abonnement Unibet Coolblue
pi_42285250
Zal ik de OP incl foto eens gaan mailen naar info@praxis.nl ofzo? .
pi_42285251
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:50 schreef DennisMoore het volgende:

't Was meer een klantvriendelijkheids-testje voor de Praxis, en ze zijn gezakt. .
Er schijnt crisisoverleg op het hoofdkantoor gaande te zijn.

Een homo met lamellen naar huis sturen, pure discriminatie
pi_42285304
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:53 schreef SCH het volgende:

Er schijnt crisisoverleg op het hoofdkantoor gaande te zijn.
'k Heb ze nog niet gemailed.
quote:
Een homo met lamellen naar huis sturen, pure discriminatie
Is dat typisch 40+ gedrag, je geaardheid overal met de haren bijslepen? .
pi_42285407
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:55 schreef DennisMoore het volgende:
Is dat typisch 40+ gedrag, je geaardheid overal met de haren bijslepen? .
Vraag het eens aan mensen die 40 of ouder zijn
pi_42285566
Waarom staat dit in klaagbaak?
Ik vind het nogal nette service dat ze bereid zijn om je lamellen om te ruilen zonder bonnetje. Dat TS te lui is om dat te doen zegt meer over de TS.
pi_42286036
'k Wilde helemaal niet ruilen.
'k Verwachtte slechts een symbolische (!) tegemoetkoming.
Maar ik wens niet zonder goede reden heen en weer fietsen.

En het idee dat je voor het verkrijgen van service voor zoiets kleins überhaupt een bonnetje nodig zou hebben, toont maar weer mooi aan hoe kneuterig, regelneukerig en bureaucratisch Nederlanders kunnen zijn. Inderdaad heeft men dit in de VS beter begrepen: klant is koning.
pi_42286123
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:18 schreef DennisMoore het volgende:
'k Wilde helemaal niet ruilen.
'k Verwachtte slechts een symbolische (!) tegemoetkoming.
Maar ik wens niet zonder goede reden heen en weer fietsen.

En het idee dat je voor het verkrijgen van service voor zoiets kleins überhaupt een bonnetje nodig zou hebben, toont maar weer mooi aan hoe kneuterig, regelneukerig en bureaucratisch Nederlanders kunnen zijn. Inderdaad heeft men dit in de VS beter begrepen: klant is koning.
Ja hoor, in de VS krijg je alles gratis en gelooft men iedereen op zijn woord.
pi_42286516
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:22 schreef SCH het volgende:

Ja hoor, in de VS krijg je alles gratis en gelooft men iedereen op zijn woord.
Dat is niet wat ik zei.
Maargoed, dat jij (beroepsmatig) een meester in het verdraaien bent, is mij bekend. .
pi_42286762
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:36 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik zei.
Maargoed, dat jij (beroepsmatig) een meester in het verdraaien bent, is mij bekend. .
Ja vooral beroepsmatig

Wat moet jouw hoerenkast eigenlijk met lamellen?
pi_42287628
Bitchfight!
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
  zondag 1 oktober 2006 @ 20:08:34 #36
138448 PeZu
Suspended animation
pi_42289377
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:18 schreef DennisMoore het volgende:
'k Wilde helemaal niet ruilen.
'k Verwachtte slechts een symbolische (!) tegemoetkoming.
Maar ik wens niet zonder goede reden heen en weer fietsen.

En het idee dat je voor het verkrijgen van service voor zoiets kleins überhaupt een bonnetje nodig zou hebben, toont maar weer mooi aan hoe kneuterig, regelneukerig en bureaucratisch Nederlanders kunnen zijn. Inderdaad heeft men dit in de VS beter begrepen: klant is koning.
hadden je ouders voreger een erg grote achtertuin? of doe je graag een kruimelkoekje na?
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_42293684
Dat het snel kapot gaat okee, maar hoezo is de klantvriendelijkheid kut terwijl jij geen bonnetje hebt, en het hele artikel niet bij je hebt? Is namelijk niet meer dan normaal. Maar goed,sommige mensen blijken dat principe niet helemaal te snappen. Wereldvreemd heet dat
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_42300194
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:03 schreef BobbyB het volgende:
Dat het snel kapot gaat okee, maar hoezo is de klantvriendelijkheid kut terwijl jij geen bonnetje hebt, en het hele artikel niet bij je hebt? Is namelijk niet meer dan normaal. Maar goed,sommige mensen blijken dat principe niet helemaal te snappen. Wereldvreemd heet dat
Jammer is het wel, anders sloopte ik ergens een bumper van een Audi A6 en ging een nieuwe halen.
pi_42300431
in woerden werkt een heel leuke dame bij de praxis
op de verf afdeling praxis is goed.
en wat betreft dat lamelen verhaal geef ik praxis gelemaal gelijk.
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_42300590
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:23 schreef DennisMoore het volgende: kocht ik kunststof horizontale lamellen bij de Praxis
En daar ging je nou de fout in. Dat weet je toch wel?
pi_42300902
is de Gamma niet van dezelfde firma?
dag
pi_42300916
die is toch net zo slecht?
pi_42304200
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 00:41 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Jammer is het wel, anders sloopte ik ergens een bumper van een Audi A6 en ging een nieuwe halen.
En korting erop vragen
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_42309549
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 00:41 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Jammer is het wel, anders sloopte ik ergens een bumper van een Audi A6 en ging een nieuwe halen.
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:44:07 #45
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_42309724
TS is echt een grote kneus!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_42311496
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 13:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:

TS is echt een grote kneus!
Ik ook van jou. .

Nee, het punt is ook hier weer dat mensen niet weten wat klantvriendelijkheid inhoudt, en niet luisteren/lezen. Net als de Praxis-man. Wat is de wens van de klant, de behoefte?

Het gaat dus niet om een discussie over wettelijke garantie, over 'recht hebben op'. Ik vroeg niet om vervanging van het product, of geld terug. Dat speelt hier allemaal niet. Maar dat is wel waar negen van de tien reacties over gaan helaas.

De klant vraagt duidelijk om een symbolische tegemoetkoming voor een ondeugdelijk product. In de vorm van een kleine korting op een volgende aankoop had dit de winkelier practisch niets gekost, en veel goodwill opgeleverd.

Waar de winkelier mee kwam:
- een preek om altijd bonnetjes te bewaren
- omruilen van het complete product
- blijkbaar insinueren dat de klant wel eens de boel kon bedriegen, en daarom alle onderdelen eisen
- geen verklaring geven waarom hij ook de overige kapotte onderdelen moest hebben

Dat sluit dus totáál niet aan op de wensen van de klant, terwijl dat helemaal niet zo moeilijk was.
Dus: niet klantvriendelijk. Zo simpel is het.

"Wanneer een klant een klacht heeft, een defect product, levertijden die tegenvallen, elk interactie-moment met de klant is er een, waarbij je de mogelijkheid hebt de ontevredenheid van de klant over een productie of dienst om te zetten in tevredenheid over je bedrijf."

M'goed, het is natuurlijk stoer om in KLB-topics altijd TS voor zeikerd uit te maken, da's traditie. .

[ Bericht 4% gewijzigd door DennisMoore op 02-10-2006 15:09:34 ]
pi_42311552
leuk!

Gamma is van dezelfde eigenaar
pi_42311583
Zijn 't geen franchises trouwens? Gewoon zelfstandigen met een label?
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:10:19 #49
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_42311613
TS heeft dus zijn eigen glazen ingegooid door niet terug te fietsen omdat hij geen goede reden had?

WAT DACHT JE VAN NIEUWE LAMELLEN, LAMLUL!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:10:19 #50
138448 PeZu
Suspended animation
pi_42311614
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:03 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ik ook van jou. .

Nee, het punt is ook hier weer dat mensen niet weten wat klantvriendelijkheid inhoudt, en niet luisteren/lezen. Net als de Praxis-man. Wat is de wens van de klant, de behoefte?

Het gaat dus niet om een discussie over wettelijke garantie, over 'recht hebben op'. Ik vroeg niet om vervanging van het product, of geld terug. Dat speelt hier allemaal niet. Maar dat is wel waar negen van de tien reacties over gaan helaas.

De klant vraagt duidelijk om een symbolische tegemoetkoming voor een ondeugdelijk product. In de vorm van een kleine korting op een volgende aankoop had dit de winkelier practisch niets gekost, en veel goodwill opgeleverd.

Waar de winkelier mee kwam:
- een preek om altijd bonnetjes te bewaren
- omruilien van het complete product
- blijkbaar insinueren dat de klant wel eens de boel kon bedriegen, en daarom alle onderdelen eisen
- geen verklaring geven waarom hij ook de overige kapotte onderdelen moest hebben

Dat sluit dus totáál niet aan op de wensen van de klant, terwijl dat helemaal niet zo moeilijk was.
Dus: niet klantvriendelijk. Zo simpel is het.

"Wanneer een klant een klacht heeft, een defect product, levertijden die tegenvallen, elk interactie-moment met de klant is er een, waarbij je de mogelijkheid hebt de ontevredenheid van de klant over een productie of dienst om te zetten in tevredenheid over je bedrijf."

M'goed, het is natuurlijk stoer om in KLB-topics altijd TS voor zeikerd uit te maken, da's traditie. .
traditie of niet, jij verdient het dubbel en dwars

ogelovelijk wat een huillie ben jij

je draait de zaak gewoon compleet om

jij bent gewoon niet winkelierier vriendelijk

je komt met onmogelijke wensen en als hier niet aan word voldaan kijk je raar op

mijn vraag nogmaals is, hadden je ouders vroeger een erg grote achtertuin? of doe je graag een kruimelkoek na?
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')