abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 30 september 2006 @ 13:21:48 #1
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42257041
Wat een feest wat een feest!!

Om de COS schoon te houden hier een kakelvers topic om de gebeurtenissen van vannacht eens goed door te akkeren..
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 30 september 2006 @ 13:27:09 #2
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42257109
Ik heb spijt dat ik zelf naar een feest ben gegaan. Volgens mij is er zóveel meer gebeurd dan er op de Blog staat.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_42257170
het was inderdaad wel gezellig, het feestje zelf heb ik ook gemist want was naar 2e dag van de 6daagse van Maastricht (Wielerkoers) maar toen ik terug kwam was er idd nog een hoop te beleven
  zaterdag 30 september 2006 @ 13:33:09 #4
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42257177
Etiënne's coming outWat een feest! De Bewoners krijgen hun lievelingsmuziek te horen en ze nuttigen in een hoog tempo alcoholische dranken. En dat dat niet zonder gevolgen is, mag duidelijk zijn...
Midden in de nacht breekt Etiënne in huilen uit. In de armen van Jeroen vindt hij troost: "Je weet niet wat ik meemaak in de buitenwereld. Je weet niet waar ik mee te maken heb." "Als jij een homo aardig vindt...", begint Jeroen. Maar Etiënne onderbreekt hem: "Je weet niet waar ik in leef, echt waar."Jeroen begrijpt het niet: "Heb jij geen vrienden dan die van jou kunnen begrijpen dat als jij een homo aardig vindt dat je daar mee om wilt gaan?" Etiënne legt uit: "Mijn beste vrienden wel, maar anderen niet en die heb ik ook nodig."

Jeroen spreekt ferm op zijn vriend in: "Jij moet je eigen plan trekken, jij bent wie je bent. Jij hebt een visie op het leven, wie daar niet achter staat moet je loslaten."Maar Etiënne blijft wanhopig: "Ik kan het niet verwoorden, als ik niet tegen je kan vertellen waar ik in zit, in welke shit ik hier zit!" Door de camera's houdt Etiënne zijn mond. Wat is zijn grote geheim? Wat wil hij niet vertellen?

Vrijheid voor Etiënne?
Later op de nacht is Etiënne vrijer in zijn daden. Samen met Rik duikt hij naakt bij Monique in bed. Sabrina vraagt zich af: "Etiënne beest: waarom lig jij bovenop Rik? Ben jij ook biseksueel, Etiënne?" Etiënne is alleen maar aan het dollen en even later bekent hij aan Sabrina onder vier ogen: "Hij zat echt aan me. Er zijn grenzen!" Voor de Zwollenaar was het allemaal een geintje. Even later als Monique vertrokken is en Etiënne met Sabrina, Rik en Marcia gezamenlijk (bijna allemaal) naakt in één bed ligt, gaan de geintjes wel heel ver. Etiënne laat Rik dichtbij zijn 'private parts' komen en Rik wordt er duidelijk opgewonden van. Ook de dames vinden het een erg spannende situatie...

bron: Talpa.tv
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_42257193
Mo en Tijn gingen goed los. Vandaar de censuur volgens mij.
Etienne die zich schaamt voor zijn vriendjes.....Hij wordt op deze manier wel steeds sympathieker.

Marcia die inderdaad Tijn nog steeds erg leuk vindt....

Volgens mij wordt het dringen aan de poort. Floris en Rob zullen proberen te redden wat er te redden valt....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 30 september 2006 @ 13:39:08 #6
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_42257234
Dat een moeder van twee pubers zich zo laveloos drinkt en zich daardoor zo laat gaan, is beneden alle peil. Ze zal er wel spijt van hebben en een vrijwillige exit aanvragen. Hopelijk kan ze de brokken thuis weer aan elkaar lijmen.
Ik vind haar, wanneer ze niet dronken is, nog steeds een leuk mens.
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
  zaterdag 30 september 2006 @ 13:40:27 #7
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42257245
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 13:34 schreef Nostalgist het volgende:
Mo en Tijn gingen goed los. Vandaar de censuur volgens mij.
Etienne die zich schaamt voor zijn vriendjes.....Hij wordt op deze manier wel steeds sympathieker.

Marcia die inderdaad Tijn nog steeds erg leuk vindt....

Volgens mij wordt het dringen aan de poort. Floris en Rob zullen proberen te redden wat er te redden valt....
Nou inderdaad zeg. Marcia was echt werkelijk waar zo geil als boter, ik heb maar een heul klein deel gezien natuurlijk maar t enige wat ze wilde was neuken.

Betreffende Monique kunnen we denk ik rustig zeggen dat ze er verstandig aan zou doen om naar huis te gaan en te gaan redden wat er te redden valt.

Etiënne was gewoon ook zo zat als een tor en volgens mij zag hij gisterenavond, door Rik, die later op de avond even mocht graaien, in dat hij gewoon echt foute vrienden heeft.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 30 september 2006 @ 13:41:03 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42257254
quote:
Ik heb spijt dat ik zelf naar een feest ben gegaan. Volgens mij is er zóveel meer gebeurd dan er op de Blog staat.
Idem. Ik dacht om half 5 dat het wel over was. Nou, niet dus. Maar ik begreep dat er later ook flinke censuur is toegepast, dus ik ben wel blij dat ik dat niet heb meegemaakt. Maar volgens mij is er heel wat gebeurd en heeft ook Marcia zich flink laten gaan. Floris zal inmiddels al wel aan de poort staan. Misschien vannacht al wel, dat er daarom censuur was
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42257262
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 13:39 schreef mamapan het volgende:
Dat een moeder van twee pubers zich zo laveloos drinkt en zich daardoor zo laat gaan, is beneden alle peil. Ze zal er wel spijt van hebben en een vrijwillige exit aanvragen. Hopelijk kan ze de brokken thuis weer aan elkaar lijmen.
Ik vind haar, wanneer ze niet dronken is, nog steeds een leuk mens.
Drank maakt meer kapot dan je lief is....Ze viel me erg tegen, gisteren....

Maar ze is vanmorgen al op geweest, dus van een vrijwillige exit is geen sprake...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 30 september 2006 @ 13:43:27 #10
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42257288
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 13:41 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Idem. Ik dacht om half 5 dat het wel over was. Nou, niet dus. Maar ik begreep dat er later ook flinke censuur is toegepast, dus ik ben wel blij dat ik dat niet heb meegemaakt. Maar volgens mij is er heel wat gebeurd en heeft ook Marcia zich flink laten gaan. Floris zal inmiddels al wel aan de poort staan. Misschien vannacht al wel, dat er daarom censuur was
Censuur inderdaad. Ik had trouwens begrepen dat Marcia naar bed ging toen ik zelf ook ging, ze was namelijk iedereen een trustekus aan het geven. Het kan natuurlijk goed dat ze alsnog is opgebleven. Wat me wel opvalt als ik terug lees in de COS, is dat ze gewoon geneukt wilde worden. Ook ff dr tieten laten zien in de badkamer.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_42257289
Ik lees niets over Semih en Mich. Op een gegeven moment, toen ze het zwembad in gebruik namen en Mich mee wou doen, trok Semih haar weg. Zijn die eigenlijk nog teruggekomen?
woef
pi_42257294
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 13:40 schreef arneaux het volgende:

[..]

Nou inderdaad zeg. Marcia was echt werkelijk waar zo geil als boter, ik heb maar een heul klein deel gezien natuurlijk maar t enige wat ze wilde was neuken.

Betreffende Monique kunnen we denk ik rustig zeggen dat ze er verstandig aan zou doen om naar huis te gaan en te gaan redden wat er te redden valt.

Etiënne was gewoon ook zo zat als een tor en volgens mij zag hij gisterenavond, door Rik, die later op de avond even mocht graaien, in dat hij gewoon echt foute vrienden heeft.
Wie nu nog durft te zeggen dat BB geen invloed heeft op je latere leven is een geel shagbuiltje......
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 30 september 2006 @ 13:45:48 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42257313
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 13:40 schreef arneaux het volgende:

[..]

Nou inderdaad zeg. Marcia was echt werkelijk waar zo geil als boter, ik heb maar een heul klein deel gezien natuurlijk maar t enige wat ze wilde was neuken.
Dat was ze inderdaad. En er schijnt later in dat bed ook het een en ander met Marcia te zijn gebeurd. Helaas gingen de streams toen uit, heb ik begrepen. Wie weet wat Etienne bij haar heeft gedaan... of zelfs Rik. We zullen het nooit weten, want dit wordt nooit uitgezonden. Maar ik wil meer dronken Marcia zien. Ze trok gisteren haar truitje wild open... en realiseerde zich te laat dat er niets onder zat. Tijn keek recht tegen haar blote borsten aan. Het eerst waar ze aan dacht was Floris. "Sorry Floris!". Dat is echt een vrij ongezonde situatie buiten het huis, tussen Floris en Marcia. Ik snap paps Egbert wel dat hij niet blij is met die jongen. Marcia houdt met álles wat ze doet in het huis rekening met hem. Gelukkig haalt drank was van die remmingen weg.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42257321
BB helpt ook lekker mee...... "Monique gaat te ver"
http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 30 september 2006 @ 13:48:05 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42257335
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 13:43 schreef arneaux het volgende:

[..]

Censuur inderdaad. Ik had trouwens begrepen dat Marcia naar bed ging toen ik zelf ook ging, ze was namelijk iedereen een trustekus aan het geven. Het kan natuurlijk goed dat ze alsnog is opgebleven. Wat me wel opvalt als ik terug lees in de COS, is dat ze gewoon geneukt wilde worden. Ook ff dr tieten laten zien in de badkamer.
Ze lag later naakt een bed met een stuk of 3 anderen, begreep ik uit verslagen. En ze wilde ook bij Rik even voelen. Rik wilde toen Etienne pijpen... of andersom (geen idee) en toen gingen schijnbaar de streams op zwart.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42257350
Monique ging ook ver, Tijn leek haar in het zwembad van zich af te houden en ze bleef hem telkens weer opzoeken.
Sa, die was zo leuk, die heeft daar echt debiel staan doen op de die dansvloer, heerlijk!
Janine die was vervelend...
  zaterdag 30 september 2006 @ 13:49:31 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42257360
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 13:43 schreef bbfakir het volgende:
Ik lees niets over Semih en Mich. Op een gegeven moment, toen ze het zwembad in gebruik namen en Mich mee wou doen, trok Semih haar weg. Zijn die eigenlijk nog teruggekomen?
Ja, maar volledig gekleed. Ze hebben ook aan alles niet of nauwelijks meegedaan.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 30 september 2006 @ 13:52:55 #18
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42257407
Ik lees nu over Etiënne de 'kotscoach'. Ik moet eerlijk zeggen, ik vind 'm een stuk sympatieker na gisteravond.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_42257433
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 13:49 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ja, maar volledig gekleed. Ze hebben ook aan alles niet of nauwelijks meegedaan.
Maar wel weer fijn ruzie gemaakt..... Semih is echt heel diep gedaald bij mij.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42257437
Micheline gehoorzaamt die semih ook nog ipv dat ze hem tegenspreekt en zegt waar het opslaat. Semih noemt zich een beetje conservatief las ik op de bb site
  zaterdag 30 september 2006 @ 13:56:10 #21
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42257450
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 13:54 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Maar wel weer fijn ruzie gemaakt..... Semih is echt heel diep gedaald bij mij.
Same here. Hij moet s leren om niet zo zn zin en mening door te drammen.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_42257471
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 13:52 schreef arneaux het volgende:
Ik lees nu over Etiënne de 'kotscoach'. Ik moet eerlijk zeggen, ik vind 'm een stuk sympatieker na gisteravond.
Hij doet me op dit moment denken aan Ingrid van vorig jaar. Die maakte ook zo'n metamorfose mee in het huis.

Volgens mij komt Etienne er rijper uit.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 30 september 2006 @ 14:01:36 #23
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42257512
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 13:57 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Hij doet me op dit moment denken aan Ingrid van vorig jaar. Die maakte ook zo'n metamorfose mee in het huis.

Volgens mij komt Etienne er rijper uit.
t Allerbeste voor Etiënne zou zijn om gewoon te verhuizen uit Zwolle. Een andere stad, een ander leven. Het is voor mij wel duidelijk dat hij zich écht niet lekker voelt daar.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_42257555
En wat te denken van Janine de drillsergeant!

Ze nam Monique tegen zichzelf in bescherming en waarschijnlijk wel terecht. Maar de manier waarop!
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_42257564
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 13:48 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ze lag later naakt een bed met een stuk of 3 anderen, begreep ik uit verslagen. En ze wilde ook bij Rik even voelen. Rik wilde toen Etienne pijpen... of andersom (geen idee) en toen gingen schijnbaar de streams op zwart.
Censuur was idd net nadat Marcia besloot naar haar eigen bed te gaan en voorstel van Rik/E10 om gepijpt te worden, maar volgens mij heeft Marcia zich behoorlijk laten gaan in dat bed, ze had het steeds over de penis van Rik stijf maken, volgens Rik lag E10 haar te betasten en te vingeren.

Marcia besluit zich aan te kleden en naar haar eigen bed te gaan:


nog wat plaatjes:



  zaterdag 30 september 2006 @ 14:07:06 #26
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42257574
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 14:05 schreef Talitha het volgende:
En wat te denken van Janine de drillsergeant!

Ze nam Monique tegen zichzelf in bescherming en waarschijnlijk wel terecht. Maar de manier waarop!
Inderdaad. Fantastisch.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 30 september 2006 @ 14:07:55 #27
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42257583
Als die onderste Etiënne is had hij wel degelijk een stijfje...

Rik ook trouwens
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_42257598
zielig he zelfs met een stijfje nog maar dit formaat
pi_42257635
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 14:05 schreef nachtzuster het volgende:

[..]

Censuur was idd net nadat Marcia besloot naar haar eigen bed te gaan en voorstel van Rik/E10 om gepijpt te worden, maar volgens mij heeft Marcia zich behoorlijk laten gaan in dat bed, ze had het steeds over de penis van Rik stijf maken, volgens Rik lag E10 haar te betasten en te vingeren.

Marcia besluit zich aan te kleden en naar haar eigen bed te gaan:
[afbeelding]

nog wat plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oops, is dat Rik in opgewonden toestand ?

Tjee, die Mars.... Die beelden met Etienne wil ze ook liever niet terugzien volgens mij....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 30 september 2006 @ 14:12:35 #30
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42257645
Ik mis op talpa wel een groot deel over Tijn en Mo...

Ze lag in het zwembad ook al wulps met de kont omhoog op Tijn te wachten ...en maar achterom kijken waar hij bleef. En in het bad langzaam de benen ff open...Tijn aanhalen en inene gingen de ogen dicht en zo'n rooie vingerboei had ze inene whehehe
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 30 september 2006 @ 14:14:38 #31
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42257663
Dus Marcia heeft zich laten vingeren door Etiënne. En Etiënne ging daarna met zn stijve lul door t beeld lopen.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_42257670
Uhm, volgens mij is het trouwens niet OK om mannelijke geslachtsdelen in opgewonden toestand te publiceren.
Volgens mij is hier een precedent over, toen de voormalige man van prinses Stephanie daar een rechtzaak over is begonnen....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 30 september 2006 @ 14:19:20 #33
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42257701
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 14:05 schreef nachtzuster het volgende:

[..]

Censuur was idd net nadat Marcia besloot naar haar eigen bed te gaan en voorstel van Rik/E10 om gepijpt te worden, maar volgens mij heeft Marcia zich behoorlijk laten gaan in dat bed, ze had het steeds over de penis van Rik stijf maken, volgens Rik lag E10 haar te betasten en te vingeren.

Marcia besluit zich aan te kleden en naar haar eigen bed te gaan:
[afbeelding]

nog wat plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Sodom en Gomorra komen jullie buiten spelen?

E10 kan gewoon niet eens meer in Zwolle thuiskomen denk ik ...
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 30 september 2006 @ 14:22:32 #34
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42257735


Wat een geniale cap van mijn held!
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 30 september 2006 @ 14:25:55 #35
130755 Kinga
versier hier
pi_42257768
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 14:22 schreef arneaux het volgende:
[afbeelding]

Wat een geniale cap van mijn held!
Toen ie met de opblaasbare flamingo aan de haal ging kwam ik niet meer bij....staat ook vast nog ergens een cap van
  zaterdag 30 september 2006 @ 14:26:52 #36
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42257774
Mijn held na vannacht is Marcia ... Die durft haar Florisje niet meer onder ogen te komen.
Hopelijk brengen ze het allemaal even goed in beeld maandag, maar dan zal het feestje wel weer worden afgedaan in 2 minuten
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 30 september 2006 @ 14:27:30 #37
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42257781
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 14:25 schreef Kinga het volgende:

[..]

Toen ie met de opblaasbare flamingo aan de haal ging kwam ik niet meer bij....staat ook vast nog ergens een cap van
Hij doet ook echt geen vlieg kwaad he. Hij is gewoon überdom. En grappig.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_42257795
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 14:22 schreef arneaux het volgende:
[afbeelding]

Wat een geniale cap van mijn held!
Mooie cap.

Heb je trouwens het gesprek vanmorgen gevolgd over het builtje shag tussen Jeroen en Egbert ? Hilarisch.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42257804
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 14:22 schreef arneaux het volgende:
[afbeelding]

Wat een geniale cap van mijn held!
Die is idd tof .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zaterdag 30 september 2006 @ 14:30:18 #40
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42257814
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 01:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
Whehe Egbert..

''Zit die klote nicht daar weer met al die meiden hiero''
''Ik heb wat op te biechten, ik ben ook homo''
!
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_42257824
Jeroen is wel OK maar dat zijn er wel meer nu na een tijdje en nu bepaalde gasten al het huis uit zijn
pi_42257827
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 14:26 schreef scanman01 het volgende:
Mijn held na vannacht is Marcia ... Die durft haar Florisje niet meer onder ogen te komen.
Hopelijk brengen ze het allemaal even goed in beeld maandag, maar dan zal het feestje wel weer worden afgedaan in 2 minuten
Ik denk wel dat ze gaat nadenken over haar relatie.... Is wel goed voor haar.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 30 september 2006 @ 14:33:08 #43
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42257858
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 14:28 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Mooie cap.

Heb je trouwens het gesprek vanmorgen gevolgd over het builtje shag tussen Jeroen en Egbert ? Hilarisch.
Nee. Was pas om 1 uur uit bed ofzo. Nog quotes die ik moet kennen?
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 30 september 2006 @ 14:36:50 #44
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42257883
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 14:31 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Ik denk wel dat ze gaat nadenken over haar relatie.... Is wel goed voor haar.
Ik denk dat het juist averechts werkt. Ik denk dat ze zich beseft dat ze zich zó heeft laten gaan en daardoor nog meer indamt.
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 01:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
Marcia show haar tieten aan Tijn Zag zijn gezicht

''Jouw dochter heeft net haar tieten aan mij laten zien''
!
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_42257993
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 14:33 schreef arneaux het volgende:

[..]

Nee. Was pas om 1 uur uit bed ofzo. Nog quotes die ik moet kennen?
Quotes is moeilijk. Egbert ging demonstreren dat Jeroen niet zelfverzekerd is.

Jeroen pakte de uitdaging op en zei :

Jeroen: "Kijk, dit pakje shag is blauw."
Nee, zegt Egbert, het pakje is , geel, dat zie je toch, dat het pakje geel is (sticker van BB).

Nou, zegt Jeroen, het is driekwart geel, maar toch ook wel erg blauw.
Nee hoor, zegt Egbert, het is geel, zeker weten.
Jeroen: "oh, nou ja, als jij dat zo ziet". "Ja, (twijfelend) wel erg veel geel"

Egbert: "Nee, natuurlijk is het pakje blauw".

Jeroen's blik toen was onbetaalbaar.

"Zie je nou wat ik bedoel, zegt Egbert." En zo gaat dat met alles. Je bent zo makkelijk om te praten. Blijf gewoon bij je eigen mening, joh".

Ik lag echt dubbel. Jeroen die probeert uit te leggen dat hij wel een eigen mening heeft, en dan door Egbert koud op de feiten gedrukt wordt.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 30 september 2006 @ 14:45:50 #46
130755 Kinga
versier hier
pi_42258002


pi_42258041
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 14:45 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Quotes is moeilijk. Egbert ging demonstreren dat Jeroen niet zelfverzekerd is.

Jeroen pakte de uitdaging op en zei :

Jeroen: "Kijk, dit pakje shag is blauw."
Nee, zegt Egbert, het pakje is , geel, dat zie je toch, dat het pakje geel is (sticker van BB).

Nou, zegt Jeroen, het is driekwart geel, maar toch ook wel erg blauw.
Nee hoor, zegt Egbert, het is geel, zeker weten.
Jeroen: "oh, nou ja, als jij dat zo ziet". "Ja, (twijfelend) wel erg veel geel"

Egbert: "Nee, natuurlijk is het pakje blauw".

Jeroen's blik toen was onbetaalbaar.

"Zie je nou wat ik bedoel, zegt Egbert." En zo gaat dat met alles. Je bent zo makkelijk om te praten. Blijf gewoon bij je eigen mening, joh".

Ik lag echt dubbel. Jeroen die probeert uit te leggen dat hij wel een eigen mening heeft, en dan door Egbert koud op de feiten gedrukt wordt.
Zo ging het ongeveer
ik lag ook dubbel omdat eerst Jeroen dat pakje shag als extreem makkelijk voorbeeld nam en toen toch weer ging schipperen toen Egbert zei dat het geel was
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zaterdag 30 september 2006 @ 14:51:43 #48
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42258093
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 14:45 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Quotes is moeilijk. Egbert ging demonstreren dat Jeroen niet zelfverzekerd is.

Jeroen pakte de uitdaging op en zei :

Jeroen: "Kijk, dit pakje shag is blauw."
Nee, zegt Egbert, het pakje is , geel, dat zie je toch, dat het pakje geel is (sticker van BB).

Nou, zegt Jeroen, het is driekwart geel, maar toch ook wel erg blauw.
Nee hoor, zegt Egbert, het is geel, zeker weten.
Jeroen: "oh, nou ja, als jij dat zo ziet". "Ja, (twijfelend) wel erg veel geel"

Egbert: "Nee, natuurlijk is het pakje blauw".

Jeroen's blik toen was onbetaalbaar.

"Zie je nou wat ik bedoel, zegt Egbert." En zo gaat dat met alles. Je bent zo makkelijk om te praten. Blijf gewoon bij je eigen mening, joh".

Ik lag echt dubbel. Jeroen die probeert uit te leggen dat hij wel een eigen mening heeft, en dan door Egbert koud op de feiten gedrukt wordt.
. Hahahahahaha. Werkelijk geniaal!

OMFG. Ik lig echt in een stuip;! . IK kan me ook echt voorstellen hoe Jeroen keek! Jeroen moet blijven gewoon.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_42258161
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 14:51 schreef arneaux het volgende:

[..]

. Hahahahahaha. Werkelijk geniaal!

OMFG. Ik lig echt in een stuip;! . IK kan me ook echt voorstellen hoe Jeroen keek! Jeroen moet blijven gewoon.
Ik hoop zó dat het uitgezonden wordt, ook al is het erg pijnlijk voor Jeroen. Echt zelden zo'n hilarisch gesprek gezien.

Ik was zelf ook wel een beetje verbaasd hoor. Egbert had hem goed om, en hij kwam ineens zo scherp uit de hoek...

Maar die blik van Jeroen. Priceless. "Nee, natuurlijk is het pakje blauw"
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42258602
Toen iedereen aan het janken was (nouja, iedereen... Sabrina niet "gooi die beat er nou in! Nee? Nou, dan doe ik wel weer een act!) vond ik een moment dat er veel naar buiten kwam (als ik het goed kon volgen).

Janine verzusterde met Marlies. Had het er over dat ze hier in huis een rol speelde en nu pas besefte dat iedereen hier goede mensen zijn.

Waarom Marlies in tranen uitbarste is me niet duidelijk. De zenuwen om de zwangerschap? Dat ze net met Sabrina getongd had? (heb ik niet gezien, trouwens)

Waarom jankte Tijn? Om zijn gevoelens voor Monique? Of over de toestand met Semih, en alle gesprekken daar omheen?

Semih begon te huilen bij het liedje dat hij had aangevraagd. Iemand opgevangen wat daar achter zat?

Etienne ging over de rooie. Was dat over zijn foute vriendjes? Of omdat hij zich eenzaam voelt de laatste week zonder Marcel en Hilde, en zonder de aandacht van Sabrina?

En Jeroen? Die huilt omdat iedereen huilt
pi_42258701
Ik vond het één van de leukste BB avonden/nachten van deze editie. Ik ging pas na 4 uur slapen. Op zich had ik nog wel langer door willen gaan maar het leek me wel een goed idee als ik eens naar bed ging.

Skitterend, ik hoop op meer van deze avonden.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_42259259
Een geweldige avond !! Memorabel in de BB-historie !
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42259889
Mo en Tijn hebben vanacht op zeker sex gehad, Tijn verklaarde haar dat het wel oprecht was en Mo vond dat ze het niet had mogen doen en geeft de drank de schuld. Nou Rob, doe wat je juist lijkt en sterkte er mee.....
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:06:19 #54
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_42261671
Ik kijk een avondje geen streams en dan gebeurt er dit

Ik heb geen recht van spreken meer
Confidence through competence
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:09:02 #55
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42261728
quote:
Dan nog Jeroen. Ook hij dook vannacht richting onze Rik en heeft gewoon een tijdje de piemel van onze snoepert Rik vast gehouden. Wat we er mee moeten, ik weet het niet. Op naar het volgende feestje zeg ik.
Van de weblog. Er wordt gesuggereerd dat Jeroen homo is, alleen omdat hij de lul van Rik vasthad. Ik vind dit wel érg tendentieus. De situatie was namelijk dat Jeroen dacht dat hij Sabrina aan het betasten was maar dat bleek Rik te zijn die achter haar zat.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_42261744
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 13:39 schreef mamapan het volgende:
Dat een moeder van twee pubers zich zo laveloos drinkt en zich daardoor zo laat gaan, is beneden alle peil. Ze zal er wel spijt van hebben en een vrijwillige exit aanvragen. Hopelijk kan ze de brokken thuis weer aan elkaar lijmen.
Ik vind haar, wanneer ze niet dronken is, nog steeds een leuk mens.
iereen is toch wel is een keer goed dronken geweest? vind dat geen schandaal hoor
pi_42261773
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:09 schreef Coraatje het volgende:

[..]

iereen is toch wel is een keer goed dronken geweest? vind dat geen schandaal hoor
maar dan zonder camera`s
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_42261935
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:10 schreef laffer het volgende:

[..]

maar dan zonder camera`s
nee maar dan staan er foto's op een site ,en de hale stad/dorp kan lekker meegenieten
pi_42261939
Die Semih mag er van mij meteen uit. Wat een saaie lul zeg.

Micheline helemaal commaderen dat ze zich moet gedragen hoe hij dat wilt.
My life is mine, My right is mine
pi_42262065
Die Mo wordt ik moe van hoor Tijn is een heer geweest en heeft geen misbruik gemaakt van haar ze was zelf de loopse teef en moet nu zich niet verontschuldigen ze was alweer aardig nuchter toen ze dr aan begon. Mo was niet zo ver heen en tijn is niet van steen. wat ze nu allemaal verteld bewijst dat ze alles nog weet het is gewoon een slet
pi_42262902
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 00:06 schreef Myriam1978 het volgende:
Semih: "als ik weg ga, ik doe bepaalde dingen dat moet je begrijpen ok? we mogen niet over hebben...snap je?" ...
Was een uitspraak van Semih tegen Mich. toen ze nog op de dansvloer zaten, over z'n mogelijk exit maandag.
Vind het best opmerkelijk en onheilspellend klinken eigenlijk ...
pi_42263073
Als Janine "beschermend" optreedt t.o.v. Monique, en haar zegt dat ze weer kleren aan moet trekken, en dat ze niet bij tijn moet gaan liggen ed.
Is dat niet ongeveer hetzelfd als Semih, die zegt dat hij liever niet heeft dat zijn vriendin met een string aan het zwembad in duikt, is dat dan ook niet gewoon beschermend?
pi_42263095
Ik vind het beschermen van Micheline door Semih ook eigenlijk gewoon vertederend. Hij is zich gisterenavond waarschijnlijk als een van de weinigen bewust geweest van de camera's en van hetgeen BB met de beelden zou kunnen doen.
  zaterdag 30 september 2006 @ 19:13:14 #64
130054 demins
We weten niks
pi_42263203
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 19:00 schreef Verida het volgende:
Als Janine "beschermend" optreedt t.o.v. Monique, en haar zegt dat ze weer kleren aan moet trekken, en dat ze niet bij tijn moet gaan liggen ed.
Is dat niet ongeveer hetzelfd als Semih, die zegt dat hij liever niet heeft dat zijn vriendin met een string aan het zwembad in duikt, is dat dan ook niet gewoon beschermend?
Bij Semih is het de bedoeling zichzelve te beschermen! Janine beschermt Monique wel, maar heeft wel een dubbele agenda.
Kortom beide zeer verwerpelijk, maar het ergste is Semih. Die kan ik nu echt niet meer zien
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_42263247
Waarom beschermt semih zichzelf als hij micheline niet in een string het zwembad in wil laten gaan?
En waarom is iemand beschermen verwerpelijk
pi_42263326
ik heb wat caps gemaakt, van het feest, kan ik die nog ergens posten. is er eigenlijk een topic waar je diverse caps kunt posten, een algemeen BB topic zoonder bepaalde datum. Of kan ik die caps mailen naar iemand. Ik heb er nog meer van andere data, misschien kan ik er iemand een plezier mee doen.
  zaterdag 30 september 2006 @ 19:19:30 #67
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_42263332
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 19:08 schreef Verida het volgende:
Ik vind het beschermen van Micheline door Semih ook eigenlijk gewoon vertederend. Hij is zich gisterenavond waarschijnlijk als een van de weinigen bewust geweest van de camera's en van hetgeen BB met de beelden zou kunnen doen.
Punt is dat Semih het zelf niet zo brengt. Hij vindt het "ongepast" voor "zijn vriendin".
Hij verbiedt het haar quasie en loopt boos weg.
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
  zaterdag 30 september 2006 @ 19:25:47 #68
130054 demins
We weten niks
pi_42263477
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 19:15 schreef Verida het volgende:
Waarom beschermt semih zichzelf als hij micheline niet in een string het zwembad in wil laten gaan?
En waarom is iemand beschermen verwerpelijk
Van Semih mocht iedereen in string of desnoods naakt in het zwembad, daar bleef hij wel naar kijken zelfs. Als zijn vriendinnetje in string wil baden maakt hij daar grote problemen over. Dat zijn Semih's problemen. Net als dat Micheline vaak niet zonder bh mag rondlopen. Daar wordt Semih onzeker van! Dat mag dus niet. Daarom beschermt hij niet Micheline, maar zichzelf. Net als Janine heeft hij dus een dubbele agenda. Vanuit die motivatie mensen zogenaamd (in het geval Micheline) of zelfs echt (in het geval van Monique) beschermen geeft mij een wrange smaak in de mond.
Verwerpelijk is misschien wel een te zware term.
Kwartjes vallen soms jaren later!
  zaterdag 30 september 2006 @ 19:28:30 #69
130054 demins
We weten niks
pi_42263548
Maar ik blijf erbij: ik heb het helemaal gehad met Semih en ik hoop Micheline zo snel mogelijk ook!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  zaterdag 30 september 2006 @ 19:48:36 #70
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_42263940
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 15:34 schreef ruby het volgende:
Ik vond het één van de leukste BB avonden/nachten van deze editie. Ik ging pas na 4 uur slapen. Op zich had ik nog wel langer door willen gaan maar het leek me wel een goed idee als ik eens naar bed ging.

Skitterend, ik hoop op meer van deze avonden.
Het was een onvervalst hoerenfeest !!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_42264339
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:59 schreef Yugor het volgende:

[..]

Was een uitspraak van Semih tegen Mich. toen ze nog op de dansvloer zaten, over z'n mogelijk exit maandag.
Vind het best opmerkelijk en onheilspellend klinken eigenlijk ...
Wat is jouw interpretatie ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42264380
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 19:19 schreef Ifa het volgende:

[..]

Punt is dat Semih het zelf niet zo brengt. Hij vindt het "ongepast" voor "zijn vriendin".
Hij verbiedt het haar quasie en loopt boos weg.
Precies . Hij laat haar geen ruimte. Zoals hij het zegt moet het gebeuren.

Die relatie heeft zijn laatste dagen gehad. Echt. Als Micheline tenminste slim is.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42264427
Als zij ruimte wil, kan ze het denk ik wel krijgen. Ze ging zelf aan Semih vragen wat hij ervan vond.
Het enige wat Semih vanmiddag zei, dat ze alleen even haar bikini aan had moeten trekken, maar daar was ze te lui voor.
pi_42264589
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:06 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Wat is jouw interpretatie ?
Ik kreeg het idee dat ie gal wil spuwen bij z'n afscheid. Dat er nog eens een flinke portie opgekropte irritatie naar buiten zal komen als ie weg moet.

Maar kan er ook helemaal naast zitten en doelde hij op dingen IRL - ze hadden het daarvoor ook over de pincode van Mich gehad (M: "die ken je al")
pi_42264653
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:18 schreef Yugor het volgende:

[..]

Ik kreeg het idee dat ie gal wil spuwen bij z'n afscheid. Dat er nog eens een flinke portie opgekropte irritatie naar buiten zal komen als ie weg moet.

Maar kan er ook helemaal naast zitten en doelde hij op dingen IRL - ze hadden het daarvoor ook over de pincode van Mich gehad (M: "die ken je al")
Hij gaat eindelijk Tijn confronteren met de in zijn ogen foute opmerkingen misschien...?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')