abonnement Unibet Coolblue
pi_42311618
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:07 schreef JoPiDo het volgende:
leuk!

Gamma is van dezelfde eigenaar
Fout. Gamma en Karwei hebben wel min of meer dezelfde eigenaar.
Echter zijn er binnen de groep Gamma weer verschillende eigenaren.
anders gezegd: de gamma in bijv. Den Haag kan een andere eigenaar hebben dan de Gamma in vlaardingen...
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:14:48 #52
138448 PeZu
Suspended animation
pi_42311708
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Fout. Gamma en Karwei hebben wel min of meer dezelfde eigenaar.
Echter zijn er binnen de groep Gamma weer verschillende eigenaren.
anders gezegd: de gamma in bijv. Den Haag kan een andere eigenaar hebben dan de Gamma in vlaardingen...
gammel

prutxis

karweiger
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_42311714
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:03 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ik ook van jou. .

Nee, het punt is ook hier weer dat mensen niet weten wat klantvriendelijkheid inhoudt, en niet luisteren/lezen. Net als de Praxis-man. Wat is de wens van de klant, de behoefte?

Het gaat dus niet om een discussie over wettelijke garantie, over 'recht hebben op'. Ik vroeg niet om vervanging van het product, of geld terug. Dat speelt hier allemaal niet. Maar dat is wel waar negen van de tien reacties over gaan helaas.

De klant vraagt duidelijk om een symbolische tegemoetkoming voor een ondeugdelijk product. In de vorm van een kleine korting op een volgende aankoop had dit de winkelier practisch niets gekost, en veel goodwill opgeleverd.

Waar de winkelier mee kwam:
- een preek om altijd bonnetjes te bewaren
- omruilien van het complete product
- blijkbaar insinueren dat de klant wel eens de boel kon bedriegen, en daarom alle onderdelen eisen
- geen verklaring geven waarom hij ook de overige kapotte onderdelen moest hebben

Dat sluit dus totáál niet aan op de wensen van de klant, terwijl dat helemaal niet zo moeilijk was.
Dus: niet klantvriendelijk. Zo simpel is het.

"Wanneer een klant een klacht heeft, een defect product, levertijden die tegenvallen, elk interactie-moment met de klant is er een, waarbij je de mogelijkheid hebt de ontevredenheid van de klant over een productie of dienst om te zetten in tevredenheid over je bedrijf."

M'goed, het is natuurlijk stoer om in KLB-topics altijd TS voor zeikerd uit te maken, da's traditie. .
Omdat jij geen OP kan schrijven of het aan die vent kan uitleggen ligt het aan ons en die vent als we jou verkeerd begrijpen? Met andere woorden, het ligt aan iedereen behalve aan jou?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_42311755
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:03 schreef DennisMoore het volgende:
Waar de winkelier mee kwam:
- een preek om altijd bonnetjes te bewaren
- omruilen van het complete product
- blijkbaar insinueren dat de klant wel eens de boel kon bedriegen, en daarom alle onderdelen eisen
- geen verklaring geven waarom hij ook de overige kapotte onderdelen moest hebben
Wat er gebeurt als zij deze regels niet opvolgen:
* Dag 1 kom jij met onderdeel 1 en verlangt korting en krijgt het.
* Dag 13 kom jij met onderdeel 2 en verlangt korting op een nieuw product en krijgt het. Voila, op twee producten korting gekregen terwijl je er maar op 1 recht hebt. En dat kan je dus eindeloos zo herhalen totdat jij geen onderdelen meer hebt.

Toen ik toentertijd nog bij de Gamma werkte, losten wij het trouwens anders op:
TS'er zou zijn korting krijgen maarwij zouden wel zijn gegevens noteren (uiteraard na bezichtiging van het rijbewijs o.i.d.). Volgende keer dat hij met zijn probleem kwam (slechts 1 onderdeel, geen kassabon, etc.) kon ie naar zijn korting / geld fluiten.
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:16:44 #55
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_42311756
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:03 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ik ook van jou. .

Nee, het punt is ook hier weer dat mensen niet weten wat klantvriendelijkheid inhoudt, en niet luisteren/lezen. Net als de Praxis-man. Wat is de wens van de klant, de behoefte?

Het gaat dus niet om een discussie over wettelijke garantie, over 'recht hebben op'. Ik vroeg niet om vervanging van het product, of geld terug. Dat speelt hier allemaal niet. Maar dat is wel waar negen van de tien reacties over gaan helaas.

De klant vraagt duidelijk om een symbolische tegemoetkoming voor een ondeugdelijk product. In de vorm van een kleine korting op een volgende aankoop had dit de winkelier practisch niets gekost, en veel goodwill opgeleverd.

Waar de winkelier mee kwam:
- een preek om altijd bonnetjes te bewaren
- omruilen van het complete product
- blijkbaar insinueren dat de klant wel eens de boel kon bedriegen, en daarom alle onderdelen eisen
- geen verklaring geven waarom hij ook de overige kapotte onderdelen moest hebben

Dat sluit dus totáál niet aan op de wensen van de klant, terwijl dat helemaal niet zo moeilijk was.
Dus: niet klantvriendelijk. Zo simpel is het.

"Wanneer een klant een klacht heeft, een defect product, levertijden die tegenvallen, elk interactie-moment met de klant is er een, waarbij je de mogelijkheid hebt de ontevredenheid van de klant over een productie of dienst om te zetten in tevredenheid over je bedrijf."

M'goed, het is natuurlijk stoer om in KLB-topics altijd TS voor zeikerd uit te maken, da's traditie. .
Goed, laten we het even van de andere kant bekijken.

De winkelchef ziet een gefrustreerde klant zonder bonnetje met een klein plastic dingetje in zijn hand staan, waarvan de oorsprong op zijn minst dubieus is. Deze klant begint vervolgens een verhaal op te hangen over afgebroken lamellen. Prima, kan best, maar bedrijfspolicy is dat het hele product teruggestuurd wordt naar de fabrikant voor vergoeding.

Dus de winkelchef vraagt aan de gefrustreerde klant vriendelijk om de rest van de lamellen terug te brengen, waarbij deze plechtig belooft om gloednieuwe lamellen te geven (meer service dan waar de klant om vroeg!). Het enige wat de klant dient te doen is deze op te halen en te retourneren.

Aangezien dit al veeeeeeeeeel meer service is dan je bij menige winkel kan verwachten, mag de klant in principe op blote knietjes God bedanken voor deze actie van mededogen van de winkelier. Iedere klant weet immers dat een bon een normaal iets is waar om gevraagt wordt bij retourneringen. Maar tot de stomme verbazing van de winkelier aanschouwt deze een klant die te lui is om terug te fietsen teneinde zijn lamellen GRATIS te laten vervangen.

In plaats daarvan begint de klant over de Verenigde Staten ( ) en over luisteren naar de klant ( fuck duh, ) en over goodwill kweken (wederom: , aangezien deze GRATIS nieuwe lamellen krijgt )

Ik zou als winkelier je beide knieschijven afschieten, omdat je zo irritant bent als vogelstront op het dak van me auto.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_42311827
WTF? Jij komt met een klein stukje plastic aankakken bij de praxis op je homoschoentjes om vervolgens te verwachten dat ze je hele verhaal geloven en 36 tegoedbonnen geven voor nieuw spul. Als ik die manager was had ik je recht in je smoelerd uitgelachen.
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:20:08 #57
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_42311833
Zeg, die meneer van de praxis wil jou liever een nieuwe st luxaflex geven dan een kut tegoedbonnetje van een tientje hoor!! Verder is het logisch dat je eenzelfde product krijgt als wat kapot is, wat niet logisch is is dat dit zonder bon kan dus je moet ze dankbaar zijn dat je nog iets terug krijgt! Wat dan weer wel logisch is, is dat je het hele kapotte product meeneemt, aangezien je anders bij elke praxis komt aankloppen met een stukje van je luxaflex en een nieuwe eist. Dus, flikker op met je gezeik...die meneer van praxis handeld erg netjes terwijl hij dat niet eens hoeft te doen. Ik wil hier graag iets zeggen met een paard en een bek enzo...
To infinity…and beyond!
pi_42312103
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:

Wat er gebeurt als zij deze regels niet opvolgen:
* Dag 1 kom jij met onderdeel 1 en verlangt korting en krijgt het.
* Dag 13 kom jij met onderdeel 2 en verlangt korting op een nieuw product en krijgt het. Voila, op twee producten korting gekregen terwijl je er maar op 1 recht hebt. En dat kan je dus eindeloos zo herhalen totdat jij geen onderdelen meer hebt.
Tja, in theorie zou er op die manier misbruik gemaakt kunnen worden van klantvriendelijkheid.
In de praktijk zal dat echter zo'n vaart niet lopen. Zeker wanneer de baas zelf dit soort dingen moet beslissen. Die krabt zich natuurlijk wel twee keer achter de oren wanneer hij dezelfde klanten te vaak terug ziet komen. Beetje spijkers op laag water zoeken, vind ik.
quote:
Toen ik toentertijd nog bij de Gamma werkte, losten wij het trouwens anders op:
TS'er zou zijn korting krijgen maarwij zouden wel zijn gegevens noteren (uiteraard na bezichtiging van het rijbewijs o.i.d.). Volgende keer dat hij met zijn probleem kwam (slechts 1 onderdeel, geen kassabon, etc.) kon ie naar zijn korting / geld fluiten.
Is ook een oplossing. Beetje vergezocht, okay, maar kan. Zal in de praktijk niet echt nodig zijn.
Afhankelijk natuurlijk of je zomaar iedere medewerker 'klachtenafhandeling' laat doen of een paar mensen, procedures, vastleggen, etc.
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:34:03 #59
138448 PeZu
Suspended animation
pi_42312138
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:32 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Tja, in theorie zou er op die manier misbruik gemaakt kunnen worden van klantvriendelijkheid.
In de praktijk zal dat echter zo'n vaart niet lopen. Zeker wanneer de baas zelf dit soort dingen moet beslissen. Die krabt zich natuurlijk wel twee keer achter de oren wanneer hij dezelfde klanten te vaak terug ziet komen. Beetje spijkers op laag water zoeken, vind ik.
[..]

Is ook een oplossing. Beetje vergezocht, okay, maar kan. Zal in de praktijk niet echt nodig zijn.
Afhankelijk natuurlijk of je zomaar iedere medewerker 'klachtenafhandeling' laat doen of een paar mensen, procedures, vastleggen, etc.
spijkers zat in een bouwmarkt
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_42312518
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:16 schreef Scorpie het volgende:

De winkelchef ziet een gefrustreerde klant zonder bonnetje met een klein plastic dingetje in zijn hand staan, waarvan de oorsprong op zijn minst dubieus is.
Nee hoor, een uiterst kalme en vriendelijke klant die op bescheiden wijze met een kapot onderdeel terugkomt. Een onderdeel waarvan ook de chef meteen zag dat het afkomstig was van een van zijn producten, niet dubieus.
quote:
Deze klant begint vervolgens een verhaal op te hangen over afgebroken lamellen. Prima, kan best, maar bedrijfspolicy is dat het hele product teruggestuurd wordt naar de fabrikant voor vergoeding.
Geen 'heel verhaal'. Een korte duidelijke uiteenzetting.
Het woord 'bedrijfspolicy' is al snel een stoplap. "Ja, meneer, dat is nu eenmaal zo." Zeker van de chef zelf verwacht je flexibiliteit, inschattingsvermogen, en mínstens een redelijke uitleg.
- Waarom moet u het totale product hebben als ook dit onderdeel al bewijst dat het kapot is?
- Ja, dat moet nu eenmaal...
quote:
Dus de winkelchef vraagt aan de gefrustreerde klant vriendelijk om de rest van de lamellen terug te brengen, waarbij deze plechtig belooft om gloednieuwe lamellen te geven (meer service dan waar de klant om vroeg!). Het enige wat de klant dient te doen is deze op te halen en te retourneren.
Wederom: geen gefrustreerde, maar kalme vriendelijke.
En gloednieuwe lamellen kan dan wel meer zijn dan waar de klant om vraagt, het is NIET wat de klant graag wil. Sterker nog, het is wat de klant NIET wil. En daar slaat de winkelier dus de plank mis: hij luistert niet naar de wens van de klant.
quote:
Aangezien dit al veeeeeeeeeel meer service is dan je bij menige winkel kan verwachten, mag de klant in principe op blote knietjes God bedanken voor deze actie van mededogen van de winkelier. Iedere klant weet immers dat een bon een normaal iets is waar om gevraagt wordt bij retourneringen. Maar tot de stomme verbazing van de winkelier aanschouwt deze een klant die te lui is om terug te fietsen teneinde zijn lamellen GRATIS te laten vervangen.
Je kan het ook omdraaien: de winkelier mag blij zijn dat hij een klant treft die slechts een klein goedkoop symbolisch gebaar wenst.

Nogmaals: de wens van de klant is het uitgangspunt. De winkelier dient te kijken of hij hier redelijkerwijs op in kan gaan.
quote:
In plaats daarvan begint de klant over de Verenigde Staten ( ) en over luisteren naar de klant ( fuck duh, ) en over goodwill kweken (wederom: , aangezien deze GRATIS nieuwe lamellen krijgt )

Ik zou als winkelier je beide knieschijven afschieten, omdat je zo irritant bent als vogelstront op het dak van me auto.
Zo hey, knieschijven afschieten vanwege een topic op internet.
Over gefrustreerd gesproken. Stoer zeg! Trots op jezelf? .
'k Vermoed dat je IQ je leeftijd niet overstijgt.
pi_42312599
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:20 schreef ivetje het volgende:

Zeg, die meneer van de praxis wil jou liever een nieuwe st luxaflex geven dan een kut tegoedbonnetje van een tientje hoor!! Verder is het logisch dat je eenzelfde product krijgt als wat kapot is, wat niet logisch is is dat dit zonder bon kan dus je moet ze dankbaar zijn dat je nog iets terug krijgt! Wat dan weer wel logisch is, is dat je het hele kapotte product meeneemt, aangezien je anders bij elke praxis komt aankloppen met een stukje van je luxaflex en een nieuwe eist. Dus, flikker op met je gezeik...die meneer van praxis handeld erg netjes terwijl hij dat niet eens hoeft te doen. Ik wil hier graag iets zeggen met een paard en een bek enzo...
Klant wil geen nieuwe plastic kut-lamellen die wéér zo zullen afbreken.
Het gaat niet om recht hebben op. Het gaat om klantvriendelijkheid.
Ook jij ziet klanten weer als potentiële fraudeurs, goeie insteek!
Flikker zelf lekker op, en lees het topic nog eens door. .
pi_42312676
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:53 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Klant wil geen nieuwe plastic kut-lamellen die wéér zo zullen afbreken.
Het gaat niet om recht hebben op. Het gaat om klantvriendelijkheid.
Ook jij ziet klanten weer als potentiële fraudeurs, goeie insteek!
Flikker zelf lekker op, en lees het topic nog eens door. .
Wat verwacht je dan van "klantvriendelijkheid"?

Daarbij: net alsof het nooit gebeurt dat mensen van de klantvriendelijkheid misbruik maken.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:56:56 #63
138448 PeZu
Suspended animation
pi_42312682
bel anders dit nr van praxis eens: edit zoek zelf maar op, onder de p van psycholoog

ze zullen je daar graag helpen
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  maandag 2 oktober 2006 @ 16:05:19 #64
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_42312908
Ik heb ook slechte ervaringen met de Praxis. Zo'n kruissleutel (voor de bouten van een autowiel) brak af. Zoveel kracht zette ik er niet op en dat ding brak gewoon af, als je pech hebt maak je een rotsmak. Ik naar de Praxis voor een nieuwe/betere en om ze te laten zien dat die dingen niet deugen. Of ik een bonnetje had!? Kon er verder ook niets gedaan worden .

Gewoon niets meer bij de Praxis gekocht sindsdien. Dat is toch per jaar snel minstens voor 100 kruissleutels aan doe het zelf meuk. Goed bezig Praxis; val zelf dan ook maar dood met je troep
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 2 oktober 2006 @ 16:13:59 #65
138448 PeZu
Suspended animation
pi_42313091
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 16:05 schreef Hyperdude het volgende:
Ik heb ook slechte ervaringen met de Praxis. Zo'n kruissleutel (voor de bouten van een autowiel) brak af. Zoveel kracht zette ik er niet op en dat ding brak gewoon af, als je pech hebt maak je een rotsmak. Ik naar de Praxis voor een nieuwe/betere en om ze te laten zien dat die dingen niet deugen. Of ik een bonnetje had!? Kon er verder ook niets gedaan worden .

Gewoon niets meer bij de Praxis gekocht sindsdien. Dat is toch per jaar snel minstens voor 100 kruissleutels aan doe het zelf meuk. Goed bezig Praxis; val zelf dan ook maar dood met je troep
inderdaad helemaal de schuld van de praxis dat jij geen bonnetje had
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_42313131
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:56 schreef BobbyB het volgende:

Wat verwacht je dan van "klantvriendelijkheid"?
Ten eerste: luisteren naar de wens van de klant, ingaan op wat hij graag zou willen.
Daarna uiteraard zoveel mogelijk de wens van de klant vervullen, als dat niet te veel geld gaat kosten.
In dit geval had het de winkelier nog minder gekost ook!
quote:
Daarbij: net alsof het nooit gebeurt dat mensen van de klantvriendelijkheid misbruik maken.
Incidenteel, en af te vangen door een goede procedure. Van gezichtsherkenning tot vastleggen van gegevens in een computersysteem, afhankelijk van aard en hoeveelheid.
De goodwill/reclame die het oplevert zal de geleden financiële 'schade' in de meeste gevallen ruim overstijgen.
  maandag 2 oktober 2006 @ 16:22:42 #67
138448 PeZu
Suspended animation
pi_42313258
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 16:15 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ten eerste: luisteren naar de wens van de klant, ingaan op wat hij graag zou willen.
Daarna uiteraard zoveel mogelijk de wens van de klant vervullen, als dat niet te veel geld gaat kosten.
In dit geval had het de winkelier nog minder gekost ook!
[..]

Incidenteel, en af te vangen door een goede procedure. Van gezichtsherkenning tot vastleggen van gegevens in een computersysteem, afhankelijk van aard en hoeveelheid.
De goodwill/reclame die het oplevert zal de geleden financiële 'schade' in de meeste gevallen ruim overstijgen.
gezichtsherkenning

dus de klantenservice moet de klant herkennen die bij het kassameisje wat heeft afgerekend?

in dit geval kost het de winkelier ook niks, en het scheelt hem in de toekomst een klant die je liever toch al niet had

ik heb ooit eens een kosten/baten analyse gemaakt voor een hele soepele garantie afhandeling, in de zin van klant is keizer, de winkelier wou iedereen tevereden stellen, nou ik kan je verklappen dat de kosten in het begin gering zullen zijn maar zodra je die goodwill hebt gekweekt je jezelf eenrom in d evingers gaat snijden dankzij de oh zo eerlijk enederlanders die van alles zoveel mogelijk willen profiteren
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_42313449
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 16:22 schreef PeZu het volgende:

gezichtsherkenning
Wanneer er één persoon is die klachtenafhandeling doet, en het aantal klachten is gering, dan kan dat prima. Hij gaat het dan echt wel in de gaten krijgen wanneer meneer Jansen daar 10x per maand staat.
Worden het veel klachten, of wordt de afhandeling door veel mensen gedaan, dan ga je namen etc noteren in een computer. M'goed, meedenken is niet je sterkste kant geloof ik. Ridiculiseren daarentegen... .
quote:
in dit geval kost het de winkelier ook niks, en het scheelt hem in de toekomst een klant die je liever toch al niet had
Fijn dat jij denkt te weten welke klanten een winkelier wel of niet wil hebben.
'k Heb de afgelopen tijd al vele honderden euro's uitgegeven bij de Praxis...
quote:
ik heb ooit eens een kosten/baten analyse gemaakt voor een hele soepele garantie afhandeling, in de zin van klant is keizer, de winkelier wou iedereen tevereden stellen, nou ik kan je verklappen dat de kosten in het begin gering zullen zijn maar zodra je die goodwill hebt gekweekt je jezelf eenrom in d evingers gaat snijden dankzij de oh zo eerlijk enederlanders die van alles zoveel mogelijk willen profiteren
Kwestie van een beter systeem verzinnen.
  maandag 2 oktober 2006 @ 16:47:18 #69
138448 PeZu
Suspended animation
pi_42313739
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 16:32 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Wanneer er één persoon is die klachtenafhandeling doet, en het aantal klachten is gering, dan kan dat prima. Hij gaat het dan echt wel in de gaten krijgen wanneer meneer Jansen daar 10x per maand staat.
Worden het veel klachten, of wordt de afhandeling door veel mensen gedaan, dan ga je namen etc noteren in een computer. M'goed, meedenken is niet je sterkste kant geloof ik. Ridiculiseren daarentegen... .
[..]

Fijn dat jij denkt te weten welke klanten een winkelier wel of niet wil hebben.
'k Heb de afgelopen tijd al vele honderden euro's uitgegeven bij de Praxis...
[..]

Kwestie van een beter systeem verzinnen.
ja 1 persoon bij klantenservice van een bouwmarkt die 6 dagen van 8 tot 8 open is een geweldig plan en gaat heel goed helpen voor een klant zonder bon...

een beter systeem? de klanten invoeren in de pc? goed idee, de analyse is gebasseerd op een winkel in engeland die dat ook deed, wat bleek klanten gingen gewoon andere mensen sturen om zo toch te kunnen bedriegen, en ooh wat vonden ze de winkelier allemaal zo erg aardig, maar ja van goodwill kun je niet leven als je genept wordt

en ik hoef jou niet te riduculieseren... dat doe je zelf al meer dan genoeg

je geeft vele honderen euro uit bij de praxis maar beknibbeld op goede luxaflex
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_42314252
Gast ik snap jou echt niet, en het ligt niet aan mij gelukkig, gezien alle reacties hier. Jij draait de rollen gewoon om. Iedereen weet dat de kassabon je garantie bewijs is en dat je het hele product mee moet nemen als er wat mee is, je kan niet van een winkelier verwachten dat wanneer jij alleen met een stukje plastic aan komt zetten dat hij meteen toezeggingen gaat doen. Tenslotte ben je zelf te lui om het product op te halen (wat ik in eerste instantie gewoon had meegenomen...) dus ik denk dat je eerder het probleem bij jezelf moet gaan zoeken dan bij de meneer van de Praxis.

Maar goed, uit je reacties blijkt duidelijk dat alles en iedereen maar moet veranderen, behalve jij zelf (door gewoon het bonnetje + product mee te nemen) dus jij zal een eind komen op deze aarde.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_42315154
@ TS
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_42315539
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:12 schreef BobbyB het volgende:

Gast ik snap jou echt niet, en het ligt niet aan mij gelukkig, gezien alle reacties hier. Jij draait de rollen gewoon om. Iedereen weet dat de kassabon je garantie bewijs is en dat je het hele product mee moet nemen als er wat mee is, je kan niet van een winkelier verwachten dat wanneer jij alleen met een stukje plastic aan komt zetten dat hij meteen toezeggingen gaat doen. Tenslotte ben je zelf te lui om het product op te halen (wat ik in eerste instantie gewoon had meegenomen...) dus ik denk dat je eerder het probleem bij jezelf moet gaan zoeken dan bij de meneer van de Praxis.

Maar goed, uit je reacties blijkt duidelijk dat alles en iedereen maar moet veranderen, behalve jij zelf (door gewoon het bonnetje + product mee te nemen) dus jij zal een eind komen op deze aarde.
Nogmaals (!), het gaat niet om consumentenrecht, over kassabonnen of over garantie.
Maargoed, tegen dovemansoren kun je wel tot in het oneindige blijven uitleggen... .
pi_42315631
-edit: reageer normaal, of reageer gewoon niet.-

[ Bericht 97% gewijzigd door The_Terminator op 02-10-2006 18:29:18 ]
pi_42315703
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 16:47 schreef PeZu het volgende:

ja 1 persoon bij klantenservice van een bouwmarkt die 6 dagen van 8 tot 8 open is een geweldig plan en gaat heel goed helpen voor een klant zonder bon...
Ik zei nog zo duidelijk: varierend van gezichtsherkenning (misschien in een eenmanszaak) tot een uitgebreid registratiesysteem (bij veel klachten, veel medewerkers). In z'n algemeenheid.
Alles moet blijkbaar worden uitgespeld bij je?
quote:
een beter systeem? de klanten invoeren in de pc? goed idee, de analyse is gebasseerd op een winkel in engeland die dat ook deed, wat bleek klanten gingen gewoon andere mensen sturen om zo toch te kunnen bedriegen, en ooh wat vonden ze de winkelier allemaal zo erg aardig, maar ja van goodwill kun je niet leven als je genept wordt
Hele goede houding, klanten zien als potentiële fraudeurs en bedriegers. Daar wordt je als bedrijf echt groot mee. De waarheid ligt wel weer in het midden, doemscenario's schetsen is niet zo nuttig. Maar dat zei ik al: spijkers op laag water zoeken.
quote:
en ik hoef jou niet te riduculieseren... dat doe je zelf al meer dan genoeg
'k Zei niet dat je mij ridiculiseert, maar de argumenten, de voorbeelden. In extremen trekken etc. Zo kun je ieder onderwerp wel doodslaan.
quote:
je geeft vele honderen euro uit bij de praxis maar beknibbeld op goede luxaflex
Misschien kocht ik van die honderden euro's wel honderden goedkope dingen? Weer fijn conclusies trekken zonder enige kennis van zaken. Discussieert wel lekker makkelijk he?
Daarbij, waarom zouden kunststof lamellen slecht moeten zijn? Moet je er tegenwoordig maar per definitie van uitgaan dat de minst dure exemplaren uit het assortiment na een paar maanden mogen afbreken? Fijne wereld...
  maandag 2 oktober 2006 @ 18:33:22 #75
117662 Slappe_hap
Slappe, geen vloeibare!
pi_42315944
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Goed, laten we het even van de andere kant bekijken.

De winkelchef ziet een gefrustreerde klant zonder bonnetje met een klein plastic dingetje in zijn hand staan, waarvan de oorsprong op zijn minst dubieus is. Deze klant begint vervolgens een verhaal op te hangen over afgebroken lamellen. Prima, kan best, maar bedrijfspolicy is dat het hele product teruggestuurd wordt naar de fabrikant voor vergoeding.

Dus de winkelchef vraagt aan de gefrustreerde klant vriendelijk om de rest van de lamellen terug te brengen, waarbij deze plechtig belooft om gloednieuwe lamellen te geven (meer service dan waar de klant om vroeg!). Het enige wat de klant dient te doen is deze op te halen en te retourneren.

Aangezien dit al veeeeeeeeeel meer service is dan je bij menige winkel kan verwachten, mag de klant in principe op blote knietjes God bedanken voor deze actie van mededogen van de winkelier. Iedere klant weet immers dat een bon een normaal iets is waar om gevraagt wordt bij retourneringen. Maar tot de stomme verbazing van de winkelier aanschouwt deze een klant die te lui is om terug te fietsen teneinde zijn lamellen GRATIS te laten vervangen.

In plaats daarvan begint de klant over de Verenigde Staten ( ) en over luisteren naar de klant ( fuck duh, ) en over goodwill kweken (wederom: , aangezien deze GRATIS nieuwe lamellen krijgt )

Ik zou als winkelier je beide knieschijven afschieten, omdat je zo irritant bent als vogelstront op het dak van me auto.
Ik zou het zelf niet beter kunnen verwoorden
pi_42315967
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:33 schreef Slappe_hap het volgende:

Ik zou het zelf niet beter kunnen verwoorden
+10 Nuttig.
pi_42316129
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:25 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Topic-reportje gemaakt, stoere bink. .
nee JIJ bent een stoere bink, met je plastic luxaflex
  maandag 2 oktober 2006 @ 18:42:08 #78
117662 Slappe_hap
Slappe, geen vloeibare!
pi_42316169
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:34 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

+10 Nuttig.
Als jij de tijd die je hier hebt besteed met het bespreken van je debiele 'probleem' nou gebruikt had om op en neer te fietsen met die kutlamelllenjaloezieen van je dan had je nu puike nieuwe lamellen jaloezieen gehad
pi_42316658
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:40 schreef JoPiDo het volgende:

nee JIJ bent een stoere bink, met je plastic luxaflex
Alleen in de slaapkamers he? .
In de rest van 't huis hangen aluminium lamellen, ook van de Praxis.

Dan nog, zoals ik al zei, ben jij zo'n josti die het volstrekt normaal vindt dat goedkoop duurkoop is?
Wat kosten die kunststof lamellen, ook 50 euro per stuk ofzo. 'k Weet het niet eens meer.
Maar dan mag het van jou dus gewoon kapot gaan, heel gewoon. .
pi_42316861
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:42 schreef Slappe_hap het volgende:

Als jij de tijd die je hier hebt besteed met het bespreken van je debiele 'probleem' nou gebruikt had om op en neer te fietsen met die kutlamelllenjaloezieen van je dan had je nu puike nieuwe lamellen jaloezieen gehad
't Is geen probleem, het is meer ehm... teleurstelling over de gemiste kans van Praxis. Ik gaf ze zo'n mooie en goedkope (!) voorzet om te scoren met klantvriendelijkheid, maar de chef kopte 'm helaas niet in.

Wat kan mij die 50 euro ofzo van die lamellen nou schelen. Ik gooi uit gemakzucht wel vaker geld over de balk. 't Is wat mij betreft meer een discussie over klantvriendelijkheid en service, en waarom je tegenwoordig als klant blijkbaar behandeld wordt als potentiële bedrieger. Daarin ben ik misschien te naïef, ga ik te veel uit van de goede bedoelingen van mensen, redenerend vanuit mezelf.

En dat zo'n 'discussie' over klantvriendelijkheid dan ontaardt in ordinaire scheldpartijen en gebroken knie-schijven... tja, da's dan waarschijnlijk het KLB-niveau van een stel pubers die zich vervelen.
pi_42317143
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 19:04 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Alleen in de slaapkamers he? .
In de rest van 't huis hangen aluminium lamellen, ook van de Praxis.

Dan nog, zoals ik al zei, ben jij zo'n josti die het volstrekt normaal vindt dat goedkoop duurkoop is?
Wat kosten die kunststof lamellen, ook 50 euro per stuk ofzo. 'k Weet het niet eens meer.
Maar dan mag het van jou dus gewoon kapot gaan, heel gewoon. .
dan ben je voor 40 euro opgelicht

ik heb precies deze van de Xenos voor 10 euro per twee meter breed, die zijn ook op hetzelfde punt afgebroken

ik zie me al aankomen
  maandag 2 oktober 2006 @ 19:39:43 #82
138448 PeZu
Suspended animation
pi_42317351
quote:
Ik zei nog zo duidelijk: varierend van gezichtsherkenning (misschien in een eenmanszaak) tot een uitgebreid registratiesysteem (bij veel klachten, veel medewerkers). In z'n algemeenheid.
Alles moet blijkbaar worden uitgespeld bij je?
ok verzin jij het waterdichte systeem waarbij eerlijke mensen zonder bon en met een klein onderdeel als enige terrecht worden geholpen, veel succes
quote:
Hele goede houding, klanten zien als potentiële fraudeurs en bedriegers. Daar wordt je als bedrijf echt groot mee. De waarheid ligt wel weer in het midden, doemscenario's schetsen is niet zo nuttig. Maar dat zei ik al: spijkers op laag water zoeken.
ik zei al, spijkers zat in de bouwmarkt. maar goed zo is de grote mensen wereld nu eenmaal niet, eerlijk, en vooral klanten die denken te kunnen profiteren want zo'n grote firma verdiendt toch al genoeg.....ik schets geen doemscenario maar de werkelijkheid, dat jij daar nu zo ver vanaf staat, tja das jouw probleem
quote:
'k Zei niet dat je mij ridiculiseert, maar de argumenten, de voorbeelden. In extremen trekken etc. Zo kun je ieder onderwerp wel doodslaan.
waarom noem je het dan als het niet van belang is? Jij trekt het in het extreem dat het wel even extreem makkelijk is om iedereen op zijn blauwe ogen te geloven, maar zo fijn is de wereld niet. Kom maar eens met goed haalbare ideen zodat de goede niet onder de kwade lijden in zo'n typisch geval als dit? ipv te roepen nee zo zijn de mensen niet
quote:
Misschien kocht ik van die honderden euro's wel honderden goedkope dingen? Weer fijn conclusies trekken zonder enige kennis van zaken. Discussieert wel lekker makkelijk he?
Daarbij, waarom zouden kunststof lamellen slecht moeten zijn? Moet je er tegenwoordig maar per definitie van uitgaan dat de minst dure exemplaren uit het assortiment na een paar maanden mogen afbreken? Fijne wereld...
mwah niet alleen tegenwoordig iedere nozem weet dat goedkoop duurkoop al sinds eht begin van de handel

en inderdaad ik vind het een prima wereld, je moet alleen niet iedereen zomaar geloven, dan red je het prima

ps vet cool man die pi
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  maandag 2 oktober 2006 @ 19:43:25 #83
138448 PeZu
Suspended animation
pi_42317402
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 19:22 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

dan ben je voor 40 euro opgelicht

ik heb precies deze van de Xenos voor 10 euro per twee meter breed, die zijn ook op hetzelfde punt afgebroken

ik zie me al aankomen
wel eerst de bon weggooien en maar 1/100 van het defecte product meenemen heh
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_42320374
Negatief Praxis topic nummer 192398293

Hier mijn negatieve ervaring met de Praxis.
pi_42320919
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:16 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nogmaals (!), het gaat niet om consumentenrecht, over kassabonnen of over garantie.
Maargoed, tegen dovemansoren kun je wel tot in het oneindige blijven uitleggen... .
Ja, maar denk jij nu echt dat die man daar wakker van ligt dat jij nu niet meer bij hun komt? Get a life ofzo want de enige die je met deze actie hebt is jezelf, jij hebt nu nog steeds kapotte lamellen en de praxis verdient gewoon lekker door want ondertussen komen er honderden anderen waar die man wel geld aan kan verdienen en die niet lopen te zaniken over dat ze een plastic stukje vergoed willen krijgen zonder kassabon.

Ik snap gewoon totaal niet wat je wilt bereiken met je actie, en met mij een heleboel anderen zo te zien want er is er hier geen 1 die nu precies snapt wat jij wilt en aan wie ligt dat dan?

Ik weet ook niet in wat voor een wereld je leeft als je gaat verwachten dat bedrijven iets als gezichtsherkenning gaan invoeren, hoe ver ben je dan heen? Gewoon je bon meenemen, klaar is het nu zo moeilijk om eens iets gewoon volgens de regeltjes te doen?

Ik ga dit topic nu maar verlaten want tegen zoveel domheid kan ik gewoon echt niet op.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:21:34 #86
138448 PeZu
Suspended animation
pi_42321000
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:01 schreef j0rrit het volgende:
Negatief Praxis topic nummer 192398293

Hier mijn negatieve ervaring met de Praxis.
dit heeft niks met de service van de praxis te maken

eerder met het absurde verwachtings patroon van iemand di eopgegroeid is in een hel egrote achtertuin met ene hoog hek er omheem
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_42321067
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:21 schreef PeZu het volgende:

[..]

dit heeft niks met de service van de praxis te maken

eerder met het absurde verwachtings patroon van iemand di eopgegroeid is in een hel egrote achtertuin met ene hoog hek er omheem
Waarschijnlijk was dit ook gewoon zijn eerste keer in de grote mensen winkel zonder begeleiding.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_42321157
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:19 schreef BobbyB het volgende:

Ja, maar denk jij nu echt dat die man daar wakker van ligt dat jij nu niet meer bij hun komt?
Nee.
En overigens ben ik pragmatisch genoeg om er de volgende keer weer een blik verf te kopen als ik toch in de buurt ben.
quote:
Get a life ofzo want de enige die je met deze actie hebt is jezelf, jij hebt nu nog steeds kapotte lamellen
Als je het topic gelezen had, dan had je gelezen dat die lamellen en de prijs mij geen ene fuck boeien.
Het ging me om het idee... ik had graag klantvriendelijkheid meegemaakt. Symbolisch.
quote:
en de praxis verdient gewoon lekker door want ondertussen komen er honderden anderen waar die man wel geld aan kan verdienen en die niet lopen te zaniken over dat ze een plastic stukje vergoed willen krijgen zonder kassabon.
Als je het topic gelezen had, dan had je gelezen dat de kerel in mijn voorstel slechts een tientje aan korting ofzo was kwijtgeweest, en volgens zijn voorstel een compleet product had vergoedt... Mijn bescheiden voorstel had 'm dus geld gescheeld.
quote:
Ik snap gewoon totaal niet wat je wilt bereiken met je actie, en met mij een heleboel anderen zo te zien want er is er hier geen 1 die nu precies snapt wat jij wilt en aan wie ligt dat dan?
Dat ligt aan de bekrompen mentaliteit van 90% van de KLB-posters hier, die blijkbaar zo gewend zijn aan frauduleus geneuzel in de marge en gezeur over kassabonnetjes, dat ze zich het idee van klantvriendelijkheid niet kunnen voorstellen. Het was nota bene een ondeugdelijk product.

Er is één post van een user in de VS (denk ik) die zegt dat ze het daar wél begrepen hebben. Klant is koning.
Volgens een andere user in dit topic wordt daar dan massaal misbruik van gemaakt, en zouden alle klantvriendelijke bedrijven in de VS dus al lang failliet moeten zijn.

.
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:26:35 #89
14827 Kogando
Modelprutser
pi_42321176
Als ze aan iedere zwerver die met stukjes plastic aankomt complete nieuwe lamellen moeten meegeven zijn ze binnen een jaar over de kop. Dat houdt in dat de prijzen drastisch omhoog moeten waardoor er enorm veel klanten nadeel ondervinden.

Dus jou geen lamellen meegeven is uiteindelijk enorm klantvriendelijk.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_42321218
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:21 schreef PeZu het volgende:

eerder met het absurde verwachtings patroon van iemand di eopgegroeid is in een hel egrote achtertuin met ene hoog hek er omheem
Durf jij nou eerst maar eens buiten KLB en ONZ te komen, grapjas. .
pi_42321281
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:26 schreef Kogando het volgende:

Als ze aan iedere zwerver die met stukjes plastic aankomt complete nieuwe lamellen moeten meegeven zijn ze binnen een jaar over de kop. Dat houdt in dat de prijzen drastisch omhoog moeten waardoor er enorm veel klanten nadeel ondervinden.

Dus jou geen lamellen meegeven is uiteindelijk enorm klantvriendelijk.
Vuilak. .
quote:
[22:21] Kogando says: hmm
[22:21] Kogando says: je hebt wel gelijk inzake de praxis
[22:21] Kogando says: maar we leven in een verdorven wereld
[22:21] Kogando says: met slechte mensen
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:34:13 #92
138448 PeZu
Suspended animation
pi_42321421
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:27 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Durf jij nou eerst maar eens buiten KLB en ONZ te komen, grapjas. .
is geen kwestie van durfen... ik post waar ik het leuk vind

maar goed ik verwacht tenminste niet het onmogelijke

krijg wel een briljant idee, ik ga morgen even langs een bloemist met een 1 rozeblaadje (zonder bon uiteraard) en vraag om korting op een nieuwe bos, de andere was namelijk stukgegaan

verslag volgt
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_42321553
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:26 schreef DennisMoore het volgende:


Nee.
En overigens ben ik pragmatisch genoeg om er de volgende keer weer een blik verf te kopen als ik toch in de buurt ben.

Als je het topic gelezen had, dan had je gelezen dat die lamellen en de prijs mij geen ene fuck boeien.
Het ging me om het idee... ik had graag klantvriendelijkheid meegemaakt. Symbolisch.
Jij wil iets wat gewoon niet kan, punt uit.
quote:
Als je het topic gelezen had, dan had je gelezen dat de kerel in mijn voorstel slechts een tientje aan korting ofzo was kwijtgeweest, en volgens zijn voorstel een compleet product had vergoedt... Mijn bescheiden voorstel had 'm dus geld gescheeld.
Maar dat wil hij niet omdat:
1. Jij geen bon hebt
2. Jij het artikel niet bij je hebt

Dat stukje plastic kan van van alles afkomen, hoezo zou hij jou vertrouwen en jouw iets vergoeden?
quote:
Dat ligt aan de bekrompen mentaliteit van 90% van de KLB-posters hier, die blijkbaar zo gewend zijn aan frauduleus geneuzel in de marge en gezeur over kassabonnetjes, dat ze zich het idee van klantvriendelijkheid niet kunnen voorstellen. Het was nota bene een ondeugdelijk product.
Ohja, dus jij bent er zo eentje die denkt dat ie alles weet en de rest is maar dom en snapt het niet? Ja sorry hoor, maar ik zou het probleem toch wel degelijk bij mezelf gaan zoeken als 90% zo zou reageren als hier. Iedereen is het er over eens dat jij totaal niet weet hoe het allemaal in elkaar zit, dat ligt niet aan ons, dat ligt gewoon aan jou. Jij past je niet aan de regeltjes van het bedrijf, daar kan je alleen jezelf de schuld van geven.

Jij bent zeker ook zo iemand die denkt dat de wet, en andere regeltjes niet voor jou gelden omdat ze maar stom zijn en de overheid maar moet vertrouwen dat je geen stoute dingen doet.

Dat het een ondeugdelijk product is weet ik niet, maar daar gaat het nu even niet om.
quote:
Er is één post van een user in de VS (denk ik) die zegt dat ze het daar wél begrepen hebben. Klant is koning.
Volgens een andere user in dit topic wordt daar dan massaal misbruik van gemaakt, en zouden alle klantvriendelijke bedrijven in de VS dus al lang failliet moeten zijn.
Wij leven in Nederland, hij in de VS. In de VS mag je vanaf je 16e auto rijden, mag hier ook niet. Met andere woorden; iets wat in een ander land zo is is daar zo, dat hoeft niet te betekenen dat dat hier ook maar zo moet zijn omdat dat jou beter uit komt.
quote:
.
...
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_42321568
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:34 schreef PeZu het volgende:

is geen kwestie van durfen... ik post waar ik het leuk vind
Dat jij dan alleen ONZ en KLB leuk vindt, zegt al voldoende.
Uit op onzinnige relletjes en kansloos gezeik.
quote:
maar goed ik verwacht tenminste niet het onmogelijke
Een symbolisch tientje korting op de nieuwe aankoop is zeker niet onmogelijk.
quote:
krijg wel een briljant idee, ik ga morgen even langs een bloemist met een 1 rozeblaadje (zonder bon uiteraard) en vraag om korting op een nieuwe bos, de andere was namelijk stukgegaan
Bijna grappig, zo'n tang op een varken. .
pi_42321695
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:34 schreef PeZu het volgende:

[..]

is geen kwestie van durfen... ik post waar ik het leuk vind

maar goed ik verwacht tenminste niet het onmogelijke

krijg wel een briljant idee, ik ga morgen even langs een bloemist met een 1 rozeblaadje (zonder bon uiteraard) en vraag om korting op een nieuwe bos, de andere was namelijk stukgegaan

verslag volgt
Open je er een ook een topic over, dat ze klant onvriendelijk zijn?

Ik ga morgen naar de computer boer en dan neem ik 3 dode pixels mee, en ik wil dan ook een nieuw scherm met korting. Zonder bon natuurlijk.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_42321743
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:21 schreef PeZu het volgende:

[..]

dit heeft niks met de service van de praxis te maken

eerder met het absurde verwachtings patroon van iemand di eopgegroeid is in een hel egrote achtertuin met ene hoog hek er omheem
Heeft eerder te maken met onvoldoende expertise onder het personeel.
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:46:45 #97
138448 PeZu
Suspended animation
pi_42321819
quote:
Dat jij dan alleen ONZ en KLB leuk vindt, zegt al voldoende.
Uit op onzinnige relletjes en kansloos gezeik.
ja inderdaad je kan er een hoop uit op maken
quote:
Een symbolisch tientje korting op de nieuwe aankoop is zeker niet onmogelijk.
de paus om een tongzoen vragen ook niet maar het is wel compleet zinloos en ongepast
quote:
Bijna grappig, zo'n tang op een varken. .
ligt er maar net aan waar die tang zit :' )

een tang op een varken: wat een uitdrukking uit het jaar molensteen
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_42321852
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:44 schreef j0rrit het volgende:

[..]

Heeft eerder te maken met onvoldoende expertise onder het personeel.


PeZu bedoelde met "dit" dit geval wat we nu al te lang aan het bespreken zijn, en niet jouw geval
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:49:45 #99
138448 PeZu
Suspended animation
pi_42321906
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:44 schreef j0rrit het volgende:

[..]

Heeft eerder te maken met onvoldoende expertise onder het personeel.
ooh hoezo dat, moeten die meer gespecialiseerd zijn in de omgang met eerste klas wereldvreemde kruimelkoeken?

hee chef, er staat hier iemand met een bitje, uiteraard zonder bon, hij zegt dat zijn accu-boormachinen stuk is, mag ik hem een tientje korting geven?

tuurlijk joh, we drukken zo wel even geld bij in de kelder

There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_42321923
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:38 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dat jij dan alleen ONZ en KLB leuk vindt, zegt al voldoende.
Uit op onzinnige relletjes en kansloos gezeik.
Het leuke aan KLB is gewoon om te zien waar mensen niet al om zeuren, meestal door hun eigen domheid of onwetendheid en als je ze er op wijst ontstaat er een hele discussie dat het aan iedereen ligt behalve aan hun zelf
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')