Topquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
http://portal.hotspotsvan(...)info/paymethods.aspx
Aste.
Sikjes zijn kewl .
Vooral de gele met een kraan achterop .
Nee, wel postbussenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben ze in Zwitserland ook draadloos internet op stations en zo?
In mindere mate ook in Oostenrijk en Beieren ja.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:12 schreef Zug-Chef het volgende:
Dat is toch in Oostenrijk ?
Leuke pagina! Je moet wel zeker weten dat zo'n N-decoder genoeg vermogen kan leveren.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:42 schreef bleiblei het volgende:
En voor de Sik vs. digitaal: http://www.floodland.nl/trein/info/digitaal_d3.htm
Das ook weer relatief,quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Leuke pagina! Je moet wel zeker weten dat zo'n N-decoder genoeg vermogen kan leveren.
Aaaaahquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:42 schreef bleiblei het volgende:
En voor de Sik vs. digitaal: http://www.floodland.nl/trein/info/digitaal_d3.htm
Is 't daar goedkoper dan Houten?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga iig wel even naar Eurospoor eind deze maand dus, even leuk wat rollend materieel tegen scherpe beursprijzen aanschaffen
Kan datquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:55 schreef Wadloper het volgende:
Foto's van 3 oktober 2006:
[[url=http://img134.imagevenue.com/loc396/th_84350_IMG_0824_122_396lo.jpg]afbeelding][/URL]
DM'90 3446 zit gekoppeld aan de 3118 en de 3104
Er is zowel een mechanische als electrische koppeling. De computer in de DM'90 weet wanneer er DH materieel aangehangen wordt. Dan wordt de maximum snelheid en nog een aantal andere dingen automatisch aangepast. Alles werkt verder gewoon. Het sluiten van de deuren kan vanaf 1 plaats gedaan worden. Ook de motoren werken samen. Het is alleen een apart gezicht.quote:
Wie ben jij trouwens op Somda? Daar zei een gebruiker gister ook dat ie de 3446, 3118 en 3104 op de foto had gezet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:55 schreef Wadloper het volgende:
Foto's van 3 oktober 2006:
[[url=http://img147.imagevenue.com/loc367/th_84330_IMG_0743_122_367lo.jpg]afbeelding][/URL]
Wadloper 3213 als stoptrein naar Nieuweschans
[[url=http://img134.imagevenue.com/loc553/th_84336_IMG_0780_122_553lo.jpg]afbeelding][/URL]
DH-1 3108 staat Geen Dienst in Groningen. Daarbij ook de 3222
[[url=http://img140.imagevenue.com/loc593/th_84572_IMG_0797_122_593lo.jpg]afbeelding][/URL]
DH-2 3221 staat Geen Dienst op het schoonmaak spoor
[[url=http://img134.imagevenue.com/loc396/th_84350_IMG_0824_122_396lo.jpg]afbeelding][/URL]
DM'90 3446 zit gekoppeld aan de 3118 en de 3104
[[url=http://img104.imagevenue.com/loc587/th_84357_IMG_0838_122_587lo.jpg]afbeelding][/URL]
DH-2 3212 en ICM 4244 naast elkaar
Cool ik ook de vrijdagquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga iig wel even naar Eurospoor eind deze maand dus, even leuk wat rollend materieel tegen scherpe beursprijzen aanschaffen
Ik heb bij deze combinaties wel vaker de mcn gehoord, dus het gebeurt lang niet altijd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:12 schreef Wadloper het volgende:
Máár, de koppeldozen (waar de elektrische verbinding onderling doorgaat, zodat je de bijvoorbeeld de omroep ook in de andere treinstellen hoort) moeten dacht ik wel afgesloten worden
@Peterselieman:
Jep, op Somda ben ik Salieri
Bieslookmeisje?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
Naar mijn nick op somda kun je wel raden
Hmmquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is meer dan 10 tekens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |