abonnement Unibet Coolblue
pi_42215538
MAMA ANGELIQUE

Angelique is mental coach, 17 jaar getrouwd en moeder van drie tienerdochters. Ze bewoont zelf een villa. Sterker, ze heeft drie jaar geleden geprobeerd het huis waar ze nu gaat leven te kopen. „Ik ben 44”, vertelt ze. „Tot nu toe stond mijn leven in dienst van anderen. Ik heb gedaan wat de buitenwereld van me verwachtte en kinderen opgevoed. Voor mij is dit niet de kans om geldelijk rijk te worden. Dat ben ik al.
Maar de mogelijkheid om me mentaal te verrijken. Ik wil me ontwikkelen tot een tvpersoonlijkheid als Oprah Winfrey.” Haar man zorgt in de tijd dat zij in De Gouden Kooi zit voor de dochters van 13, 15 en 16 jaar. „Ach, ons huwelijk is ook wel aan een time-out toe.”



[ Bericht 49% gewijzigd door Day op 28-09-2006 22:48:03 ]
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  vrijdag 29 september 2006 @ 15:53:40 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42234485
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:18:18 #3
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_42529797
Die gaat nog voor vuurwerk zorgen met Natasia. Dat ze Natasia nog velen keren klem mag lullen in het huis.
pi_42604265
Nou zo te zien durft ze helemaal niet tegen Natasia op.
Niemand in dat huis?
pi_42936904
Wow.... lekker spraakmakend persoon ..whawhawha

Maar goed, wat een onzeker persoon nu met die wijntest. Helemaal in paniek hoe ze dat nu moet leren dat wijnproeven. Doe 's relaxed.
  Moderator woensdag 25 oktober 2006 @ 22:25:07 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42937008
Best wel triest dit ja. Zojuist is het derde topic van Nena geopend, terwijl aan deze tuthola amper drie posts gewijd zijn.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 22:39:41 #7
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_42937435
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 22:25 schreef Gert het volgende:
Best wel triest dit ja. Zojuist is het derde topic van Nena geopend, terwijl aan deze tuthola amper drie posts gewijd zijn.
Ze heeft een column in de krant.
pi_42937709
Oh ja, da's waar. Te lezen op de site van de Gooi- en Eemlander/ Noord Hollands Dagblad en nog wat bladen uit die groep.

Ze schrijft overigens wel lollig
pi_42937844
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 22:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ze heeft een column in de krant.
Column? Het is meer verhaaltjes schrijven, wat de naam column niet waard is.

"To smoke or not to smoke...
Roken is meer dan gezellig even een trekje nemen. Roken verbroedert, roken is een moment voor jezelf, roken maakt je even rustig, legt je geest even stil... Roken is smaakvol, roken geeft houvast, roken is een ritme, roken geeft stijl... Als je naar alle voordelen kijkt, waarvoor zou je dan niet roken?? Ik rook niet, heb nooit gerookt en zal nooit roken. Nu zit ik in een huis met 5 rokers. En ik begrijp ze... Ik begrijp dat die voordelen vele malen groter zijn dan de nadelen. Wat doet roken hier in de Gouden Kooi? Het wekt irritatie, schept verdeeldheid, zondert mensen af. De rokers noemen me een zeur als ik me consequent hou aan de "godzijdankafspraak", die we hierover hebben gemaakt. Roken alleen in de game room. Het lijkt erop dat ik me dankbaar moet voelen, dat de 5 rokers in dit huis bereid zijn buiten of in de game room te roken. Dat 5 man sterk zich al paffend en relaxed en samenhorig terugtrekken in de gameroom is een gevolg... Het ziet er ook echt gezellig uit... Nogmaals ik begrijp het helemaal. Vooral na een avondcursus sigaren roken. Het lijkt wel meditatie."
Kom ook eens kijken bij http://www.goudenkooij.nl Wiki en Blog
Nena filmpjes!
  woensdag 25 oktober 2006 @ 23:45:12 #10
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_42939930
Kijk ieder geval iets om over te discussieren.
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:01:26 #11
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43086705


Ik vind het maar een enge foto..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 01:45:42 #12
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43091262
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:01 schreef Maraca het volgende:
[afbeelding]

Ik vind het maar een enge foto..
Ik vind haar wel sympathiek overkomen op die foto.

Weet niet waarom, maar ik vind haar wel chill. Ze doet rustig haar eigen ding, geen vervelend type imo.
  Trouwste user 2022 dinsdag 31 oktober 2006 @ 01:47:32 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_43091285
Ze deugt.Nicolaas is haar grootste vijand omdat ze intelligent is.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_43199498
Zie nu pas dat ze een stadsgenoot is.
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
  zaterdag 4 november 2006 @ 00:27:48 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43222263
Bye bye Je hebt de eerste fok-pagina niet volgekregen
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_43232989
Krijgt zij nou eigenlijk die ¤10.000 terug?
Want ze is natuurlijk niet vrijwillig vertrokken...
Maak nie regtig saak nie
  zaterdag 4 november 2006 @ 15:00:30 #18
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43233010
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 14:59 schreef kassenbouwer het volgende:
Krijgt zij nou eigenlijk die ¤10.000 terug?
Want ze is natuurlijk niet vrijwillig vertrokken...
Volgens mij wel.
pi_43233075
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
Bye bye Je hebt de eerste fok-pagina niet volgekregen
Daar zat ze ook niet voor in DGK
Goedemorgen :W
pi_43817648
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:41 schreef smalfilm het volgende:
Hier het artikel van Angelique: http://telegraaf-i.telegr(...)S_20061123_19_99.php
Ex-gouden kooi-bewoonster Angelique heeft een advocaat ingeschakeld om te zorgen dat ze weer in de miljoenenvilla wordt opgesloten. De mental coach is geschokt omdat zij er drie weken geleden na plotse invoering van een nieuwe spelregel uit werd weggestemd. Angelique had erop gerekend minimaal een jaar in de Gouden Kooi te kunnen wonen en had daarvoor een baan als clientenmanager afgezegd.

De financiële consequenties van haar onverwachte vertrek uit de kooi zijn, volgens de oud-villabewoonster, ernstig. De toelage die het gezin kreeg terwijl de moeder van drie tieners in de villa verbleef, is per acuut door Talpa stopgezet. „Op dat geld was in de jaarplanning wel gerekend. Ik heb mijn baan opgezegd voor de gouden kooi. Ik heb niet zo maar een nieuwe betrekking”, zegt zij. „Wij moeten nu leven van financiële buffers.”

De raadsman van Angelique en haar echtgenoot Jaap, mr. Dolderman, bevestigt desgevraagd dat er een brief naar Talpa is gestuurd: „Volgens de spelregels zoals Angelique die kende, zou zij minimaal een jaar in de villa blijven tenzij de andere bewoners haar unaniem zouden wegstemmen. Dat is niet gebeurd.

Angelique kreeg opeens te maken met een populariteitsenquête die onder het publiek was gehouden. Die publieksstemming leidde tot haar gedwongen vertrek. Het is onrechtmatig dat Talpa zich niet houdt aan de eigen spelregels. De situatie moet worden teruggedraaid. Angelique moet weer in de gouden kooi worden toegelaten.” Angelique gaat scheiden van haar man Jaap en de gouden kooi-periode was bedoeld als rustperiode in hun relatie.

Talpa-producente Debora Flens reageerde gisteren verbaasd.
„In de spelregels komt de populariteitspoll wel degelijk voor. Alleen staat daar niet in dat er mensen aan de hand van die poll kunnen worden weggestemd.
Wel staat in het contract van Angelique, net als in dat van alle andere miljonairs, dat wij gerechtigd zijn de spelregels op elk moment aan te passen. De juristen moeten het onderling uitvechten.”
pi_43818796
het was ook zeker niet netjes van talpa om de regels ineens te veranderen, maaja als programma makers mogen ze dat nu eenmaal.

de druiven zijn wel erg zuur voor angelique dat begrijp ik wel, maar terug gaan in de gouden kooi is ook niet echt verstandig denk ik, want de reden is de toelage.
  donderdag 23 november 2006 @ 16:48:10 #22
137158 Elounda
the world is yours!
pi_43824435
Ik vind het uitermate treurig voor Angelique.....Zeker als je bedenkt dat de populariteitspoll in de spelregels wél voor komt, maar dat die regels zodanig later aanpast zijn, dat je er daarna wel op weggestemd kan worden......En aanpassen van de spelregels heeft dus ernstige financiële conseqenties voor sommige deelnemers.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')