Doe de salarischeckquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:45 schreef Pino-Helmond het volgende:
Topics met salarisindicaties voor HBO´ers zijn er genoeg te vinden, ben benieuwd naar wat een MBO´er ongeveer verdient.
Nivoquote:-Hoogst genoten opleiding: MEAO (nivo 4)
woon je in een bouwloods?quote:[b]Op woensdag 4 oktober 2006 13:26 schreef
650 euro te besteden aan Essent producten ( stroom, gas, kabel, internet )
nope, maar omdat ik voor Essent werk, krijg ik dus 650 euro per jaar terug aan hun producten das lekker meegenomen orquote:
aha das handig, je hebt iig een dynamische organisatie, alleen de energiebranche is wel erg mufquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:52 schreef renetje19 het volgende:
[..]
nope, maar omdat ik voor Essent werk, krijg ik dus 650 euro per jaar terug aan hun producten das lekker meegenomen or
Wat deed je daar dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:56 schreef NTCE het volgende:
[..]
aha das handig, je hebt iig een dynamische organisatie, alleen de energiebranche is wel erg mufheb ook meerdere jaren voor verschillende leveranciers gewerkt o.a. Eneco, vattenfall, MKB energie, Echte Energie, Electrabel etc. etc.
Volgens www.vandale.nl nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:09 schreef Pino-Helmond het volgende:
Niveau en nivo mag beide grbruikt worden in de moderne spelling als ik me niet vergis.
Volgens de bovengenoemde salarischeck kom je (gerekend naar 45 uur) op een salaris van ¤ 1698,75 per maand. Dit lijkt me wel heel erg weinig.
Quality Controller en Switchquote:
Alleen met je vlakke hand?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:09 schreef NTCE het volgende:
[..]
Quality Controller en Switch
maar ook collega's slaan, en dan echt vet hard he! met de vlakke hand.. dat je gewoon je handpalmen voelt branden.. aah niet vaak hoor, maar zo geregeld elke dag wel.... en soms na de lunch vet hard in hun pensen stompen.. en dan goed hard ragge, en dan die gebalde vuist voor hun gezicht houden en zeggen: de gemeten kwaliteit was niet in orde, maakt niet uit, als het maar de volgende keer goed doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |