abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 november 2006 @ 16:50:41 #276
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_43431043
Ik wacht op Obli. Die wilde tegels!
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 10 november 2006 @ 16:56:58 #277
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_43431224
Waar heb je die self shelf vandaan? Ik kan op de site geen bestellinkje vinden

* vindt het een leuk cadeau voor mijn ouders.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:08:35 #278
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_43431530
Je kan ze bij veel designwinkeltjes wel kopen. Online bestellen:
grote kook-shelf of de kleinere, maar mijn ervaring is dat ze behoorlijk de tijd nemen om te leveren.

Geen ervaring mee: klik
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:20:39 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43431867
Ik heb andere versies zie ik nu. Deze zijn idd helemaal leuk voor kookboeken.
***
pi_43431873
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 16:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik wacht op Obli. Die wilde tegels!
Nee, dat wilde ik, toen kwam ik met andere ideeën...

Vind het niet mooi. Het plaatje dan.
Maar dat is gelukkig persoonlijk, je kookgedeelte is to die for...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:25:59 #281
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_43432015
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:20 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Nee, dat wilde ik, toen kwam ik met andere ideeën...

Vind het niet mooi. Het plaatje dan.
Maar dat is gelukkig persoonlijk, je kookgedeelte is to die for...
Potver

Nou ja, ieder zijn smaak gelukkig
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_43432090
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:25 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Potver

Nou ja, ieder zijn smaak gelukkig
Zo is het maar net...
En ik hoef er niet dagelijks tegen aan te kijken. Jullie wel.
En je plankjes voor de boeken....zijn geweldig!
Ik ga er een paar bestellen voor mijn pa, zijn huis in Zweden...
Bedankt voor de tip!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:32:00 #283
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_43432191
You're welcome
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_43433558
Maar wilde wel even zeggen dat het plaatje zeer praktisch is!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  vrijdag 10 november 2006 @ 18:28:11 #285
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_43433623
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 18:25 schreef Oblivion het volgende:
Maar wilde wel even zeggen dat het plaatje zeer praktisch is!


Dat is een waarheid als een koe
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 10 november 2006 @ 18:43:34 #286
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_43434006
Die boekenplanken
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  vrijdag 10 november 2006 @ 18:48:21 #287
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_43434124
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Je kan ze bij veel designwinkeltjes wel kopen. Online bestellen:
grote kook-shelf of de kleinere, maar mijn ervaring is dat ze behoorlijk de tijd nemen om te leveren.

Geen ervaring mee: klik
dank u, dank u, dank u
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 10 november 2006 @ 18:52:25 #288
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_43434248
't is jammer dat een levensechte encyclopedie meteen weer zo hoog is. Anders had je in een keer anderhalve meter plankruimte.

maar 't is natuurlijk wel weer een aardige opbergruimte
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zaterdag 11 november 2006 @ 00:49:52 #289
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43444706
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 09:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Voorts nog even pimpen met onze ' plankjes'. Om ruimte in de keuken te besparen, hangen de kookboeken in de gang:

[afbeelding]

Wordt al helemaal gezellig zo, de keuken
Erg leuk die plankjes
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_43458941
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 09:59 schreef Duderinnetje het volgende:

Voorts nog even pimpen met onze ' plankjes'. Om ruimte in de keuken te besparen, hangen de kookboeken in de gang:

[afbeelding]

Wordt al helemaal gezellig zo, de keuken
Gave plankjes.
Ik had besloten geen planken te nemen in mijn werkkamer, maar ik begin nu toch wel erg te twijfelen of ik zoiets niet neem.

En de wokbrander is ook goed. Als ik aan 't wokken ben kan ik de overige 3 pitten niet gebruiken
pi_43496917
Heb de afgelopend dagen!!! alles betreffende jullie verbouwing doorgelezen. Toppie! Wat mooi! Dank voor de goede tips (metalic verf, las ergens dat de histor ook van die verf heeft, voor diegenen die ook zo'n mooie muur willen: http://www.histor.nl/nl/producten/decoratief/index.cfm?fuseaction=highlights_muurverf&assetmetaAssetmeta_x_nChildID=50999 )
Zodra ik weer wat mobieler ben (ben aan bank gekluisterd door een hernia) ga ik de verschillende ideeen die ik hier heb opgedaan in de praktijk brengen. Heb al een heel lijstje :-)
Maar goed, dat zal allemaal nog wel even duren, ondertussen lurk ik hier voor schitterende dingen!
Complimenten!!!!
  donderdag 16 november 2006 @ 22:39:59 #292
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_43623400
quote:
Op maandag 13 november 2006 01:24 schreef hoiti103 het volgende:
Heb de afgelopend dagen!!! alles betreffende jullie verbouwing doorgelezen. Toppie! Wat mooi! Dank voor de goede tips (metalic verf, las ergens dat de histor ook van die verf heeft, voor diegenen die ook zo'n mooie muur willen: http://www.histor.nl/nl/producten/decoratief/index.cfm?fuseaction=highlights_muurverf&assetmetaAssetmeta_x_nChildID=50999 )
Zodra ik weer wat mobieler ben (ben aan bank gekluisterd door een hernia) ga ik de verschillende ideeen die ik hier heb opgedaan in de praktijk brengen. Heb al een heel lijstje :-)
Maar goed, dat zal allemaal nog wel even duren, ondertussen lurk ik hier voor schitterende dingen!
Complimenten!!!!
Dank je wel hoiti, en hopelijk ben je snel weer wat mobieler en kun je aan de slag, beterschap!
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 16 november 2006 @ 22:49:30 #293
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_43623708
Wij waren vanavond in het pittoreske Drachten, in een iets minder pittoreske meubelboulevard oh happy happy joy joy, niets zo triest dan met druilerig weer naar een meubelboulevard met te harde TL-verlichting sjezen

Maar we hebben wél mooi een kassie gekocht

In de sfeer van de bank (laag, lang, lounge):


Bling bling-wit met wengé, zo'n drie meter lang, en er was ook nog een hele heisa aan bovenkasten bij de krijgen, maar wij hangen er belachelijk grote Kunsss boven van de kunstuitleen. Of zoiets.

Enfin, dat is als de oliebollen al achter de kiezen zijn, want de hele handel is er pas begin 2007.

Binnenkort begeven wij ons naar Villa Arena, jaja Op een maandag, dat leek ons het beste voor ons mentale welzijn

Klus-verslagen komen er binnenkort ook weer aan hopelijk, maar we moeten even wat rust en tijd vinden om de draad daarvan weer op te pakken.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_43623772
Mooi spul allemaal "dude" ( )
Doe je ze de groeten van me in de Villa ArenA
  donderdag 16 november 2006 @ 22:53:27 #295
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_43623830
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:52 schreef BoJo het volgende:
Mooi spul allemaal "dude" ( )
Doe je ze de groeten van me in de Villa ArenA
Dank je dude

O ze kennen je allemaal daar? Ik laat het gerust omroepen hoor: 'Wil iemand de groeten van BoJo komen ophalen bij de informatiebalie? Ik herhaal...'
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_43623959
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:53 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dank je dude

O ze kennen je allemaal daar? Ik laat het gerust omroepen hoor: 'Wil iemand de groeten van BoJo komen ophalen bij de informatiebalie? Ik herhaal...'

mijn favo winkel daar is toch wel Goossens
daar heb ik in de laatste maanden zo vaak rond gelopen daar moeten ze me bijna wel kennen.
* BoJo herinnert zich toen hij net na openingstijd sochtends naar binnen stormde met meetlint om de tv meubel nogmaals op te meten en half het personeel zich het lazarus schrok dat er al een klant was
  donderdag 16 november 2006 @ 22:58:23 #297
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_43624048
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:56 schreef BoJo het volgende:

[..]


mijn favo winkel daar is toch wel Goossens
daar heb ik in de laatste maanden zo vaak rond gelopen daar moeten ze me bijna wel kennen.
* BoJo herinnert zich toen hij net na openingstijd sochtends naar binnen stormde met meetlint om de tv meubel nogmaals op te meten en half het personeel zich het lazarus schrok dat er al een klant was
Ik zal bij Goossens voor de grap hysterisch met een meetlint gaan rondrennen



Verder nog leuke winkeltips daar? Ben er nog nooit geweest.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_43624401
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:58 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik zal bij Goossens voor de grap hysterisch met een meetlint gaan rondrennen



Verder nog leuke winkeltips daar? Ben er nog nooit geweest.
je hebt daar echt van alles, moderne meubels, ouwe meuk meubels, vloeren, keukens, bedden (retteketet...) etc. Veel plezier alvast
  maandag 27 november 2006 @ 12:42:22 #299
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_43925804
Nou jongens en meisjes, de grote dag is bijna daar:
Dude en Arty gaan morgen naar de ArenaPlatz!

Eigenlijk hadden we jankende kinderen en een rokende zonnebank-schoonmoeder moeten regelen (want dat hoort op meubelboulevards), maar van beide zijn wij gelukkig verschoond gebleven in dit leven, dus we wagen het er maar saampjes op.
Morgen dus richting Amsterdam, met op de verlanglijst onder andere een apothekers-servieskast. Want kijk lieve mensen, Dude en Arty hebben weer een probleem waarvan de wereld op zijn grondvesten schudt:

De huidige servieskast past niet naast de radiator!

El situatcíone:

(Achterkamer)
Naast die radiator moest deze servieskast:


Die staat nu aan de muur er tegenover, en ertussen staat de eettafel. Maar die willen we precíes in lijn met de klapdeuren naar de tuin (dwangmatige neuroten zijn we ). Dan zou je aan tafel zo ongeveer met je rug in de servieskast zitten.
Ergo: ding moet naar de overzijde. Maar ding is te breed. Ergo: offertes voor een smallere radiator aangevraagd. Nou, dan krijg je met behoud van dezelfde capaciteit dus een lél van een verwarming (in de hoogte). Bovendien zijn de kosten dusdanig, dat we net zo goed een nieuwe, smallere kast kunnen kopen. Aldus zal geschieden. Wel dezelfde stijl, maar ietsje smaller. En deze kast Marktplaats op.
De radiator heb ik dus inmiddels netjes geschilderd (was nog niet gebeurd met oog op het aanvankelijke plan).

Verder wilde ik nog iets laten zien op de slaapkamer.

Staat er al even, maar volgens mij was ik vergeten er ooit mee te pimpen. Wij gingen laatst eens kijken naar bed side tables bij meubelwinkels. Nou: om de prijzen!
Gelukkig was daar Xenos met zo maar plots de kastjes die we zochten, voor nagenoeg geld tóe, en ze vielen niet eens uit elkaar bij het oppakken
Hop nog twee kekke lampjes bij de Praxis gekocht (let even op het slingertje waarmee je de lamp aan en uit doet ) en we waren helemaal budget-verantwoord klaar. Something old, something new, something budget, something design, zeg maar

Morgen verslag van onze eerste schreden op het grootstedelijke meubelboulevard-pad. Ik hoop wel dat er een pianist op een draaiplateau is, want daar word ik altijd zo filmisch-tragisch door geraakt (door de Grote Belofte die hij eens geweest moet zijn, maar toen werd zijn oude moeder ziek en moest hij stoppen met zijn opleiding om geld te verdienen voor moeders operatie, want vader - een mijnwerker uiteraard - zoop al zíjn gage op in de kroeg en dus speelde onze pianist voor geld op straat en in cafés, waarmee zijn glansrijke carrière in de knop gebroken werd, maar hij had tenminste zijn lieve moedertje gered van een wisse dood, ware het niet dat zij alsnog een fatale builenpest opliep toen zij haar andere zoon aan de kade uitzwaaide nadat de kleine jongen aan boord was gegaan als leerling-matroos, en moeder door haar tranen niet meer zag waar de kade ophield en het zwarte, kolkende water van de haven begon, maar gelukkig heeft de kleine jongen dit allemaal niet meer meegekregen, want die kreeg inmiddels al zijn eerste pak rammel in de kombuis, en nadat moeder uit het water was gehaald en daags erna bezweek aan etterende wonden, prevelde zij nog zachtkens tegen haar oudste zoon, de pianospeler: 'Speel voor je broertje jongen, speel voor mijn kleine jongen' - Nou goed, dat soort levensverhalen dus. Zeer gebruikelijk onder boulevard-pianisten, vermoed ik.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 27-11-2006 12:58:17 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_43926280
achut...

Ms. mag jij meeneuriën met de pianist. Op mjn schoonmoeder ben ik zuinig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')