abonnement Unibet Coolblue
pi_41961476
Na de glorieuze exit van ons aller Hilde kan het niet anders dan dat er nu een enorm gat overblijft op het FOK! forum.
Vanzelfsprekend dient dat gat opgevuld te worden.
Met andere woorden: We hebben een nieuwe hilde nodig. Met nog andere woorden: We hebben een nieuw persoon nodig waarop we onze agressie, maatschappelijke ontevredenheid, ons ongenoegen, al onze frustraties en alles wat er verder nog te verzinnen valt op kunnen botvieren!
Wie gaan we nu haten?
Over wie moet Marycke de volgende doodswens afroepen?

Helemaal aan het begin van BB6 leek het er eventjes op dat Janine de nieuwe Chantal zou worden, maar ze werd al ras ingehaald qua hinderlijkheid door Hilde. Wordt het nu opnieuw Janine? Of toch Etienne? Je nominatie graag met argumenten ondersteunen.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_41961807
Biiiizaaar gewoon dit


pi_41961884
Ik ga op dit moment toch voor E10
Een argument zou ik zo 1-2-3 niet weten....misschien omdat het gewoon een irri puber is met een veel te grote mond (hij zou willen dat z'n snikkel zo was) die geen respect (ik herhaal geen respect) voor vrouwen heeft.
pi_41961978
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:34 schreef Yugor het volgende:
Biiiizaaar gewoon dit


en je motivatie?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  dinsdag 19 september 2006 @ 20:42:33 #5
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_41962038
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:24 schreef Mike1964 het volgende:

Over wie moet Marycke de volgende doodswens afroepen?
Ik denk dat ik dan op zoek moet naar een onderduikadres...
pi_41962707
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:41 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

en je motivatie?
Marlies is niet degene die je als eerste zou denken, ze is niet al te "obvious" zeg maar

Maar doordat ze zich heel sluw tussen mensen mengt en hun emoties probeert te vormen ( tegen Millicia vanavond nog: "Fuck it, schijt aan wat men denkt" )
Terwijl ze zelf niks loslaat - in begin had ze p.o. geantwoord op een vraag over vreemdgaan - ze liep snel weg naar de slaapkamer en gaf tegen Tijn aan spijt te hebben, dat ze teveel van zichzelf had losgelaten.

Niet de makkelijkste prooi om je frustaties op bot te vieren maar wel iemand die je kunt doorprikken als kijker IMO
pi_41963471
E10, wat een lul de behanger ....
  dinsdag 19 september 2006 @ 22:14:21 #8
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_41966123
Het gat (qua omvang) dat Hilde achterlaat, is door niemand op te vullen. Niemand in het huis is zo prominent aanwezig als ons aller Hilde was. Ik vind het ècht heel erg, dat ze weg is. Irritaties riep ze bij me op,waarop ik alleen maar kon lachen, ik had er nog wéken naar kunnen kijken.
Degene, die ik echt uitkots is die puberale junior. Hij moet nog veel leren:
kussen met veel minder zuigend lawaai.
NEE=NEE ipv Vol=Vol
zijn handjes op zijn rug houden
privacy respecteren
Ik heb zoiets van, dàt moet hij afleren
E1
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
  woensdag 20 september 2006 @ 00:48:45 #9
135132 Ice_rulez
ijskoud de lekkerste
pi_41971471
Voorlopig geen Hilde, met uien brood en pindakaas zit dat er niet in
48 uur = 48 uur!!!
  woensdag 20 september 2006 @ 00:58:28 #10
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_41971631
Janine! Genoteerd met stip
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_41973138
Ouwe lullen moeten dood
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_41986643
quote:
Op woensdag 20 september 2006 03:15 schreef PC eend het volgende:
Ouwe lullen moeten dood
En dat kom je om kwart voor drie snachts vertellen?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_41986825
Een echte Hilde is het niet, maar het kan dat Milica die taak gewoon overneemt. Ze heeft er ook moeite mee als anderen wél lol hebben. En ze zeurt, ik hoop dat ze nog bijtrekt, maar ze komt goed in de buurt soms.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_41988132
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:40 schreef elcastel het volgende:
Een echte Hilde is het niet, maar het kan dat Milica die taak gewoon overneemt. Ze heeft er ook moeite mee als anderen wél lol hebben. En ze zeurt, ik hoop dat ze nog bijtrekt, maar ze komt goed in de buurt soms.
Millica is te mooi om écht te haten, dat geloof ik dus niet zo. Bovendien hebben we hier Scanman, die zal d'r hoe dan ook met hand en tand verdedigen.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_41988999
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:27 schreef Mike1964 het volgende:
Millica is te mooi om écht te haten, dat geloof ik dus niet zo. Bovendien hebben we hier Scanman, die zal d'r hoe dan ook met hand en tand verdedigen.
Milica is mooi als ze lacht, dat doet ze helaas erg weinig. Verder zie ik haar wel vaak klagen en zeuren, ze komt ook niet los. Dit zou wel eens kunnen verbeteren nu haar moeder weg is, maar ik vind haar tot nu toe vaak net zo zwartgallig als haar moeder.

Voor de rest moet je mijn vorige opmerking niet te serieus nemen, zij doet me gewoon het meest aan Hilde denken, de rest heeft namelijk totaal niet de eigenschappen als Hilde.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_41989261
Wie is Hilde? Post 'ns een foto.
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_41989483
quote:
Op woensdag 20 september 2006 18:11 schreef VinoTinto het volgende:
Wie is Hilde? Post 'ns een foto.
Dat past niet in de layout.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_41990692
quote:
Op woensdag 20 september 2006 18:01 schreef elcastel het volgende:

[..]

Milica is mooi als ze lacht, dat doet ze helaas erg weinig. Verder zie ik haar wel vaak klagen en zeuren, ze komt ook niet los. Dit zou wel eens kunnen verbeteren nu haar moeder weg is, maar ik vind haar tot nu toe vaak net zo zwartgallig als haar moeder.

Voor de rest moet je mijn vorige opmerking niet te serieus nemen, zij doet me gewoon het meest aan Hilde denken, de rest heeft namelijk totaal niet de eigenschappen als Hilde.
Ik sluit me hier helemaal bij aan! Heb trouwens van begin af aan een grotere hekel aan Milica dan aan Hilde. Zij heeft iets achterbaks over zich.
pi_42053539
Jeroen is nu degene die het meeste drinkt....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42053678
Niemand
pi_42054040
Janine want die kan ook net zo klagen als Hilde.
pi_42056940
Janine klaagt niet, ze heeft het even moeilijk. Wat wil je ook, ze is model en doordat ze zo slecht slaapt en slecht te eten krijgt, gaat haar haar uitvallen en krijgt ze pukkeltjes. Zwaar klote voor een topmodel. Ze moet er toch echt haargeld meeverdienen
pi_42056962
Milica over een paar jaar .
X
X
X
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')