abonnement Unibet Coolblue
pi_42070231
Denk het ook ja; nogal veel promotie de laatste tijd hè, dus iedereen wil alles hebben. Geloof dat de Webster Hall show ook wel te krijgen is via mininova.org
pi_42070650
Goedemorgen

ik heb hem !!! die webster Hall ... goed concert hoor lekker bluesy
Goedemorgen

Hey Numbie ik heb ze er nu alle 2 er opstaan dus als je ze wil luisteren dit zijn de links ben benieuwd

http://www.putfile.com/dtmaster

en dan zoeken op Breakaway voor Breakaway

en Countrystyle voor SUCKER
pi_42072324
Ja.. Numbie...

CSI is nu aant downloaden,.. na Jill's review toch maar besloten dat Greys Anatomy voorrang kreeg
pi_42081635
Wijs besluit....GA was echt vele malen leuker.
pi_42082804
Die vrouw uit Grey's Anatomy zag ik voor het eerst in 'Old School', echt een schitterende vrouw om te zien..
pi_42083995
Ik heb liever Patrick Dempsey, persoonlijk

En terug on topic, heeft iemand die video van This Will All Make Perfect Sense Someday al eens gezien? Dat docu-achtige ding over de tijd rond RFS en AGT. Ik zat 'm vanmiddag weer eens te kijken. Te cool!
pi_42087596
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 11:51 schreef Gosjke het volgende:
Ja.. Numbie...
Serieus; kan me niet herinneren dat ik heb toegezegd om te gaan spelen voor JM-cover beoordeler...

Anyway; ik prefereer Chris O'Donnel eigenlijk nog boven McDreamy...
  zondag 24 september 2006 @ 09:23:03 #133
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_42087615
Chris O'Donnell is toch die clean-shaven Robin-vertolker?
pi_42087682
  zondag 24 september 2006 @ 09:32:41 #135
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_42087715
En de jongste van 'The Three Musketeers' ?
pi_42087723
quote:
Op zondag 24 september 2006 09:20 schreef Numbie het volgende:

[..]

Serieus; kan me niet herinneren dat ik heb toegezegd om te gaan spelen voor JM-cover beoordeler...

Anyway; ik prefereer Chris O'Donnel eigenlijk nog boven McDreamy...
Ik kan me dat ook niet herinneren... maar iemand anders blijkbaar wel

Oh ja, Chris O'Donnel is ook ernstig fijn, maar nothing tops McDreamy hoor

Edit: Mijn verwoede poging om terug on topic te komen wordt ook weer zwaar genegeerd he
  zondag 24 september 2006 @ 09:35:00 #137
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_42087956
quote:
Op zondag 24 september 2006 09:33 schreef Gosjke het volgende:

[..]

Ik kan me dat ook niet herinneren... maar iemand anders blijkbaar wel

Oh ja, Chris O'Donnel is ook ernstig fijn, maar nothing tops McDreamy hoor

Edit: Mijn verwoede poging om terug on topic te komen wordt ook weer zwaar genegeerd he
Ach, soms is het ook wel lekker om gewoon over andere lekkere dingen te praten

En heb Chris trouwens liever zoals hij nu in GA is hoor. Een stuk volwassener dan die babyface foto die hierboven staat.

En om toch maar weer ontopic te gaan; het optreden bij CBS early show (WOTWTC) staat op score...
pi_42089939
Ik wil even zeggen dat ik Scott Matthews - Elusive toch wel een erg goed nummer vind.

Om het nog een beetje ontopic te houden hier
pi_42089975
Uhuh hij ziet er tegenwoordig een stuk fijner uit.
Ik moet zeggen dat diegene die de casting doet...ten eerste een erg fijne job heeft en ten tweede smaak heeft
McSteamy is ook wel ernstig fijn om naar te kijken

Ow jah...back ontopic...John Mayer...uhm....OW ik heb de clip van WOTWTC nog steeds niet gezien bij Brand New.
pi_42090064
Elusive is idd een ontzettend fijn nummer Hopelijk komt hij zelf ook nog een keertje in z'n uppie hier spelen... Album klinkt wel goed. Duidelijke Buckley invloeden. En dat is nooit verkeercd

Ik ook nog niet! Maar dat komt ook doordat hij nog niet in de top tien stond van de brand new chart. Volgende week maar ff weer kijken...
  zondag 24 september 2006 @ 16:42:46 #142
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_42094535
Jeumig, continuum is écht goed.

I'm just a girl in the world.
pi_42095076
Vond JM duidelijk weer t enige hoogtepunt in CSI (heb 'm net gekeken). Wat een matige aflevering zeg.
En bij JM's volgende tv optreden eis ik meer DeLa in beeld
pi_42095450
Ben bezig met grote schoonmaak/opruim van mijn JM database, en ik zit nu nog met een lijst van +/- 40 nummers waarvan ik geen flauw idee heb wanneer ze zijn opgenomen.... Great. Unknown dus

Nieuwe blog!!

I WAS THINKING ABOUT ZOMBIES

Are you frightened and exhilarated by the thought of the living dead, but you just don't know where to get your fix?

You should look into zombies. They're former human beings whom, at one point, walked the earth wearing flannel shirts and jeans, but as zombies they eat people's brains and love the mall. I hear they run slow, so unless your legs are pinned under a chandelier or you're just in shock, you should be able to get away okay without too much trouble. One time, they were conducting experiments on chimpanzees and the chimpanzees were infected with some crazy virus and then the chimpanzees got out and started biting people. This started the zombies. This was only in one movie, so I can't say it's all the time. What does seem to be all the time is that zombies love to eat people's flesh. You see, they're deteriorating, so they need all the fresh flesh they can get.

Here's what they do: they don't really rest or anything. All they do is wander around with their arms out and they walk all slow, and they seem to be completely unfazed by even the most jarring incidents, but once they see humans, man, lookout. They get real determined. Because, like I said before, they love flesh.

The thing too is, you can sometimes trick zombies into thinking that you're one of them. If you walk through a whole pack of zombies, and you're all like "bbbuuuurrrrgggghhhhh", like they are, there's a chance they won't notice you're even there. But as soon as you start talking, or showing basic cognitive reason, zombies are all over you.

I guess what I'm saying, is, zombies are dead and they don't have long before they deteriorate, so unless there's a whole lot of them, if you're being pursued by only a couple of zombies, you should be okay. I would say you should hide out somewhere a zombie can't get to, and, at the rate of mixing myths, you might want to cover your entire body in a thick layer of river mud like that time in Predator. It couldn't hurt. You should just wait it all out until the zombies deteriorate and can no longer move. The difficult thing is, zombies don't all become zombies at the same time, so maybe you should just pack a zombie emergency kit for your home and office.

POSTED BY JOHN MAYER AT 02:53 AM FROM PORTLAND, OR
pi_42095562
Random!
pi_42096192
Totally random. Maar er is vast wel een aanleiding voor geweest. Lees overal speculaties dat je ipv zombies zijn massa fans moet lezen, en dat hij het verse vlees aanleverd dan, bla bla bla...
pi_42096356
Of hij heeft gisteren een of andere weirdo zombie film zitten kijken.
quote:
The thing too is, you can sometimes trick zombies into thinking that you're one of them. If you walk through a whole pack of zombies, and you're all like "bbbuuuurrrrgggghhhhh", like they are, there's a chance they won't notice you're even there.
Imhotep
pi_42101989
quote:
Op zondag 24 september 2006 18:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Of hij heeft gisteren een of andere weirdo zombie film zitten kijken.
[The thing too is, you can sometimes trick zombies into thinking that you're one of them. If you walk through a whole pack of zombies, and you're all like "bbbuuuurrrrgggghhhhh", like they are, there's a chance they won't notice you're even there.]

Imhotep
Shaun of the Dead
pi_42105969
Nieuwe BLOG!!

Serieus; he outdid himself
En het begint zo....
quote:
WHAT IF...

My Life Has Returned To Normal!!!!

Filed Under: John Mayer > Bill Bixby > Oh, No You Just Didn't!!!
De rest moet je ff lezen op de site zelf. Zit weer wat briljant fotografisch werk tussen namelijk
pi_42106278
Duidelijk is dat John zeer weinig te doen heeft de afgelopen dagen

Maar echt LMAO!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')