pi_2690381
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
BEST - Bij een verkeersongeval op de A2 bij Best zijn donderdagmorgen twee mensen, onder wie een politieagente, om het leven gekomen. Een automobilist die via de uitrijstrook een file wilde omzeilen, botste in volle vaart achterop een beschadigde auto. Deze wagen werd op dat moment door twee politieagenten naar de vluchtstrook geduwd.

De bestuurder van de inhalende auto kwam ter plekke om het leven. Een van de agenten overleed later in het ziekenhuis aan haar verwondingen. De andere agent raakte bij de botsing gewond.

De file was ontstaan na een aanrijding met alleen materiële schade rond half elf donderdagmorgen op de A2 bij Best richting Eindhoven. Door de aanrijding ontstond er in de richting Eindhoven een file van ruim 10 kilometer.

Het verkeer werd omgeleid via de A58. Rond het middaguur gaf de politie de linkerrijstrook vrij voor het vrachtverkeer.

Triest, asociaal kutvolk ook die altijd op de vluchtstrook rijden
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Weekdeals (728x90)
pi_2690393
Hij ontvluchtte gewoon de file
Return of the massive legend.
pi_2690415
inderdaad, wat een eikel.
pi_2690451
Wat een ongelooflijke hufter.
Men mijde de serieuzen, want zij missen de ernst. Zij zijn zo lichtzinnig, dat zij hun mening voor de enige waarheid houden.
Godfried Bomans
http://www.privacymatters.nl/
  donderdag 3 januari 2002 @ 13:52:59 #5
12173 gelly
Met Harde Hand
pi_2690466
Vraag me dan toch af hoe je een auto op de vluchtstrook over het hoofd ziet. Aangezien de bestuurder ook dood is moet dit toch met een behoorlijke snelheid zijn gegaan ..
pi_2690474
Het is dat hij zich al doodgereden heeft anders hadden ze hem ter plekke een kogel door zijn kop mogen schieten
  donderdag 3 januari 2002 @ 13:54:32 #7
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_2690479
Had ie nou de file te laat gezien en week hij uit of was hij echt de file aan het ontlopen? Als het laatste het geval is dan heeft hij zijn verdiende loon gekregen!
"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
  donderdag 3 januari 2002 @ 13:55:21 #8
12173 gelly
Met Harde Hand
pi_2690487
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 13:54 schreef T_R_I_P het volgende:
Had ie nou de file te laat gezien en week hij uit of was hij echt de file aan het ontlopen? Als het laatste het geval is dan heeft hij zijn verdiende loon gekregen!
Iemand dood wensen om zoiets gaat weer iets te ver vind ik ...
pi_2690494
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 13:54 schreef Gaston het volgende:
Het is dat hij zich al doodgereden heeft anders hadden ze hem ter plekke een kogel door zijn kop mogen schieten
misschien wel een leuk idee. Filerijders mogen prijsschieten op zo'n asociale bestuurder. Degene die hem raakt mag vooraan in de file gaan staan.
Men mijde de serieuzen, want zij missen de ernst. Zij zijn zo lichtzinnig, dat zij hun mening voor de enige waarheid houden.
Godfried Bomans
  Moderator donderdag 3 januari 2002 @ 13:56:43 #10
8369 speknek
The will of man made visible.
pi_2690498
quote:
De bestuurder van de inhalende auto kwam ter plekke om het leven.
Mooi.
quote:
Een van de agenten overleed later in het ziekenhuis aan haar verwondingen.
Mooi kut.
I've studied species Turian, Asari and Batarian….My xenoscience studies range from urban to agrarian
  donderdag 3 januari 2002 @ 14:01:07 #11
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_2690531
Zeker iemand van de tuftufclub die die agenten aanzag voor flitspaalbewakers.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_2690580
Was het een Opel Manta?
Red een boom, eet een bever.
pi_2690599
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 13:55 schreef gelly het volgende:

[..]

Iemand dood wensen om zoiets gaat weer iets te ver vind ik ...

idem. Behalve als het een zware misdadiger is. Jij zou toch ook niet om zoiets dood gewenst willen worden? Weet jij veel wat die gast van plan was, wat hij in zijn agenda had staan...
  donderdag 3 januari 2002 @ 14:18:31 #14
1234 HiZ
Istanbullu
pi_2690701
Als je het artikel goed leest dan zie je dat hij in 'volle vaart' op die stilstaande auto is geklapt. Dat lijkt mij eerder te wijzen op iemand die te laat zag dat het verkeer voor hem stilstond en een botsing wilde voorkomen dan iemand die effetjes langs wilde rijden.

Overigens kun je je dan nog afvragen waarom hij niet beter op de verkeerssituatie lette, maar het verhaal wordt er wel anders van.

donderdag 3 januari 2002 @ 14:20:15 #15
7380 Treinhomo
Here it is, your moment of Zen
pi_2690718
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 13:45 schreef Strolie75 het volgende:
Triest, asociaal kutvolk ook die altijd op de vluchtstrook rijden
Moraalridder !
No-one on the corner has swagger like us
hit me on my burner prepaid wireless
we pack and deliver, like UPS trucks
already going hell, just pumping that gas.
pi_2690808
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 14:01 schreef Ulx het volgende:
Zeker iemand van de tuftufclub die die agenten aanzag voor flitspaalbewakers.
Is dat een nieuwe Melkertbaan?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_2690823
Gedood terwijl je andere mensen helpt: TRIEST !!
Ik zag laatst een Marokkaans gezin lopen en dacht: "De tros is helemaal niet de grootste familie van Nederland!"
  donderdag 3 januari 2002 @ 14:32:01 #18
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_2690831
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 13:46 schreef Dikke het volgende:
Hij ontvluchtte gewoon de file
noem het maar weer gewoon

je moet ze de kost geven, levensgevaarlijk en dat is nu maar weer bewezen.

Het lijkt me trouwens erg sterk dat die automobilist uitweek omdat hij de file niet zag, want logischerwijs is de file langer dan het stukje waar ze die auto aan het wegslepen waren!

Hard, gemeen en snel
pi_2690835
Triest... Heel triest...

Meer kun je er eigenlijk niet over zeggen...

Harry Sacksioni | Drive Like Maria | Acda & De Munnik | Duitsland | Heideroosjes | Europapark
pi_2690962
GOD GOD GOD GOD!

nou, als er een opmerking hier van iemand met een rijbewijs kwam vind ik het vreemd.

Als je normaal gesproken (voor zover je daar van kan spreken) iemand over de vluchtstrook ziet rijden, rijdt hij tussen de 30 en 50, lang niet genoeg om dood aan te gaan.

Waarschijnlijk heeft deze persoon dan ook niet lekker alle auto'tjes willen inhalen, tenminste ik heb nog nooit iemand de file zien inhalen met > 100 km/u (ongeveer het punt dat je op slag dood kan zijn met een ongeluk, als je ERG veel pech hebt)

als je dit wel al met 100 km/h zou doen, zit je zéér geconcentreerd te rijden, en op te letten of er niet iemand misschien wel even naar rechts gaat, en had je dus tijdig de auto met pech in kwestie gezien.

het is dus redelijk veilig te stellen dat hij hoogstwaarschijnlijk een verdomd goede reden had om zich op die vluchtstrook met die snelheid te begeven, en heeft hij gewoon de pech gehad dat daar nou net óók nog een auto stond

Liever een beschaafde verslaafde dan een verslaafde beschaving
pi_2691011
Ik was gister bijna ook heen gegaan,
Een of andere mongool in een VW New Beetle, dacht op de Vreelandseweg in dikke dikke mist ff in te halen, ik in een Berlingo, rij netjes 50 (zowaar) hij komt vanaf de andere kant aan rijden op mijn weg helft, het was maar goed dat ik en m'n ingehaalde tegenligger op de goeie weghelft op onze rem gingen staan zodat hij er nog net tussendoor kon, als ie raak had geweest was het waarschijnlijk 3 auto op elkaar waarvan hij en ik frontaal....had ie me geschampt dan had ik hem volledig total loss gemept!!
gvd sommige mensen kunnen ook niet autorijden,totaal geen inzicht en de achterlijkheid oooooeeeeeeeeh
Spookie is an EVIL WITCH, maar toch ook wel mijn lieve vrouwtje
pi_2691082
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 14:43 schreef zion het volgende:
GOD GOD GOD GOD!

nou, als er een opmerking hier van iemand met een rijbewijs kwam vind ik het vreemd.

Als je normaal gesproken (voor zover je daar van kan spreken) iemand over de vluchtstrook ziet rijden, rijdt hij tussen de 30 en 50, lang niet genoeg om dood aan te gaan.

Waarschijnlijk heeft deze persoon dan ook niet lekker alle auto'tjes willen inhalen, tenminste ik heb nog nooit iemand de file zien inhalen met > 100 km/u (ongeveer het punt dat je op slag dood kan zijn met een ongeluk, als je ERG veel pech hebt)

Nee maar als je een file ziet blijf je toch geen 100 rijden? Normaal gesproken dan?
quote:
als je dit wel al met 100 km/h zou doen, zit je zéér geconcentreerd te rijden, en op te letten of er niet iemand misschien wel even naar rechts gaat, en had je dus tijdig de auto met pech in kwestie gezien.
Mischien dat jij en ik geconcentreerd zouden rijden. Maar vind je het zelf ook niet naief om te denken dat iedereen dat doet? Ik zie regelmatig mensen die absoluut niet aan het opletten zijn met wat ze aan het doen zijn.
Godfried Bomans
  donderdag 3 januari 2002 @ 14:56:09 #23
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_2691113
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 14:43 schreef zion het volgende:
GOD GOD GOD GOD!

het is dus redelijk veilig te stellen dat hij hoogstwaarschijnlijk een verdomd goede reden had om zich op die vluchtstrook met die snelheid te begeven, en heeft hij gewoon de pech gehad dat daar nou net óók nog een auto stond

Dit is onzin, je hebt gelijk dat onze conclusie voorbarig is, maar dat is die van jou ook. Ik zie regelmatig halve zolen hard (ongeveer 80-100 per uur) langs een file razen en dan nog steeds hoe groot is de kans dat die file precies begon op het punt waar ze die auto, die er kennelijk al een tijdje stond want de politie was er, aan het wegduwen waren?

En bij de weg 30 of 50 is meer dan hard genoeg om dood aan te gaan en anders moet je dat maar eens zien of proberen. Er was misschien wel slecht zicht waardoor hij te laat was met reageren!

* Grote-Smoeldriaan heeft trouwens al 10 jaar zijn rijbewijs

Hard, gemeen en snel
pi_2691153
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 14:08 schreef goudappeltje het volgende:

[..]

idem. Behalve als het een zware misdadiger is. Jij zou toch ook niet om zoiets dood gewenst willen worden? Weet jij veel wat die gast van plan was, wat hij in zijn agenda had staan...

Ik vind iemand die zo lomp loopt te rijden een zware misdadiger. Dus ik laat er geen traan om. Ik vind het wel in en in triest van die ander dode.
pi_2691161
Uitrijstrook != vluchtstrook.
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')