abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 28 september 2006 @ 00:02:17 #1
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42186273
Marlies: Echt of echt sluw?

De meningen op dit forum lopen behoorlijk uiteen maar 1 ding staat vast: iedereen heeft een stellige mening over Marlies.



De meningen op dit moment zijn er 2, er is een kamp die menen dat Marlies eerlijk en oprecht is, en een kamp die bij hoog en laag volhouden dat Marlies sneaky en onbetrouwbaar is.

Dit topic is om deze discussie hierover verder te voeren.

Game on!

[ Bericht 95% gewijzigd door versabommie op 28-09-2006 00:09:29 ]
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_42186461
Wie laat alle meisjes blozen, Bommie in zijn lederhose!

  donderdag 28 september 2006 @ 00:17:12 #3
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42186709
quote:
Op donderdag 28 september 2006 00:03 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Ik vraag me af of haar medebewoners haar niet hebben genomineerd vanuit een soort onderbuikgevoel dat ze misschien geen open kaart speelt ('sluw').
We zullen zien
Ik vraag me af of de bewoners niet onderbuikgevoelens hebben door het continu stoken van Eggie en Tijn. De kracht van herhaling!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_42186783
Marlies is niet sluw, ze is behoudend, voorzichtig, wil correct en meelevend zijn.
(Alleen al het aangeleerde accentje, en de manier van praten)
Je houdt dat geen 40 weken vol als het niet in je karakter zit, dus denk ik niet dat ze een rol speelt.

Tijn heeft haar paar keer de tent uit gelokt en dat is niet gelukt, volgens mij is er geen ruzie mee te krijgen.
  Moderator donderdag 28 september 2006 @ 00:24:12 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42186901
Ze is echt sluw!

Tegen Janine zeggen dat je zo laag mogelijk moet inzetten voor een joker, en dan vervolgens zelf een kwart ton bieden.

Maar ik vind haar wel OK hoor. Waarom zou je ineens niet "echt" meer zijn als je meedoet aan een spel en daar ook enigszins rekening mee houdt..
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 28 september 2006 @ 00:26:07 #6
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42186960
quote:
Op donderdag 28 september 2006 00:24 schreef Gert het volgende:
Ze is echt sluw!

Tegen Janine zeggen dat je zo laag mogelijk moet inzetten voor een joker, en dan vervolgens zelf een kwart ton bieden.
Tijn gaf ook al aan dat BB ze de kop gek maakte met bieden. Janine mag trouwens heel niet klagen, die had bod nummer 3
quote:
Maar ik vind haar wel OK hoor. Waarom zou je ineens niet "echt" meer zijn als je meedoet aan een spel en daar ook enigszins rekening mee houdt..
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  donderdag 28 september 2006 @ 00:30:11 #7
159017 chas
Ik zie ze vliegen!
pi_42187059
quote:
Op donderdag 28 september 2006 00:19 schreef Bluezz het volgende:
Marlies is niet sluw, ze is behoudend, voorzichtig, wil correct en meelevend zijn.
(Alleen al het aangeleerde accentje, en de manier van praten)
Je houdt dat geen 40 weken vol als het niet in je karakter zit, dus denk ik niet dat ze een rol speelt.

Tijn heeft haar paar keer de tent uit gelokt en dat is niet gelukt, volgens mij is er geen ruzie mee te krijgen.
Hear, hear!!
Die meid is echt niet gek, hoor!! ;-)
pi_42187125
In ieder geval is ze niet zoals Tijn en Egbert en janine, die is er mee begonnen, haar portretteren.

Misschien heeft ze een veel grotere tolerantie grens weet jij veel, of wil ze gewoon graag aardig gevonden wordne en is niet zo snel kwaad te maken.Dat blijkt.
  donderdag 28 september 2006 @ 00:34:23 #9
159017 chas
Ik zie ze vliegen!
pi_42187163
quote:
Op donderdag 28 september 2006 00:02 schreef versabommie het volgende:
Marlies: Echt of echt sluw?

De meningen op dit forum lopen behoorlijk uiteen maar 1 ding staat vast: iedereen heeft een stellige mening over Marlies.

[afbeelding]

De meningen op dit moment zijn er 2, er is een kamp die menen dat Marlies eerlijk en oprecht is, en een kamp die bij hoog en laag volhouden dat Marlies sneaky en onbetrouwbaar is.

Dit topic is om deze discussie hierover verder te voeren.

Game on!
Marklies is er alleen in gekomen en dus heel bedachtzaam en tastende!
Niet teveel vertellen en ondertussen goed luisteren naar de anderen!
Ondertussen komt Marlies er achter niet teveel van haar tong te laten zien en _blijven_ luisteren!
Maar zal ze niet eenzaam worden daardoor?? En dus haar oordeel daardoor vellen?
  donderdag 28 september 2006 @ 00:35:15 #10
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42187191
Even mijn al eerder verkondigde meningen:

De bevestigingen in discussies

Er zijn er velen op dit forum die het bevestigende gedrag van Marlies als sneaky beschouwen. Echter wat Marlies wil doen is gewoon haar discussiepartner het gevoel geven dat er aandacht is voor hun verhaal. Marlies doet dit continu dus ik kan me niet voorstellen dat ze deze aloude managementtruuk niet opvoedingshalve van huis uit meegekregen heeft.

Positivisme

Ook een veelgehoord argument van de verderfelijke anti-Marlies clan is dat ze gespeeld positief is in discussies. Ook hier gaat bovenstaande op. Ze zou al eerder door de mand zijn gevallen als dit een rol zou zijn maar zelfs als ze haar dag niet had dan nog positief. Mijn ervaring is dat sommige mensen nu eenmaal echt zo zijn. Helaas steeds minder in mijn optiek. Marlies wil mensen een goed gevoel geven over zichzelf.

Leugens/Sneaky gedrag

Ook hier heb ik Marlies niet op kunnen betrappen. Ze is door BB in de luren gelegd met het bieden op de joker en daar heeft ze nog steeds spijt van.

Recht door zee en verstandig

In mijn bescheiden optiek heeft Marlies heel goed bewezen dat ze eerlijk en verstandig kan zijn. De kwestie Janine bijvoorbeeld: Tijn stookt over janine vs Marlies, en Marlies is in deze zo slim geweest om ook anderen te horen om vervolgens Janine direct aan te spreken en haar tot een gesprek te verleiden.

Versabommies conclusie

Het is jammer dat ze zo verdomd beroert uit haar nest komt zonder make up, maar qua karaktereigenschappen doet Marlies me voorkomen als een eerlijk oprecht mens die helaas elke keer de pineut is door de sneaky praktijken van Tijn. Tijn misbruikt Marlies als afleiding voor zijn eigen verotte gedrag en de bewoners gaan hier te snel in mee.

Marlies is gelukkig niet dom en zal nog in deze BB laten zien wat ze in haar mars heeft. Tijn kan beter dekking zoeken!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_42187209
Marlies is......ehhhhhh..ff denken...ff krabben op mijn hoofd........ff zuchten......................weet het nog niet.....wel heel onpeilbaar......................ff tijd voor nodig. Of is dit zwak van me.....geen oordeel....weet het nog niet..eerlijk gezegd!
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_42187219
Ze is sluw. Er zitten nog een paar mensen in die denken dat ze sluw zijn. Om maar een Egbert te noemen, die scheit in z'n broek voor Marlies.
Verbaal is Marlies de sterkste in het huis.
Enige is dat er nog nooit een echte discussie is geweest waar zij bij betrokken was. Ik weet zeker dat ze dán uit de verf komt en iedereen onder tafel kan lullen.
Nu is de groep nog te groot. Iedereen loopt en slijmt maar bij een ieder. Zij doet dat op een gereserveerde manier. Ze zegt niet echt ja of nee. Maar als ze in een discussie zit, waar beetje diepgang in zit, dan is iedereen ineens vertrokken, omdat zij wel iets rustig kan beargumenteren. En daar zijn de bewoners een beetje (boel) bang voor.

De meeste angst zit erin bij de bewoners, dat ze denken zelf sluw te zijn en doorhebben dat Marlies berekenbaar is. En ze durven géén van allen (op Marcia na) een gesprek met haar aan te gaan.

Net als enige mensen op het forum. Omdat die zelf ook meer tot de kampers behoren en niet de capaciteit hebben om een diepgaand gesprek te voeren. Zo is dat ook in het huis.
pi_42270528
Marlies diepgang? Is volgens mij net zo leeghoofdig als de rest in dat bb huis. Verbaal is Marlies van de categorie quasi pedagogisch. Een beetje achteroverleunen, een beetje knikken en dan alles herhalen met andere woorden en bevestigen wat er gezegd word met een misselijk makende eur. Ja nee … maeur ik bedoel.. Eur. Ja prusies. Ze heeft wel een goed ontwikkeld empahtisch vermogen en die gebruikt ze sluw in het spel.
Buiten pissen is ook niet alles.
pi_42275072
Marlies is echt, maar soms zal ze vriendelijk zijn, terwijl een onderwerp haar niet echt interesseert, maar ze is te sociaal en te warm om dat een ander te laten merken.

Ze is top. Gaat heel ver komen ! De meest echte persoon in het huis !

En wat een mooie stem......
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42286630
Kamper is slimmer dan de gemiddelde hier op het forum......bravo,,,,,,,
Marlies is ECHT SLUW......
pi_42286664
ze is zooooow echt zoooowwww bizarrrr zooooowwwww superrrrrr bahhhh ja ja ja ja
pi_42286984
Marlies is niet sluw, ze is gewoon zichzelf. Ik vind haar een mooie persoonlijkheid hebben.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_42288568
als ze is zoals ze doet dan vind ik haar in ieder geval heeeeeel erg eng, bizarrrr gewoon.....vet eng, super eng jaaaaaaaa
  zondag 1 oktober 2006 @ 20:22:45 #19
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42289790
Marlies is een allemans vriendje. Of ze dat buiten het huis ook is weet ikn iet, maar in het huis wel. Misschien probeert ze op die manier de rondes door te komen. Ze is niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn die met iedereen slijmt om een nominatie te ontlopen. Ze praat met iedereen mee en gaat maar heel zelden de confrontatie aan. Eigenlijk doet ze dat alleen als het over haarzelf gaat... als ze zich moet verdedigen. Ze heeft aardig wat één op één gesprekken en is het dan altijd met die persoon eens. Er zijn mensen, zoals Milica, die haar als een redelijk goede vriendin zagen, terwijl Marlies er de laatste keer al aan dacht om Milica te nomineren.
Marlies doet er alles aan om geen ruzie's te krijgen. Ze is de vriendelijkheid zelve, maar heeft al wel gezegd dat ze wraak gaat nemen op iedereen die haar genomineerd heeft. Is ze dus wel de vriendelijkheid zelve, of is het echt een rol die ze zichzelf heeft aangemeten om zo ver mogelijk te komen? Ik denk het laatste.Ze is net als Nathalie.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42290745
Marlies is echt.

Maar deze4 vraag komt voort uit het ongeloof van de bewoners zelf....maar ik spreek dan niet van ongeloof wat ze hebben, maar meer dat deze mensen zelf sluw zijn om zich met een paar man op iemand te richten en te gaan wantrouwen om iets dat er niet is.

Op deze manier (want Tijn weet ook wat de invloed van het Internet/media kan zijn) zijn er meteen in Nederland discussies en wordt Marlies op de brandstapel gezet door veel mensen die amper weten waarover het gaat....ze hebben wat/iets gelezen (door een anti fan) en PATS hun mening staat al vast....wat volgt is een sneeuwbal effect.

Als er iemand in dat huis zit die NIET te vertrouwen is, dan is dat zondermeer TIJN !!!!
pi_42292056
Ik deel je mening in deze, scanman. Het kan niet zo zijn dat je het met iedereen eens bent, of je moet totaal geen eigen mening hebben. Spreek je mening dan ook uit en dat doet ze dus niet om de nominatie te ontlopen, de bekende allemans vriend. Op zich sluw dus....
pi_42300777
Ik denk dat Marlies heel erg met het spel bezig is en daardoor niet echt kan zijn. Ze lijkt constant op haar hoede vind ik. Ze probeert met iedereen op goede voet te blijven en zo heel ver in het spel te komen door niet genomineerd te worden. Ik vond het al vreemd dat ze haar baan had opgezegd voor BB, dan ben je wel zeker van je winst denk ik dan. Ik weet niet of ik haar sluw wil noemen, dan vind ik Egbert veel sluwer bijvoorbeeld.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')