abonnement Unibet Coolblue
pi_42400311
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 19:16 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ze heeft het in het huis gezegd, dus dat zullen de streams wel geweest zijn dan
Ik heb Semih horen zeggen, toen Marlies een keer opperde dat er meer actie in het huis moest komen

"Ja, zoals een slachthuis in de fik steken"

Ik kan dus beamen wat PC Eend al eerder naar voren bracht. En ja, ik geloofde hem in eerste instantie niet, maar de stelling is dus correct.

Al vind ik ex-terrorist wel een beetje zwaar.

Overigens hoeft ze geen strafblad te hebben. Ze kan ook letterlijk meegelopen zijn achter een hek waar ze niet komen mocht, of ze stond buiten de hekken de mensen aan te moedigen oid. Daar krijg je imho geen strafblad van....

Het verbaast me wel van haar. Had het absoluut niet achter haar gezocht. Maar kennelijk is ze in de loop der tijd veranderd....

Denk niet dat ze nog zo fel in haar daden zal zijn. Ze reageert ook absoluut niet negatief tegen mensen over het vlees, of probeert minder vlees het huis in te krijgen.

Ik heb het gevoel dat ze er vrede mee heeft, en is er minder radicaal en zeker niet evangelisernd over haar vegetariėr zijn...

Ze is gewoon lief en heeft een warm hart, naar mens en dier
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42400697
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 20:06 schreef PC eend het volgende:

[..]

Die lees ik nooit
pi_42401235
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 20:08 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Al vind ik ex-terrorist wel een beetje zwaar.
Ik vind dat toch zeker een terreurdaad en het doet het wel lekker als topic titel
quote:
Overigens hoeft ze geen strafblad te hebben. Ze kan ook letterlijk meegelopen zijn achter een hek waar ze niet komen mocht, of ze stond buiten de hekken de mensen aan te moedigen oid. Daar krijg je imho geen strafblad van....
Volgens mij heeft ze zelf gezegd dat ze daar een strafblad aan over heeft gehouden
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Moderator donderdag 5 oktober 2006 @ 21:33:52 #29
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42403816
Maar zijn die arme beesten dan levend verbrand?
Dan kun je ze toch beter opeten?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_42409313
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 18:55 schreef PC eend het volgende:

[..]

Elke poep en een scheet komt op de blog, maar dit dan weer niet (geloof ik)
Precies Een heel gedoe om een plukje shag, niet eens een pakje. Topics werden er over vol geschreven
  donderdag 5 oktober 2006 @ 23:56:29 #31
135132 Ice_rulez
ijskoud de lekkerste
pi_42409600
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 23:47 schreef itsme het volgende:

[..]

Precies Een heel gedoe om een plukje shag, niet eens een pakje. Topics werden er over vol geschreven
Die zijn er nog steeds SCANMAN!!! TIETUH!!! # 4
48 uur = 48 uur!!!
pi_42422555
lekker belangrijk allemaal
wat maakt het uit wat ze gedaan heeft ze is al veroordeelt
dus waarom zou hummie dat nog een keer doen

en die actie van e10 daar ben ik het mee eens als daar nog iets mee gedaan wordt

en dan vind ik het toepasselijk als e10 2 weken lang alle huishoudelijke klusjes voor zijn rekening moet nemen

dat lijkt me leuk want ik ziet hem nooit echt veel doen in het huis beetjuh slap lullen dat kan hij wel
en een beetjuh met rik klooien
pi_42425148
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 20:30 schreef PC eend het volgende:

en het doet het wel lekker als topic titel
Het is je waarschijnlijk alleen maar om die titel te doen.

Een activiste die met een spandoekje achteraan loopt een terrorist noemen?? gaat mij te ver.
Je kunt ook b.v. spreken dat PCeend een Internet terrorist is die de dingen des levens verdraait in zijn berichten puur en alleen uit sensatie.
Of dat je alle Amsterdammers moordenaars gaat noemen omdat er in die stad wel eens een moordtje meer of minder gaande is.
pi_42435171
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 14:33 schreef remmeltjuh het volgende:
lekker belangrijk allemaal
wat maakt het uit wat ze gedaan heeft ze is al veroordeelt
dus waarom zou hummie dat nog een keer doen
Ik wil mensen alleen maar informeren, en ik denk dat hummie het ook al lang wist en dat dat gegeven juist een pre was, omdat ze dan behalve een negerin, homo en een turk ook iemand had met een 'volkert-achtige' achtregrond tegenover een paar mensen met met fortuyn-achtige denkbeelden kon zetten.
Ze had het niet voor niks vaak over een afspiegeling van de samenleving...
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_42435284
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:59 schreef X_Kanus_X het volgende:

[..]

Het is je waarschijnlijk alleen maar om die titel te doen.

Een activiste die met een spandoekje achteraan loopt een terrorist noemen?? gaat mij te ver
Ik vond het wel een lekker pakkende titel ja, maar daar was het mij niet alleen om te doen.
Ik heb op de een of andere manier meer moeite met mensen die slachthuizen in de fik steken, dan met mensen die (achteraan) met een spandoek ergens tegen te lopen protesteren.
Maar hoe dom moet je als terrorist zijn om met spandoeken gaan lopen als je een terreurdaad willen plegen
Of baseer je je mening soms op die fake pic?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_42437539
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 22:07 schreef PC eend het volgende:

Of baseer je je mening soms op die fake pic?
Nee...hahahahaha...zo dom ben ik ook weer niet (als er iets gefaked is zie ik dat nl. meteen...ken de kneepjes van het faken)
Maar dan moet je b.v. Pamela Anderson, Cindy Crawford, Tracy Bingham en nog een hele keur aan suppermodellen en celebs ook terroristen gaan noemen, want die dames zijn "tegen het dragen van bond" en staan zelfs met deze terreur daad op posters e.d.
Want we weten allemaal dat de actiegroepen die ook tegen bond zijn al vaker "aanslagen" hebben gepleegt op fokbedrijven e.d.
Wat ik dus bedoel is dat er altijd wel mensen zijn die iets doen wat niet helemaal door de beugel kan, maar ik zie Marlies er niet voor aan om persoonlijk met benzinevaten te slepen en er de hengst ergens in zet.
Misschien dat haar vrienden van het clubpie dat deden, maar dan is terroristme nog een groot woord.
pi_42448953
ach jah

1omdat ze dan behalve een negerin, homo en een turk ook iemand had met een 'volkert-achtige' 



dat vind ik wel een beetjuh grof gezegt want een slaghuis in de brandsteken of iemand vermoorden
om zijn menig vind ik ff een groot verschil

trouwens ff over de beesten die er waren in dat slagthuis die waren al dood er zijn namelijk nooit levende dieren in een slagthuis

ja alleen als ze gebracht worden maar einde van de dag is er geen leefd die meer tevinden in het gebouw
dus zo zielg is het ook weer niet
dat wou ik er nog ff over zeggen
pi_42468284
of terrorist het goede woord is vraag ik me af
de dikke van dale zegt:

ter·ro·ris·me (het ~)
1 het ontwrichten van een samenleving door daden van terreur, met een politiek oogmerk

of meelopen fikkie steken in een slachthuis nou direct tot ontwrichting van de samenleving zou leiden....
Geen hamerslagen, maar het dansen van het water zingt de kiezelstenen tot volmaaktheid
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')