abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 september 2006 @ 18:56:03 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41958563
Al een week zijn Sabrina en Etienne helemaal niet meer bij elkaar weg te slaan. Ze zitten bij elkaar en er wordt heel veel geknuffeld. De kusjes komen meer van Etienne's kant, maar Sabrina straalt het uit als hij dat weer eens doet.
Vanwege de camera's houdt vooral Sabrina zich nog enorm in, maar ook bij haar straalt de verliefdheid er vanaf. Ik denk dat dit zelfs wel het meest verliefde stelletje ooit in een NLse BB is Wat vinden jullie? Als je de twee toch op de streams samen ziet zitten en liggen, dan kan het toch niet anders?






Sabrina net: "Ik heb aan jou mijn hartje verloren"



My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 19 september 2006 @ 19:06:30 #2
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_41958830
OMFG. Pedofilie, maar dan andersom.
pi_41958905
Ik vind haar nog net even te terughoudend om te geloven dat ze echt verliefd is. Als je écht stapelgek op iemand bent dan boeien die camera's volgens mij ook niet meer. Het meest verliefde stelletje in een NL BB huis ooit blijven voor mij toch wel Roel en Dido. Hoewel Bart en Sabine natuurlijk ook wel stapelgek op elkaar waren.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  dinsdag 19 september 2006 @ 19:18:06 #4
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41959208
Ik denk idd dat Roel en Dido eerder in aanmerking komen voor die "titel", maar ze doen een aardige poging idd

En net als bij Roel en Dido irriteert het me weer mateloos
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  dinsdag 19 september 2006 @ 19:19:24 #5
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_41959259
straks komt ze erachter dat hij een kabouterpikkie heeft en is het uit
pi_41959291
Nou ik vind Monique & Tijn behoorlijk verliefd op elkaar. Van Etienne is meer lust dan liefde en Sabrina vind gewoon de aandacht van een jonkie wel leuk en aandoenlijk
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
  dinsdag 19 september 2006 @ 19:21:05 #7
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41959310
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 19:20 schreef Myriam1978 het volgende:
Nou ik vind Monique & Tijn behoorlijk verliefd op elkaar
zeg dat nou niet.. dalijk wordt Rob boos..
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_41959407
Ik zapte er net heeeeel toevallig even voorbij.. maar zijn dat die 2 die net bij elkaar in bed lagen terwijl zij ketzet was en hij aan haar tiet zat en vervolgens haar dikke reet boven op zijn hoofd kreeg terwijl ie dacht dat ie sex zou gaan hebben? Brilliant programma, ik denk dat ik vaker ga kijken.
-
pi_41959524
Het meest verliefde stelletje ooit ?

Arthur en Ursula natuurlijk
Jag ar lesbisk
pi_41959720
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 19:18 schreef teamlead het volgende:

En net als bij Roel en Dido irriteert het me weer mateloos
en welke diepe psychische achterliggende redenen liggen hieraan ten grondslag?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  dinsdag 19 september 2006 @ 19:36:51 #11
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41959819
Sabrina is absoluut niet verliefd op Etienne.....het haalt het in de verste verte niet bij de gevoelens die Monique had/kreeg voor Tijn.
pi_41959871
Roel en Dido waren leuk om naar te kijken van E10 en Saar word ik ziek.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  dinsdag 19 september 2006 @ 19:57:26 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41960489
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 19:36 schreef Jappie het volgende:
Sabrina is absoluut niet verliefd op Etienne.....het haalt het in de verste verte niet bij de gevoelens die Monique had/kreeg voor Tijn.
Volkomen mee oneens. Ik denk dat Sabrina het echt enorm zwaar te pakken heeft. Ik snap niet hoe je zoiets kunt schrijven. Heb je gezien hoe ze gisteren voor de exit met hem aan het praten was in de slaapkamer? Sabrina is echt hotel de botel van die jongen. Ze wil het voor haarzelf alleen nog niet toegeven omdat ze met Barry zit. Maar Sabrina straalt gewoon constant verliefdheid uit, geen twijfel over mogelijk wat mij betreft.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 19 september 2006 @ 20:09:30 #14
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41960889
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 19:57 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Volkomen mee oneens. Ik denk dat Sabrina het echt enorm zwaar te pakken heeft. Ik snap niet hoe je zoiets kunt schrijven. Heb je gezien hoe ze gisteren voor de exit met hem aan het praten was in de slaapkamer? Sabrina is echt hotel de botel van die jongen. Ze wil het voor haarzelf alleen nog niet toegeven omdat ze met Barry zit. Maar Sabrina straalt gewoon constant verliefdheid uit, geen twijfel over mogelijk wat mij betreft.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet al te veel streams kijk lately maar ook op de door jou en anderen gepostte caps van het "love couple" zie ik de spetters er niet vanaf vliegen......

Ik zie een puber die strak staat van de hormonen en een kindvrouwtje wat enorm veel behoefte heeft aan bevestiging....om het even of dat nu van Etienne komt......
Dat ze het daarbij in het dagelijks leven waarschijnlijk ook niet zo nauw zou nemen voor wat betreft het delen van het bed met iemand doet daar niets aan af.....ik zie echt geen enkel spoortje van een gelukkige verliefde vrouw...
pi_41960921
Op bovenstaande caps zat ze uitgebreid over Barry te vertellen, hoe geweldig hij is, dat hij haar de liefde weer heeft leren terugvinden. Dat doe je niet bij iemand waar je verliefd op zou zijn.

Sabrina is een naïeve doos die erg lichamelijk met iemand kan worden, ze vindt 'm echt wel een schatje maar verder absoluut niks.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 19 september 2006 @ 20:13:14 #16
158682 willebil
Anti Ettertienne
pi_41961024
Gewoon opgekropte geiligheid....
Ik zou haar gezicht weleens willen zien als zij die puber naakt ziet.
pi_41961165
E10 zegt het zelf al....hij is voornamelijk sexueel in haar geïnteresseerd.
Dat betekend in het huis zo vaak mogelijk proberen te neuqen en buiten het huis haar meteen te lozen.
pi_41961293
O ja, ik denk ook dat er nog een moment komt dat Etiënne zich niet weet te beheersen, na de nodige alcohol.

Ranzig mannetje.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_41961336
Saar is verliefd op bar daarom straalt ze zo duh. .
  dinsdag 19 september 2006 @ 20:22:50 #20
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41961415
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:21 schreef berney het volgende:
Saar is verliefd op bar daarom straalt ze zo duh. .
Ah...Berney de mensenkenner...navond

Laatst had je het ook 100% goed bij mij....wat denk jij nu van deze vermeende verliefdheid ?
pi_41963441
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 19:20 schreef Myriam1978 het volgende:
Nou ik vind Monique & Tijn behoorlijk verliefd op elkaar. Van Etienne is meer lust dan liefde en Sabrina vind gewoon de aandacht van een jonkie wel leuk en aandoenlijk
Zoals ik dus eerder schreef, ben ik volkomen met Jappie eens!
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
  dinsdag 19 september 2006 @ 22:15:00 #22
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_41966157
Ik vind Michelline en Semih het eerste koppel in een BB huis waar ik me niet aan erger, maar dat ik zelfs leuk en lief met elkaar vind.
Afrika Paprika
pi_41966431
Sabrina en E10 zijn niet verliefd...
Monique en Tijn wel..
  dinsdag 19 september 2006 @ 22:23:21 #24
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_41966559
Ik word alleen maar onpasselijk van E10. Die knul kan niet kussen, die geeft klapzoenen met een hoop gezuig waar een kleuter nog jaloers op wordt. Logisch dat Sabrina die baggerschuit (lichtelijk) afhoudt, ik zou daar ook niet opgewonden van raken.
Eng ventje met een hoge eigendunk, denkt dat hij iedereen in kan pakken. Sabrina is een gewillig "slachtoffer", maar ziet alleen maar de lol volgens mij. Nee, niet het meest verliefde stelletje ooit.
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_41968950
Ik geloof niet dat Sa verliefd is op E10... maar ze vind hem denk ik wel echt heel leuk.
Waarom dat is begrijp ik niet zo. What's there to like bij die jongen??

Waarschijnlijk om de aandacht die ze van hem krijgt in combinatie met zijn leeftijd.

Dat vind ik dan weer een beetje viezig... brrr.. een 19-jarige beetje vatsige rechtse puber aan je tit'n laten zit'n...brrrrr..".laat mij dr buiten weet je!! "
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  woensdag 20 september 2006 @ 00:06:07 #26
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_41970441
Verliefdheid in het BB-huis bestaat niet. Gevoelens voor elkaar kunnen er wel ontstaan, maar alles in het huis is onwerkelijk en wordt vaak erg uitvergroot. Na BB blijft er vaak niets van over.
Wat dat betreft had Dido gelijk toen ze zei dat je pas na de periode in het huis kan bekijken of er sprake van verliefdheid is.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 20 september 2006 @ 00:13:33 #27
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41970643
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 20 september 2006 @ 00:25:27 #28
545 dop
:copyright: dop
pi_41970945
quote:
Op woensdag 20 september 2006 00:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Verliefdheid in het BB-huis bestaat niet. Gevoelens voor elkaar kunnen er wel ontstaan, maar alles in het huis is onwerkelijk en wordt vaak erg uitvergroot. Na BB blijft er vaak niets van over.
Wat dat betreft had Dido gelijk toen ze zei dat je pas na de periode in het huis kan bekijken of er sprake van verliefdheid is.
wat een gelul
er zijn zoveel situaties waar in je makkelijker verlieft word, neem een vakantie.
dat wil niet zeggen dat je niet verlieft bent , je kunt hooguit stellen dat de kans op een serieuse relatie uit z'n verliefdheid kleiner is.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_41973116
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 19:08 schreef Mike1964 het volgende:
Hoewel Bart en Sabine natuurlijk ook wel stapelgek op elkaar waren.
For the time being
Net zoals Sabrina volgens mij.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')