abonnement Unibet Coolblue
pi_42106515
Mogguh Zwolle

Ik kom er zo aan
  maandag 25 september 2006 @ 09:14:25 #27
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_42106713
quote:
Op maandag 25 september 2006 08:27 schreef Mwanatabu het volgende:
Oeps, ik gooide m dicht zag ik, sorrij
[..]

Viel me op dat er veel eengezinsspul vrij kwam daar met cv, vaste zoldertrap én een lage huur. Ben dus bedacht op adders ed
Via de woningzoeker??

Oh enneh: Goeiemorgen!

Des staat nu voor 2 huisjes als tweede op de lijst waar hij eerst eerste stond...
Maar dat biedt nog perspectief!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_42107034
quote:
Op maandag 25 september 2006 09:14 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Via de woningzoeker??
Jaja
quote:
Oh enneh: Goeiemorgen!

Des staat nu voor 2 huisjes als tweede op de lijst waar hij eerst eerste stond...
Maar dat biedt nog perspectief!
We duimen!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_42107209
Zo, heb net een paar foto's gemaakt van de lokale fietsenmafia achter het station. Jeweetwel, die mensen die heel attent alle fietsen die verkeerd neergezet (à la) of "kapot" (plastic zak op het zadel is al genoeg) zijn meenemen op een aanhanger en dat je m dan tegen betaling weer op mag halen.
Als ze gelukt zijn (straks thuis ff uploaden van mn foon) kunnen ze wel in het topic vinnik.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 25 september 2006 @ 11:01:14 #30
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_42108212
Goeiemorgen Zwolle!

Die foto's mogen hier inderdaad Mwanatabu, vind ik
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
pi_42110958
quote:
Op maandag 25 september 2006 09:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Zo, heb net een paar foto's gemaakt van de lokale fietsenmafia achter het station. Jeweetwel, die mensen die heel attent alle fietsen die verkeerd neergezet (à la) of "kapot" (plastic zak op het zadel is al genoeg) zijn meenemen op een aanhanger en dat je m dan tegen betaling weer op mag halen.
Als ze gelukt zijn (straks thuis ff uploaden van mn foon) kunnen ze wel in het topic vinnik.
Ik maak mn fiets altijd maar zo stevig mogelijk vast aan het rek en prop hem eem beetje tussen de anderen. Ik vind dat zo'n onzin he, dat weghalen, voor hetzelfde geld kunnen ze ook wel wat extra stallingen plaatsen, of desnoods de betaalde stalling gratis maken.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_42113666
quote:
Op maandag 25 september 2006 09:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Zo, heb net een paar foto's gemaakt van de lokale fietsenmafia achter het station. Jeweetwel, die mensen die heel attent alle fietsen die verkeerd neergezet (à la) of "kapot" (plastic zak op het zadel is al genoeg) zijn meenemen op een aanhanger en dat je m dan tegen betaling weer op mag halen.
Als ze gelukt zijn (straks thuis ff uploaden van mn foon) kunnen ze wel in het topic vinnik.
Die mensen heb je in Deventer ook, erg irritant ja, je eigen fiets moeten terugkopen En als ze nou van al dat geld dat ze ermee verdienen nieuwe fietsenrekken plaatsen ofzo, maar nee, dat doen ze niet
pi_42114349
De procedure voor het weghalen van fietsen is niet klakkeloos fietsen weghalen. Fietsen die in de weg zitten worden eerst met een sticker of zo'n kartonnen plaatje bewerkt. Zo'n ding wordt dan op je fiets gezet en daar staat op dat je nog een paar weken de tijd hebt om je fiets daar weg te halen. De datum staat er ook op. Als je na die tijd je fiets niet verwijderd hebt en het dingetje er nog op zit, dan wordt je fiets verwijderd. Daar is toch verder niets op tegen? Die rekken staan altijd bomvol.
pi_42114435
Wonen Little Drummer Girl, Decendent 1 en Integrity bij elkaar in de flat?
pi_42114630
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:50 schreef Integrity het volgende:
De procedure voor het weghalen van fietsen is niet klakkeloos fietsen weghalen. Fietsen die in de weg zitten worden eerst met een sticker of zo'n kartonnen plaatje bewerkt. Zo'n ding wordt dan op je fiets gezet en daar staat op dat je nog een paar weken de tijd hebt om je fiets daar weg te halen. De datum staat er ook op. Als je na die tijd je fiets niet verwijderd hebt en het dingetje er nog op zit, dan wordt je fiets verwijderd. Daar is toch verder niets op tegen? Die rekken staan altijd bomvol.
ging het maar zo, hier in Deventer halen ze ze gewoon meteen weg hoor, niks geen stickertje ofzo dat ze er eerst opdoen
pi_42115117
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:01 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ging het maar zo, hier in Deventer halen ze ze gewoon meteen weg hoor, niks geen stickertje ofzo dat ze er eerst opdoen
Vind ik een asociaal beleid. Ondoordacht.
pi_42115317
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:24 schreef Integrity het volgende:

[..]

Vind ik een asociaal beleid. Ondoordacht.
Idd is het ook en als die fietsen nou nog in de weg stonden, maar ze staan gewoon tegen de muur van het stationsgebouw aan, omdat er aan die kant geen fietsenrekken zijn. Dus ze staan totaal niet in de weg, maar ze worden wel zomaar weggehaald en dan moet je 5 euro betalen ( en voor elke volgende dag 1 euro extra)
pi_42115363
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:31 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Idd is het ook en als die fietsen nou nog in de weg stonden, maar ze staan gewoon tegen de muur van het stationsgebouw aan, omdat er aan die kant geen fietsenrekken zijn. Dus ze staan totaal niet in de weg, maar ze worden wel zomaar weggehaald en dan moet je 5 euro betalen ( en voor elke volgende dag 1 euro extra)
Als er een bord staat met daarop de boodschap dat je er geen fietsen mag parkeren, dan staan ze volledig in hun recht.
pi_42117014
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:54 schreef Integrity het volgende:
Wonen Little Drummer Girl, Decendent 1 en Integrity bij elkaar in de flat?
Jullie kunnen wel een flatmeet houden

Dat fietsengedoe is idd soms een beetje raar, maar officieel doen ze er eerst stickers. Als je hem kwijt bent kan ie heel goed eerst aan de andere kant van het station staan, dat deden ze eerst altijd. Maar soms is er gewoon ook een grote jatactie geweest (heb ik ook meegemaakt) en sta je met 20 andere mensen je goedgeparkeerde fiets tevergeefs te zoeken
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
  maandag 25 september 2006 @ 17:35:48 #40
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_42117026
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:54 schreef Integrity het volgende:
Wonen Little Drummer Girl, Decendent 1 en Integrity bij elkaar in de flat?
Volgens mij woont LDG aan de andere kant van t park; niet in 'onze' flat in ieder geval.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  dinsdag 26 september 2006 @ 08:31:53 #41
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42133499
HEY ZWOLLE!!


Wakker worden!!


.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_42133532
mogguh
  dinsdag 26 september 2006 @ 08:40:08 #43
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_42133570
Wakker! Helaas, ik wilde uitslapen, maar de maaiers dachten daar anders over...
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
  dinsdag 26 september 2006 @ 08:42:31 #44
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42133597
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 08:40 schreef Radobe het volgende:
Wakker! Helaas, ik wilde uitslapen, maar de maaiers dachten daar anders over...
Fix je de link naar je weblog nog??? Ik wil hem graag lezen maar hij linkt door naar www.punt.nl.................... .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_42135821
Mogguh zwolle

Ik wilde vandaag theorie-examen doen en naar een vriend, maar ik ben ziek
pi_42137376
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 08:40 schreef Radobe het volgende:
Wakker! Helaas, ik wilde uitslapen, maar de maaiers dachten daar anders over...
hier net zoiets, alleen al weken en ze zijn nog lang niet klaar... de-hei-machine-mannen-van-het-nieuwe-Deltion-college...
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:08:12 #48
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_42137475
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 08:42 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Fix je de link naar je weblog nog??? Ik wil hem graag lezen maar hij linkt door naar www.punt.nl.................... .
En die in mijn sig ook? Bij mij komt ie gewoon uit op http://radobe.punt.nl

En beterschap Sylvana
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:09:00 #49
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_42137495
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:04 schreef koele het volgende:

[..]

hier net zoiets, alleen al weken en ze zijn nog lang niet klaar... de-hei-machine-mannen-van-het-nieuwe-Deltion-college...
Aah dus dat is dat gedreun...
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
pi_42137956
quote:
Op maandag 25 september 2006 17:35 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Volgens mij woont LDG aan de andere kant van t park; niet in 'onze' flat in ieder geval.
ik woon wel in die flat op de foto, ( die naar mijn mening toch echt zalmroze is ) tussen alle landstede scholen in
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')