index       digital corner
PI [DIG] De huisregels.
Topicgallery™ :
Sander
Shut up and get to the point!
[ Moderator / Developer ] zondag 1 oktober 2006 @ 23:13 (#1) 

Welkom in de Digital Corner!

Dit topic bevat een lijstje regels, handleidinkjes en tips, zodat je in Digital Corner (kort: DIG) snel je weg kan vinden. En uiteraard, snel je probleem hebt opgelost, je discussie kan voeren, en wat dies meer zij. Kortom: Snel op weg!

Klik maar snel door naar één van de volgende onderwerpen:

• Wat is dit eigenlijk voor een forum?
  • Ik ben het absoluut niet met jullie eens / ik wil jullie een liefdesverklaring sturen / ik ben een fan
  • Ik wil jullie "meerdere" spreken

• Judge if you want. We are all going to die, and I intend to deserve it.
    Weblog - Foto's

Sander
    [ Moderator / Developer ] zondag 1 oktober 2006 @ 23:13 (#2) 

Wat is dit eigenlijk voor een forum?

Volgens de forum omschrijving is DIG het volgende:
    quote:
    Alles wat je altijd al over computers, internet en elektronische gadgets had willen weten, maar niet op Tweakers.net durft te vragen
    En die omschrijving vat het eigenlijk wel goed samen. In DIG kan je alles vragen wat je maar wilt, als het maar (zijlings) met computers, Internet of andere elektronica te maken heeft. Dat kan vanalles zijn: Een vraag over je nieuwe computer, hoe een soldeerbout werkt, waarom videorecorders zo klote te bedienen zijn, you name it!. Ook TV's, stereoapparatuur, home entertainment, GSM's vallen hieronder.

Wil je een bepaald onderwerp wat dieper uitwerken, heb je gewoon wat vragen, wil je advies of een stelling kwijt? De rode loper ligt voor je klaar en je bent van harte welkom.

Je bent overigens zelf verantwoordelijk voor het uitvoeren van tips e.d. Als je er niet zeker van bent wat er kan gebeuren door het uitvoeren ervan denk dan eerst goed na, of vraag verder details aan een user / moderator of je buurman.

Judge if you want. We are all going to die, and I intend to deserve it.
    Weblog - Foto's

Sander
    [ Moderator / Developer ] zondag 1 oktober 2006 @ 23:19 (#3) 

Ik ben het absoluut niet met jullie eens / ik wil jullie een liefdesverklaring sturen / ik ben een fan

Dat kan en mag. We zijn via PM en email te bereiken of eventueel via ICQ. Natuurlijk kan je vragen ook altijd stellen in het DIG Feedback topic. We proberen in ieder geval zo snel mogelijk de vragen te beantwoorden, hoewel we het soms zo druk hebben dat het een dag kan duren voordat we reageren.

Sinds de invoering van het FOK!PM systeem kan je ons een berichtje sturen. Schrijf hiervoor naar ons via de volgende linkjes:

Jo0Lz
    WyriHaximus

Verder zijn onze contactgegevens:

Daarnaast zijn we regelmatig te vinden op de Fok! IRC server (irc.fok.nl) in #DIG en is er Het grote Digital Corner Feedback topic. Dit topic vind je bovenaan de topiclijst, in DIG.

[ Bericht 15% gewijzigd door Jo0Lz op 31-01-2008 15:09 ]

Judge if you want. We are all going to die, and I intend to deserve it.
    Weblog - Foto's

index       digital corner
    [DIG] De huisregels.
    nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500