Het bestaat toch echt nog. Er zijn nog verschillende MAVO's, die niet op wilden gaan in een VMBO.quote:Op maandag 25 september 2006 17:54 schreef Liopleurodon het volgende:
Van de NL wikipedia:
Middelbaar algemeen voortgezet onderwijs (afkorting: Mavo of M.A.V.O.) is een niet meer bestaande Nederlandse onderwijsvorm.
nope bestaat niet meer, zijn gewoon fake scholen die de oude MAVO term gebruiken inverband het VMBO imago..quote:Op maandag 25 september 2006 17:58 schreef Mjam het volgende:
[..]
Het bestaat toch echt nog. Er zijn nog verschillende MAVO's, die niet op wilden gaan in een VMBO.
nou neejquote:Op maandag 25 september 2006 17:24 schreef sjakie007 het volgende:
vMBO TL is theoretisch havo, oftewel het oude mavo/havo. Volgens mijn zus dan die les geeft.
Nou.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:22 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
nou neej![]()
VMBO TL is vergelijkbaar als Mavo![]()
VMBO KL is vergelijkbaar als VBO
en toch maakt al die vmbo stromingen geen moer uit, allemaal niv 3/4 mbo.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou.
Niet helemaal
TL is het bruggetje tussen Havo en Mavo, waar wel voornamelijk Mavo word gegeven - maar dan wel een verhoogd niveau eigenlijk.
GL is het oude mavo D met een gemengde scholing ofwel Mavo met VBO invloeden.
KL is het oude VBO
TL is gewoon de oude mavo D hoor, niks verhoogd niveau. Kan ook niet, want mavo D zat al redelijk dicht bij de Havo.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou.
Niet helemaal
TL is het bruggetje tussen Havo en Mavo, waar wel voornamelijk Mavo word gegeven - maar dan wel een verhoogd niveau eigenlijk.
KL is het oude VBO
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou.
Niet helemaal
KL is het oude VBO C/D nivo
BL is het oude VBO A/B nivo
Dat werd mij verteld altijd door de decaan op school, mijn mentor etcetera.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:18 schreef DaForZz het volgende:
[..]
TL is gewoon de oude mavo D hoor, niks verhoogd niveau. Kan ook niet, want mavo D zat al redelijk dicht bij de Havo.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Theoretische_leerweg
jepquote:Op maandag 25 september 2006 17:43 schreef Carolina123 het volgende:
VMBO-tl is het oude mavo-d niveau.
Dan is jouw zus behoorlijk dom. HAVO = HAVO, en géén VMBO 2000 pro.quote:Op maandag 25 september 2006 17:24 schreef sjakie007 het volgende:
vMBO TL is theoretisch havo, oftewel het oude mavo/havo. Volgens mijn zus dan die les geeft.
Volgens mij zit het ook zo. Ik sta voor de klas in de onderbouw van het VMBO, daar zitten alle leerlingen (Bl/Kl/GT) bij elkaar in de klas. maar hoor van mijn collega's dat het niveau van het eindexamen TL iets boven het oude MAVO-niveau ligt. Wij moeten aan het eind van de tweede klas determineren (bepalen welke leerweg een leerling aan kan) en houden dan ook rekening met een echt oud MAVO-niveau voor de kinderen die naat TL kunnen. Is het allemaal maar net aan, dan adviseren we eerder GL, want anders vallen ze in de derde erg snel uit en moeten ze toch nog teruggeplaatst. Maar dit zal vast ook per school verschillend zijn.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou.
Niet helemaal
KL is het oude VBO
Ik deed examen in: Aardrijkskunde wiskunde economie natuurkunde engels nederlands duitsquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:29 schreef Lisanne__tje het volgende:
[..]
jep
toevoeging: op de mavo hoefte je maar in 6 vakken examen te doen (en je kon dan natuurlijk ook 7 vakken kiezen) en bij havo tl moet je in 7 vakken examen doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |