Een meer rigide systeem dan ik dacht dus.quote:
Waarom wist hij daarvoor geen reden te geven? Zit het 'm in het reclameren bij de leverancier van het kutproduct?quote:vanzelfsprekend dat je dat hele ding moet inleveren.
Een OP moet je altijd wat aandikken he?quote:Oh en die vestiging is misschien kut, niet alles van Praxis, behandel het dan ook zo.
Ook voor jou: LE-ZEN.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:50 schreef r_one het volgende:
Consumentenrecht: bij een ondeugdelijk product kan de leverancier het product repareren of ruilen. Maar dat wil TS niet, hij wil heel rigide een tientje korting, waarom zou de Praxis hieraan beginnen in afwijking van het consumentenrecht?
De Praxis wil TS wel netjes schadeloos stellen tegen overlegging van het defecte product (en niet uitsluitend een lullig afgebroken stukje ervan) maar TS wil niet: hij is te beroerd om dit te regelen, hij is te gefixeerd op zijn tientje-kortingeis die nergens op slaat.
Ik kanker niet. Ik typte dat ik was teleurgesteld omdat de Praxis-baas m'n mooie voorzet niet inkopte in het klantvriendelijkheidsdoel.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:50 schreef lj_lightning het volgende:
Neeh lopen kankeren op iemand anders omdat jezelf zo'n lambal bent om even heen en weer te fietsen, en het dan 'geen service' noemen is goed. pauper .
Ja een insiderquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:51 schreef DennisMoore het volgende:
Ah, een insider .
[..]
Een meer rigide systeem dan ik dacht dus.
't Is natuurlijk geen Hubo, da's waar.
[..]
Waarom wist hij daarvoor geen reden te geven? Zit het 'm in het reclameren bij de leverancier van het kutproduct?
[..]
Een OP moet je altijd wat aandikken he?
Zoals ik al zei... wanneer ik de volgende keer een pot verf nodig heb, en ik ben in de buurt, dan loop ik gewoon vrolijk naar binnen hoort. .
Okay, heb het voor je aangepastquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik kanker niet. Ik typte dat ik was teleurgesteld omdat de Praxis-baas m'n mooie voorzet niet inkopte in het klantvriendelijkheidsdoel.
Zeer zekers wel: het lijdend voorwerp is een afgebroken stuk ophanging, de vraag is hoe de Praxis dit dan dient op te lossen. Alleen wil jij daar niet aan, wilt wat anders en als je dat niet voor elkaar krijgt, noem je dat "klantonvriendelijk".quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:51 schreef DennisMoore het volgende:
Ook voor jou: LE-ZEN.
Consumentenrecht is hier niet het onderwerp.
Waar je het hebt gekocht maar natuurlijk niks uit, ALS je het maar gekocht hebt. Want hoe kan je het bewijzen dat je het hebt gekocht bij de Praxis en dat je niet gewoon een onderdeeltje op straat hebt gevonden en hebt meegenomen? Vandaar dat de manager ook wilt dat hij alles meeneemt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:56 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Ja een insider
De rede dat we een bon moeten hebben is:
A: het is een bewijs dat jij het gekocht heb en niet bij Praxis schubbekutteveen alsnog retour brengt
B: Met kassabon accepteerd de leverancier het product en kan het aan ons declareren of repareren als dat mogelijk is. Om dit te doen moeten ze uiteraard wel het hele product kunnen ontvangen, en niet alleen het achterdeurklemspiraal haakje dat los zit...
Ik weet niet om wat voor bedrag het gaat maar bij ons gaat het zo dat we onder de 50 euro de afdelings verantwoordelijke mag bepalen (in dit gevan Sani-Deco verantwoordelijke) en anders de baas. Die KAN zeggen dat hij het vergoed, korting geeft of laat repareren zonder kassa bon maar hoeft hij/zij niet te doen.
Het is een aankoopbewijs en dat moeten ze hebben om te kunnen achterhalen of het product in die vestiging is gekocht en op de bon wordt ook genoteerd dat een bepaald product is terug genomen om er voor te zorgen dat ze niet bij een ander filliaal gaan zeuren om geld terugquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:01 schreef Roi het volgende:
[..]
Waar je het hebt gekocht maar natuurlijk niks uit, ALS je het maar gekocht hebt. Want hoe kan je het bewijzen dat je het hebt gekocht bij de Praxis en dat je niet gewoon een onderdeeltje op straat hebt gevonden en hebt meegenomen? Vandaar dat de manager ook wilt dat hij alles meeneemt.
Neuh, het boeit me allemaal niet zo. 'k Vind het wel vermakelijk (en een tikkie triest) om te zien hoe men hier reageert en krom redeneert, en vooral: niet leest. Het scherpt de geest ietwat, 'discussies' op internetfora.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:03 schreef lj_lightning het volgende:
Oh en als je echt heel erg wil klagen en het niet kan laten wil ik je het mail adres van de leverancier geven hoor
omdat er altijd wel sloebers rond lopen die voor een dubbeltje hun ramen bekleed willen hebbenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuh, het boeit me allemaal niet zo. 'k Vind het wel vermakelijk te zien hoe men hier reageert en krom redeneert, en vooral: niet leest. Het scherpt de geest ietwat, 'discussies' op internetfora.
'k Zal binnenkort eerst even bij de Gamma kijken of ze daar goed-lijkende aluminium lamellen hebben. En anders haal ik ze gewoon weer bij de Praxis. Trouwens, www.sundiscount.nl ziet er ook wel geinig uit. Alleen moet je dan natuurlijk weer een dag vrij nemen als ze die dingen komen bezorgen.
Als die kunststof lamellen echt zo slecht zijn (heb nu al vaker gelezen dat ze kapot gaan), waarom verkoopt de Praxis ze dan überhaupt nog? Ik bedoel, zo'n U-profiel dat zomaar afbreekt na een paar maanden, dat kan toch niet...
Je mag gewoon spullen bij Praxis A kopen en het bij Praxis B retouren hoorquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:05 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Het is een aankoopbewijs en dat moeten ze hebben om te kunnen achterhalen of het product in die vestiging is gekocht en op de bon wordt ook genoteerd dat een bepaald product is terug genomen om er voor te zorgen dat ze niet bij een ander filliaal gaan zeuren om geld terug
Zelfkennisquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:11 schreef DennisMoore het volgende:
krom redeneert, en vooral: niet leest.
Als het voor een dubbeltje kan, waarom niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:13 schreef PeZu het volgende:
omdat er altijd wel sloebers rond lopen die voor een dubbeltje hun ramen bekleed willen hebben
ik denk het wel jaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:16 schreef DennisMoore het volgende:
Trouwens, Utrecht heeft twee vestigingen, dus je moet wel bijzonder sneu zijn als klant, als je daarmee grof wil gaan frauderen.
Maar misschien ben ik wel te goedhartig...
je krijgt waarvoor je betaald tochquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als het voor een dubbeltje kan, waarom niet.
Het vragen van een dubbeltje als prijs is geen excuus om een product te verkopen dat na een paar maanden uit elkaar valt, lijkt me. Over consumentenrecht gesproken...
Ja maar niet een nieuwe krijgen bij A omdat je geen bon hebt en bij B je geld claimen met bon en kapot productquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:14 schreef Roi het volgende:
[..]
Je mag gewoon spullen bij Praxis A kopen en het bij Praxis B retouren hoor
Ik ben een uitstervende soort.quote:
Mja, ik ben wel een voorstander van het uitdelen van nekschoten.quote:je moest eens weten wat er gestolen wordt of geprobeerd wordt om winkels geld afhandig te maken alleen maar onder het excuus ooh dat merken die grote bedrijven toch niet
Nederland verloedert.quote:kijk vd grap eens of een verslag van mkb nederland op de kop kan tikken met een soortgelijk onderzoek
je gaat huilen
ok laatste pogingquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ben een uitstervende soort.
En bedriegen is slecht voor je karma. .
[..]
Mja, ik ben wel een voorstander van het uitdelen van nekschoten.
Bijv onmensen die onderdelen van geparkeerde fietsen gaan jatten omdat ze te ... zijn om voor een paar euro zelf even een remkabeltje te gaan kopen. Zinloos spullen van anderen vernielen, tegen autospiegels trappen. Koperen bliksemafleiding van gebouwen jatten. Voor de lol eenden stenigen. Etc etc... Stof voor wel tig KLB-topics.
Homo homini lupus est... Ofzo. .
[..]
Nederland verloedert.
'k Weet niet hoe dat wettelijk zit.quote:
M'n Blokker-boormachientje van 45 gulden doet het nog steeds prima. .quote:ik verwacht niet dat een waterkoker van 10 euro het lang volhoudt
Als ik toevallig in de buurt zou zijn, zou ik het eens aankaarten, kijken hoe men reageert.quote:je kan auto ruitenwissers kopen voor 2,50 (geen grap) als deze het na 3 maanden begeven zou je dan terug gaan?
Ik ben iemand die heel makkelijk zijn financiële verlies neemt: pech, who cares.quote:ik zou igg met een klein stukje afgebroken plastic van budget product na een paar maanden al niet meer terug gaan, had ik maar kwaliteit moeten kopen
De winkelier had in mijn onschuldige reebruine ogen moeten kijken en moeten zien dat ik rechtschapen ben.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:30 schreef PeZu het volgende:
als je zelf dondersgoed weet wat er allenmaal gedaan wordt in Nl om geld te besparen/verdienen is het dan teveel gevraagd om ook eens aan die bereidwillige winkelier te denken ?
je moest eens weten wat ze allemaal niet proberen om een tientje te verdienenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De winkelier had in mijn onschuldige reebruine ogen moeten kijken en moeten zien dat ik rechtschapen ben.
Het idee al dat ik heel bescheiden met een stuk afgebroken lamel-u-balk bij 'm kom... daar zou geen fraudeur de moeite voor nemen...
ja kut fraudeurs maar ook lompe harry die zijn bon niet heeft.....het mes snijdt in dit geval zeker aan 2 kantenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Weet niet hoe dat wettelijk zit.
Zal een rechter zeggen: "Het kostte maar een tientje, dus dan mag het stuk gaan"?
De winkelier kiest ervoor om rotzooi te verkopen alsof het deugdelijke waar is. Een soort misleiding.
[..]
M'n Blokker-boormachientje van 45 gulden doet het nog steeds prima. .
[..]
Als ik toevallig in de buurt zou zijn, zou ik het eens aankaarten, kijken hoe men reageert.
[..]
Ik ben iemand die heel makkelijk zijn financiële verlies neemt: pech, who cares.
Het ging me meer om het idee... ik had graag iets gezien als:
- Zomaar kapot, wat nu?
- Hmm, heel vervelend, dat mag niet gebeuren. Wilt u een nieuw exemplaar?
- Nou, ik vertrouw die kunststof dingen niet meer, ik denk dat ik maar aluminium koop.
- Dan bieden we u graag een bescheiden korting aan van 10 euro, voor het ongemak.
- Dat vind ik heel aardig van u.
- Geen probleem, en excuses nogmaals, we zullen dit kortsluiten met onze leverancier.
- Fijn! Tot ziens!
Etc etc.
Kut-fraudeurs die bovenstaande blijkbaar onmogelijk maken! !
moeten niet zeurenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:48 schreef DennisMoore het volgende:
Mensen die van producten onder de 100 euro een kassabon gaan bewaren... .
wat zeur je,koop dan gewoon een nieuwe als je dat soort bedragen niet belangrijk vindtquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:48 schreef DennisMoore het volgende:
Mensen die van producten onder de 100 euro een kassabon gaan bewaren... .
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:54 schreef donald_dick het volgende:
wat zeur je,koop dan gewoon een nieuwe als je dat soort bedragen niet belangrijk vindt
LE-ZEN.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:11 schreef DennisMoore het volgende:
'k Zal binnenkort eerst even bij de Gamma kijken of ze daar goed-lijkende aluminium lamellen hebben. En anders haal ik ze gewoon weer bij de Praxis. Trouwens, www.sundiscount.nl ziet er ook wel geinig uit. Alleen moet je dan natuurlijk weer een dag vrij nemen als ze die dingen komen bezorgen.
What he saysquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:00 schreef JimDavis het volgende:
Wat is de TS een sukkel.
Ga gewoon iets zinnigs doen ipv oeverloos lopen zeiken over iets wat JIJ fout doet.
Product is kapot, ga met compleet product terug naar de de winkel(met bon) zo niet, val dood en hou je bek
Lees het topic maar even goed door. Daarin beantwoord ik al je vragen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:05 schreef CamelNL het volgende:
Hoe dan ook, welke pauper gaat er nou naar zo´n grote doe het zelf zaak. Je weet gewoon bij voorbaat al dat ze zooi verkopen.
Wat een slap geouwehoer allemaal over een kutartikel van ik weet niet hoe weinig euri`s. Het is blijkbaar belangrijker om achter die bagger pc van je te hangen en die hele stukken tekst te typen dan ff die fiets te pakken en dat artikel terug te brengen, had je een HEEL HOOP TIJD gescheeld. Tijd die kostbaar is, je leeft alleen vandaag, morgen bestaat niet en gisteren ook niet.....steek je tijd in dingen die belangrijk zijn.....en niet in van die onzinnige zooi hier....
Je hapt wel lekker zie ikquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Stoere bink .
Oja, uiteraard ook effe een topic-report gemaakt. .
Topic gelezen, en blijf bij m´n standpuntquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Lees het topic maar even goed door. Daarin beantwoord ik al je vragen.
Maar daar heb je natuurlijk geen tijd voor, jouw tijd is te kostbaar.
Een beetje een loze reactie in een topic plempen, ach, dat kan nog net... .
Eens, is ook erg grof!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Och, dat soort zou ik graag van Fok! getrapt zien.
Kansloze "val dood"-scheldende pubertjes.
In twee minuten, right. .quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:11 schreef CamelNL het volgende:
Topic gelezen, en blijf bij m´n standpunt
Beetje kort door de bocht dat wel, maar 3 uur lullen over een lammelen van 10 euroquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Och, dat soort zou ik graag van Fok! getrapt zien.
Kansloze "val dood"-scheldende pubertjes.
Oh mijn god, PeZu had echt gelijk over dat huis met grote tuin en hek. Wat ben jij wereldvreemd zeg.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als het voor een dubbeltje kan, waarom niet.
Het vragen van een dubbeltje als prijs is geen excuus om een product te verkopen dat na een paar maanden uit elkaar valt, lijkt me. Over consumentenrecht gesproken...
Verkapte "mama ze zitten me te pesten" reply.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Stoere bink .
Oja, uiteraard ook effe een topic-report gemaakt. .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |