abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 17:11:50 #1
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_42336994
Ik heb voor een vakantiebaantje bij een kippefabriek gewerkt, waar dr uber veel kippen worden afgeslacht (weliswaar door machines).

Nou word ik schijtziek van al die PAUPAH BREEZAH bitches die ik eigenlijk in hun holletje moet stampen, omdat die lomp zitten te zeuren dat t HEUL zielig is voor die kippen.

FOR FOK! SAKES

Iedereen vreet kippen! Mensen zijn gemaakt om vlees te eten, trieste mentaliteit van die softi's!

En over het uitsterven van dieren, ja dat is natuurlijk niet zo leuk, maar aan de andere kant; maakt het onsch nuchtere hollandersch iets uit dat de DODO is uitgestorven? Mij niet, omdat ik een snoodaardige bastaardszoon ben!

En dan over t milieu! Wie gebruikt nou niet een auto!? Man dr wordt al zoveel gereinigd en veel meer aan t milieu gedacht dan vroeger!

En nu ga ik een potje rukken, want het is ruk-dinsdag.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 17:15:10 #2
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_42337045
Dieren zijn ervoor om gesloopt te worden, die hippies van de AFA zijn pas iets van de laatste decennia.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 17:49:44 #3
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_42337643
erg slim gedrag weer.

Alles houd elkaar in evenwicht met dieren enzo.

Dus denk jij dat het iets uit zou maken als alle dieren dood waren ?

Ja
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 17:52:12 #4
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_42337692
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_42337696
anders zoek je even normaal werk pauper
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 17:54:37 #6
159349 Xaveer
Negerrrr Zoen
pi_42337760
In Nederland is niets meer in evenwicht met "dieren enzo". Dat heb je alleen in de enorme natuurreservaten in Amerika/Afrike/Azie. Hier in west Europa is er geen natuur meer die goed in evenwicht is.

En die breezerteven die het zielig vinden voor die machinaal geslachtte kippetjes komen mij ook de strot uit. De échte natuur (kip in het wild ) is véél harder.
Dulce et decorum est pro patria mori!
pi_42337937
quote:
Mensen zijn gemaakt om vlees te eten
niet dus...

(Zoek 'ns in een woordenboek het verschil tussen carnivoor en omnivoor)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_42338068
Inderdaad, wat een gezeur. De mens staat toch boven aan de voedselketen?
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_42338113
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 17:52 schreef Fatality het volgende:
anders zoek je even normaal werk pauper
Nee joh, hij is een echte boer en een boer moet slachten
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_42338122
Tja koeien die het oerwoud opvreten is ook erg leuk. Vooral als hier al die mineralen via schijt weer in sloten en riviren komt waardoor er in die sloten een explosie van groei is die ervoor zorgt dat het zuurstof gehalt zo erg daalt dat alle vissen dood gaan. En dat allemaal omdat het te duur is om de mest terug te brengen naar de landen waar het veevoer vandaan komt.
Nu is er een dubbel probleem. Wij zitten met een mestoverschot maar die landen die ons veevoer verkopen zitten met een onvruchtbaar stuk land. Waardoor ze weer een nieuw stuk oerwoud moeten kappen. Roofbouw heet dat. En dat allemaal omdat wij te bedonderd zijn om een paar cent meer voor ons pondje gehakt neer te tellen. Van dat extra geld kan die stront weer naar die landen. Die weer met die stront voor veevoer kunnen zorgen.
Begrijp me goed. Vleeseten moeten we vooral blijven doen. Is lekker en veel gezonder. maar de manier waarop, dat moet anders.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 19:04:24 #11
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_42339062
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 18:11 schreef okkie-man het volgende:

[..]

Nee joh, hij is een echte boer en een boer moet slachten
Nee, rond eindhoven zijn geen boeren en ze praten daar ook niet met een G zoals de belgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')