abonnement Unibet Coolblue
pi_42539460
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 09:26 schreef Apfel het volgende:
Ik zou het er ook voor over hebben, maar bij mij gaan die dingen altijd zo snel kapot. Dat ik er geen dure investering voor uit wil geven.

En ik dacht zelf meer aan 'raad welk nummer ie moet spelen' borden.
Dat plaatje ziet er niet echt vrolijk uit, kan bijna geheel continuum bedoelen

Nog een weekje wachten op 15 mins live solo from John ....
pi_42542928
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 13:00 schreef fjboere het volgende:
Dat plaatje ziet er niet echt vrolijk uit, kan bijna geheel continuum bedoelen
Split Screen Sadness

Ben trouwens wel benieuwd hoe lang die gaat spelen aangezien de aanvang 21 uur is.
Als het maar niet zo'n 1 uur showcase wordt.
pi_42544406
Ik heb nog even opgezocht over de radio. Claudia hoeven we niet op te nemen, je kan via 3fm uitzending gemist het gewoon opnieuw beluisteren via inet.

Met Evers kom ik er niet goed uit of alle uitzendingen opnieuw te beluisteren zijn..
pi_42544518
De 19e is hij toch in Nederland? Ik hoorde dat tenminste dat hij donderdag de 19e bij evers was. Is hij ook op 3 fm dan?
pi_42545692
17 oktober optreden in de Melkweg
19 oktober bij 3FM en bij Evers Staat Op.
pi_42547852
Ben benieuwd waar hij de 18e uithangt...
pi_42548061
Ik zou zeggen loop rond in amsterdam, hij zal wel een flink aantal interviews geven in the grand of het amstel ofzo. En tussen door natuurlijk ff een jointje roken zoals elke artiest die naar nederland komt.
pi_42548084
Oeoeoeh, The Grand is om de hoek bij mijn uni Heb ik nog een goede reden ook om daar rond te hangen

Volgens mij doet hij idd de 19e een persdagje: http://www.faceculture.nl/index.htm > > agenda, 19/10 John Mayer

[ Bericht 37% gewijzigd door Numbie op 10-10-2006 18:30:11 (toevoeging) ]
pi_42550877
Een vriendinnetje van me heeft een ticket over mensen! Diegene waarmee ze wilde gaan kan toch niet...
http://www.marktplaats.nl(...)4cfd9261979cc%23bids

pi_42551555
Ook voor 130 euro zeker? Oh nee, zo te zien niet
Ik heb gemaild, wie weet.
pi_42551777
Ze heeft al drie aanbiedingen gehad zei ze net... Gewoon bieden zou ik zeggen
pi_42552408
Ik zei dat over de prijs onderhandeld kan worden.. Is dat ook goed of moet ik bieden?
pi_42555322
Ze zei me net dat ze nu al op ziet tegen al het mailen; dus ik denk dat bieden je beste kans geeft. Ieder mailtje die ze tot nog toe heeft gehad wilde namelijk onderhandelen...
pi_42556477
Ik heb geboden, maar het bedrag zal toch wel snel naar de 100 euro lopen. Leuk voor haar, maar ik betaal dat niet.
pi_42561547
Weet eerlijk gezegd niet zo wat ze zal gaan doen. Maar meer dan drie tientjes zal het zeker wel worden

Over precies een week staan we nu te wachten totdat de beste man naar buiten komt...
pi_42562086
*excitement*

<-- zo sta ik er dan waarschijnlijk ook bij.
HYPER!
pi_42562825
Precies Gosjke... Waarschijnlijk zal ik ook wel lekker slapen die avond
pi_42568903
quote:
I'M THINKING ABOUT TANNING PROFESSIONALLY.

Now I know what you're thinking: "John, put the pipe dream down and look around you. Every day, beaches and pools across America are festooned with hopeless dreamers, all of who have squandered any opportunity given to them in their lives, and for what? For some fabled talent scout that never shows? One day, each and every one of them will wake up and realize they never had what it took, that some 16 year old kid who's been slathering himself in Retin-A since he was nine signed a multi-year deal with Coppertone before he even got a high school diploma, and there you are in Venice thinking that the guy in the suit and tie sitting on the lifeguard tower eating a bag lunch is there because he heard from a family friend that you don't have anywhere near what it takes to make it, but you really, really like it."

But you're wrong. I'm good. No - I'm great. I don't want to say I'm the best, because I don't know every single tanner out there, but let me tell you about my qualifications, and see if it doesn't change your mind.

I've been tanning ever since I was a boy. Before I could talk, I could tan. My parents, recognizing my innate abilities, took me to Chut Smutley's tanning classes in Milford, Connecticut. At that time, Chut was the world's best sunsmith, having won Mr. Tansvestite six years in a row. He worked as an advisor to C. Thomas Howell for the filming of "Soul Man". They say he could bronze in the rain, that on a trip to London he taught a man in Trafalgar Square how to get a quick but convincing look of vitality using the glare off a baby food jar.

I studied under one of Chut's Nuts (that's what they called the trainers) for about eight years. Chut's franchise eventually closed after he was stripped of his titles and endorsements when he was found tanning illegally inside of St. Mary's Cathedral-Basilica of the Assumption in Covington, Kentucky, a structure that laid claim to having the world's largest stained-glass window. He bit a bike cop, too. Not good.

After graduating high school, I began to book a smattering of gigs, tanning at the occasional backyard barbecue and time capsule unearthing. I didn't make enough money to support myself, but I was able to build a portfolio; a rawhide-bound binder with photographs depicting strangers in various scenes of joviality, and my small, blurry form in the distance behind them. At that time I offered three styles of tanning: Bolivian, the most popular; Infernus, or "Latin" style, rumored to be a favorite of the singer Jon Secada, and the oft-reproached Mesopotamian, which when performed faithfully, calls for copious amounts of ecstasy pills and a very, very large Shetland pony.

Two years ago my grandfather was diagnosed with Carl Yastrzemski's disease and I was forced to give up sunbathing while I looked after him. It's a terrible illness, CY. Your face slowly becomes all profile - you have no real "front" to speak of. You appear to be looking away from people all the time. Undiagnosed sufferers of CY can often be accused of not paying attention, or loving birds. It's only been in the last several weeks that I've considered getting back into the tanning fray. I'm even thinking about going to try out for the Coppertone Open Invitational in Santa Monica. It's my life's dream to be a part of the pro tanning league.

In fact, I've just booked my ticket to Los Angeles and I'm going to give it all I've got. There are five divisions in the National Tanning Sports Bureau, or NTSB, for short, depending on the skin tone of the competitor. Buttermilk, Peach, Teak, Mahogany, and Onyx. Chances are I won't rank in any of them, but I don't live my life according to chance. I live my life according to the weather. And tomorrow looks like a good day to get out there and let my body shine. Good ol' Chut used to say "you don't soak up the sun, you trade your light for it." He did bite that bike cop, though. In the waist, no less. Who does that?

POSTED BY JOHN MAYER AT 04:46 PM FROM WEST PALM BEACH, FL
Serieus; waar heeft de man het over?
pi_42577354
Ik kan helaas niet wachten op m na t concert... ga m wel van te voren proberen te spotten maar geef mezelf weinig kans.
Ik moet namelijk de laatste trein naar Groningen halen... en die gaat al om 23:36 uur.. dus hoop ook niet dat ik eerder weg moet hopelijk is t iets voor 11 uur afgelopen dat ik snel naar t station kan.. zo irritant mja...
Kheb dr zoveel zin in!
pi_42578117
In de nieuwe OOR staat Continuum
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gerecenseerd
pi_42578494
Ik wilde vandaag Continuum halen. Hebben ze hem nog niet.
pi_42578937
Hangt er vanaf waar hè; vanaf volgende week maandag ligt hij in alle winkels door heel Nederland. Deze dagen is hij eigenlijk alleen nog maar te verkrijgen bij zaakjes waar ze ook platen importeren. Boudisque of Plato bvb.

Sprak vandaag trouwens met Tom Engelshoven van OOR, en hij zei dat hij John in 2003 voor HT had geïnterviewd, en dat het een aardige kerel is... lol
pi_42579086
Maar omdat ik het album al zo lang had dacht ik dat hij al uit was eigenlijk. Nog even wachten dus maar.
pi_42579826
Hij krijgt trouwens echt een ander frontje hier hè:

pi_42580094
Wat is het andere frontje dan? En waarom hier anders?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')