abonnement Unibet Coolblue
pi_42190956



Welkom in het centrale snowboard topic
Heb je vragen, opmerkingen of wil je je nieuwe gear laten zien dan kan dat hier. Vragen over een nieuwe wintersport bestemming of wil je je nieuwe trick laten zien, ook dat is hier uiteraard mogelijk. Kom maar op met je verhalen en foto's.

quote:
quote:
Cellblock - Utrecht
RSI:The Attraction - Rotterdam
Backside540 - Dordrecht
Burnside - Deventer
De Skihut - Scheveningen
Duijvestein - Zoetermeer, Landgraaf & Den Haag (2x)
Euro funcenter - Zevenkamp, Alblasserdam & Oostvoorne
Forties - Bergen op Zoom & Roosendaal
Siem de Jong - Delft
The Boardshop - Maasbracht
quote:
quote:
Nederland
Snowworld - Zoetermeer & Landgraaf
Skidome - Rucphen
Snowplanet - Spaarnwoude
Montana-snowcenter - Westerhoven
Snowdome - Den Haag

België
Skicasablanca - 's Gravenzeel
Snowvalley - Peer
Ice-mountain - Komen
Snowgames - Lessen - In aanbouw !!1

Duitsland
Allrounder - Neuss
Alpincenter - Bottrop
quote:

[quote]
[Centraal] Snowboard topic deel 01
[Centraal] Snowboard topic deel 02
[Centraal] Snowboard topic deel 03
[Centraal] Snowboard topic deel 04
[Centraal] Snowboard topic deel 05
[Centraal] Snowboard topic deel 06
[Centraal] Snowboard topic deel 07
[Centraal] Snowboard topic deel 08
[Centraal] Snowboard topic deel 09
[Centraal] Snowboard topic deel 10
[Centraal] Snowboard topic deel 11
[Centraal] Snowboard topic deel 12
[Centraal] Snowboard topic deel 14
[Centraal] Snowboard topic deel 15
[Centraal] Snowboard topic deel 16
[Centraal] Snowboard topic deel 17
[Centraal] Snowboard topic deel 18
[Centraal] Snowboard topic deel 19
[Centraal] Snowboard topic deel 20
[Centraal] Snowboard topic deel 21
[Centraal] Snowboard topic deel 22
[Centraal] Snowboard topic deel 24
[Centraal] Snowboard topic deel 25
[Centraal] Snowboard topic deel 26
[Centraal] Snowboard topic deel 27
[Centraal] Snowboard topic deel 28
[Centraal] Snowboard topic deel 29
[Centraal] Snowboard topic deel 30
[Centraal] Snowboard topic deel 31
[Centraal] Snowboard topic deel 32
[Centraal] Snowboard topic deel 33
[Centraal] Snowboard topic deel 34
[Centraal] Snowboard topic deel 35
[Centraal] Snowboard topic deel 36
[Centraal] Snowboard topic deel 37
[Centraal] Snowboard topic deel 38
[Centraal] Snowboard topic deel 39
[Centraal] Snowboard topic deel 40
[Centraal] Snowboard topic deel 41
[Centraal] Snowboard topic deel 42
[Centraal] Snowboard topic deel 43
[Centraal] Snowboard topic deel 44
[Centraal] Snowboard topic deel 45
[Centraal] Snowboard topic deel 46
[Centraal] Snowboard topic deel 47
[Centraal] Snowboard topic deel 48





Vragen of toevoegingen aan de openingspost, mail dan even naar GenesiZ
Deze openingspost gebruiken voor een nieuw topic Klik hier
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_42190962
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:20 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik zou voor de 151cm Evil Twin gaan.
Je zit prima binnen de gewichts"range" en het is een jibboard dus die kun je wel wat korter rijden. Daarnaast is een jibboard dat maar 10cm kleiner is dan je zelf bent wel erg lang.
151cm zou naar mijn mening perfect passen.

Btw hij zal idd wat nerveuzer zijn op hogere snelheden maar daar is hij niet voor gemaakt. Het is geen ragboard maar een jibboard. Maar ja dat wist je al Zo lang je er maar niet de hele tijd full speed mee wil rammen, kun je er ook prima piste op rijden.
[..]

Overdag of s'avonds?
Het maakt mij niet uit maar dan moet ik ff vrij nemen

met dat soort opmerkingen scoor je natuurlijk majaor punten he Lijkt me gezellig. Als er genoeg sneeuw in december is gevallen (zoals vorig jaar) en helemaal in het begin van januari. Dan is het echt hemels

Het schijnt trouwens weer een zware winter te worden (ander topic op Fok!). Ik hoop met veel neerslag hier, want dat betekent vaak ook veel neerslag in Oostenrijk. Als de wind uit noord/westen komt, betekent het vaak sneeuw. Aangezien het koude lucht met zich mee brengt (uit het noorden) en water (uit het westen)
Thanx. ga dus de 151 proberen. 8 oktober zijn testdagen in zoetermeer waar bataleon, forum en Ride zijn. Kan ik mooi me 3 keuzes testen.

Ik kan ook helaas niet op de meet zijn als ie op donderdag is. Overdag werken en avonds school. Vrijdag daarin tegen moet wel lukken. Heb ook nog kaartje met 2 voor de prijs van 1.

En wil natuurlijk les van de pro hier.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_42191177
  donderdag 28 september 2006 @ 09:04:37 #4
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42191416
quote:
Op donderdag 28 september 2006 00:35 schreef RichardX het volgende:

[..]

Tja ik heb er ook niet objectief rondgekeken,. Keek alleen naar de Burton aanbiedingen, dus de boards van vorig jaar. En daar kwamen de Raven en Malolo dus uit.

Mn specs: 1m80, 72kg, heb Rulers maat 43, 6 jr boardervaring (meestal 1 wk/jr en 1ste 3 jaar les gehad). Richting ik op wil? Pistes afdenderen, kilometers maken is meestal de praktijk (geweest), maar als ik denk aan nieuwe uitdagingen dan is dat toch wel meer off-piste en meer tricks.. Tja, niet heel specifiek dus.
Bedankt voor jullie suggesties!

Er stond trouwens ook een heel aantrekkelijk geprijste Nitro Natural 05/06. Zou die beter geschikt voor me zijn?
Ben je nu bij Duijvenstein geweest? Het beste aanbod planken wat daar nog afgeprijsd lag was van K2. Er lag ook een Burton Air 161, met de Air heb ik zelf ook geen ervaring. Men is er hier wat enthousiaster over geloof ik.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_42191464
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:04 schreef XL het volgende:

[..]

Ben je nu bij Duijvenstein geweest? Het beste aanbod planken wat daar nog afgeprijsd lag was van K2. Er lag ook een Burton Air 161, met de Air heb ik zelf ook geen ervaring. Men is er hier wat enthousiaster over geloof ik.
Ik heb 1 dag op een Burton Air gereden omdat ze fout hadden gemaakt en ik toen die dag mee kreeg. Heel relaxt board. Niet te slapen maar ok niet te stijf. Hoe zeg ik dat nou goed.....

Kan me herinderen dat een nederlandse pro er 2 jaar terug altijd op reed in de pipe.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_42192265
Ff mijn laatste reactie posten:
quote:
Op donderdag 28 september 2006 00:35 schreef RichardX het volgende:

[..]

Tja ik heb er ook niet objectief rondgekeken,. Keek alleen naar de Burton aanbiedingen, dus de boards van vorig jaar. En daar kwamen de Raven en Malolo dus uit.

Mn specs: 1m80, 72kg, heb Rulers maat 43, 6 jr boardervaring (meestal 1 wk/jr en 1ste 3 jaar les gehad). Richting ik op wil? Pistes afdenderen, kilometers maken is meestal de praktijk (geweest), maar als ik denk aan nieuwe uitdagingen dan is dat toch wel meer off-piste en meer tricks.. Tja, niet heel specifiek dus.
Bedankt voor jullie suggesties!

Er stond trouwens ook een heel aantrekkelijk geprijste Nitro Natural 05/06. Zou die beter geschikt voor me zijn?
De Natural is een board voor veel pisterijden en poederen gaat ook heel goed. Hij is wel vrij stijf dus freestylen is wat lastiger. ik heb alleen geen specs van dat board met betrekking tot de breedtes, lengtes, etc. Site van Nitro is down

btw, Kijk naar een board van +/- 160cm (centimeter of 2 langer of korter mag wel) en een board wat een "waist" (breedte in het midden) heeft van tussen de 25cm en de 26cm. Liever richting de 26 dan richting de 25. Tenminste, dat is mijn persoonlijk mening. ik heb maat 44 en een jaar lang 43.5 gehad en ik vind 25.5cm of breder toch iets lekkerder rijden. Maar met een 25cm breed board kun je ook uit de voeten.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_42192302
quote:
Op donderdag 28 september 2006 08:31 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Thanx. ga dus de 151 proberen. 8 oktober zijn testdagen in zoetermeer waar bataleon, forum en Ride zijn. Kan ik mooi me 3 keuzes testen.

Ik kan ook helaas niet op de meet zijn als ie op donderdag is. Overdag werken en avonds school. Vrijdag daarin tegen moet wel lukken. Heb ook nog kaartje met 2 voor de prijs van 1.

En wil natuurlijk les van de pro hier.
Hmmm donderdag wordt dus over het algemeen een probleem.
Voor mij maakt het niet veel uit. Vrij nemen kan altijd

Misschien dat een vrijdag een idee is?

De druk neemt toe op mijn persoontje....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_42192323
TVP !
Fingerspitzgefühl
pi_42192359
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:04 schreef XL het volgende:

[..]

Ben je nu bij Duijvenstein geweest? Het beste aanbod planken wat daar nog afgeprijsd lag was van K2. Er lag ook een Burton Air 161, met de Air heb ik zelf ook geen ervaring. Men is er hier wat enthousiaster over geloof ik.
Jep ben bij Duijvenstein geweest en ga er vanavond weer heen. Jullie hebben me (terecht) toch aan het twijfelen gebracht dat ik sowieso maar die Raven helemaal uit mn hoofd zet.
pi_42192362
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:55 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hmmm donderdag wordt dus over het algemeen een probleem.
Voor mij maakt het niet veel uit. Vrij nemen kan altijd

Misschien dat een vrijdag een idee is?

De druk neemt toe op mijn persoontje....
Vrijdag komt mij beter uit.
Zie het niet als werk he. Het is voor de lol.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  donderdag 28 september 2006 @ 10:17:45 #11
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42192732
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:58 schreef RichardX het volgende:

[..]

Jep ben bij Duijvenstein geweest en ga er vanavond weer heen. Jullie hebben me (terecht) toch aan het twijfelen gebracht dat ik sowieso maar die Raven helemaal uit mn hoofd zet.
Je moet je sowieso niet blind staren op Burton hoor. Als je alleen over Burton begint te praten gaat die verkoper je niet op andere ideeen brengen, integendeel. Als je zelf andere merken noemt draait hij wel bij.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 28 september 2006 @ 11:19:21 #12
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42194269
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:58 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Vrijdag komt mij beter uit.
Zie het niet als werk he. Het is voor de lol.
Dat snap ik
Zou ik ook niet willen. Ga ik eerst vrij nemen om te kunnen boarden. Kan ik dan alsnog werken

Maar ik ben (zoals iedereen van ons volgens mij) best benieuwd naar ons niveau. Alleen Kentaro heb ik een paar bochten zien draaien. Maar zelfs van hem maar heel weinig. Ik moest toen bijna de hele week les geven en toen ik eindelijk vrij was, ging hij een dagje naar Mayrhofen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_42194808
Van de site van Stepchild snowboards.

Ride this board and you will be sick...
Air sick bro!

From doing all those sick airs, hanging in So Cal, talking shit about everyone and running a “successful” snowboard company. This board is dedicated to how sick the business side of snowboarding is with all the politics, shit talking and two faced goons out there.
It really just makes us sick

switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_42195081
fok, die boards zijn ECHT lelijk
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  donderdag 28 september 2006 @ 12:15:28 #15
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42195779
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:47 schreef Thermo het volgende:
fok, die boards zijn ECHT lelijk
Eensch!

btw, check me nieuwe ondertitel
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 28 september 2006 @ 12:30:10 #16
71115 Rnej
I walk the line
pi_42196178
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:15 schreef Komakie het volgende:

[..]

Eensch!

btw, check me nieuwe ondertitel
whehehe

*doet mee aan ondertitel rage*
pi_42196858
ven schaamteloze tvp, lees alle berichten vanavond wel, als ik weer thuis ben van mn stage
  donderdag 28 september 2006 @ 13:28:53 #18
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_42197510
hoi
pi_42198679
Yes, eindelijk de catalogus van Burton binnen. Die moet zodadelijk maar eens uitgecheckt worden.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_42198965
tvp
  donderdag 28 september 2006 @ 14:34:50 #21
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42199071
Ik het vorige deel vond ik de TVP's mooier!


Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 28 september 2006 @ 14:49:00 #22
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_42199402
Ehm, over die OP he, die foto van de First DesCent Crew he,... Daar mist de C van Descent...
Lees: tvp...
pi_42200356
die e is een c en e tegelijk.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  donderdag 28 september 2006 @ 15:52:27 #24
72282 360sjors
King of the Hill
pi_42201065
deel 50 in zicht!
pi_42201285
Kan je nagaan hoezeer ik me verveel.
deel 48 als je dat in letters doet via alfabet

4=D
8=H

samen DH. He dat is een snowboard van Ride.

switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')