abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 september 2006 @ 23:30:28 #1
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42002043
(Waanzinnig complete OP by arneaux)

Okay. Wat is er nou eigenlijk aan de hand?

Een inleiding:


Etiënne is niet bij iedereen even populair en wat Sabrina in hem lijkt te zien is dan voor veel mensen ook een raadsel. Waar we allemaal gezien hebben dat zowel Sabrina als Etiënne behoefte hebben aan genegenheid, lijkt Etiënne daar af en toe in door te slaan.

De bewuste nacht, 18 September

Een beetje voorgeschiedenis

Nadat Sabrina veel te veel gezopen had duikt ze het bed in om wat slaap te krijgen. In het begin van de avond zoekt Etiënne haar een keertje op en klimt bij haar in bed. Hij geeft haar wat kussen, maar nadat blijkt dat ze niet wakker wordt taait hij hij af.

Een gesprek met Milicia en Jeroen volgt waarin hij een aantal opmerkelijke dingen te melden heeft, enkele quotes zijn :
quote:
Op maandag 18 september 2006 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Etienne: "Ik kan niet tegen dat gedrag als mensen dronken zijn"
quote:
Op maandag 18 september 2006 00:48 schreef arneaux het volgende:

Etienne :"Oh, Sabrina was dronken, nou nee daar kan ik echt niet tegen, ik had ook echt zoiets van stik maar."
quote:
Op maandag 18 september 2006 00:50 schreef arneaux het volgende:
Etiënne heeft zijn vriendin aan haar nek over de straat getrokken.
quote:
Op maandag 18 september 2006 00:53 schreef arneaux het volgende:
Etiënne :"Nou ze had r benen kapot hoor!"
Etiënne vertelde het ongeveer zo :
quote:
"Ja ze was een keer zó zat, nou toen heb ik tot 5 geteld en haar gewaarschuwd, toen ze toen niet luisterde heb ik haar aan haar nek over de straat getrokkken. Nou ze had r benen kapot hoor! De volgende ochtend vroeg ze aan me wat er gebeurd was en toen moest ik me inhouden om haar niet te stompen."
Dit zullen niet zijn exacte woorden zijn geweest maar in deze strekking is het gezegd

Etiënne zoekt Sabrina snachts in haar bed op
quote:
Op maandag 18 september 2006 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina is behoorlijk de weg kwijt
Met deze post beginnen de avonturen van Etiënne. Sabrina is duideiljk zat en ligt in haar bed.
quote:
Op maandag 18 september 2006 02:24 schreef Fronsertje het volgende:
lol sabrina slaap en drank dronken....sjo dasj best sterk sjpul da fisherments,,,mompelmompel
Het lijkt er op dat Sabrina nog steeds goed (slaap)dronken is. Vervolgens merken wat mensen op dat Etiënne wat van plan lijkt te zijn.
quote:
Op maandag 18 september 2006 02:25 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
je ziet gewoon dat hij haar als een echt maatje ziet, niks meer hooooooor
quote:
Op maandag 18 september 2006 02:25 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Gelukkig is E10 niet iemand die daarvan misbruik wil maken

Die kusjesgeluidjes die je nu om de seconde hoort is door de redactie eronder gezet.
quote:
Op maandag 18 september 2006 02:25 schreef BB6kijker het volgende:

[..]

Nogal!
Op dit moment lijkt het alsof Etiënne naast Sabrina ligt, ik heb zelf de streams niet gezien dus als iemand aanvullingen heeft zijn die welkom.
quote:
Op maandag 18 september 2006 02:25 schreef mazaru het volgende:
Straks zit E10 er in, en Sabrine heeft het niet eens door!
quote:
Op maandag 18 september 2006 02:26 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
e10's gedachten: KIJK Barry, ik me hand op dr reet
quote:
Op maandag 18 september 2006 02:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Barry dat handje ziet, dan is die er binnenkort af
De eerste screen wordt gemaakt.



En zo volgen er nog een paar.





Tussen de screens door word er natuurlijk commentaar gegeven.
quote:
Op maandag 18 september 2006 02:27 schreef mazaru het volgende:
Kijk dat handje van E10

Dit lijkt toch heel erg op misbruik maken van een situatie
quote:
Op maandag 18 september 2006 02:28 schreef scanman01 het volgende:
.. Hij zit haar nu wel gewoon haar tiet te kneden
quote:
Op maandag 18 september 2006 02:28 schreef Fronsertje het volgende:
lol schatje , zit je aan me tietjes? etien: nee hoor dat ben je zelf ....lol
quote:
Op maandag 18 september 2006 02:30 schreef Bluezz het volgende:
Getverdemme, die handen en die kusjes

*ril*

en toch kijk ik
quote:
Op maandag 18 september 2006 02:31 schreef scanman01 het volgende:
Etienne grijpt wel z'n kans nu. Het was natuurlijk meer nobel geweest als hij dat niet had gedaan, maar geheel onbegrijpelijk vind ik het nou ook weer niet.
En toen?

Monique lokt Sabrina met een smoes naar de keuken omdat ze het niet vind kunnen wat er gebeurd. Etiënne word naar zn bed gestuurd.

En toen?

Monique lokt Sabrina met een smoes naar de keuken omdat ze het niet vind kunnen wat er gebeurd. Ondertussen blijlft Etiënne rustig in bed wachten tot Sabrina terug komt.
quote:
Op maandag 18 september 2006 02:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

En ondertussen, in E10 in bed: Waar blijft ze
quote:
Op maandag 18 september 2006 02:46 schreef Morwen het volgende:

[..]

Dat gaat nog wel ff duren. Mon is er tussen gesprongen
En met succes, Sabrina komt terug gelopen.
quote:
Op maandag 18 september 2006 02:47 schreef Jammie het volgende:
Ah, Saartje gaat terug naar bed. Nieuwe kans voor E10.
Als Monique ook de kamer in komt stuurt ze Etiënne uit het bed van Sabrina.
quote:
Op maandag 18 september 2006 02:51 schreef Suikeroom het volgende:
junior moet morgen zo hard naar huis heh
quote:
Op maandag 18 september 2006 02:52 schreef Jammie het volgende:
E10 wordt eruit gejaagd!
En dan is hij ook echt weg.
quote:
Op maandag 18 september 2006 02:53 schreef NorthernStar het volgende:
Opgetieft
Etiënne vindt dit kut en besluit even naar de woonkamer te gaan om daar te gaan zitten in een stoel.



Bovendien lijkt hij het niet leuk te vinden dat hij is weggestuurd.
quote:
Op maandag 18 september 2006 02:56 schreef MsInfidelity het volgende:
Junior beledigd???
Haha, nogal
Hij vermoed dat Monique roet in het eten heeft gegooid en gaat ervanuit dat Sabrina t allemaal reuze gezellig vond, daarom haalt hij zijn dekbed en ploft neer in diezelfde stoel.
quote:
Op maandag 18 september 2006 03:00 schreef MsInfidelity het volgende:
Zo!!! Wat laat ie zich kennen zeg..Dekbedje ophalen en nu hopen dat Sab achter hem aan komt?? :")


Is Etiënne zo dom of verwacht hij écht dat Sabrina achter hem aanloopt. Maak het voor jezelf uit.



Ondertussen gaat Hilde nog een keer naar het toilet en zo galant als Etiënne is ondersteund hij haar. Omdat ik de OP niet wil verpesten post ik ff geen pics, ga er maar even vanuit dat het zo is.

Ondertussen probeert Etiënne op alle mogelijke manieren aandacht van Sabrina te krijgen.

De vraag

Hoe vervelend vind Sabrina t? t Lijkt erop dat ze weinig tegengas biedt en het maar over zich heen laat komen? De vraag is nu; staat Etiënne in zijn recht om zoiets te doen?

Opgezwolle, keizers van de Nederhop.

[ Bericht 57% gewijzigd door versabommie op 21-09-2006 00:27:48 ]
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 20 september 2006 @ 23:32:08 #2
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42002110
[frenk modus] *mindfucking games* [/frenkmodus]
  woensdag 20 september 2006 @ 23:34:24 #3
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42002185
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:32 schreef Jappie het volgende:
[frenk modus] *mindfucking games* [/frenkmodus]
Daar ben ik nog niet uit, kijk E10 is gewoon fout ergens maar aan de andere kant...als Sabbel totaal nix wil met die gast ...waarom geen NEE ? Waarom hem ook opzoeken?

Ze hoeft hem niet te ontlopen, maar op zijn schoot liggen is toch een bepaald signaal!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 20 september 2006 @ 23:36:09 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42002238
Je hebt zelf het antwoord eigenlijk al gegeven in de OP.

Verder is dit misschien een dooddoener, maar het gaat erom wat SABRINA ervan vindt. En aangezien zij nog steeds iedere keer bij hem kruipt en blijft zeggen dat ze hem helemaal geweldig vindt, heeft zij er dus geen problemen mee. Ze had er zelfs geen problemen mee toen hij (bijna uit zicht van de camera's) minutenlang zijn hand in haar slipje had.

Het zijn de anderen die vooral vinden dat ze te ver gaan.... of dat Etienne te ver gaat. Sabrina duidelijk niet, want ze kruipt steeds weer bij hem. Ze zeivanavond nog dat ze, nu er een nieuwe kamer voor de zusjes is, wel wil dat hij nog iedere avond een tijdje bij haar komt.

Zo... hier laat ik het dan maar bij, anders blijf ik mezelf steeds weer herhalen (zoals ook in andere topics)
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 20 september 2006 @ 23:36:38 #5
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42002256
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:34 schreef versabommie het volgende:

[..]

Daar ben ik nog niet uit, kijk E10 is gewoon fout ergens maar aan de andere kant...als Sabbel totaal nix wil met die gast ...waarom geen NEE ? Waarom hem ook opzoeken?

Ze hoeft hem niet te ontlopen, maar op zijn schoot liggen is toch een bepaald signaal!
Is het ook bommels...is het ook...dat bedoel ik...ze zit met Etienne zijn mind te fucken......neemt niet weg dat E10 inmiddels in zo'n verregaande staat van hormoonontbinding is dat het me niet zou verbazen als hij haar vandaag of morgen gewoon met geweld zou nemen.
  woensdag 20 september 2006 @ 23:40:07 #6
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42002355
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:36 schreef Jappie het volgende:

[..]

Is het ook bommels...is het ook...dat bedoel ik...ze zit met Etienne zijn mind te fucken......neemt niet weg dat E10 inmiddels in zo'n verregaande staat van hormoonontbinding is dat het me niet zou verbazen als hij haar vandaag of morgen gewoon met geweld zou nemen.
Kijk in dat geval zouden we er zo uit zijn wie er fout is. Aan de andere kant is het gewoon fout dat een mokkeltje van 27 een hormonenbom van 19 de hele tijd ijdele hoop geeft. Ook geloof ik niet zo in dat dronkengedoe van laatst ....ze was misschien slaapdronken maar niet achterlijk!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 20 september 2006 @ 23:40:44 #7
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42002383
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:36 schreef scanman01 het volgende:
Je hebt zelf het antwoord eigenlijk al gegeven in de OP.

Verder is dit misschien een dooddoener, maar het gaat erom wat SABRINA ervan vindt. En aangezien zij nog steeds iedere keer bij hem kruipt en blijft zeggen dat ze hem helemaal geweldig vindt, heeft zij er dus geen problemen mee. Ze had er zelfs geen problemen mee toen hij (bijna uit zicht van de camera's) minutenlang zijn hand in haar slipje had.

Het zijn de anderen die vooral vinden dat ze te ver gaan.... of dat Etienne te ver gaat. Sabrina duidelijk niet, want ze kruipt steeds weer bij hem. Ze zeivanavond nog dat ze, nu er een nieuwe kamer voor de zusjes is, wel wil dat hij nog iedere avond een tijdje bij haar komt.

Zo... hier laat ik het dan maar bij, anders blijf ik mezelf steeds weer herhalen (zoals ook in andere topics)
Toch trekt ze af en toe een kop als die weer 300 kusjes op d'r wang geeft van ...wanneer gaat die griezel weg ?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 20 september 2006 @ 23:41:45 #8
58921 Day
You can fly!
pi_42002424
Heren, mijn dank is groot!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_42002466
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:40 schreef versabommie het volgende:

[..]

Toch trekt ze af en toe een kop als die weer 300 kusjes op d'r wang geeft van ...wanneer gaat die griezel weg ?
Verplaatsend in Etienne kan me voorstellen dat dát juist het verwarrende is. Aan de ene kant zegt ze soms nee en weert ze hem af, aan de andere kant zoekt ze wel weer (intieme) toenadering. Dan is het niet zo gek dat Etienne denkt ik blijf het gewoon proberen.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  woensdag 20 september 2006 @ 23:44:46 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42002509
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:43 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Verplaatsend in Etienne kan me voorstellen dat dát juist het verwarrende is. Aan de ene kant zegt ze soms nee en weert ze hem af, aan de andere kant zoekt ze wel weer (intieme) toenadering. Dan is het niet zo gek dat Etienne denkt ik blijf het gewoon proberen.
En ze zoent hem niet op de mond omdat - en ik quote- 'dan iedereen weer wat gaat denken'...
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 20 september 2006 @ 23:45:52 #11
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42002543
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:41 schreef Day het volgende:
Heren, mijn dank is groot!
Maar wat is jouw mening ?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 20 september 2006 @ 23:46:04 #12
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42002550
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:40 schreef versabommie het volgende:

[..]

Kijk in dat geval zouden we er zo uit zijn wie er fout is. Aan de andere kant is het gewoon fout dat een mokkeltje van 27 een hormonenbom van 19 de hele tijd ijdele hoop geeft. Ook geloof ik niet zo in dat dronkengedoe van laatst ....ze was misschien slaapdronken maar niet achterlijk!
Fout ...fout....hmm...

Ik denk dat beiden niet echt in staat zijn om te overzien waar ze mee bezig zijn......Sabrina en E10 zijn overduidelijk niet de grootste lampjes in de familie en E10 heeft een voor zijn leeftijd gezonde appetite die in combinatie met Sabrina's loopse gedrag makkelijk tot ontsporing zou kunnen leiden......
  woensdag 20 september 2006 @ 23:46:10 #13
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42002555
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:44 schreef scanman01 het volgende:

[..]

En ze zoent hem niet op de mond omdat - en ik quote- 'dan iedereen weer wat gaat denken'...
tja zou dat de reden zijn?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 20 september 2006 @ 23:47:25 #14
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42002592
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:46 schreef Jappie het volgende:

[..]

Fout ...fout....hmm...

Ik denk dat beiden niet echt in staat zijn om te overzien waar ze mee bezig zijn......Sabrina en E10 zijn overduidelijk niet de grootste lampjes in de familie en E10 heeft een voor zijn leeftijd gezonde appetite die in combinatie met Sabrina's loopse gedrag makkelijk tot ontsporing zou kunnen leiden......
Tja BB schijnt zich wel zorgen te maken anders zetten ze E10 niet zo bruut uit die kamer....overigens geen stijl!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 20 september 2006 @ 23:49:54 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42002676
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:46 schreef versabommie het volgende:

[..]

tja zou dat de reden zijn?
Dat denk ik ja.
Ik heb zelf nog nooit een vrouw zo ongelooflijk lovend over een man/jongen horen praten als ze niet enorm verliefd op hem was. Er bleek later altijd meer te spelen dan alleen maar vriendschap. Sabrina zit met Barry en misschien met het feit dat Etienne eigenlijk te jong is.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 20 september 2006 @ 23:50:34 #16
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_42002701
Etienne is harstikke doortrapt, en hij doet zich lief voor.
Voor Sab, die volgens mij al heel veel mee heeft gemaakt, ziet het lieve heel sterk, terwijl ze ergens wel weet dat hij te ver gaat.
Sab is echt labiel om het zo maar te zeggen. Waarom weet ik ook niet.

Mensen met wat op een kerfstok zijn altijd aardig voor de "buitenwereld" .
Kijk er is nog "niks" gebeurd daar niet van maar de potentie is er.

E-10 doet het zo sneaky dat zelfs mensen, die het 24 uur per dag volgen, er nog aan twijfelen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 20 september 2006 @ 23:51:01 #17
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42002714
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:47 schreef versabommie het volgende:

[..]

Tja BB schijnt zich wel zorgen te maken anders zetten ze E10 niet zo bruut uit die kamer....overigens geen stijl!
Ik vermoed dat dat laatste toch te maken heeft met die actie van Rob laatst.......ik heb het vermoeden dat Hummie toch een beetje bang is voor nog meer negatieve publiciteit... (ook al zou dat kunnen betekenen dat de kijkcijfers mogelijk omhoog zouden schieten) ........ik snap het allemaal wel....het blijft toch een 19.00 uur family programma......
  woensdag 20 september 2006 @ 23:52:04 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42002739
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:47 schreef versabommie het volgende:

[..]

Tja BB schijnt zich wel zorgen te maken anders zetten ze E10 niet zo bruut uit die kamer....overigens geen stijl!
Ik vraag me af of dat echt de reden is. Ik kan me niet voorstellen dat BB Sabrina in bescherming neemt. Het gaat hier niet om een vrouw met een jarenlang huwelijk, maar om een vrouw die een aantal maanden een toch enigszins halfslachtige relatie heeft met iemand. De 'spanning' levert leuke streams/beelden op en werd ook meteen op tv uitgezonden. Dat ze nu dus die kamer veranderd hebben omdat ze dat niet meer willen, kan ik me niet voorstellen.
Misschien is het wel zo dat de familie weer in actie is gekomen
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 20 september 2006 @ 23:53:25 #19
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42002780
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:51 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik vermoed dat dat laatste toch te maken heeft met die actie van Rob laatst.......ik heb het vermoeden dat Hummie toch een beetje bang is voor nog meer negatieve publiciteit... (ook al zou dat kunnen betekenen dat de kijkcijfers mogelijk omhoog zouden schieten) ........ik snap het allemaal wel....het blijft toch een 19.00 uur family programma......
Als ze dat willen, moeten ze die beelden niet in de uitzending gooien. Maar wat doen ze? Ze gooien de scene erin dat Etienne even haar borst aanraakt... en ook de scene dat hij de binnenkant van haar bovenbeen streelt. Dat rijmt dan natuurlijk totaal niet met elkaar.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 20 september 2006 @ 23:53:27 #20
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42002783
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:41 schreef Day het volgende:
Heren, mijn dank is groot!
Dat dus

OT: Ik vertrouw E10 niet verder dan ik hem kan gooien, maar Sabbel ( ) vindt het maar wat leuk zo...
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 20 september 2006 @ 23:54:12 #21
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42002805
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Etienne is harstikke doortrapt, en hij doet zich lief voor.
Voor Sab, die volgens mij al heel veel mee heeft gemaakt, ziet het lieve heel sterk, terwijl ze ergens wel weet dat hij te ver gaat.
Sab is niet echt labiel om het zo maar te zeggen. Waarom weet ik ook niet.

Mensen met wat op een kerfstok zijn altijd aardig voor de "buitenwereld" .
Kijk er is nog "niks" gebeurd daar niet van maar de potentie is er.

E-10 doet het zo sneaky dat zelfs mensen, die het 24 uur per dag volgen, er nog aan twijfelen.
Kom op joh....die jongen is 19 .........denk je nu echt dat hij bewust ...en dan bedoel ik ook ECHT bewust weet wat ie aan het doen is ? ...Hij heeft voor zichzelf een methode gevonden om aan vrouwenvlees te kunnen zitten.......dat is voor 70% van jongens van zijn leeftijd het enige wat telt....
  woensdag 20 september 2006 @ 23:55:31 #22
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_42002845
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:54 schreef Jappie het volgende:

[..]

Kom op joh....die jongen is 19 .........denk je nu echt dat hij bewust ...en dan bedoel ik ook ECHT bewust weet wat ie aan het doen is ? ...Hij heeft voor zichzelf een methode gevonden om aan vrouwenvlees te kunnen zitten.......dat is voor 70% van jongens van zijn leeftijd het enige wat telt....
Zou ie dat allemaal per ongeluk doen?
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
  woensdag 20 september 2006 @ 23:55:51 #23
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42002853
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:53 schreef teamlead het volgende:

[..]

Dat dus

OT: Ik vertrouw E10 niet verder dan ik hem kan gooien, maar Sabbel ( ) vindt het maar wat leuk zo...
Tja E10 is wel onbetrouwbaar maar Sabbel is wat mij betreft een volwaardige cockteaser!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 20 september 2006 @ 23:56:39 #24
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42002880
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als ze dat willen, moeten ze die beelden niet in de uitzending gooien. Maar wat doen ze? Ze gooien de scene erin dat Etienne even haar borst aanraakt... en ook de scene dat hij de binnenkant van haar bovenbeen streelt. Dat rijmt dan natuurlijk totaal niet met elkaar.
Mjah....dat rijmt niet echt nee..........behalve als ze van hem de personificatie van het kwaad willen maken zoals Bomels dat altijd zo mooi weet uit te drukken....
  woensdag 20 september 2006 @ 23:58:45 #25
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42002930
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:55 schreef Ifa het volgende:

[..]

Zou ie dat allemaal per ongeluk doen?
Natuurlijk niet....maar "per ongeluk" is niet hetzelfde als "niet in staat zijn om je eigen acties op waarde te kunnen beoordelen"

Als iets niet wit is is het niet per definitie zwart....snappie....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')