abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 oktober 2006 @ 00:02:40 #26
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42270094
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:50 schreef monique.t het volgende:
monique is gewoon een knuffelbeer .
En wil verders niks van tijn hij is gewoon haar maatje en meer niet
Monique is gewoon geil en het ook wel gewend af en toe buiten de deur te neuken (naar eigen zeggen).
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42275085
Tijn gaat meer afstand nemen. Op deze manier gaat het hem alleen maar frustratie opleveren. Uiteindelijk zal hij meer naar Marlies toetrekken verwacht ik
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42275162
1 op de drie mensen gaat vreemd en daar hoor je niet zoveel over.
Monique en Rob hebben een open relatie.
Waar ze hier voor wordt uitgemaakt vind ik soms wel ver gaan. Tuurlijk is het niet leuk voor de kinderen, maar in zo'n huis heb je gewoon ook aandacht nodig. Die kinderen zijn trouwens ook wel oud genoeg om ermee om te gaan en Monique mag het toch best naar haar zin hebben? Waarschijnlijk is het na bb toch niets meer. Begrijp me niet verkeerd, ik vind eigenlijk ook dat ze te ver gaat. Maar Tijn is eerder fout bezig. Het is erg lastig om niet op die aandacht in te gaan als je zo lang zonder je man zit. Ik kan het begrijpen, maar niet goedkeuren.
pi_42275885
Dit is volgens mij allemaal nep. Ze is helemaal niet getrouwd. Is gewoon een stunt van Talpa.

Anders is het echt zwaar kloten voor haar man en kinderen. De trut.
Xbox Live: koenpijl
pi_42275938
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 09:11 schreef -Strawberry- het volgende:
1 op de drie mensen gaat vreemd en daar hoor je niet zoveel over.
Monique en Rob hebben een open relatie.
Waar ze hier voor wordt uitgemaakt vind ik soms wel ver gaan. Tuurlijk is het niet leuk voor de kinderen, maar in zo'n huis heb je gewoon ook aandacht nodig. Die kinderen zijn trouwens ook wel oud genoeg om ermee om te gaan en Monique mag het toch best naar haar zin hebben? Waarschijnlijk is het na bb toch niets meer. Begrijp me niet verkeerd, ik vind eigenlijk ook dat ze te ver gaat. Maar Tijn is eerder fout bezig. Het is erg lastig om niet op die aandacht in te gaan als je zo lang zonder je man zit. Ik kan het begrijpen, maar niet goedkeuren.
Hoezo is Tijn verkeerd bezig? Die hoeft toch aan niemand verantwoording af te leggen?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_42275974
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 10:36 schreef koen_pijl het volgende:
Dit is volgens mij allemaal nep. Ze is helemaal niet getrouwd. Is gewoon een stunt van Talpa.

Anders is het echt zwaar kloten voor haar man en kinderen. De trut.
Ja, en 9-11 is een complot van Bush en onder ons gezegd, niet verder vertellen hoor, er hebben nooit echt mensne op de maan gestaan. En John Lennon is vermoord door de Amerikaanse regering omdat hij dat wist en in zijn liedjes aan ons liet weten, draai "imagine" maar eens achterstevoren af....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_42276040
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 10:44 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Ja, en 9-11 is een complot van Bush en onder ons gezegd, niet verder vertellen hoor, er hebben nooit echt mensne op de maan gestaan. En John Lennon is vermoord door de Amerikaanse regering omdat hij dat wist en in zijn liedjes aan ons liet weten, draai "imagine" maar eens achterstevoren af....
Precies. En Paul McCartney is dood. Kijk maar naar het nummerbord van de "Beatle" op de hoes van Abbey-Road. 28 IF.....

Monique komt zichzelf nog wel een keer tegen....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42277648
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 10:41 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Hoezo is Tijn verkeerd bezig? Die hoeft toch aan niemand verantwoording af te leggen?
Onee???? wat dacht je van verantwoording bij hemzelf.

Hoe oud is deze knul??? hij weet ook dat Mo getouwd is en kinderen heeft....dan blijf je gewoon als man zijnde van zo'n vrouw af, en maak dan vooral geen MISBRUIK als een dergelijke vrouw dronken is en niet meer aan haar thuissituatie denkt en in alle verleidingen mee zal gaan. (een beetje het E10 verhaal toen Sabrina dronken was)

Tijn zei in zijn eigen woorden de vorige keer toen Mo die brief van Rob kreeg (ik citeer) ;" GVD, heb ik je huwelijk naar de kloten geholpen" ...en hij was daar behoorlijk kapot van ( maar het schijnt dus toneelspel geweest te zijn want de eerst volgende keer dat Mo dronken is slaat hij weer toe.

Wel makkelijk van een ieder hiero in dit topic om dan meteen alleen de schuld in de schoenen van Monique te schuiven.
Waar er twee mensen fout bezig zijn, hebben twee mensen schuld.
Drank maakt meer kapot dan je lief is.....en met dat leedvermaak hebben wij als kijker de grootste lol, want dat is juist het concept van BB waar alles om draait.
Dus laat deze mensen gewoon lekker hun gang gaan....hun leven is toch al veranderd op het moment toen ze de deur van het BB huis binnen liepen.
pi_42277832
Ik vind t wel lachen, zo'n huwelijk kapot
  zondag 1 oktober 2006 @ 13:11:09 #35
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42278120
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 12:46 schreef X_Kanus_X het volgende:

[..]

Onee???? wat dacht je van verantwoording bij hemzelf.

Hoe oud is deze knul??? hij weet ook dat Mo getouwd is en kinderen heeft....dan blijf je gewoon als man zijnde van zo'n vrouw af, en maak dan vooral geen MISBRUIK als een dergelijke vrouw dronken is en niet meer aan haar thuissituatie denkt en in alle verleidingen mee zal gaan. (een beetje het E10 verhaal toen Sabrina dronken was)

Tijn zei in zijn eigen woorden de vorige keer toen Mo die brief van Rob kreeg (ik citeer) ;" GVD, heb ik je huwelijk naar de kloten geholpen" ...en hij was daar behoorlijk kapot van ( maar het schijnt dus toneelspel geweest te zijn want de eerst volgende keer dat Mo dronken is slaat hij weer toe.

Wel makkelijk van een ieder hiero in dit topic om dan meteen alleen de schuld in de schoenen van Monique te schuiven.
Waar er twee mensen fout bezig zijn, hebben twee mensen schuld.
Drank maakt meer kapot dan je lief is.....en met dat leedvermaak hebben wij als kijker de grootste lol, want dat is juist het concept van BB waar alles om draait.
Dus laat deze mensen gewoon lekker hun gang gaan....hun leven is toch al veranderd op het moment toen ze de deur van het BB huis binnen liepen.


HELEMAAL mee eens
My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † zondag 1 oktober 2006 @ 13:24:39 #36
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42278396
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 09:11 schreef -Strawberry- het volgende:
1 op de drie mensen gaat vreemd
Definitie van *vreemdgaan* is volgens mij dat je heel subtiel te werk gaat, jij lol en je naasten hebben er op geen enkele manier last van...
quote:
maar in zo'n huis heb je gewoon ook aandacht nodig. Die kinderen zijn trouwens ook wel oud genoeg om ermee om te gaan en Monique mag het toch best naar haar zin hebben? Waarschijnlijk is het na bb toch niets meer. Begrijp me niet verkeerd, ik vind eigenlijk ook dat ze te ver gaat. Maar Tijn is eerder fout bezig.
Hmm, ik denk dat als je van te voren weet dat je het zonder sex en met je eigen handjes niet af kan drie maanden..je simpelweg niét moet beginnen aan een project als BB alwaar heel Nederland in principe meekijkt naar je gedragingen en je kinderen nadelige gevolgen ondervinden van jouw gebrek aan creativiteit met betrekking tot jezelf bevredigen. Je hebt daar geen sexuele aanrakingen van anderen voor nodig lijkt mij.

Deze twee maken een bewuste keuze hierin en zullen dan ook wel rekening houden met de gevolgen op dít moment voor hun familieleden, over een paar maanden heeft niemand het er meer over, het doet nu ff pijn maar strax is alles over (zie Karin-Maurice en Hieke met Ferdi )
pi_42278421
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 12:46 schreef X_Kanus_X het volgende:

[..]

Onee???? wat dacht je van verantwoording bij hemzelf.

Hoe oud is deze knul??? hij weet ook dat Mo getouwd is en kinderen heeft....dan blijf je gewoon als man zijnde van zo'n vrouw af, en maak dan vooral geen MISBRUIK als een dergelijke vrouw dronken is en niet meer aan haar thuissituatie denkt en in alle verleidingen mee zal gaan. (een beetje het E10 verhaal toen Sabrina dronken was)

Tijn zei in zijn eigen woorden de vorige keer toen Mo die brief van Rob kreeg (ik citeer) ;" GVD, heb ik je huwelijk naar de kloten geholpen" ...en hij was daar behoorlijk kapot van ( maar het schijnt dus toneelspel geweest te zijn want de eerst volgende keer dat Mo dronken is slaat hij weer toe.

Wel makkelijk van een ieder hiero in dit topic om dan meteen alleen de schuld in de schoenen van Monique te schuiven.
Waar er twee mensen fout bezig zijn, hebben twee mensen schuld.
Drank maakt meer kapot dan je lief is.....en met dat leedvermaak hebben wij als kijker de grootste lol, want dat is juist het concept van BB waar alles om draait.
Dus laat deze mensen gewoon lekker hun gang gaan....hun leven is toch al veranderd op het moment toen ze de deur van het BB huis binnen liepen.
Monique (35) is getouwd en heeft twee kinderen. Tijn is 24 en vrijgezel. Wie is schuldig? Monique natuurlijk.
  zondag 1 oktober 2006 @ 13:47:52 #38
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42278828
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 13:25 schreef Rencho het volgende:

[..]

Monique (35) is getouwd en heeft twee kinderen. Tijn is 24 en vrijgezel. Wie is schuldig? Monique natuurlijk.
Beetje vergelijkbaar met steler/heler idee. Je mag niet stelen, maar je mag ook geen waar kopen waarvan je overduidelijk weet dat het is gestolen. Tijn is zeker net zo fout als Monique. Tijn leek er kapot van toen hij uitstamelde 'ik heb je huwelijk kapot gemaakt', maar flikt het nu gewoon weer. Dan ben je aso eerste klas.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 1 oktober 2006 @ 14:38:01 #39
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_42280186
Het zijn allemaal heidenen en ze zullen hier op de dag des oordeels op afgerekend worden.
Wie dit leest is gek
pi_42287219
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 14:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het zijn allemaal heidenen en ze zullen hier op de dag des oordeels op afgerekend worden.
slap gelul
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_42287540
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 14:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het zijn allemaal heidenen en ze zullen hier op de dag des oordeels op afgerekend worden.
Dit was je 666ste posting, het getal van het beest
  zondag 1 oktober 2006 @ 19:39:16 #42
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_42288426
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:59 schreef petraa het volgende:

[..]

slap gelul
Blijkbaar is de ene speculatie meer geaccepteerd dan de andere.
Wie dit leest is gek
  zondag 1 oktober 2006 @ 20:59:24 #43
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_42291271
Tja... ze gaat wel wat ver vind ik....

Hier wat foto's...
* I intend to live forever, so far so good! *
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 2 oktober 2006 @ 00:54:48 #44
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_42300520
zozo



Wat gebeurde hier allemaal
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_42305005
Mo en Tijn zijn gewoon heel leuk samen.
Ondanks het leeftijdsverschil vindt ik ze gewoon goed bij mekaar passen. Dat er aantrekkingskracht is tussen die 2 daar kan je niet omheen. Dat er een rem op zit lijkt me duidelijk....En dat is een beetje jammer. (dat zie ik liever anders)

Mo heeft kinderen en een man thuis, dat ze met Rob een vrije relatie heeft is al eerder naar voren gekomen. Als er niet geneukt gaat worden in het huis tussen Tijn en Mo dan doen ze dat na BB denk ik heus nog wel. Dat die 2 mekaar "willen" dat spat er vanaf. En ach die kinderen hebben ook al de leeftijd dat ze een "maatje" als Tijn misschien best kunnen waarderen. Die Rob lijkt me nogal een saaie pik...beter zo'n vlotte kunstpa toch... Kzie het een beetje als de Ashten Kutcher en Demi Moore uit de lage landen......

Maar om nog even terug te komen op de rem die er op staat bij Tijn en Mo. Ik lees hier nogal is op het forum dat Tijn met z'n poten van Mo moet afblijven omdat ze moeder is. Maar heb al meerdere malen gemerkt dat het juist Tijn is die de rem erop heeft staan. Ben dus ook heel benieuwd wat er gaat gebeuren nu Tijn dit weekend heeft aangegeven zich niet meer zo in te gaan houden.
Vindt het persoonlijk nog knap dat Tijn er nog niet met volle overgave in is gedoken...wat dat betreft zeg ik "petje af" voor Tijn. (Ik had er allang op gezeten..hahaha)

Dus ik zeg...groen licht voor die 2.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 2 oktober 2006 @ 11:12:36 #46
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_42305772
Helemaal geen groen licht voor die 2 ! ze moet eens normaal doen en niet zo lopen geilen met Tijn ...
Joehoe ze heeft een man en kinderen hoor
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_42306034
wat zal Mootje er zelf van vinden?
pi_42306829
Ik vind sommige opmerkingen echt te vergaan hier hoor.
Dan krijg je ja ik heb medelijden met de kinderen. Denk dat de kinderen het erger vinden als ze lezen dat men hun moeder een hoer vind dat ze haar maar een schop in haar kut moeten geven.
pi_42309016
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 13:47 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Beetje vergelijkbaar met steler/heler idee. Je mag niet stelen, maar je mag ook geen waar kopen waarvan je overduidelijk weet dat het is gestolen. Tijn is zeker net zo fout als Monique. Tijn leek er kapot van toen hij uitstamelde 'ik heb je huwelijk kapot gemaakt', maar flikt het nu gewoon weer. Dan ben je aso eerste klas.
Monique bood zichzelf behoorlijk aan hoor. En Tijn hield zijn handen nog netjes thuis. Het is nu aan Mo om geen hints meer te geven aan Tijn. En dan Waar echte liefde regeert........, dat houdt geen mens tegen. Dat er een sexuele spanning is tussen die twee is overduidelijk.
Inspiratieloos!
pi_42311921


Kom toch naar huis, Monique , dit kan echt niet meer......
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')