abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_42323782
Consumentenrecht: bij een ondeugdelijk product kan de leverancier het product repareren of ruilen. Maar dat wil TS niet, hij wil heel rigide een tientje korting, waarom zou de Praxis hieraan beginnen in afwijking van het consumentenrecht?

De Praxis wil TS wel netjes schadeloos stellen tegen overlegging van het defecte product (en niet uitsluitend een lullig afgebroken stukje ervan) maar TS wil niet: hij is te beroerd om dit te regelen, hij is te gefixeerd op zijn tientje-kortingeis die nergens op slaat.
pi_42323808
Ah, een insider .
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 23:47 schreef lj_lightning het volgende:

zonder bon kunnen we niks.
Een meer rigide systeem dan ik dacht dus.
't Is natuurlijk geen Hubo, da's waar.
quote:
vanzelfsprekend dat je dat hele ding moet inleveren.
Waarom wist hij daarvoor geen reden te geven? Zit het 'm in het reclameren bij de leverancier van het kutproduct?
quote:
Oh en die vestiging is misschien kut, niet alles van Praxis, behandel het dan ook zo.
Een OP moet je altijd wat aandikken he?
Zoals ik al zei... wanneer ik de volgende keer een pot verf nodig heb, en ik ben in de buurt, dan loop ik gewoon vrolijk naar binnen hoort. .
pi_42323833
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 23:50 schreef r_one het volgende:

Consumentenrecht: bij een ondeugdelijk product kan de leverancier het product repareren of ruilen. Maar dat wil TS niet, hij wil heel rigide een tientje korting, waarom zou de Praxis hieraan beginnen in afwijking van het consumentenrecht?

De Praxis wil TS wel netjes schadeloos stellen tegen overlegging van het defecte product (en niet uitsluitend een lullig afgebroken stukje ervan) maar TS wil niet: hij is te beroerd om dit te regelen, hij is te gefixeerd op zijn tientje-kortingeis die nergens op slaat.
Ook voor jou: LE-ZEN.
Consumentenrecht is hier niet het onderwerp.
pi_42323892
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 23:50 schreef lj_lightning het volgende:

Neeh lopen kankeren op iemand anders omdat jezelf zo'n lambal bent om even heen en weer te fietsen, en het dan 'geen service' noemen is goed. pauper .
Ik kanker niet. Ik typte dat ik was teleurgesteld omdat de Praxis-baas m'n mooie voorzet niet inkopte in het klantvriendelijkheidsdoel.
pi_42324020
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 23:51 schreef DennisMoore het volgende:
Ah, een insider .
[..]

Een meer rigide systeem dan ik dacht dus.
't Is natuurlijk geen Hubo, da's waar.
[..]

Waarom wist hij daarvoor geen reden te geven? Zit het 'm in het reclameren bij de leverancier van het kutproduct?
[..]

Een OP moet je altijd wat aandikken he?
Zoals ik al zei... wanneer ik de volgende keer een pot verf nodig heb, en ik ben in de buurt, dan loop ik gewoon vrolijk naar binnen hoort. .
Ja een insider

De rede dat we een bon moeten hebben is:
A: het is een bewijs dat jij het gekocht heb en niet bij Praxis schubbekutteveen alsnog retour brengt
B: Met kassabon accepteerd de leverancier het product en kan het aan ons declareren of repareren als dat mogelijk is. Om dit te doen moeten ze uiteraard wel het hele product kunnen ontvangen, en niet alleen het achterdeurklemspiraal haakje dat los zit...

Ik weet niet om wat voor bedrag het gaat maar bij ons gaat het zo dat we onder de 50 euro de afdelings verantwoordelijke mag bepalen (in dit gevan Sani-Deco verantwoordelijke) en anders de baas. Die KAN zeggen dat hij het vergoed, korting geeft of laat repareren zonder kassa bon maar hoeft hij/zij niet te doen.
Bram! Boterham!
pi_42324083
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 23:53 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ik kanker niet. Ik typte dat ik was teleurgesteld omdat de Praxis-baas m'n mooie voorzet niet inkopte in het klantvriendelijkheidsdoel.
Okay, heb het voor je aangepast
Bram! Boterham!
pi_42324136
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 23:51 schreef DennisMoore het volgende:
Ook voor jou: LE-ZEN.
Consumentenrecht is hier niet het onderwerp.
Zeer zekers wel: het lijdend voorwerp is een afgebroken stuk ophanging, de vraag is hoe de Praxis dit dan dient op te lossen. Alleen wil jij daar niet aan, wilt wat anders en als je dat niet voor elkaar krijgt, noem je dat "klantonvriendelijk".
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 00:01:28 #119
138448 PeZu
Suspended animation
pi_42324170
[qote]
knip
[/quote]

wel gratis lamellen, want jij kan niet bewijzen dat je er ook maar een cent voor hebt betaald en dat er zelfs nog garantie op zit

en de wens vd klant is zeker belangrijk maar de klant moet niet vergeten dat wensen niet altijd uitkomen en dat niet alleen de winkelier rekening hoeft te houden met zijn klant maar ook andersom, hij kon namelijk ook zeggen ja dag geen bon

dus jij voldoet niet aan meerde delen van de garantie bepaling en vervolgens ga je ook nog eisen/wensen stellen? terwijl er al een mooie oplossing aangeboden is...

woei 10 hele euro's, ze zouden maar de hele dag door onnodig in elke vestiging 10 hele euro's uitdelen aan jopie's zonder bonnen

het vervangen van het prduct kost hem niks, het symbolische tientje kost hem een tientje minder omzet? wat hier nu niet aan te snappen

hoe kun je nu verwachten dat iemand iets reclameert als je met 1/200 deel van het product aankomt ? dat is toch gewoon onmogeliijk?

btw je kan zakelijke klanten toch niet vergelijken met consumenten? in een bouwmarkt komen er de hele dag defecte/retouren binnen. de uitval binnen de retail ligt vele malen hoger dan in bijv in een fabriek voor houtbewerkingsmachines. en daar gaat dan ook eens om zulke hoge bedragen, lang lopende contacten/contracten dat je inderdaad flexibeler bent.

ps het beeld dat jij het bij een onz/klb loser? jij hebt beelden bij gebuikers van bepaalde onderdelen van een forum?
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_42324191
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 23:56 schreef lj_lightning het volgende:

[..]

Ja een insider

De rede dat we een bon moeten hebben is:
A: het is een bewijs dat jij het gekocht heb en niet bij Praxis schubbekutteveen alsnog retour brengt
B: Met kassabon accepteerd de leverancier het product en kan het aan ons declareren of repareren als dat mogelijk is. Om dit te doen moeten ze uiteraard wel het hele product kunnen ontvangen, en niet alleen het achterdeurklemspiraal haakje dat los zit...

Ik weet niet om wat voor bedrag het gaat maar bij ons gaat het zo dat we onder de 50 euro de afdelings verantwoordelijke mag bepalen (in dit gevan Sani-Deco verantwoordelijke) en anders de baas. Die KAN zeggen dat hij het vergoed, korting geeft of laat repareren zonder kassa bon maar hoeft hij/zij niet te doen.
Waar je het hebt gekocht maar natuurlijk niks uit, ALS je het maar gekocht hebt. Want hoe kan je het bewijzen dat je het hebt gekocht bij de Praxis en dat je niet gewoon een onderdeeltje op straat hebt gevonden en hebt meegenomen? Vandaar dat de manager ook wilt dat hij alles meeneemt.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_42324253
Oh en als je echt heel erg wil klagen en het niet kan laten wil ik je het mail adres van de leverancier geven hoor
Bram! Boterham!
pi_42324316
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:01 schreef Roi het volgende:

[..]

Waar je het hebt gekocht maar natuurlijk niks uit, ALS je het maar gekocht hebt. Want hoe kan je het bewijzen dat je het hebt gekocht bij de Praxis en dat je niet gewoon een onderdeeltje op straat hebt gevonden en hebt meegenomen? Vandaar dat de manager ook wilt dat hij alles meeneemt.
Het is een aankoopbewijs en dat moeten ze hebben om te kunnen achterhalen of het product in die vestiging is gekocht en op de bon wordt ook genoteerd dat een bepaald product is terug genomen om er voor te zorgen dat ze niet bij een ander filliaal gaan zeuren om geld terug
Bram! Boterham!
pi_42324493
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:03 schreef lj_lightning het volgende:

Oh en als je echt heel erg wil klagen en het niet kan laten wil ik je het mail adres van de leverancier geven hoor
Neuh, het boeit me allemaal niet zo. 'k Vind het wel vermakelijk (en een tikkie triest) om te zien hoe men hier reageert en krom redeneert, en vooral: niet leest. Het scherpt de geest ietwat, 'discussies' op internetfora.

'k Zal binnenkort eerst even bij de Gamma kijken of ze daar goed-lijkende aluminium lamellen hebben. En anders haal ik ze gewoon weer bij de Praxis. Trouwens, www.sundiscount.nl ziet er ook wel geinig uit. Alleen moet je dan natuurlijk weer een dag vrij nemen als ze die dingen komen bezorgen.

Als die kunststof lamellen echt zo slecht zijn (heb nu al vaker gelezen dat ze kapot gaan), waarom verkoopt de Praxis ze dan überhaupt nog? Ik bedoel, zo'n U-profiel dat zomaar afbreekt na een paar maanden, dat kan toch niet...
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 00:13:50 #124
138448 PeZu
Suspended animation
pi_42324553
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:11 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Neuh, het boeit me allemaal niet zo. 'k Vind het wel vermakelijk te zien hoe men hier reageert en krom redeneert, en vooral: niet leest. Het scherpt de geest ietwat, 'discussies' op internetfora.

'k Zal binnenkort eerst even bij de Gamma kijken of ze daar goed-lijkende aluminium lamellen hebben. En anders haal ik ze gewoon weer bij de Praxis. Trouwens, www.sundiscount.nl ziet er ook wel geinig uit. Alleen moet je dan natuurlijk weer een dag vrij nemen als ze die dingen komen bezorgen.

Als die kunststof lamellen echt zo slecht zijn (heb nu al vaker gelezen dat ze kapot gaan), waarom verkoopt de Praxis ze dan überhaupt nog? Ik bedoel, zo'n U-profiel dat zomaar afbreekt na een paar maanden, dat kan toch niet...
omdat er altijd wel sloebers rond lopen die voor een dubbeltje hun ramen bekleed willen hebben
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_42324573
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:05 schreef lj_lightning het volgende:

[..]

Het is een aankoopbewijs en dat moeten ze hebben om te kunnen achterhalen of het product in die vestiging is gekocht en op de bon wordt ook genoteerd dat een bepaald product is terug genomen om er voor te zorgen dat ze niet bij een ander filliaal gaan zeuren om geld terug
Je mag gewoon spullen bij Praxis A kopen en het bij Praxis B retouren hoor
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_42324576
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:11 schreef DennisMoore het volgende:
krom redeneert, en vooral: niet leest.
Zelfkennis
pi_42324616
Trouwens, Utrecht heeft twee vestigingen, dus je moet wel bijzonder sneu zijn als klant, als je daarmee grof wil gaan frauderen.

Maar misschien ben ik wel te goedhartig...
pi_42324669
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:13 schreef PeZu het volgende:

omdat er altijd wel sloebers rond lopen die voor een dubbeltje hun ramen bekleed willen hebben
Als het voor een dubbeltje kan, waarom niet.
Het vragen van een dubbeltje als prijs is geen excuus om een product te verkopen dat na een paar maanden uit elkaar valt, lijkt me. Over consumentenrecht gesproken...
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 00:18:40 #129
138448 PeZu
Suspended animation
pi_42324678
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:16 schreef DennisMoore het volgende:
Trouwens, Utrecht heeft twee vestigingen, dus je moet wel bijzonder sneu zijn als klant, als je daarmee grof wil gaan frauderen.

Maar misschien ben ik wel te goedhartig...
ik denk het wel ja

je moest eens weten wat er gestolen wordt of geprobeerd wordt om winkels geld afhandig te maken alleen maar onder het excuus ooh dat merken die grote bedrijven toch niet

kijk vd grap eens of een verslag van mkb nederland op de kop kan tikken met een soortgelijk onderzoek

je gaat huilen
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 00:21:28 #130
138448 PeZu
Suspended animation
pi_42324740
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:18 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Als het voor een dubbeltje kan, waarom niet.
Het vragen van een dubbeltje als prijs is geen excuus om een product te verkopen dat na een paar maanden uit elkaar valt, lijkt me. Over consumentenrecht gesproken...
je krijgt waarvoor je betaald toch

prijs/kwaliteits verhouding

ik verwacht niet dat een waterkoker van 10 euro het lang volhoudt

je kan auto ruitenwissers kopen voor 2,50 (geen grap) als deze het na 3 maanden begeven zou je dan terug gaan?

ik zou igg met een klein stukje afgebroken plastic van budget product na een paar maanden al niet meer terug gaan, had ik maar kwaliteit moeten kopen

maar goed as weer een heel ander verhaal
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_42324834
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:14 schreef Roi het volgende:

[..]

Je mag gewoon spullen bij Praxis A kopen en het bij Praxis B retouren hoor
Ja maar niet een nieuwe krijgen bij A omdat je geen bon hebt en bij B je geld claimen met bon en kapot product
Bram! Boterham!
pi_42324916
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:18 schreef PeZu het volgende:

ik denk het wel ja
Ik ben een uitstervende soort.
En bedriegen is slecht voor je karma. .
quote:
je moest eens weten wat er gestolen wordt of geprobeerd wordt om winkels geld afhandig te maken alleen maar onder het excuus ooh dat merken die grote bedrijven toch niet
Mja, ik ben wel een voorstander van het uitdelen van nekschoten.
Bijv onmensen die onderdelen van geparkeerde fietsen gaan jatten omdat ze te ... zijn om voor een paar euro zelf even een remkabeltje te gaan kopen. Zinloos spullen van anderen vernielen, tegen autospiegels trappen. Koperen bliksemafleiding van gebouwen jatten. Voor de lol eenden stenigen. Etc etc... Stof voor wel tig KLB-topics.

Homo homini lupus est... Ofzo. .
quote:
kijk vd grap eens of een verslag van mkb nederland op de kop kan tikken met een soortgelijk onderzoek

je gaat huilen
Nederland verloedert.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 00:30:31 #133
138448 PeZu
Suspended animation
pi_42324966
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:28 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ik ben een uitstervende soort.
En bedriegen is slecht voor je karma. .
[..]

Mja, ik ben wel een voorstander van het uitdelen van nekschoten.
Bijv onmensen die onderdelen van geparkeerde fietsen gaan jatten omdat ze te ... zijn om voor een paar euro zelf even een remkabeltje te gaan kopen. Zinloos spullen van anderen vernielen, tegen autospiegels trappen. Koperen bliksemafleiding van gebouwen jatten. Voor de lol eenden stenigen. Etc etc... Stof voor wel tig KLB-topics.

Homo homini lupus est... Ofzo. .
[..]

Nederland verloedert.
ok laatste poging

als je zelf dondersgoed weet wat er allenmaal gedaan wordt in Nl om geld te besparen/verdienen is het dan teveel gevraagd om ook eens aan die bereidwillige winkelier te denken ?
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_42325109
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:21 schreef PeZu het volgende:

je krijgt waarvoor je betaald toch
'k Weet niet hoe dat wettelijk zit.
Zal een rechter zeggen: "Het kostte maar een tientje, dus dan mag het stuk gaan"?
De winkelier kiest ervoor om rotzooi te verkopen alsof het deugdelijke waar is. Een soort misleiding.
quote:
ik verwacht niet dat een waterkoker van 10 euro het lang volhoudt
M'n Blokker-boormachientje van 45 gulden doet het nog steeds prima. .
quote:
je kan auto ruitenwissers kopen voor 2,50 (geen grap) als deze het na 3 maanden begeven zou je dan terug gaan?
Als ik toevallig in de buurt zou zijn, zou ik het eens aankaarten, kijken hoe men reageert.
quote:
ik zou igg met een klein stukje afgebroken plastic van budget product na een paar maanden al niet meer terug gaan, had ik maar kwaliteit moeten kopen
Ik ben iemand die heel makkelijk zijn financiële verlies neemt: pech, who cares.
Het ging me meer om het idee... ik had graag iets gezien als:
- Zomaar kapot, wat nu?
- Hmm, heel vervelend, dat mag niet gebeuren. Wilt u een nieuw exemplaar?
- Nou, ik vertrouw die kunststof dingen niet meer, ik denk dat ik maar aluminium koop.
- Dan bieden we u graag een bescheiden korting aan van 10 euro, voor het ongemak.
- Dat vind ik heel aardig van u.
- Geen probleem, en excuses nogmaals, we zullen dit kortsluiten met onze leverancier.
- Fijn! Tot ziens!

Etc etc.

Kut-fraudeurs die bovenstaande blijkbaar onmogelijk maken! !
pi_42325149
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:30 schreef PeZu het volgende:

als je zelf dondersgoed weet wat er allenmaal gedaan wordt in Nl om geld te besparen/verdienen is het dan teveel gevraagd om ook eens aan die bereidwillige winkelier te denken ?
De winkelier had in mijn onschuldige reebruine ogen moeten kijken en moeten zien dat ik rechtschapen ben.
Het idee al dat ik heel bescheiden met een stuk afgebroken lamel-u-balk bij 'm kom... daar zou geen fraudeur de moeite voor nemen...
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 00:40:49 #136
138448 PeZu
Suspended animation
pi_42325193
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:38 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

De winkelier had in mijn onschuldige reebruine ogen moeten kijken en moeten zien dat ik rechtschapen ben.
Het idee al dat ik heel bescheiden met een stuk afgebroken lamel-u-balk bij 'm kom... daar zou geen fraudeur de moeite voor nemen...
je moest eens weten wat ze allemaal niet proberen om een tientje te verdienen
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 00:43:24 #137
138448 PeZu
Suspended animation
pi_42325242
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:36 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

'k Weet niet hoe dat wettelijk zit.
Zal een rechter zeggen: "Het kostte maar een tientje, dus dan mag het stuk gaan"?
De winkelier kiest ervoor om rotzooi te verkopen alsof het deugdelijke waar is. Een soort misleiding.
[..]

M'n Blokker-boormachientje van 45 gulden doet het nog steeds prima. .
[..]

Als ik toevallig in de buurt zou zijn, zou ik het eens aankaarten, kijken hoe men reageert.
[..]

Ik ben iemand die heel makkelijk zijn financiële verlies neemt: pech, who cares.
Het ging me meer om het idee... ik had graag iets gezien als:
- Zomaar kapot, wat nu?
- Hmm, heel vervelend, dat mag niet gebeuren. Wilt u een nieuw exemplaar?
- Nou, ik vertrouw die kunststof dingen niet meer, ik denk dat ik maar aluminium koop.
- Dan bieden we u graag een bescheiden korting aan van 10 euro, voor het ongemak.
- Dat vind ik heel aardig van u.
- Geen probleem, en excuses nogmaals, we zullen dit kortsluiten met onze leverancier.
- Fijn! Tot ziens!

Etc etc.

Kut-fraudeurs die bovenstaande blijkbaar onmogelijk maken! !
ja kut fraudeurs maar ook lompe harry die zijn bon niet heeft.....het mes snijdt in dit geval zeker aan 2 kanten

btw de rechter kijkt naar de levensverwacting van een bepaald product bij garantie kwestie hierbij wordt idd ook naar aanschafwaarde gekeken
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_42325331
Mensen die van producten onder de 100 euro een kassabon gaan bewaren... .
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 00:49:07 #139
138448 PeZu
Suspended animation
pi_42325359
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:48 schreef DennisMoore het volgende:
Mensen die van producten onder de 100 euro een kassabon gaan bewaren... .
moeten niet zeuren
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_42325371
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:49 schreef PeZu het volgende:

moeten niet zeuren
Maar mogen wel verwachten.
  Eindredactie Games dinsdag 3 oktober 2006 @ 00:54:28 #141
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_42325460
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:48 schreef DennisMoore het volgende:
Mensen die van producten onder de 100 euro een kassabon gaan bewaren... .
wat zeur je,koop dan gewoon een nieuwe als je dat soort bedragen niet belangrijk vindt
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_42325485
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:54 schreef donald_dick het volgende:

wat zeur je,koop dan gewoon een nieuwe als je dat soort bedragen niet belangrijk vindt
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:11 schreef DennisMoore het volgende:

'k Zal binnenkort eerst even bij de Gamma kijken of ze daar goed-lijkende aluminium lamellen hebben. En anders haal ik ze gewoon weer bij de Praxis. Trouwens, www.sundiscount.nl ziet er ook wel geinig uit. Alleen moet je dan natuurlijk weer een dag vrij nemen als ze die dingen komen bezorgen.
LE-ZEN.
pi_42325534
Wat is de TS een sukkel.

Ga gewoon iets zinnigs doen ipv oeverloos lopen zeiken over iets wat JIJ fout doet.

Product is kapot, ga met compleet product terug naar de de winkel(met bon) zo niet, =edit= strooi met bloemetjes /edit en hou je bek

[ Bericht 6% gewijzigd door Janetje op 03-10-2006 01:25:56 ]
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 01:05:55 #144
15609 CamelNL
A la chingada
pi_42325621
Hoe dan ook, welke pauper gaat er nou naar zo´n grote doe het zelf zaak. Je weet gewoon bij voorbaat al dat ze zooi verkopen.

Wat een slap geouwehoer allemaal over een kutartikel van ik weet niet hoe weinig euri`s. Het is blijkbaar belangrijker om achter die bagger pc van je te hangen en die hele stukken tekst te typen dan ff die fiets te pakken en dat artikel terug te brengen, had je een HEEL HOOP TIJD gescheeld. Tijd die kostbaar is, je leeft alleen vandaag, morgen bestaat niet en gisteren ook niet.....steek je tijd in dingen die belangrijk zijn.....en niet in van die onzinnige zooi hier....
Life is like running. If you can control your breathing you can run very far. Like controlling your emotions is coming far in life.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 01:06:43 #145
15609 CamelNL
A la chingada
pi_42325631
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 01:00 schreef JimDavis het volgende:
Wat is de TS een sukkel.

Ga gewoon iets zinnigs doen ipv oeverloos lopen zeiken over iets wat JIJ fout doet.

Product is kapot, ga met compleet product terug naar de de winkel(met bon) zo niet, val dood en hou je bek
What he says
Life is like running. If you can control your breathing you can run very far. Like controlling your emotions is coming far in life.
pi_42325658
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 01:00 schreef JimDavis het volgende:

val dood en hou je bek
Stoere bink .
Oja, uiteraard ook effe een topic-report gemaakt. .
pi_42325681
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 01:05 schreef CamelNL het volgende:

Hoe dan ook, welke pauper gaat er nou naar zo´n grote doe het zelf zaak. Je weet gewoon bij voorbaat al dat ze zooi verkopen.

Wat een slap geouwehoer allemaal over een kutartikel van ik weet niet hoe weinig euri`s. Het is blijkbaar belangrijker om achter die bagger pc van je te hangen en die hele stukken tekst te typen dan ff die fiets te pakken en dat artikel terug te brengen, had je een HEEL HOOP TIJD gescheeld. Tijd die kostbaar is, je leeft alleen vandaag, morgen bestaat niet en gisteren ook niet.....steek je tijd in dingen die belangrijk zijn.....en niet in van die onzinnige zooi hier....
Lees het topic maar even goed door. Daarin beantwoord ik al je vragen.
Maar daar heb je natuurlijk geen tijd voor, jouw tijd is te kostbaar.
Een beetje een loze reactie in een topic plempen, ach, dat kan nog net... .
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 01:09:29 #148
15609 CamelNL
A la chingada
pi_42325684
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 01:07 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Stoere bink .
Oja, uiteraard ook effe een topic-report gemaakt. .
Je hapt wel lekker zie ik
Life is like running. If you can control your breathing you can run very far. Like controlling your emotions is coming far in life.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 01:11:08 #149
15609 CamelNL
A la chingada
pi_42325703
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 01:09 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Lees het topic maar even goed door. Daarin beantwoord ik al je vragen.
Maar daar heb je natuurlijk geen tijd voor, jouw tijd is te kostbaar.
Een beetje een loze reactie in een topic plempen, ach, dat kan nog net... .
Topic gelezen, en blijf bij m´n standpunt
Life is like running. If you can control your breathing you can run very far. Like controlling your emotions is coming far in life.
pi_42325713
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 01:09 schreef CamelNL het volgende:

Je hapt wel lekker zie ik
Och, dat soort zou ik graag van Fok! getrapt zien.
Kansloze "val dood"-scheldende pubertjes.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 01:12:55 #151
15609 CamelNL
A la chingada
pi_42325725
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 01:11 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Och, dat soort zou ik graag van Fok! getrapt zien.
Kansloze "val dood"-scheldende pubertjes.
Eens, is ook erg grof!
Life is like running. If you can control your breathing you can run very far. Like controlling your emotions is coming far in life.
pi_42325758
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 01:11 schreef CamelNL het volgende:

Topic gelezen, en blijf bij m´n standpunt
In twee minuten, right. .
Lees nog maar 53 keer dan.

I'm off to bed. Morgen weer dienstverlenen. Behoeftes van klanten serieus nemen en er zo goed mogelijk op in proberen te spelen zonder te veronderstellen dat het allemaal potentiële fraudeurs zijn. .
pi_42325854
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 01:11 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Och, dat soort zou ik graag van Fok! getrapt zien.
Kansloze "val dood"-scheldende pubertjes.
Beetje kort door de bocht dat wel, maar 3 uur lullen over een lammelen van 10 euro

Hou je aan de Praxis regels, zo niet dan ook niet zeiken
pi_42329219
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:18 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Als het voor een dubbeltje kan, waarom niet.
Het vragen van een dubbeltje als prijs is geen excuus om een product te verkopen dat na een paar maanden uit elkaar valt, lijkt me. Over consumentenrecht gesproken...
Oh mijn god, PeZu had echt gelijk over dat huis met grote tuin en hek. Wat ben jij wereldvreemd zeg.

Je kan niet verwachten dat iets van een dubbeltje goed werkt. Als ik er voor kies iets goedkoops van een B merk te kopen, en weet dat een goed kwaliteits product duurder is, dan kan ik er gewoon vanuit gaan dat zoiets lang niet zo lang meegaat als het duurdere product. Hoeft niet altijd zo te zijn, maar in 9 van de 10 gevallen wel, maar goed...ignorance is bliss zeggen ze wel eens, maar dit is toch wel echt heel erg triest hoor.

* BobbyB mompelt iets over goedkoop = duurkoop.
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 01:07 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Stoere bink .
Oja, uiteraard ook effe een topic-report gemaakt. .
Verkapte "mama ze zitten me te pesten" reply.

Echt waar wat ben jij een ongelovelijke kneus maar dan ook echt ongelovelijk! Ik kan er gewoon echt niet over uit dat er mensen als jij bestaan. Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen om jouw domheid.

Jij bent zelf degene die moeilijk loopt te doen, die zo graag anders wil zijn dan de rest en op zijn wenken bediend wil worden. Als je je zin niet krijgt ga je net als een klein kind op de grond liggen trappelen en janken en schopt tegen alles en iedereen aan omdat iedereen stom is en jij niet. Dat is echt typisch peuter gedrag. Jij uit het dan niet met janken en trappelen maar met een topic waar je iedereen uitmaakt voor dom of zegt dat ze niet kunnen lezen. Het hele probleem ligt echt bij jezelf.

Als jij dit al jammer vind van klantvriendelijkheid wens ik je ontzettend veel succes in de grote mensen wereld.

De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')