abonnement Unibet Coolblue
pi_42394749
[


Zwolle Meet



Links naar vorige delen


{Centraal} Zwolle topique

[Centraal] Zwolle Topic #2 -Blauwvingers!

[Centraal] Zwolle Topic #3 - Stadsmensen

[Centraal] Zwolle Topic #4 - Welcome to Zwollywood!

[Centraal] Zwolle topic #5

Zwolle Topic #6 Onder de Peperbus!

Zwolle, het begin van het einde.

Zwolle! Zonder Dolle! #8

Zwolle: Costa del Agnieten / Wythmen #9

Zwolle: Zelfs de regen in Zwolle is mooi - Jubileumtopic #10

Zwolle: Assendorp de Jordaan van Zwolle #11

Misschien geen bergen of zee, maar o zo Zwolle. Deel 12

Zwolle: Op weg naar de meeting #13

---------------------------------------------------------------
Ik ben een zwollenaar,
een echte zwollenaar,
ik doe niet vaak zo raar,
in zwolle openbaar,
onder de peperbus
is leven altijd knus,
bekijk m'n vingers maar,
ik ben een zwollenaar!


http://038.startpagina.nl/ - Alles over Zwolle
http://www.uitinzwolle.nl/ - Uitgaan in Zwolle
http://www.dewoningzoeker.nl - Huren woningen/ studentenkamers in Zwolle
http://www.opgezwolle.nl/ - Nederhop in Zwolle

De mooiste kiekjes van Zwolle:



Hart van Zwolle


De Peperbus


De IJsselbrug


Assendorperstraat


Assendorperplein


Mijn flat in de sneeuw


Regenboog aan de Molenweg


Pand in de binnenstad waar een vriend van me op anti-kraak basis woonde.


Peperbus in de sneeuw


Foto van Zwolle bovenaf


Foto van Zwolle bovenaf, alleen dan iets lager

De op is hier te vinden
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_42395567
Zwolle is toch wel een erg populare stad hier in STA
  donderdag 5 oktober 2006 @ 17:51:29 #3
139452 gaai
zwarte poes
pi_42395909
Want Zwolle is zo leuk!
*I just realized.....i don't care*
  donderdag 5 oktober 2006 @ 17:52:08 #4
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42395933
, goeie TT, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  donderdag 5 oktober 2006 @ 18:03:32 #5
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_42396305
voor de lol naar de dokter gaat klopt wel
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  donderdag 5 oktober 2006 @ 18:35:20 #7
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_42397270
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_42398114
Ik hou van Zwolle en ik woon er niet eens.

Ik studeer er wel en wil er schnell gaan wonen maar dat terzijde. Go Zwolle
pi_42398453
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 19:05 schreef Filay het volgende:
Ik hou van Zwolle en ik woon er niet eens.

Ik studeer er wel en wil er schnell gaan wonen maar dat terzijde. Go Zwolle
Zo ken ik er wel meer ja. Helaas duurt het wel effe voordat je wat te wonen hebt (goedkoop dan).
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 20:07:59 #10
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_42400268
Zwolle is oke ole ole
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  donderdag 5 oktober 2006 @ 20:16:08 #11
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_42400622
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 18:35 schreef descendent1 het volgende:
Wat schattig!!

Om ff op de woning terug tekomen aan de Middelweg, ik zal waarschijnlijk de begane grond niet meegeteld hebben en is het 4 hoog (detail ). De buitenkant ziet er inderdaad armoedig uit, is wel geverfd maar blijven oude woningen. Van binnen ziet het er, in mijn geval, echter prima uit. Is goed onderhouden en ik heb niet al te veel werk de komende week om de boel op te leuken. En 2 balkonnetjes vind ik erg relaxt, ik ben absoluut geen tuinmens dus komt goed uit.

Voor starters zoals jullie lijkt het me een prima huisje om een paar jaartjes te wonen. Als je een keer binnen wilt kijken is dat geen probleem. Tot morgen!
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_42403955
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 19:17 schreef annoylikethewind het volgende:

[..]

Zo ken ik er wel meer ja. Helaas duurt het wel effe voordat je wat te wonen hebt (goedkoop dan).
Ben al enige tijd ingeschreven bij de woningzoeker. Als ik een kamer zou willen dan had ik er nu al eentje maar ja ik ben eigenwijs en wil een appartement om daar met een vriend en misschien nog iemand te gaan wonen.
pi_42406198
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 20:16 schreef navvy het volgende:

[..]

Wat schattig!!

Om ff op de woning terug tekomen aan de Middelweg, ik zal waarschijnlijk de begane grond niet meegeteld hebben en is het 4 hoog (detail ). De buitenkant ziet er inderdaad armoedig uit, is wel geverfd maar blijven oude woningen. Van binnen ziet het er, in mijn geval, echter prima uit. Is goed onderhouden en ik heb niet al te veel werk de komende week om de boel op te leuken. En 2 balkonnetjes vind ik erg relaxt, ik ben absoluut geen tuinmens dus komt goed uit.

Voor starters zoals jullie lijkt het me een prima huisje om een paar jaartjes te wonen. Als je een keer binnen wilt kijken is dat geen probleem. Tot morgen!
Als het goed is kunnen we binnenkort kijken voordat we een beslissing moeten nemen. De oude bewoner is overleden (vind ik niet zo;n prettig idee). Ik heb de buitenkant eigenlijk nog niet gezien....hoe armoedig is armoedig? Vergelijkend met de Minervalaan bijvoorbeeld (de enige flats die vergelijkbaar zijn die ik ken)?

Filay, in ieder geval succes met sparen!
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 22:45:27 #14
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_42407083
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:24 schreef annoylikethewind het volgende:

[..]

Als het goed is kunnen we binnenkort kijken voordat we een beslissing moeten nemen. De oude bewoner is overleden (vind ik niet zo;n prettig idee). Ik heb de buitenkant eigenlijk nog niet gezien....hoe armoedig is armoedig? Vergelijkend met de Minervalaan bijvoorbeeld (de enige flats die vergelijkbaar zijn die ik ken)?
Echt armoedig is het niet, het is gewoon oud, de buitenkant is geverfd maar ja, blijft oud. Ik heb er zelf geen moeite mee. En dat de oude bewoner is overleden heb ik al 2x gehad tijdens een verhuizing, valt best mee!
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_42408083
tvp
pi_42408425
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:24 schreef annoylikethewind het volgende:

[..]


Filay, in ieder geval succes met sparen!
Wat sparen betreft, dat valt reuze mee, heel duur is het niet als je er met twee of drie mensen in trekt. Het gaat om een huurappartement. Er staan appartementen op van zeg maar 400 euro, trek je er met twee man in dan kost dat 200 euro per persoon. Dat is gemiddeld goedkoper dan een kamer
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 01:01:51 #17
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_42411354
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 23:20 schreef Filay het volgende:

[..]

Wat sparen betreft, dat valt reuze mee, heel duur is het niet als je er met twee of drie mensen in trekt. Het gaat om een huurappartement. Er staan appartementen op van zeg maar 400 euro, trek je er met twee man in dan kost dat 200 euro per persoon. Dat is gemiddeld goedkoper dan een kamer
Plus de bijkomende kosten, gas water elektra, gemeentebelastingen. Eventueel kabel en/of telefoon.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_42413457
goeiemorgen Zwolle
pi_42413936
Er zitten trouwens veel leuke jonge mensen op die Middelweg, ken dr veel die daar voor zichzelf beginnen zeg maar. Als je goed kunt klussen of de woning goed onderhouden is, is het gewoon goed spul.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 09:17:14 #20
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_42414637
Hallo Zwolle
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 09:36:59 #21
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42414988
Yow!, Blauw is de kleur! .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_42415604
mogguh

heb zin in vanavond
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 10:17:30 #23
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_42415866
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 08:28 schreef Mwanatabu het volgende:
Er zitten trouwens veel leuke jonge mensen op die Middelweg, ken dr veel die daar voor zichzelf beginnen zeg maar. Als je goed kunt klussen of de woning goed onderhouden is, is het gewoon goed spul.
Mooi om te weten; ik ga zo eens ff bellen of ik de handel al kan gaan bezichtigen.
Ik reken op een bult werk; maar ach ik hou wel van klussen.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 10:20:51 #24
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42415952
Tip: http://www.kamertje.nl/ .
, werkt als een trein, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 12:01:16 #25
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_42418714
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 10:20 schreef Sitethief het volgende:
Tip: http://www.kamertje.nl/ .
, werkt als een trein, .
Kamers
Ik ga zo ons potentiele nieuwe huisje bekijken!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')