abonnement Unibet Coolblue
pi_49898225
quote:
Op maandag 28 mei 2007 12:35 schreef honderd het volgende:

[..]

Ik word nooit afgewezen, soms hebben ze geen zin in mij omdat ik altijd aan het ouwehoeren ben, en me altijd vermaak. Soms zijn er meisjes die op de ene avond niet in zo´n stemming zijn maar de volgende week wel. Vaak komen ze dan ook met een excuus als, "ja sorry ik was vorige week een beetje chagrijnig". Ik word nooit afgewezen soms kunnen ze je alleen niet bijhouden, en ook al zouden ze me keihard afwijzen ik zou er echt niet mee kunnen zitten, ik baseer mijn eigenwaarde niet op wat andere mensen van me vinden.
Helemaal mee eens
  dinsdag 29 mei 2007 @ 21:23:17 #177
147447 Lothario
Ik denk van ja, maar nee.
pi_49904829
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 14:39 schreef .neon het volgende:
Als ze op msn subtiele hints gaat geven
loller n00b msn h4ck0rz...

Neen, echt geen goed idee om virtueel contact te houden (SMS is wat anders). Maarja dat is slechts mijn luttele mening op deze aardbol
Het zal ooit wel goed geweest zijn maar ik zie het niet.
pi_49913128
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:34 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Yeah. wat boeit het nou hoe ze reageert, als je maar lol hebt toch. En wat boeit het nou dat ze een vriend heeft, ik ben toch 10 keer beter. En als ze je dan toch niet wil (ja, dit gebeurt mij ook wel eens) dan is dat heel jammer voor haar. NEXT.
Het is wel de goeie gedachtegang op zich. Word er ook zo moe van, van jongens die dan niet op een meisje durven te stappen, terwijl die meestal toch wel terug praten enzo. Of dat eeuwe lange leuk vinden tussen mensen en ondertussen echt niks gebeurd. Waarbij je de neiging hebt om ze tegen elkaar aan te duwen en te zeggen "EN NU GAAN JULLIE EENS ZOENEN!" Maar goed.
  woensdag 30 mei 2007 @ 00:58:04 #179
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_49913452
quote:
Op maandag 28 mei 2007 12:35 schreef honderd het volgende:

[..]

Ik word nooit afgewezen, soms hebben ze geen zin in mij omdat ik altijd aan het ouwehoeren ben, en me altijd vermaak. Soms zijn er meisjes die op de ene avond niet in zo´n stemming zijn maar de volgende week wel. Vaak komen ze dan ook met een excuus als, "ja sorry ik was vorige week een beetje chagrijnig". Ik word nooit afgewezen soms kunnen ze je alleen niet bijhouden, en ook al zouden ze me keihard afwijzen ik zou er echt niet mee kunnen zitten, ik baseer mijn eigenwaarde niet op wat andere mensen van me vinden.
Tering, de arrogantie
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  woensdag 30 mei 2007 @ 02:24:27 #180
167723 sanni
Acima de seu
pi_49914337
Hoe je het weet of een meid/vrouw je leuk vind? Simpel: veel naar je kijken en een bepaalde houding aannemen. In de buurt van je komen en je aanspreken of meelachen om iets. En nog meer van die opvallende gedragingen..
pi_49917764
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 00:57 schreef ArendBarend het volgende:
Of vindt ze me nu een pauper omdat ik geen geld meer had en kocht ze uit medelijden bier?

Kijk het ging zo:

Ik: Moet morgen vroeg op, en mn geld is op dus ik ga maar.
zij: Nee blijf nog even, wil je nog een biertje
ik: ok
DUDE! WHAT THE HELL IS YOUR PROBLEM?!! vrouwen zijn echt niet zo moeilijk te begrijpen hoor!! En ze willen niet altijd gepakt worden! Ze vind waarschijnlijk gewoon gezellig dat je er bent en als je een biertje heb (die drink je niet 1,2,3 weg, als je het goed doet tenminste), blijf je min. een kwartier langer!!! denk toch niet altijd owh jee... wat nu?! Stoppen met denken en heb het gewoon gezellig, geloof mij nou maar als ze meer wilt, zal zij heus de eerste stap zetten en anders laat ze je DAT overduidelijk zien....

zou bijna medelijden krijgen hier...
Don't blame me, it's a hardware problem
pi_49918169
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 00:58 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Tering, de arrogantie
Wat is hier arrogant aan?
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:14:20 #183
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_49920126
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:20 schreef honderd het volgende:

[..]

Wat is hier arrogant aan?
Je doet alsof je nooit afgewezen wordt en zal worden, oftewel dat iedereen je eigenlijk stiekem leuk vindt. Dat is toch pure arrogantie ?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_49931968
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:14 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Je doet alsof je nooit afgewezen wordt en zal worden, oftewel dat iedereen je eigenlijk stiekem leuk vindt. Dat is toch pure arrogantie ?
Nee, iedereen vindt mij ook leuk. wat is daar arrogant aan?
pi_49932056
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 00:42 schreef Elvanera het volgende:

[..]

Het is wel de goeie gedachtegang op zich. Word er ook zo moe van, van jongens die dan niet op een meisje durven te stappen, terwijl die meestal toch wel terug praten enzo. Of dat eeuwe lange leuk vinden tussen mensen en ondertussen echt niks gebeurd. Waarbij je de neiging hebt om ze tegen elkaar aan te duwen en te zeggen "EN NU GAAN JULLIE EENS ZOENEN!" Maar goed.
toch nog een intelligent persoon
  woensdag 30 mei 2007 @ 16:57:50 #186
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_49932479
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:43 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Nee, iedereen vindt mij ook leuk. wat is daar arrogant aan?
We Want Pics !!
pi_49932741
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:14 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Je doet alsof je nooit afgewezen wordt en zal worden, oftewel dat iedereen je eigenlijk stiekem leuk vindt. Dat is toch pure arrogantie ?
Jij snapt het totaal niet. De wereld om je heen is zoals jij de wereld maakt. Met andere woorden, ook al zou ik elke keer worden afgewezen in jouw ogen, in mijn ogen is dit niet zo (en voelt het ook niet zo). Juist, dat ik daarom dit vertrouwen heb (althans dit vermoed ik) word ik niet afgewezen omdat ik altijd overal in ga met vol zelfvertrouwen, en me het totaal niet kan interesseren wat de uitkomst is.

Leef/geniet van het proces en niet van het doel.
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:08:22 #188
98259 mstr
Een jonge God!
pi_49932875
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:57 schreef andre347 het volgende:

[..]

We Want Pics !!
pi_49932907
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:08 schreef mstr het volgende:

[..]

[afbeelding]
Mannen/jongens die denken dat uiterlijk het enige is wat je nodig hebt om te scoren.
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:15:07 #190
98259 mstr
Een jonge God!
pi_49933090
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:09 schreef honderd het volgende:

[..]

Mannen/jongens die denken dat uiterlijk het enige is wat je nodig hebt om te scoren.
Ik show hem alleen die foto, meer niet
pi_49933166
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:09 schreef honderd het volgende:

[..]

Mannen/jongens die denken dat uiterlijk het enige is wat je nodig hebt om te scoren.
Ja, idd, mijn uiterlijk is niet wat ze aantrekt hoor.
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:29:50 #192
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_49933556
Iedereen op FOK! roept toch direkt om pics, doe ik het een keer is het weer niet goed
Maar het gaat inderdaad niet om uiterlijk
pi_49936482
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:17 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Ja, idd, mijn uiterlijk is niet wat ze aantrekt hoor.
Inderdaad, want je innerlijk is van 10 meter afstand velen malen aantrekkelijker dan uiterlijk

De vrouwen komen als eerste op je af door Uiterlijk, want als ze al niet eens dichtbij druven te komen, hoe moeten ze dan ooit achter je innerlijk komen
pi_49937646
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:53 schreef slindenau het volgende:

[..]

Inderdaad, want je innerlijk is van 10 meter afstand velen malen aantrekkelijker dan uiterlijk

De vrouwen komen als eerste op je af door Uiterlijk, want als ze al niet eens dichtbij druven te komen, hoe moeten ze dan ooit achter je innerlijk komen
Uh? Ontwijk je niet het hele probleem door zelf op vrouwen af te stappen?
pi_49938386
Dan is uiterlijk nog steeds het eerste punt van aantrekking of afstoting. Bij 'ugly bob' rennen de vrouwen dan gillend weg .
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:34:50 #196
147447 Lothario
Ik denk van ja, maar nee.
pi_49940725
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 00:42 schreef Elvanera het volgende:

[..]

Het is wel de goeie gedachtegang op zich. Word er ook zo moe van, van jongens die dan niet op een meisje durven te stappen, terwijl die meestal toch wel terug praten enzo. Of dat eeuwe lange leuk vinden tussen mensen en ondertussen echt niks gebeurd. Waarbij je de neiging hebt om ze tegen elkaar aan te duwen en te zeggen "EN NU GAAN JULLIE EENS ZOENEN!" Maar goed.
Dat is redelijk herkenbaar ja ... Goede omschrijving, het zit allemaal tussen je oren dat angstding.. GEwoon hopsa. En dan kan je arrogant zijn
Het zal ooit wel goed geweest zijn maar ik zie het niet.
pi_49952921
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:05 schreef honderd het volgende:

[..]

Leef/geniet van het proces en niet van het doel.
Sorry voor offtopic, maar k stond zo van " "
Gast, je hele leven het proces beleven en nooit het doel beleven
Ik ben ook niet de lekkerste , toch zijn er meiden die wel es naar me toe lopen Maar die ken ik dan ook wel dik 2 jaar . Ook wel zomaar die ik niet ken ofzo.. mja

Wat een echte fuck-up is, is de Jojo-gedachte en dat in verschillende gevallen, soms wel een combinatie

:: (je hebt me wellicht gezien op TMF in scoots&helmets, k ben die gozer in dat witte shirt en zwarte broek, k sta direct naast Nikkie in de studio ::
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  donderdag 31 mei 2007 @ 07:35:43 #198
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_49953552
Nee kijk, dat gaat zo. In de klas kijk je ff naar het meisje. Als zij kijkt kijkt kijk jij omgekeerd. Dan komt ze op msn en dan pas begin je met hoi, hoi, alles goed, ja hoor met jou, superdoeper. Dan zeg je tegen 'r. Ik weet een leuk msn spellletje. Dan zegt ze ok is goed. Nou zeg je, je moet dingen vragen aan de ander ( provbeer het onderwerp op liefde te laten vallen ). Ok wat is het onderwerp. Het meisje zal waarschijnlijk ik weet niet zeggen dus zeg jij maar gauw liefde. ok :$ zegt ze. Dan vraag je zo van. Nog geneukt? Nog gezoend? En dan ineens. vind je iemand leuk? Ja? ok. Dan vraagt ze jou hetzeflde: Vind je iemandl euk? Jawel zeg je. Mag ik wten wie vraagt ze. Nee moet je zeggen. PLEEAASEE zegt ze. Jij zegt raad maar. Zij begint te raden enzo wat voor n kleur haar. en je geeft de goede antwoorden totdat ze doorheeft dat zij zelf het it Dan zeg je ik vind je leuk wil je met me?
KLAAR OPGESLOST SLOTJE.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  donderdag 31 mei 2007 @ 07:36:15 #199
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_49953556
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 02:33 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Sorry voor offtopic, maar k stond zo van " "
Gast, je hele leven het proces beleven en nooit het doel beleven
Ik ben ook niet de lekkerste , toch zijn er meiden die wel es naar me toe lopen Maar die ken ik dan ook wel dik 2 jaar . Ook wel zomaar die ik niet ken ofzo.. mja

Wat een echte fuck-up is, is de Jojo-gedachte en dat in verschillende gevallen, soms wel een combinatie

:: (je hebt me wellicht gezien op TMF in scoots&helmets, k ben die gozer in dat witte shirt en zwarte broek, k sta direct naast Nikkie in de studio ::
Fijn voor je
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_49953710
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 07:35 schreef Electro-Worm het volgende:
Nee kijk, dat gaat zo. In de klas kijk je ff naar het meisje. Als zij kijkt kijkt kijk jij omgekeerd. Dan komt ze op msn en dan pas begin je met hoi, hoi, alles goed, ja hoor met jou, superdoeper. Dan zeg je tegen 'r. Ik weet een leuk msn spellletje. Dan zegt ze ok is goed. Nou zeg je, je moet dingen vragen aan de ander ( provbeer het onderwerp op liefde te laten vallen ). Ok wat is het onderwerp. Het meisje zal waarschijnlijk ik weet niet zeggen dus zeg jij maar gauw liefde. ok :$ zegt ze. Dan vraag je zo van. Nog geneukt? Nog gezoend? En dan ineens. vind je iemand leuk? Ja? ok. Dan vraagt ze jou hetzeflde: Vind je iemandl euk? Jawel zeg je. Mag ik wten wie vraagt ze. Nee moet je zeggen. PLEEAASEE zegt ze. Jij zegt raad maar. Zij begint te raden enzo wat voor n kleur haar. en je geeft de goede antwoorden totdat ze doorheeft dat zij zelf het it Dan zeg je ik vind je leuk wil je met me?
KLAAR OPGESLOST SLOTJE.
Drugs are bad, mmmkay
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')