abonnement Unibet Coolblue
pi_42304103
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_42304145
 

Bedankt voor het uitgebreide verslag, streamers!

  
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:29:12 #3
242 Pinball
Electric Monk
pi_42309420
Terugvindpraise.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 03:27:58 #4
6941 APK
Factual, I think.
pi_42326934
Ifa.

Edit: Dat was dus voor de verslagen van gisteren, voor vandaag: Morwen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_42374950
Morwen, Ifa en Prospera: goed bezig!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_42375337
Hulde.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 23:56:39 #7
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_42376029
Dank jullie.
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
pi_42385414
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 23:18 schreef CartWOman het volgende:
Morwen, Ifa en Prospera: goed bezig!
en bedankt.
pi_42413112
Bedankt Ik hoop dat er meerdere mensen de stap nemen, ik ben zeker geen snelle typer en ik hoop dat er meerdere de stap durven nemen om toch iets te typen.

Ifa is echt een superstreamer en meerdere, maar die staat me zo even bij. Toppie allemaal natuurlijk
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_42418824
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 12:46 schreef Saco het volgende:

[..]

en bedankt.
Had jouw post over het hoofd gezien, sorry hoor.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 11:48:51 #11
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_42449373
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 11:44 schreef Gert het volgende:
Gebeurtenissen van vannacht volgens mediawatchers (Injetta):

Saab ligt in bed en Eg ligt erbij en lacht en doet vervelend. Saab reageert niet meer.
Plotseling verschijnt op het scherm in de kamer dat ze Eg weg moeten halen. Ze schrikken ze allemaal kapot en E10 en Jeroen rennen als een gek naar de slaapkamer. Ze trekken Eg van het bed die niet snapt wat er aan de hand is. Je moet weg hier, dat staat op het scherm.
Marcia gilt: Pa!! Paaa!!!
Eg wordt weggevoerd.

E10 blijft achter bij Sa en die lijkt buiten westen te zijn. Saa!! Saa! schreeuwt E10. Hij gooit haar hoofd heen en weer. Sa reageert nergens op. E10 raakt wat in paniek. Saa!! Saa!!

Mo komt aan gerend. Ze hijsen Saab overeind en iemand komt water brenge. Mo zegt: zoo water drinken. Saab drinkt wat water en zegt: niemand heeft wat bij mij gedaan. Niemand heeft wat met mij gedaan.

Mo speelt boos op Saab. Je laat het weer afweten, je laat het gewoon weer afweten. Semih ligt te kotsen en jij ligt hier in bent met notabene Eg!!!

Saab komt langzaam weer tot leven.

In de kamer breekt een woordenwisseling uit tussen Marcia, Rik en E10.
Marcia probeert uit te leggen dat haar vader wel dronken is, maar nog wel weet wat hij doet. Er was niets aan de hand.
Ze kent hem langer dan vandaag, hij kan wel meer hebben.

Ze begrijpt niet waarom E10 als een idioot naar de slaapkamer rende. E10 reageert heftig en legt uit dat hij dacht dat Eg over zijn nek was gegaan.

Rik gaat zich er ook mee bemoeien. Hij snap niet dat E10 zo agressief reageert. Daarna raakt hij in een discussie met Marcia.
Rik snapt niet waarom Eg toch zo doordrinkt. Eg had aan Rik gevraagd om hem naar bed te sturen en nu luistert hij niet. Marcia verdedigt haar vader door dik en dun. Hij zou nooit iemand iets doen en deed niets bij Saab.

In de slaapkamer is Eg helemaal door het lint gegaan. Tijn en Marlies zitten erbij. Eg vindt dat het nu lijkt of hij onveilig is en dat is niet normaal. Hij is helemaal overstuur. Tijn praat op hem in. Dat weten wij toch! Het gaat erom dat jij een voorbeeldfunctie hebt als groepsleider. Je moet jongeren het voorbeeld geven. Daar moet je tegen beschermd worden. Eg is enorm overstuur.
Dan komt Saab erbij en gaat bij Eg zitten en gilt plotseling helemaal hysterisch: We hebben helemaal niets gedaan!! Ze staat op en rent krijsend weg: We hebben niet gedaan!!!!
De rest kijkt verbijstert naar Saab.

Marcia komt de kamer in. Ze stuurt iedereen de kamer uit en begint op Eg in te praten. Luister Pa, er is ook op het scherm verschenen: er is niets gebeurd.
Eg snapt niet waarom BB zo'n bericht moet geven alsof hij een gevaar was. Marcia praat heel doordringend. Er is fucking niets gebeurd, dus maak er nou geen fucking drama van. Saab was niet lekker, daarom moest jij uit de kamer weg. BB heeft duidelijk gezegd dat er niets is gebeurd in de kamer. Het is fucking helder, je moet geen fucking dram maken.
Ik maak geen drama!
Jawel je was bijna aan het janken. Laat het fucking rusten. Het ging erom dat Saab niet lekker was.
Marcia zegt: je begrijpt het niet. Je hebt teveel gedronken. Ik leg het je al steeds fucking uit. Dus ga slapen en dan leg ik het je morgen weer uit.
Er is fucking niets met je aan de hand. Je hebt niets verkeerd gedaan.

Eg slaat zijn handen voor zijn gezicht en jankt. Pa doe niet. Ik ben fucking duidelijk. Luister je gewoon niet?
Elke keer is het Egbert... huilt Eg. Ik heb niets verkeerd gedaan.

Tijn en Marlies komen binnen. Ze beginnen te schreeuwen dat het om zijn werk gaat. Hij heeft een voorbeeldfunctie. Je hebt een verantwoordelijke baan. Het waren voorzorgsmaatregelen.
Ook Mo komt erbij en gaat het ook nog uit leggen. Er is niets gebeurd.
Bedankt voor deze update! Gelukkig dat de MW'ers nog streamen.
Had VOL dit keer geen streamverslagen?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 8 oktober 2006 @ 10:16:06 #12
521 ruby
Hell yeah!
pi_42473937
Rezzpect weet juh wel, voor de mensen die vannacht het eventueel aankonden om de streams te volgen. Het was zoooo boring dat ik vroegtijdig afhaakte. Duffe Cluedo shit.
Vanavond hopelijk weer een etentje met allerlei onthullingen.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zondag 8 oktober 2006 @ 10:55:33 #13
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_42474364
mijn dank is weeral groot
ik zal vanavond met het exit diner ook weer proberen een bijlage te leveren
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_42474443
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 10:55 schreef Capaja het volgende:
mijn dank is weeral groot
ik zal vanavond met het exit diner ook weer proberen een bijlage te leveren
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_42568426
thanks voor de verslagen! ga zo door!
Babe In Totale Control of Herself
pi_42570207
Bedankt Kukelu en Prospera. Mooie scherpe fotootjes trouwens van Mo en Tijn!
  woensdag 11 oktober 2006 @ 10:45:31 #17
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42570220
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 09:10 schreef Sassefras het volgende:
thanks voor de verslagen! ga zo door!
dat dus ja
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_42576235
kom op mensen, gebeurt er helemaal neits?
ik las net in de COS dat marcia binnenwandelde in de kamer waar jeroen lag..
kunnen jullie dat soort dingen ook copieren in het streamverslagen topic? Hoeft niet een heel letterlijk verslag te zijn, ,maar af en toe de highlights, zou wel fijn zijn.

jullie maken daar echt een boel mensen (vooral die de streams niet kunnen volgen) blij mee!
dankjullie!
Babe In Totale Control of Herself
pi_42598215
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 14:25 schreef Sassefras het volgende:
kom op mensen, gebeurt er helemaal neits?
ik las net in de COS dat marcia binnenwandelde in de kamer waar jeroen lag..
kunnen jullie dat soort dingen ook copieren in het streamverslagen topic? Hoeft niet een heel letterlijk verslag te zijn, ,maar af en toe de highlights, zou wel fijn zijn.

jullie maken daar echt een boel mensen (vooral die de streams niet kunnen volgen) blij mee!
dankjullie!
Dank

Er gebeurt wel heel wat, maar ik stream niet overdag en het nadeel van streamen is dat je niet kan kletsen zoals in Cos over de streams.
Trouwens, ik stream met Gillet en ik heb steeds 1 stream die ik niet kan capturen omdat hij blijft bewegen. Iemand daar ook ervaring mee?
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_42718079
Alle mensen die streamen, hartelijk dank voor jullie inspanningen. Het is echt niet te doen om alle COS topics door te worstelen.

Maar helaas wordt er de afgelopen tijd bedroevend weinig gestreamd, en dit terwijl het juist zo'n spannend weekend was!!

Echt jammer...
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 02:54:50 #21
6941 APK
Factual, I think.
pi_42761267
Grote klasse NorthernStar!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_42761390
Ik lurk al heeel lang mee, nooit gepost maar wat mij betreft
is het streamverslag van NorthernStar het beste en leukste
die ik ooit gelezen heb. Hulde!
  † In Memoriam † zaterdag 4 november 2006 @ 07:10:47 #23
128220 Peter6000
pi_43226237
Prospera, bedankt voor je streamverslag van de afgelopen nacht.
  zondag 5 november 2006 @ 01:48:19 #24
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_43250758
Je moet voor de gein es kijken op het forum van VOL. Wat daar gebeurt tart elke beschrijving. Het is daar nu al zo ver gekomen dat de moderators de streamverslagen aan gaan passen als er door de streamverslaggevers niet negatief genoeg over Monique wordt geschreven. Het is daar e e n grote vereertempel voor Marcia en Egbert (zelf actief op het forum daar). Iedereen die ook maar e e n kritische noot over Marcia kraakt wordt tot de grond toe afgefikt en als je daar tegenin gaat wordt de hulp van de mods ingeroepen. Nog even en je krijgt daar net zo'n leegloop als op Mediawatchers.

Conclusie: Fok! rulez !!!! Keep up the good job !!!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zondag 5 november 2006 @ 02:35:00 #25
84524 Morwen
I got life
pi_43251440
quote:
Op zondag 5 november 2006 01:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Je moet voor de gein es kijken op het forum van VOL. Wat daar gebeurt tart elke beschrijving. Het is daar nu al zo ver gekomen dat de moderators de streamverslagen aan gaan passen als er door de streamverslaggevers niet negatief genoeg over Monique wordt geschreven. Het is daar e e n grote vereertempel voor Marcia en Egbert (zelf actief op het forum daar). Iedereen die ook maar e e n kritische noot over Marcia kraakt wordt tot de grond toe afgefikt en als je daar tegenin gaat wordt de hulp van de mods ingeroepen.
Link, bron? SV of ST? Kortom, bewijs
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')