abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zaterdag 30 september 2006 @ 15:47:01 #1
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42258937
quote:
Wat is er met Marlies?Vermeldde Marlies maandagnacht nog dat zij anderhalve maand over tijd is, nu smeert zij zich ook al niet in met de zalf tegen schurft.
Er staat op de bijsluiter van de zalf dat het voor zwangere vrouwen en kleine kinderen niet aan te raden is. Woensdagmorgen zei Marlies zich niet in te hoefen smeren omdat zij nergens last van heeft. Maar zij was dinsdagmiddag de eerste die om een bijsluiter vroeg. Zou Marlies het zekere voor het onzekere nemen?

Woensdagavond wordt zij ook door Big Brother naar de Dagboekkamer geroepen maar onduidelijk is of dit er mee te maken heeft. Overige verschijnselen vallen er (nog) niet op te merken. Zij eet niet overmatig veel, lijkt niet misselijk of veel te slapen. Blijf het volgen om hier meer duidelijkheid over te krijgen.
pi_42259151
Dit is nog maar één voorbeeld.. ik ben al zo vaak spelfouten tegengekomen. Vorig jaar ook al.
Ik vind het een slechte zaak op zo'n officiele site!
pi_42259705
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 15:47 schreef Loedertje het volgende:

[..]
Wat doe jij op de Talpa site ?

Voor die 10 lezers hoefden ze dat helemaal nie an te pazzen
pi_42259766
Talpa
Extremistisch gematigd.
  † In Memoriam † zaterdag 30 september 2006 @ 18:02:50 #5
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42261586
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 15:57 schreef GeKa het volgende:
Dit is nog maar één voorbeeld.. ik ben al zo vaak spelfouten tegengekomen. Vorig jaar ook al.
Ik vind het een slechte zaak op zo'n officiele site!
Klopt en daarom krijgen die slimme redactieleden een eigen topic
pi_42271429
dat was mij idd ook al opgevallen ja, staat erg slordig
pi_42291832
Goed topic, daar stoor ik me ook al een tijdje mateloos aan .
quote:
14:25Langzaam komen de Bewoners op gang

Dat was dan de nacht-, ochtend- en middagrust van de Bewoners. De Haan heeft gekraaid en Egbert is als een van de eersten wakker. Hij is druk bezig met de afwas, maar krijgt hulp van Marlies en Sabrina. In de Badkamer vraagt Micheline aan Tijn of hij laat is geen slapen. Tijn vindt dit wel meevallen.
Rik slaat de Badkamer over en gaat meteen door naar de Loungeruimte om een begin te maken met de eerst sigaret van de dag. Hij geeuwt als een leeuw en moet echt even op gang komen. Sabrina heeft last van haar nek en ze wordt daarom gemasseert door Micheline. Voor 30 seconden. Dat is een zeer korte behandeling.
Jeroen en Etiënne liggen nog op het podium in de Zitkamer. Ze slapen nog onder hun dekbedden. Er wordt niet veel gezegd. Er is er een die de stilte probeert te doorbreken. Marlies: "Ik heb het gevoel dat het nog morgen is."


[ Bericht 0% gewijzigd door Yeahinho op 01-10-2006 21:31:35 ]
pi_42292637
quote:
15:43Wat moeten we aan?

Rik laat zich op het gebied van spijkerbroeken adviseren door de dames. Aanleiding is een opmerking van Monique dat zijn broek niet past bij zijn shirt. Hij schijnt met zijn lijf nogal moeite te hebben om een goede spijkerbroek te vinden. "Ik vind dat ik vaak niet goed geholpen wordt." Micheline geeft hem groot gelijk. Het personeel in de kledingzaken is volgens haar vaak onder de maat. Monique weet nog wel een stekje voor Rik. "Maar je moet wel dan wel goed weten hoeveel je wilt betalen."
Vanuit de Badkamer hebben de zusjes zich verplaats naar de gang. Na het nagellak verwijderen, het bijknippen is de procedure vijlen begonnen. Monique: "Ik voel me zo lelijk." Sabrina geeft haar zus ongelijk. "Doen eens normaal." Dan is het even stil en Sabrina blikt vooruit. "Ik ga straks lekker ontharen."
pi_42296087
er heeft ook een keer gestaan: spelt toen een veiligheidsspeld bedoeld werd
pi_42297432
quote:
20:59Marlies vertrouwd iedereen, maar kan dat ook?

Tijdens het diner reageert de groep op de stelling over de Nominatie-afspraak tegen Marlies. Tijn: "Ik vind dat mijn bijdrage hierin net zo groot is geweest." Jeroen: "Het is wel makkelijk, om dit zo in de doofpot te stoppen." Marlies: "Ik vertrouw iedereen." Tijn reageert: "Ik heb het echt niet." Micheline: "Ik zou het ook wel willen, maar dat kan ik niet." Ik wist dat Egbert bang was voor de Joker en Semih heeft het zelfs met mij erover gehad. Marlies: "Ik voel me lullig over het inzetten van de Joker. Ik werd in de positie gedwongen om Janine te Nomineren."

"Openheid is niet hetzelfde als de waarheid", verschijnt er op het plasmascherm. Vertel eens hoe is het volgens jou gegaan vraagt Marlies aan Semih. "Het interesseert mij gewoon niet", voegt ze eraan toe. "Ik had jou nooit genomineerd, als jij geen Joker had gehad. Voor de Joker van Tijn ben ik niet bang, hij heeft om een heel andere reden de Joker gekocht." Zou diegene die zich aangesproken voelt door de tekst van Big Brother angstigvallig zijn mond houden. "Ik vertrouw iedereen hier", besluit Marlies.
Inmiddels stiekem aangepast, zag ik net .
pi_42297609
quote:
22:46Mierzoete toetjes of bittere naasmaak?

Nagerecht: Bitterkoekjes en Bitterkoekjespudding

Wat doen jullie?

Blijven zitten met een bittere nasmaak of wordt de bittere pil geslikt.

Wie vertrekt in wrok?
Wie ziet om in liefde?
Kwam deze avond de waarheid boven tafel?
Wie heeft nog een koekje van eigen deeg te goed?

Één voor één spreken de genomineerden zich uit, dit keer zijn ze het helemaal met elkaar eens: "We hebben hier een geweldige tijd. Eruit gaan is leuk en blijven ook."
Ik vind het eigenlijk maar een beetje zielig om die typfoutjes ook steeds aan te moeten wijzen, maar ook die horen niet op zo'n site. Die dt-fouten zijn natuurlijk ubertriest .
pi_42297882
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:28 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk maar een beetje zielig om die typfoutjes ook steeds aan te moeten wijzen, maar ook die horen niet op zo'n site. Die dt-fouten zijn natuurlijk ubertriest .
Net als de mensen die op die site komen
pi_42311584
Zal mij een worst wezen. Ik vind het wel handig om via die site op de hoogte te blijven. Eind van de (mid)dag even de laatste pagina doorlezen en je bent weer bij.

De Fok-BB-blog lees ik ook, maar daar staat lang niet alles op.
pi_42315107
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:09 schreef Yeahinho het volgende:
Zal mij een worst wezen. Ik vind het wel handig om via die site op de hoogte te blijven. Eind van de (mid)dag even de laatste pagina doorlezen en je bent weer bij.

De Fok-BB-blog lees ik ook, maar daar staat lang niet alles op.
Ik maakte maar een grapje hoor

Het is toch 'in' om Talpa af te kraken ?
pi_42316217
quote:
18:08Tijd om de spullen te pakken

Bij de Hot line ligt een gouden envelop te wachten, maar de Bewoners durven hem eigenlijk niet te pakken. Jeroen trekt de stoute schoenen aan en leest de brief voor:

Beste Janine, Jeroen en Semih,

Het is tijd om jullie koffers te pakken, en om jullie geld te verdelen.

Janine en Semih beschikken allebei over 30.000 euro. In de kluis van Jeroen zijn kluis zit 52.500 euro.
.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 18:01:47 #16
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_42337887
BigBrother.FOK.nl doet dapper mee:

Sabrina geeft aan dat ze er nog helemaal niet doorheen zit. Lachend verteld ze dat ze het eigenlijk wel lekker vind om haar energie kwijt te raken. Ze heeft altijd haar gekte uurtje en dat gebruikt ze dan meestal om Etienne even in elkaar te beuken, schatert ze uit. Vrolijk beloofd ze Egbert dat hij de volgende keer ook wel aan de beurt komt.

Waar maken we ons druk om, het gaat om de informatie en die krijg je..... mèt of zònder spelfouten
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_42339712
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 18:01 schreef mamapan het volgende:
BigBrother.FOK.nl doet dapper mee:

Sabrina geeft aan dat ze er nog helemaal niet doorheen zit. Lachend verteld ze dat ze het eigenlijk wel lekker vind om haar energie kwijt te raken. Ze heeft altijd haar gekte uurtje en dat gebruikt ze dan meestal om Etienne even in elkaar te beuken, schatert ze uit. Vrolijk beloofd ze Egbert dat hij de volgende keer ook wel aan de beurt komt.

Waar maken we ons druk om, het gaat om de informatie en die krijg je..... mèt of zònder spelfouten
Dat stukje viel me ook al op ja . In 3 regels gewoon 3 dt-fouten .
pi_43135991
Elke dag valt me wel weer iets op, maar ik zoek het meestal niet om het hier te posten....

Maar dit is toch wel heel triest
quote:
22:58 Tijn en Marcia in het donker

Tijn snapt ook niet hoe het komt dat sommige mensen er nog inzitten en sommige weg zijn. Hij bespreekt dit met Marcia die al in bed licht. Tijn vraag zich af wat hij nu heeft meegemaakt. Marcia weet het wel. "We zitten opgesloten en hadden eerst geen daglicht."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')