wat vind jij zo stoer aan mijn verhaal?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:39 schreef Devrim_ het volgende:
Achteraf lullen
Kom maar stoer doen op FOk
hij riep iets na, dan wil ik weten wat ie zegt. vervolgens zei hij op een boze manier "nou dan ga je toch lekker doorfietsen" of iets dergelijks, want hij praatte nogal onduidelijk, en toen vroeg ik hem wat zijn probleem was, aangezien ik hem alleen maar inhaalde.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:41 schreef koemleit het volgende:
uhm vriend? je zoekt het zelf op? jij kom vragen wat z'n probleem is terwijl hij zegt fiets maar door.
In mijn opinie zocht je evenveel ruzie met hem als hij met jou. Misschien nog wel meer
nee ik geef toe, ik ben heel bang voor kleine indo's.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:41 schreef skippy22 het volgende:
Ja ja je was zeker niet bang enzo Thuis heb je meteen een schoon broekje aangedaan
Dat de TS wèl haast heeft, maar toch ff reageert op die indo.quote:
soms moet je prioriteiten stellen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:46 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Dat de TS wèl haast heeft, maar toch ff reageert op die indo.
Je moet hem ook niet van de weg drukenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat iemand boos wordt als hij ingehaald wordt.
als ik dat al deed dan komt dat omdat hij niet netjes rechts fietstquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:47 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet van de weg druken![]()
In de bosjes moet hijquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:47 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet van de weg druken![]()
das geen indo.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:48 schreef GoldFinch het volgende:
Was het nawien?
klopt. indo's kijken wel vaak stoer maar doen het niet.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:53 schreef Nawien het volgende:
Wel raar trouwens. Van indo's heb je normaal gesproken geen last geloof ik. Het zijn de marokkanen die vervelend zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |