quote:
Op donderdag 03 januari 2002 14:43 schreef zion het volgende:
GOD GOD GOD GOD!nou, als er een opmerking hier van iemand met een rijbewijs kwam vind ik het vreemd.
Als je normaal gesproken (voor zover je daar van kan spreken) iemand over de vluchtstrook ziet rijden, rijdt hij tussen de 30 en 50, lang niet genoeg om dood aan te gaan.
Waarschijnlijk heeft deze persoon dan ook niet lekker alle auto'tjes willen inhalen, tenminste ik heb nog nooit iemand de file zien inhalen met > 100 km/u (ongeveer het punt dat je op slag dood kan zijn met een ongeluk, als je ERG veel pech hebt)
als je dit wel al met 100 km/h zou doen, zit je zéér geconcentreerd te rijden, en op te letten of er niet iemand misschien wel even naar rechts gaat, en had je dus tijdig de auto met pech in kwestie gezien.
het is dus redelijk veilig te stellen dat hij hoogstwaarschijnlijk een verdomd goede reden had om zich op die vluchtstrook met die snelheid te begeven, en heeft hij gewoon de pech gehad dat daar nou net óók nog een auto stond
Dit is onzin, je hebt gelijk dat onze conclusie voorbarig is, maar dat is die van jou ook. Ik zie regelmatig halve zolen hard (ongeveer 80-100 per uur) langs een file razen en dan nog steeds hoe groot is de kans dat die file precies begon op het punt waar ze die auto, die er kennelijk al een tijdje stond want de politie was er, aan het wegduwen waren?
En bij de weg 30 of 50 is meer dan hard genoeg om dood aan te gaan en anders moet je dat maar eens zien of proberen. Er was misschien wel slecht zicht waardoor hij te laat was met reageren!
* Grote-Smoeldriaan heeft trouwens al 10 jaar zijn rijbewijs