niet waarom jullie zo geduldig blijven om keer op keer zijn stompzinnige uitspraken te weerleggen. Dit mannetje heeft al een hele tijd geleden toegegeven dat hij zich indentificeerd met Andries en dat hijzelf net zo achterbaks en gemeen met mensen omgaat, zo'n knul neem je dan toch niet serieus meer........ Lekker laten lulllen die Marky, één pot nat met die Andries....


Ja de discussie blijft levendig. Hoe kom je aan dat leuke plaatje poorguy?? Welke site??
  dinsdag 8 januari 2002 @ 17:11:05 #77
4490 Tinkepink@work
Kloon van Tinkepink.
pi_2746224
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 12:27 schreef vinkje het volgende:
Op dinsdag 08 januari 2002 08:12 schreef Poorguy het volgende:
____________________________________________________________
Ik had mij voorgenomen om niet meer te reageren, maar als ik in dit topic lees wordt ik wel zó verschrikkelijk misselijk van die Marky........ Ik begrijp ook niet waarom jullie zo geduldig blijven om keer op keer zijn stompzinnige uitspraken te weerleggen. Dit mannetje heeft al een hele tijd geleden toegegeven dat hij zich indentificeerd met Andries en dat hijzelf net zo achterbaks en gemeen met mensen omgaat, zo'n knul neem je dan toch niet serieus meer........ Lekker laten lulllen die Marky, één pot nat met die Andries....
___________________________________________________________
Poorguy, wist jij dan niet dat die Marky echt helemaal bezeten is van Die Fries, volgens mij drommt hij er s'nachts ook van. Je bent echt zwaar gestoord als je zo'n mannetje als Andries de hand boven het hoofd houd. Dan heb je totaal geen mensenkennis.
Laat die jongen toch! Zoals al wel vaker gezegd is dit een discussieforum en voor een goede discussie heb je 2 partijen nodig (en een meningsverschil).
Volgend jaar denken we allemaal met weemoed terug aan Marky en hoe hij ondanks al het vuil dat hij naar zijn hoofd kreeg geslingerd Andries bleef verdedigen (net als met Ferdy het jaar ervoor).

Overigens ben ik van mening dat je Andries absoluut geen slecht mens kan noemen. Vind hem eerder een persoon waarbij de lichte en donkere kanten van zijn karakter in evenwicht zin en die voldoende lef heeft om dit ook aan de wereld te laten zien.

Nee, ik ben niet aardig!
pi_2746373
Sorry, beetje of toppik, maar op wie heeft Schatje nou gestemd???
  dinsdag 8 januari 2002 @ 17:44:06 #79
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_2746516
Wat doet iedereen toch moeilijk...het is toch gewpn duidelijk dat Andries DE eikel van BB3 is geworden...als je bekijkt hoe hij zich heeft gedragen,hoe hij tegenover de dames deed.Hij pakte alles wat los en vast zat...lekker voorbeeld voor al die leerlingen die hij les gaf.
Maar goed,moet ie natuurlijk helemaal zelf weten...denk alleen niet dat veel dames hem nu nog leuk zullen vinden,maar da's zijn probleem.
Ik snap die dames trouwens ook niet echt,dat ze in dat zielige gedoe dan hem intrappen zeg!! Maar ja,ik weet natuurlijk niet hoe het is als je daar zit dus...

Iig,dat Marky zo voor andries opkomt is ok.Weten we meteen wat voor type hij is en dat we daar dus verder niet op moeten reageren. Hij zal wel hetzelfde met vrouwen omgaan als De Fries, dus dat zegt al genoeg lijkt mij...

To infinity…and beyond!
pi_2746675
Hij heeft iniedergeval zo gedaan al de auto heet die hij gewonnen heeft .
Maar dat geeft ook gelijk aan dat hij meer om geld geeft dan hij om mensen geeft .
Mensen kun en mag je gebruiken en van geld moet je houden is zijn motto .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  dinsdag 8 januari 2002 @ 18:17:27 #81
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2746927
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 17:44 schreef ivetje het volgende:
Wat doet iedereen toch moeilijk...het is toch gewpn duidelijk dat Andries DE eikel van BB3 is geworden...als je bekijkt hoe hij zich heeft gedragen,hoe hij tegenover de dames deed.Hij pakte alles wat los en vast zat...lekker voorbeeld voor al die leerlingen die hij les gaf.
Maar goed,moet ie natuurlijk helemaal zelf weten...denk alleen niet dat veel dames hem nu nog leuk zullen vinden,maar da's zijn probleem.
Ik snap die dames trouwens ook niet echt,dat ze in dat zielige gedoe dan hem intrappen zeg!! Maar ja,ik weet natuurlijk niet hoe het is als je daar zit dus...

Iig,dat Marky zo voor andries opkomt is ok.Weten we meteen wat voor type hij is en dat we daar dus verder niet op moeten reageren. Hij zal wel hetzelfde met vrouwen omgaan als De Fries, dus dat zegt al genoeg lijkt mij...


Goh wat knap van jou zeg...

Volgens mij ben ik niet anders dan andere. Volgens mij is het meer zoals hier boven geschreven dat ieder mens zijn donkere en lichte kanten heeft. Iemand die het onderkend is goed in contact met zijn persoonlijkheid, de mensen die het altijd verbergen zijn volgens mij veel gemener en duisterder dan wie ook. Andries heeft er gebruik van gemaakt en ons dit laten zien.
Om BB te winnen moet je haast een super saai iemand zijn die zich verbergt en zich niet een kant durft te kiezen maar altijd neutraal staat. En dat is heel simpel

Misschien al eens aan de vrouwen gedacht?
Hoe hebben die hem gebruikt? Tuurlijk hij knuffelde graag. Maar ze hingen maar wat graag aan hem. Ze vonden zijn aandacht ook maar wat makkelijk. Volgens mij komt het altijd van twee kanten.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 08-01-2002 18:27]

  dinsdag 8 januari 2002 @ 18:23:00 #82
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2747003
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 17:56 schreef MMXMMX het volgende:
Hij heeft iniedergeval zo gedaan al de auto heet die hij gewonnen heeft .
Maar dat geeft ook gelijk aan dat hij meer om geld geeft dan hij om mensen geeft .
Mensen kun en mag je gebruiken en van geld moet je houden is zijn motto .
Zit zo niet heel BB inelkaar. De redaktie gebruikt de bewoners en de bewoners elkaar en ook weer BB.

En volgens mij mag je hem nog steeds niet aanrekenen dat hij voor het geld koos.

Wat deed Koos vorig jaar... die deed precies het zelfde, die koos voor de zekerheid.
Koos was er ook heilig van overtuigd dat hij het zou afleggen tegen Robin en Bianca. Voor hem was 50.000 gulden veel geld. Hij koos ook voor het geld. Ik heb niemand horen roepen vorig seizoen dat Koos een geldwolf was.
De situatie van Andries was precies het zelfde. Hij wist dat zijn kans 0 was, hij koos voor de zekerheid.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 08-01-2002 18:28]

pi_2747036
Zeg, is er geen plaatje van zn ex-vriendin Nienke??
Ben wel benieuwd hoe ze eruit ziet!

Sorry, misschien hebben jullie dat al gegeven ofzo, maar ben hier nog maar net, dus niet alles gevolgd

  dinsdag 8 januari 2002 @ 19:20:16 #84
11498 Arjeninho
Verloren zoon.
pi_2747668
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 18:24 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Zeg, is er geen plaatje van zn ex-vriendin Nienke??
Ben wel benieuwd hoe ze eruit ziet!

Sorry, misschien hebben jullie dat al gegeven ofzo, maar ben hier nog maar net, dus niet alles gevolgd


Best een mooie meid!

- Blank
- Bruin lang haar
- Slank (mooi lichaam)
- +/- 1.67 - 1.73
- Mooie grote ogen

Alleen ze ziet zo ontzettend bleek

(Vriend van mij beweert dat ze een "hoge venusheuvel" heeft )

[b]I'm #1 so why try harder[/b]
pi_2747861
quote:
Op maandag 07 januari 2002 21:36 schreef marky het volgende:

[..]

Valt nog te bezien ik ga eerst nog een keer die band afkijken.


Ze heeft ook een keer naakt lopen dollen in arm na het diner met Frank i.v.m. nominatie.
pi_2747920
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 18:17 schreef marky het volgende:

[..]
Misschien al eens aan de vrouwen gedacht?
Hoe hebben die hem gebruikt? Tuurlijk hij knuffelde graag. Maar ze hingen maar wat graag aan hem. Ze vonden zijn aandacht ook maar wat makkelijk. Volgens mij komt het altijd van twee kanten.


De vrouwen treffen geen schuld!!
  dinsdag 8 januari 2002 @ 19:47:56 #87
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2747976
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 19:43 schreef schatje het volgende:

[..]

De vrouwen treffen geen schuld!!


Lekker makkelijk.
  dinsdag 8 januari 2002 @ 19:50:38 #88
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2748011
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 19:20 schreef Arjeninho het volgende:

[..]

Best een mooie meid!

- Blank
- Bruin lang haar
- Slank (mooi lichaam)
- +/- 1.67 - 1.73
- Mooie grote ogen

Alleen ze ziet zo ontzettend bleek

(Vriend van mij beweert dat ze een "hoge venusheuvel" heeft )


Ziet ze nu nog zo bleek?

Maarre wordt toch tijd voor een foto.

  dinsdag 8 januari 2002 @ 20:25:59 #89
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2748415
Andries wol trochgean mei BB

8-1-2002

BB-Andries wit fan gjin ophâlden.
De 24-jierrige Drachtster wol meidwaan
oan in nij Big Brother-avontuer yn it
bûtelân. Andries wûn net de haadpriis,
mar wol in nije auto en 75 tûzen gûne.

Weromkomme op it Drachtster Lyceum
as learaar Nederlânsk sit der foarearst
net yn. Miskien wurdt it noch wat mei
syn muzykkarriêre, want Andries sjongt
net ûnfertsjinstlik yn 'e band Kelvin.

Bron:
www.omroepfriesland.nl

Pctje van MW heeft het vertaald

BB-Andries wit fan gjin ophâlden.
(BB-Andries weet van geen ophouden)
De 24-jierrige Drachtster wol meidwaan
(De 24-jarige Drachtster wil meedoen)
oan in nij Big Brother-avontuer yn it bûtelân.
(aan een nieuw Big Brother-avontuur in het buitenland.)
Andries wûn net de haadpriis,
(Andries won niet de hoofdprijs)
mar wol in nije auto en 75 tûzen gûne.
(maar wel een nieuwe autor en 75 duizend gulden)

Weromkomme op it Drachtster Lyceum
(Terugkomen op het Drachtster Lyceum)
as learaar Nederlânsk sit der foarearst net yn.
(als leraar Nederlands zit er voorlopig niet in.)
Miskien wurdt it noch wat mei syn muzykkarriêre, want Andries sjongt net ûnfertsjinstlik yn 'e band Kelvin.
(Misschien wordt het nog wat met
z'n muziekcarriere, want Andries zingt
niet onverdienstelijk in de band Kelvin)

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 08-01-2002 21:05]

  dinsdag 8 januari 2002 @ 22:33:27 #90
19319 weyden
viruseliminator
pi_2750295
wat een vreselijke taal dat Fries. Kunnen we dat niet verbieden...een soort "taaloorlog'zoals in België. Wat staat er nou eigenlijk>? Kan iemand het vertalen.
pi_2750402
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 19:47 schreef marky het volgende:

[..]

Lekker makkelijk.


En heb je banden nog terug gekeken?
pi_2750782
Meedoen met een BB in het buitenland, ook weer iets wat hij van Gertjan gehoord heeft, die maakte daar een grapje over, dat hij zich op ging geven voor een BB avontuur in het buitenland. En wat doet die Fries, hij wil in een buitenlandse BB, kijken of hij daar ook weer een flinke geldprijs weg kan kapen.
Maar daar zullen ze hem niet willen. Misschien een BB in Timboektoe.
Opgeruimd staat netjes.
  dinsdag 8 januari 2002 @ 23:08:14 #93
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2750942
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 22:59 schreef vinkje het volgende:
Meedoen met een BB in het buitenland, ook weer iets wat hij van Gertjan gehoord heeft, die maakte daar een grapje over, dat hij zich op ging geven voor een BB avontuur in het buitenland. En wat doet die Fries, hij wil in een buitenlandse BB, kijken of hij daar ook weer een flinke geldprijs weg kan kapen.
Maar daar zullen ze hem niet willen. Misschien een BB in Timboektoe.
Opgeruimd staat netjes.
  dinsdag 8 januari 2002 @ 23:09:39 #94
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2750972
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 22:39 schreef schatje het volgende:

[..]

En heb je banden nog terug gekeken?


Nog niet.
Eerst effe zin maken.
  woensdag 9 januari 2002 @ 21:06:09 #95
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2761643
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 22:39 schreef schatje het volgende:

[..]

En heb je banden nog terug gekeken?


Ik heb haar blote tieten nog een keer in de slaapkamer voorbij zien komen. Dat was tijdens de battlemarathon.
quote:
Door schatje - woensdag 09 januari 2002 19:55


Andries gelukkig het Huis uit: 'Ik heb een toptijd gehad!' (Hij vertelt onder toeziend oog van
zijn vader hoe heerlijk hij het in het Huis heeft gehad)
Andries reageert gereserveerd op de vraag van Story of hij vindt dat hij nog wel voor de klas
kan terugkeren gezien zijn discutabele gedrag in het Huis
'Op het onderwerp onderwijs wil ik niet te diep ingaan,' zegt hij.'Op het moment dat ik BB instapte, heb ik meteen gezegd dat dit een nieuwe uitdaging voor mij is en dat ik hiermee twee jaar lesgeven uitsluit. Ik wilde een nieuwe weg inslaan en zien wat er nog meer in de wereld te koop is: Daarom heb ik meegedaan met BB!
Verder wil ik niet reageren op wat mensen van mij vinden. Het gaat er niet om of ik me iets kan
voorstellen van die reacties; mensen mogen alles van mij vinden, dat doet mij niet veel.
Ik heb een toptijd gehad, eruit gehaald wat er in zat en er vrienden aan overgehouden.Sowieso Diane, ik kan het heel goed met haar vinden, we hebben samen gelachen, gehuild en voelen elkaar goed aan. Zij is een top maatje van me geworden. Wat ik straks ga doen?
Ik zie wel wat op mijn pad komt, in elk geval voorlopig niet meer het onderwijs in. Met mijn bandje Kelvin ga ik zeker verder, dit weekend gaan we weer repeteren en ik zou het leuk vinden om straks in kroegen op te treden.'


Dus zoals hij al zo vaak heeft aangegeven.
Hij wil niet eens terug naar het onderwijs.
quote:
Een kleine greep uit de vele reacties die wij kregen op onze vraag of Andries nog wel voor de klas mag staan.

Nee, Andries kan nooit meer terugkeren in het onderwiijs! Deze man heeft laten zien dat zijn hormonen het continu winnen van zijn verstand.Een man die binnen een paar weken drie meisjes afwerkt terwijl hij weet dat de camera's op hem staan gericht en heel Nederland hem kan zien.Hij is regelmatig beschonken, autoritair en manipuleert mensen en speelt ze tegen elkaar uit, en wordt door niemand ooit nog serieus genomen.Afgezien van het feit dat hij er verschrikkelijk uitziet (ordinair, geblondeerd haar, te veel ringen, en piercings e.d.) heb je als leerkracht een voorbeeldfunctie te vervullen.Tegen zo'n man moeten de leerlingen in bescherming worden genomen.
mevr. M. Bernee


Het zal je moeder maar zijn. Wat een bekrompe gedachtes. Vraag me af of zo iemand wel moeder mag zijn. Het woordje nooit geeft meteen al weer wat voor een verschrikkelijke bekrompen iemand het is. Volgens mij kan deze mevrouw opgepakt worden voor discriminatie. Iemand veroordelen op zijn uiterlijke verschijning is nogal bot.
quote:
Natuurlijk kan Andries door het gedrag dat hij op tv en op internet heeft laten zien, nooit meer terugkeren voor de klas.Al is het lerarentekort nog zo nijpend! Deze leraar heeft zichzelf volstrekt belachelijk gemaakt en een leraar heeft nu eenmaal een voorbeeldfunctie t.o.v. zijn leerlingen. Zou u uw kinderen toevertrouwen aan iemand die niet tegen tegenspraak kan, dozen vol strafwerk van zijn leerlingen bewaart en op tv toont, zegt te vallen op meisjes van 18 jaar (en in tegenspraak met wat hij zegt, prive en werk niet gescheiden kan houden en wel een relatie met een leerlinge heeft gehad) etc.?
Mevr. B van Veste
Het is haast aandoenlijk. Zou zo iemand nou ook nog kinderen hebben. Je moet er toch niet aan denken. Geloofd heilig in de roddelbladen. Ook weer zeer bekrompen. Het woord nooit. Nee hoor we zijn zo tolerant.
quote:
Na al zijn capriolen zou ik achter mijn oren krabben als deze man als leraar voor de klas van mijn dochter zou komen te staan. Verder vind ik die Diane wel erg hypocriet om de publieke opinie bekrompen te vinden. Zij is zelf degene geweest die met mannen lag te donderjagen en denkt ze nu werkelijk dat dat allemaal normaal was?
Mevr. M. van Henten, Heemskerk
Vraag me af hoe die mevrouw aan haar dochter is gekomen.Zou ze ook met haar man voor hebben liggen donderjagen? Zal wel niet want dat is niet normaal volgens mevrouw van Henten. Ze zal dus wel bevrucht zijn via KI.
quote:
Nee, Andries maakt geen kans meer. Die heb ik afgeschreven! aldus Kelly elders in het blad
(bron: Story)
Alsof Andries nog wat met Kelly zou willen.


Zeer vermakelijk allemaal om te lezen. Maar alles natuurlijk wel met een korrel zout.

pi_2762198
Jezus Marky mogen die mensen ook hun mening hebben.Gelijk weer zo op je teentjes getrapt.Met je 'het zal je moeder en dit en dat maar wezen.'

En dat argument van Kelly niet meer naakt lopen gaat niet op.Fijn dat je dat nu inziet!!
Is wel een keer leuk voor de verandering!!

  woensdag 9 januari 2002 @ 21:55:18 #97
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2762435
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 21:41 schreef schatje het volgende:
Jezus Marky mogen die mensen ook hun mening hebben.Gelijk weer zo op je teentjes getrapt.Met je 'het zal je moeder en dit en dat maar wezen.'
Zie het laatste zinnetje.
Was meer om even aan te geven wie of wat er nu oordeelt. Volgens mij is het allemaal nog al dubbel. En van mij mogen die mensen natuurlijk een eigen mening hebben. Mag er toch ook mijn commentaar opgeven. Die mensen geven toch ook commentaar.
quote:
En dat argument van Kelly niet meer naakt lopen gaat niet op.Fijn dat je dat nu inziet!!
Is wel een keer leuk voor de verandering!!
Nou ja... één keer heb ik het gezien maar in princiepe heb je gelijk
pi_2762868
Wat een hypocrisie in het jaar 2002 dat Andries niet meer voor de klas zou mogen omdat hij aan BB heeft meegedaan.Ik beklaag hem dat hij in deze tijd de schooljeugd onder zijn hoede heeft, zulke lekkertjes zijn het immers niet.Een leraar is ook maar een mens en laten we wel wezen en ons afvragen: welke doodzonde heeft hij eigenlijk begaan? Is hij vrij man of niet? Mag hij alsjeblieft zoenen wie hij wil?
Mevr. D. Pison, Apeldoorn

Was ik vergeten(express)
pi_2763086
Mevr M Berne
Mevr B van Veste ........en
Mevr M van Henten
hebben helemaal gelijk, en laten zien dat ze mensenkennis hebben.

___________________________________________________________

  woensdag 9 januari 2002 @ 22:38:32 #100
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2763240
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 20:25 schreef marky het volgende:
Andries wol trochgean mei BB

-geen nederlands stukje tekst-


Wanneer GAAN DIE FRIEZEN NOU EENS INTEGREREN?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')