abonnement Unibet Coolblue
pi_2710581
Ik wilde dit jaar met enkele matties van me naar Rimini in Italie. Nu vroeg ik me af wat men hiervan vond, welke discotheken je moet zijn en bij welke reisorganisaties je het goedkoopst (en goed) je reis kan boeken (jongerenorganisaties? gogo? anderen?).

Tell me something!!

  zaterdag 5 januari 2002 @ 00:32:51 #2
10077 karmel
vroeger was ie nog lief
pi_2710969
hmm.. behoed uwzelven!

Ik zat in Rimini op een camping lekker aan het strand. De uitgaansgelegenheden zijn daar niet echt in de buurt, die zijn meer het centrum in, en dat wordt dus lopen terug. Aangezien de bus niet meer rijdt na 11en ofzo.
Maar tis me niet bijgebleven wat nou leuk was. Is ook al 1.5 jaar geleden

Of heb ik nou net een domme opmerking gemaakt?[br]gelukkig hebben we de [url=http://fotoboek.fok.nl/karmel]fotos[/url] nog.
pi_2711466
rimini is heel koel , sluit ook aan op riccione en nog zo'n plaatje, allemaal hetzelfde.

Tip1: vertrouw geen italianen, ze proberen dingen aan je te verpatsen die het geld niet waard zijn en de rekening is heel toevallig altijd verkeerd in hun voordeel.

Tip2: ga naar discotheem 'Baja Imperiale' heeeel gaaf, half buiten, half binnen, met zwembad en alles in romijnse stijl, de boot/zuip-tocht is ook en aanrader. dan ga je met 'n stel gasten op zo'n boot een stukkie varen, bbq, wijven , zuipen, zwemmen etc.

veel plezier

pi_2802860
More? gogo zit vol..dus we zijn druk bezig met een andere organisatie.
maar ik vroeg me wel af naar welke discotheken ik zowiezo nog MOET gaan.
en zijn er eigenlijk wel veel nederlandse vrouwen daar?
pi_2829276
Rimini is helemaal fantastisch!

Ik ben er vorig jaar geweest met 3 vriendinnen, appartementen Verdemare met Gogo, echt een hele leuke vakantie gehad!

Ik vond de Baia Imperiale nix aan, maar L'altro Mondo studio's (Rimini), The Golden Gate (Cattolica), The Carnaby (Rimini) zijn erg leuk.

The Embassy schijnt ook leuk te zijn maar daar ben ik niet geweest.

Iemand hier boven zei dat de bus na 11-en niet meer rijdt, maar er zijn nachtbussen en elke discotheek heeft een busjes dat je kan ophalen en thuisbrengen dus dat is een beetje onzin.

Veel Nederlandse vrouwen zijn er niet!
Maar gelukkig ook geen Duitsers of Engelsen

If you reincarnate, I will have to shoot you again
pi_2832911
Nou als je Italiaanse dames hebt gezien dan maakt het niet uit of er Nederlandse meiden zijn
pi_2882739
Wij zijn daar met z´n vijven vorig jaar geweest. Carnaby was echt vet www.carnaby.it Als je met gogo gaat kan je regelen dat ze je ophalen en wegbrengen naar een discotheek enzo. Als je naast zuipen en zonnen en dat soort dingen nog iets zinnigs wil gaan doen kan je naar Venetië en Florence (moet je echt naar toe) Italianen zijn idd niet te vertrouwen, we moesten nog bijna op de vuist met die gasten, zaten aan onze meisjes.
I got soul, but I'm not a soldier
pi_2897122
Ikzelf vond Rimini niet slecht. Is wel erg commercieel daar. Cola of biertje kost fl 12,50 ( 5 euro ofzo )

Verder moet je vooral niet naar camping Belvedere gaan want dat is gewoon super goor en smerig.

Het uitgaan is wel super alleen liggen de discotheken super ver van elkaar af. De reisleiding zorgt wel voor vervoer met bussen, maar dan ben je wel afhankelijk van de tijdstippen waarop de reisleiding alles organiseert. (soms was het een half uur reizen voordat je bij de discotheek beland)

Itakken zijn irritant te noemen, je ziet ze soms met groepjes van 10 achter vrouwen aanrennen. Heb je een mooie vrouw op het oog dan kan je ervan uitgaan dat er 1000 Itakken zijn die haar willen. EN zich dan ook erg opdringen.

Het klimaat gaat wel. Je hebt wel kans op regen en bewolking en extreem warm is het niet. ( ikzelf hou niet van extreme warmte, op Gran Canaria was het veel te heet en dan kan ik letterlijk en figuurlijk mijn ei niet kwijt)

Het strand is okey in Rimini. Goed verzorgt enzo.

Ikzelf had in Rimini teveel geld opgemaakt. Met uitgaan maakte ik gemiddeld 250-300 gulden op aan entree en drank. Entreebewijzen voor discotheken zijn er vanaf 30 gulden en dat kan oplopen naar 60 gulden.

Erg duur maar wel de moeite waard.

Ikzelf ga er zeker een keer terug. Maar dan wel in een hotel en nooit meer op een camping.

Vergeleken met Gran Canaria vond ik Rimini beter. Gran Canaria vond ik qua uitgaan niet interessant en verder was het in Gran Canaria saai te noemen.

  dinsdag 22 januari 2002 @ 17:01:14 #9
2472 punks
gewoon lekker klein!!
pi_2899847
He daar ben ik ook geweest! niet veel gezien van de stad zelf, maar we hebben veel uitstapjes gemaakt.

Rimini is gewoon een drukke badplaats waar het stikt van de winkeltjes en eettentjes. Vaak is het eten goedkoper dan de drank.

Wat betrekt het uitgaan, je ziet er echt vanalles. Gogotours zijn we er ook tegengekomen. het vervoer daar is een beetje raar. mar veel discotheken hebben een eigen bus die dan ergens alle mensen oppikt en ook weer daar afzet. en we hebben toen de mensen van gogotours aangesproken, en die deden niet zo moeilijk over meereizen naar discotheken.

aanrader, met een scooter lekker hard door Rimini scheuren! was echt leuk!

Dat je een minderwaardigheidscomplex hebt, wil nog niet zeggen dat je niet dom en lelijk bent.
pi_2900820
quote:
Op dinsdag 22 januari 2002 17:01 schreef punks het volgende:
He daar ben ik ook geweest! niet veel gezien van de stad zelf, maar we hebben veel uitstapjes gemaakt.
Waarheen dan?
If you reincarnate, I will have to shoot you again
  dinsdag 22 januari 2002 @ 18:32:52 #11
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_2901043
Je kan behalve met gogo ook met X-travel gaan das precies zo'n organisatie en die regelen ook vervoer naar disco's en uitstapjes enzo. Verder kan je behalve in Rimini zelf ook in Riccione gaan zitten dat is ernaast en vanaf daar gaan ook bussen naar rimini. Aanrader: de Altromondo. Daar was vorig jaar Gigi d'Agostino (ja als je fout wil kan je het krijgen).
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_2901056
I keep that in mind.....helaas konden we geen appartement meer regelen voor 6p (3 kamerappartement) en twee appartementen huren werd te duur. Dus ik denk dat ik het onthou voor volgend jaar.

Ik ga dit jaar lekker naar frankrijk!!!! ook leuk!!!!
en meer nederlandse vrouwen....

pi_2909473
Ben er afgelopen zomer geweest! Heel gaaf, je moet met my-way of 538 gaan. En dan naar camping Italia. Wordt je ook 's nacht naar disco gebracht en gehaald. Met openbaar vervoer is dat niet te doen! (Uitgerekte stad)
Die camping is heel goed! pin, supermarkt, restaurent kiosk etc. De tent waar je dan inkomt is lekker ruim.

Tips:
-Baia Imperiale (beslist heengaan!)
-Embassy (heel mooi, wel duur)
-Live

Strand is vanaf camping Italia wel te belopen... je moet namelijk vanaf de camping de straat oversteken, en je staad op het strand
Strand is daar heel mooi, je huurt voor 8 dagen een strandstoel voor 30.000 lire, euh 14 euro

Venetie is nix an

Dagje op een zeilboot is wel een aanrader!!!

pi_2909542
Ik was vorig jaar in Riccione met een vriend van me. Waren met 2 meisjes de enige Nederlanders in Riccione geloof ik en het was een of andere feestweek toen dus stampensvol met Italianen..

Vond het zeker wel een aanradertje, was met GoGo .. op zich allemaal goed geregeld. Baia Imperiale is inderdaad heel mooi maar vergeleken met L'Altro Mundo en The Golden Gate (en vast nog wel een, weet al die namen niet meer) is het niets, daar waar leuke muziek was, was het stampensvol..

Mgoed, had wel wat dus..

pi_2909560
quote:
Op dinsdag 22 januari 2002 18:32 schreef ullie het volgende:
Aanrader: de Altromondo. Daar was vorig jaar Gigi d'Agostino (ja als je fout wil kan je het krijgen).
Yep op 4 augustus! Was dr ook bij + dat de clip daar toen werd opgenomen
pi_2909657
quote:
Op woensdag 23 januari 2002 13:53 schreef fons2 het volgende:
Ben er afgelopen zomer geweest! Heel gaaf, je moet met my-way of 538 gaan. En dan naar camping Italia. Wordt je ook 's nacht naar disco gebracht en gehaald. Met openbaar vervoer is dat niet te doen! (Uitgerekte stad)
Die camping is heel goed! pin, supermarkt, restaurent kiosk etc. De tent waar je dan inkomt is lekker ruim.

Tips:
-Baia Imperiale (beslist heengaan!)
-Embassy (heel mooi, wel duur)
-Live

Strand is vanaf camping Italia wel te belopen... je moet namelijk vanaf de camping de straat oversteken, en je staad op het strand
Strand is daar heel mooi, je huurt voor 8 dagen een strandstoel voor 30.000 lire, euh 14 euro

Venetie is nix an

Dagje op een zeilboot is wel een aanrader!!!


Zeilboot een aanrader, ik was een middagje op zee met zo'n boottocht, blergh! Was er goed ziek van ook!
Weet ik veel dat ik zeeziek wordt...

Gingen ze ook nog even een visbarbeque houden, allemaal harstikke leuk.. als je niet kotsmisselijk ben..
Ghe, heb gewoon 3 uur zitten vechten om niet over m'n nek te gaan.

Het openbaar vervoer daar vond ik overgens wel erg opmerkelijk
Echt STAMPENSVOL die bussen, maar hey! Ze reden wel! EN OP TIJD!

Ik zat dus in Riccione, zat nog geen 5 minuten vanaf het strand, ideaal.

pi_2909705
zal ik ook nog ff hetzelfde zeggen..

wij zaten vorige zomer in hotel consul, geen aanrader maar inderdaad.. rimini is TOP het strand is eigenlijk altijd dichtbij..

discotheken
- Altro mondo (met idd Gigi-gigi-gigi d'agostino en een eigen cd'tje)
- baia imperiale (moet je gezien hebben)
- Blow up
er zijn er nog wel meer maar die vond ik niet echt interessant..

verder zou ik ook nog ff naar san marino gaan om ff tax free te shoppen..

  donderdag 24 januari 2002 @ 18:54:11 #18
2433 Capoeiristas
Eej waor gaode gij naor toe?
pi_2925019
quote:
Op dinsdag 22 januari 2002 17:01 schreef punks het volgende:
aanrader, met een scooter lekker hard door Rimini scheuren! was echt leuk!
Ja was gaaf he lekkertje ?

Rimini is wel redelijk, vooral je gezeldschap maakt het leuk.

Veel stappen en zo. Soort 2e uhmz..ibiza/kos ?

Elke morgen als ik wakker word weet ik dat ik weer 24 uur heb om te leven.
  dinsdag 29 januari 2002 @ 13:39:42 #19
2472 punks
gewoon lekker klein!!
pi_2973566
de uitstapjes waren onder andere naar:

Venetie alleen wilde die gondel vent niet zingen en hij bakte er niets van, was nog leerling ofzo...

San Marino, lekker veel drank gekocht, is er errug goedkoop

Barcelona, moet je echt geweest zijn, al die beelden enzo.

verder hebben we gezien hoe mozaik gemaakt werd en we hebben een heerlijke boottocht gemaakt.
en en een kasteel bezichtigd dat geloten was brandhout! (noem verder geen namen hoor!)

tja weet niet alles meer hoor maar ja, dat krijg je als je amper slaapt omdat je uitgaat

en al die fiat 500tjes misschoien ga ik er daar ooit nog eentej halen, wie weet.

Dat je een minderwaardigheidscomplex hebt, wil nog niet zeggen dat je niet dom en lelijk bent.
  dinsdag 29 januari 2002 @ 13:42:16 #20
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_2973594
quote:
Op dinsdag 29 januari 2002 13:39 schreef punks het volgende:


Barcelona, moet je echt geweest zijn, al die beelden enzo.


Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
  dinsdag 29 januari 2002 @ 14:36:58 #21
2472 punks
gewoon lekker klein!!
pi_2974220
quote:
Op dinsdag 29 januari 2002 13:42 schreef ullie het volgende:

[..]


mierenneuker
Dat je een minderwaardigheidscomplex hebt, wil nog niet zeggen dat je niet dom en lelijk bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')