Ja maar sfeer is anders dan techniek.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:06 schreef pc-fr34k het volgende:
Sfeermasturbatie beviel hem niet meer?
Of op een filmpje/foto van Eddie 14.gifquote:Op donderdag 28 september 2006 20:09 schreef purplerose het volgende:
Heeft ie het al geprobeerd terwijl zn ballen afgebonden zijn met touw?![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Of op een filmpje/foto van Eddie 14.gif
Riem om je nek werkt ook denk ik.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:17 schreef pc-fr34k het volgende:
Wurgseks is helemaal in, dit kan denk ik ook solo. 1 hand om je nek en met de ander fappen.
Is daar eigenlijk een speciale (bondage)techniek voor?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:09 schreef purplerose het volgende:
Heeft ie het al geprobeerd terwijl zn ballen afgebonden zijn met touw?![]()
Inderdaad. Met plaatjes, zodat andere users het ook kunnen uitproberenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:29 schreef purplerose het volgende:
Met riem om je nek idd en dan ergens aan hangen, zo heeft michael hutchence het ook gedaan
ja die is er poessie
*dit is zeker ook mijn cue om tutorial op te gaan zoeken ofzo*
OMG gek daar heb ik helemaal geen zin in!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Inderdaad. Met plaatjes, zodat andere users het ook kunnen uitproberen.
Ervaring?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:33 schreef longinus het volgende:
Heeft ie al eens een draaideur geprobeerd, zo'n ouderwetse met borstels
M'n ogen. Wat doe je?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
OMG gek daar heb ik helemaal geen zin in!
Laat ze maar googlen op cock bondage ofzo, of cock and ball torture
Ja, wat denk je van mijn ballen dan. Deze trokken gelijk terug naar binnen.quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:27 schreef remlof het volgende:
met in één hand een biertje en in de andere de afstandsbediening is me ook nog niet gelukt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |