LOLquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:32 schreef Lápiz het volgende:
Papa ging even een pakje sigaretten halen en kwam nooit meer terug.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:33 schreef koolheid het volgende:
whaaaaaaaa deze gast is echt koning.... echt wat een meesterlijk figuur
Ik hoop toch zo dat je dit cynisch bedoelt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:38 schreef Lolalala het volgende:
Ik vind hem nu al de beste en meest normale van de rest.
Hij zei zelf dat hij twee familieleden aan kanker had verloren en het dus aan de kankerstichting wilde geven.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:21 schreef Ace1 het volgende:
Hij was wel eerlijk over die pleidooien. Al die lulverhalen over reuma en oma's in bonaire... bullshit, iedereen wil gewoon die ton voor zichzelf.
Ik vind hem idd zo'n kwal: zo ongelukkig en nog op 39 jr denken dat zijn geluk ligt in het geld en niet in zijn relatie met zijn kinderen. Hij weet dat hij een klootzak is en is te lui om iets aan te veranderen dus hij gaat voor 200% in deze rol...soort zelfdestructie! Nu heeft-ie echt de goede medium gekozen om zijn masochische trekje helemaal te ontwikkelen. Triest figuur...en hij lust ook een glaasje heb ik de indruk!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:17 schreef Gelderland het volgende:
dit is écht de rat van DGK, misselijk mannetje maar dat heb je nodig om te winnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |