abonnement Unibet Coolblue
pi_41955790
De nominaties zijn bekend voor 25 september.
Wie moet er blijven?

Poll: Wie moet blijven 25 september?
  • Jeroen
  • Milica
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier
  • pi_41955965
    Milica natuurlijk!
      dinsdag 19 september 2006 @ 17:33:03 #3
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_41956267
    Beide genomineerden is jammer als diege weg moet. Zoals verwacht wordt iedereen uit het ene groepje het huis uit gewerkt. Aan de brief van BB was ook te merken dat ze er alles behalve blij mee zijn. Ik vind het tijd dat BB gaat ingrijpen. Laat ze maar een onverwachte derde persoon erbij zetten.

    Ik heb Milica gestemd natuurlijk.

    My soul is painted like the wings of butterflies
    pi_41956311
    Wel jammer, hopelijk gaan ze deze week nog even neuken
      dinsdag 19 september 2006 @ 17:38:30 #5
    58921 Day
    You can fly!
    pi_41956439
    Milica mag blijven van mij.
    En Scan, de kampers hadden precies hetzelfde gedaan als ze de kans kregen.
    I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
    I open up my arms and I embrace the mystery
    I am gonna shine
      dinsdag 19 september 2006 @ 17:43:06 #6
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_41956564
    quote:
    Op dinsdag 19 september 2006 17:38 schreef Day het volgende:
    Milica mag blijven van mij.
    En Scan, de kampers hadden precies hetzelfde gedaan als ze de kans kregen.
    Zit er wel in ja. Maar dat maakt het niet minder beroerd. Die groep wordt er zo gewoon één voor één uitgewerkt. Ook omdat er maar twee genomineerden zijn. Ik hoop echt dat BB gaat ingrijpen en via een actie Milica of Jeroen met iemand laat ruilen. Ik vind het echt belachelijk zoals het nu gaat. Dit voelt wat mij betreft het meest zoals de Bart/Sabrina nominatie, terwijl het niet eens een stelletje is. This SUCKS.
    My soul is painted like the wings of butterflies
    pi_41956673
    Milica mag blijven van mij.
    .
    En wat betreft dat groepje dat eruit wordt gestemd : wat verwacht je dan van mensen die de halve dag zitten te zaniken, in plaats van dat ze zich irriteren aan vooral de zusjes, kunnen ze er beter een voorbeeld aan nemen en ook eens wat vaker gaan lachen. Het verschil tussen de twee groepjes is op deze manier bijna letterlijk zwart en wit.

    Ik ben dan ook niet voor ingrijpen, want ik denk dat het groepje wat overblijft vanzelf wel weer wat vind om zich aan te irriteren.
    The Hick from French Lick
    The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
    pi_41956849
    quote:
    Op dinsdag 19 september 2006 17:43 schreef scanman01 het volgende:

    [..]

    Zit er wel in ja. Maar dat maakt het niet minder beroerd. Die groep wordt er zo gewoon één voor één uitgewerkt. Ook omdat er maar twee genomineerden zijn. Ik hoop echt dat BB gaat ingrijpen en via een actie Milica of Jeroen met iemand laat ruilen. Ik vind het echt belachelijk zoals het nu gaat. Dit voelt wat mij betreft het meest zoals de Bart/Sabrina nominatie, terwijl het niet eens een stelletje is. This SUCKS.
    Dit slaat natuurlijk als een lul op een drumstel met een kutgeluid.

    Als de kampers één voor één bewoners van de andere groep eruit konden werken, dan had je ook niet zo lopen mopperen en dat BB er moest ingrijpen.
    Het wordt gewoon volgens de regels gespeeld en de kampers hebben pech..... PUNT!
      dinsdag 19 september 2006 @ 17:58:56 #9
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_41956912
    Ze hebben pech ja. Klopt. Maar ik hoop wel (en denk het ook) dat BB gaat ingrijpen.
    My soul is painted like the wings of butterflies
      † In Memoriam † dinsdag 19 september 2006 @ 18:03:50 #10
    128220 Peter6000
    pi_41957032
    Jeroen voegt dusdanig niets toe dat die weg moet.
    Al had hij gisterenavond wel een soort status van anti-held bij mij.

    Dan mag Milica dus blijven.
      dinsdag 19 september 2006 @ 18:32:39 #11
    16305 Jappie
    parttime reverend
    pi_41957906
    quote:
    Op dinsdag 19 september 2006 17:58 schreef scanman01 het volgende:
    Ze hebben pech ja. Klopt. Maar ik hoop wel (en denk het ook) dat BB gaat ingrijpen.
    Ik ben er ook bang voor maar zou het in tegenstelling tot jou zeer onterecht vinden als er zou worden ingegrepen.
    Milica moet uiteraard blijven; maar Jeroen heeft vanaf dag 1 geen toegevoegde waarde gehad. Bij de volgende ronde zou de logische keus moeten zijn dat Milica en Etienne genomineerd zouden staan. Etienne exit denk ik.

    Daarna zal er toch ook echt in eigen vlees worden gesneden....niets fouts aan m.i. ...ik zal Etienne en Jeroen echt niet missen.
    pi_41958123
    Jeroen voegt helemaal niks noppes , nada toe, ik zie hem zitten, lopen en af en toe een woordje zeggen, oke, tis een lekker ding om te zien maar je hebt er niks aan, hij mag van mij gaan en alleen maar om bovenstaande reden .

    Milica wil ik nog wel meer van zien omdat ze nu haarzelf kan zijn
    Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
      dinsdag 19 september 2006 @ 18:44:15 #13
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_41958249
    quote:
    Op dinsdag 19 september 2006 18:32 schreef Jappie het volgende:

    [..]

    Ik ben er ook bang voor maar zou het in tegenstelling tot jou zeer onterecht vinden als er zou worden ingegrepen.
    Milica moet uiteraard blijven; maar Jeroen heeft vanaf dag 1 geen toegevoegde waarde gehad. Bij de volgende ronde zou de logische keus moeten zijn dat Milica en Etienne genomineerd zouden staan. Etienne exit denk ik.

    Daarna zal er toch ook echt in eigen vlees worden gesneden....niets fouts aan m.i. ...ik zal Etienne en Jeroen echt niet missen.
    Het kan mij ook niet heel erg schelen als Jeroen en Etienne eruit gaan, maar ik snap dat Milica er weinig meer aan vindt. Al haar 'maatjes' vliegen één voor één het huis uit. De andere groep schijnt om de een of andere vage reden ook iets tegen Milica te hebben. Die is dus vanaf nu waarschijnlijk iedere week de klos.
    My soul is painted like the wings of butterflies
    pi_41959932
    Als Millica blijft gaat ze zichzelf denk ik diep ongelukkig voelen , helemaal alleen in een groep zonder maatje. Denk dat Jeroen zich beter staande kan houden tussen het gepeupel
    pi_41968882
    Milica
    pi_41968892
    quote:
    Op dinsdag 19 september 2006 18:32 schreef Jappie het volgende:

    [..]

    Ik ben er ook bang voor maar zou het in tegenstelling tot jou zeer onterecht vinden als er zou worden ingegrepen.
    Milica moet uiteraard blijven; maar Jeroen heeft vanaf dag 1 geen toegevoegde waarde gehad. Bij de volgende ronde zou de logische keus moeten zijn dat Milica en Etienne genomineerd zouden staan. Etienne exit denk ik.

    Daarna zal er toch ook echt in eigen vlees worden gesneden....niets fouts aan m.i. ...ik zal Etienne en Jeroen echt niet missen.
    Ik zou dat belachelijk vinden als BB nu dan opeens gaat ingrijpen.

    Ik vind beide personen die genomineerd staan geen toegevoegde waarde hebben en ben erg tevreden met de nominaties.
    Hun plan is mislukt.
    Ook al was het wel gelukt met Tijn of Monique dan zou toch een van deze 3 het huis uit gaan.
      dinsdag 19 september 2006 @ 23:24:20 #17
    16266 MissHobje
    Dat zou ik ook zeggen!
    pi_41969131
    Jeroen moet eruit wat mij betreft .. die gast voegt niets toe.
    Komt geen normaal woord uit en hij kletst met alle winden mee vind ik en dat is niet de mening die hij dan heeft omdat ik het idee heb dat hij het niet eerlijk zijn mening durft te geven.
    [b]Hobbelicious is back!
    [/b]
    pi_41969460
    Jeroen mag blijven zolang hij zijn mond houdt
    pi_41969602
    quote:
    Op dinsdag 19 september 2006 23:33 schreef kissa het volgende:
    Jeroen mag blijven zolang hij zijn mond houdt
    Van mij mogen ze er beide uit.

    Ik heb gestemd op jeroen omdat Ik Milicia nog erger vind.
      woensdag 20 september 2006 @ 00:02:56 #20
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_41970370
    quote:
    Op dinsdag 19 september 2006 23:18 schreef itsme het volgende:

    [..]

    Ik zou dat belachelijk vinden als BB nu dan opeens gaat ingrijpen.

    Ik vind beide personen die genomineerd staan geen toegevoegde waarde hebben en ben erg tevreden met de nominaties.
    Hun plan is mislukt.
    Ook al was het wel gelukt met Tijn of Monique dan zou toch een van deze 3 het huis uit gaan.
    Sandy's toegevoegde waarde was ook 0. Milica gaat gewoon ver komen en misschien wel winnen. Het is toch het publiek dat kiest
    My soul is painted like the wings of butterflies
      woensdag 20 september 2006 @ 00:42:38 #21
    135132 Ice_rulez
    ijskoud de lekkerste
    pi_41971354
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 00:02 schreef scanman01 het volgende:

    [..]

    Sandy's toegevoegde waarde was ook 0. Milica gaat gewoon ver komen en misschien wel winnen. Het is toch het publiek dat kiest
    Heb je nog niet genoeg caps?
    48 uur = 48 uur!!!
    pi_41972652
    Ik begrijp niet dat er geen 3 genomineerden zijn. Iets staat me bij dat dat vorig jaar ook steeds zo was, maar ik kan het mis hebben. Hoe dan ook, BB had er nu 3 op de bank moeten zetten.
      woensdag 20 september 2006 @ 02:05:26 #23
    135132 Ice_rulez
    ijskoud de lekkerste
    pi_41972698
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 02:01 schreef BB6kijker het volgende:
    Ik begrijp niet dat er geen 3 genomineerden zijn. Iets staat me bij dat dat vorig jaar ook steeds zo was, maar ik kan het mis hebben. Hoe dan ook, BB had er nu 3 op de bank moeten zetten.
    Ik verwacht telefoon voor E10
    48 uur = 48 uur!!!
      woensdag 20 september 2006 @ 02:41:09 #24
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_41972997
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 00:42 schreef Ice_rulez het volgende:

    [..]

    Heb je nog niet genoeg caps?
    Ik heb zelf geen caps hoor. Die worden 's morgens vroeg meteen weer gedelete. Je insinuatie gaat dus mank helaas.
    Tot nu toe heb ik maar één capture bewaard.
    My soul is painted like the wings of butterflies
    pi_41979621
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 00:02 schreef scanman01 het volgende:

    [..]

    Sandy's toegevoegde waarde was ook 0. Milica gaat gewoon ver komen en misschien wel winnen. Het is toch het publiek dat kiest
    Als ik met een winnares het niet eens was was het sandy wel.
    Beide geen toegevoegde waarde en meelopers.
    pi_41984452
    Van mij mag er wel een bewoner de regels van BB overtreden.
    Zodat die onverwachts ook genomineerd is.
    Net als wat gebeurde bij Marlies en Semih.
    Ik dacht dat BB meer van dit soort geintjes in petto had.
    Het lijkt er op dat de andere groep meer voorgetrokken wordt.
      woensdag 20 september 2006 @ 23:13:04 #27
    42151 LuQas
    Dum spiro spero
    pi_42001449
    Ik hoop dat Milica er maandag uitvliegt. Vind haar verreweg de meest onsympathieke bewoonster in het huis. Ik had nog liever Hilde.
    Afrika Paprika
      woensdag 20 september 2006 @ 23:34:42 #28
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_42002194
    Ik hoop ook dat we Milica kunnen uitzwaaien.
    Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
    I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
    pi_42024946
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 23:34 schreef Sanne het volgende:
    Ik hoop ook dat we Milica kunnen uitzwaaien.
    ziet er niet naar uit.
      donderdag 21 september 2006 @ 20:08:59 #30
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_42025047
    Milica blijft wat mij betreft verreweg de liefste in het huis, dus moet zeker blijven. Jeroen is ook een aardige gozer, maar er moet er helaas een uit. Hopelijk grijpt BB nog in met een telefoonactie en andere genomineerden.
    My soul is painted like the wings of butterflies
      donderdag 21 september 2006 @ 20:13:54 #31
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_42025225
    Ik moet er niet aan denken dat Milica, Jeroen en Etienne er nu achtereenvolgens uitgaan trouwens.
    Dan zit ik nog met twee broers die ik absolute eikels vind, twee zusjes die ik niet langer dan 5 minuten kan aanhoren (als ze samen zijn), een vader en een dochter waar behalve over het spel niets zinnigs uit komt, een Marlies, die zeer monotoon met alle winden meelult en een Janine die zich dan lekker heeft ingelikt bij de groep. Nee, geen prettig vooruitzicht wat mij betreft.
    My soul is painted like the wings of butterflies
    pi_42026654
    Ik teken ervoor.
    sorry
    The Hick from French Lick
    The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
      donderdag 21 september 2006 @ 21:44:22 #33
    1571 marky
    Heerlijk.... sleur
    pi_42028725
    quote:
    Op dinsdag 19 september 2006 17:43 schreef scanman01 het volgende:

    [..]

    Zit er wel in ja. Maar dat maakt het niet minder beroerd. Die groep wordt er zo gewoon één voor één uitgewerkt. Ook omdat er maar twee genomineerden zijn. Ik hoop echt dat BB gaat ingrijpen en via een actie Milica of Jeroen met iemand laat ruilen. Ik vind het echt belachelijk zoals het nu gaat. Dit voelt wat mij betreft het meest zoals de Bart/Sabrina nominatie, terwijl het niet eens een stelletje is. This SUCKS.
    Des te spannender wordt het straks als het andere groepje in eigen vlees moet gaan snijden.
    pi_42029313
    Vind er beiden niks aan, doe Milica maar weg, kan ze naar d'r mammie toe.
    pi_42030075
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 21:44 schreef marky het volgende:

    [..]

    Des te spannender wordt het straks als het andere groepje in eigen vlees moet gaan snijden.
    Nadat Milica, Jeroen en E10 eruitgaan, zal Janine aan de beurt zijn daarna Marlies dan Egbert en Marcia. Vervolgens Semih en Micheline. Daarna Tijn en Rik en dan hebben we de kwebbelende, hinnikende, geitende soms wel grappige zusjes als Finalisten. Tenminste zoiets denk ik. 1 van de zusjes gaat winnen, daar wordt door iedereen gek voor gesms'ed/gebeld.

    En ik hoop dat Milica blijft. Jeroen probeert zich nu wel meer te laten zien, maar dat had ie beter niet kunnen doen
    I used to work in a morgue........I am a people person
    Only Human
    pi_42033146
    Ik vind dat ze allebei weinig toevoegen, maar van mij mag Milica wel naar huis. Nu ze genomineerd zijn begint Jeroen ineens te roddelen en wordt opstandig, dus dat kan nog wel grappig worden, terwijl Milica nu ze merkt dat ze slecht in de groep ligt ineens gaat slijmen en zo, dus dat wordt saai.
    pi_42037470
    Als ik bij de aankomende nominatie moet kiezen tussen Milica of Jeroen wie er mag blijven, dan kies ik voor Milica want Milica gaat wel naar de mensen toe als ze een vraag of opmerking hebt, ze doet dat het wel eens onhandig maar ze doet het in ieder geval wel, dat kun je niet van Jeroen zeggen , hij heeft voor de zwijgzame en gesloten tactiek gekozen (geen slimme keuze!).
    Morgen is er weer een dag !
    pi_42103252
    Milica moet blijven! Ik heb het gevoel dat zij steeds meer aan het veranderen is op een positieve manier.
    Bij Jeroen merk ik hier vrij weinig van. Hij kraamt nog steeds alleen maar onzin uit en voegt eigenlijk helemaal niks toe. Wat betreft Milica heb ik het idee dat ze nu nog een beetje te veel beinvloed wordt door Jeroen (en Etienne) en dat ze veel leuker wordt als Jeroen het huis zou verlaten.
    pi_42106949
    Milica kan wat mij betreft vertrekken. Heb het helemaal gehad met haar. Ze is kennelijk gewend dat alle mannen naar haar pijpen dansen en kan er niet tegen dat dat in het huis niet helemaal lukt.
    Ze gebruikt mensen en dat haat ik. Al die tijd was Jeroen haar steun en toeverlaat.
    Nu laat ze hem ineens vallen als een baksteen en probeert aan te pappen met Tijn op een overdreven manier.
    Ze is niet eerlijk en probeert nu over de ruggen van E10 en Jeroen zelf beter in de groep te komen, terwijl zij juist degene is die zich nooit voor de anderen heeft geintereseerd.
    Ze heeft totaal geen toegevoegde waarde. Haar enige gespreksonderwerpen zijn uiterlijk, sex en ex-vriendjes.
    Tijdens de opdrachten heeft ze ook alleen lopen zeuren en had ze ook weinig toegevoegde waarde.
      maandag 25 september 2006 @ 12:20:45 #40
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_42109503
    Vanavond gaat het gebeuren. Hopelijk wordt Jeroen het huis uit gebonjourd. Met Milica kunnen we nog het een en ander verwachten. Met Jeroen helemaal 0,0
    Hopelijk zien de kijkers het ook zo.
    My soul is painted like the wings of butterflies
    pi_42109533
    Mogen ze niet alle 2 weg ???? Want ze voegen werkelijk niets toe, niet dat de rest dat doet, maar zij toch wel het minst.
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
      Moderator maandag 25 september 2006 @ 16:21:38 #42
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_42115050
    Milica is tenminste nog wel aardig om naar te kijken.
    Voor Jeroen is niet één goede reden te verzinnen om hem erin te houden.
    Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
    pi_42115735
    quote:
    Op maandag 25 september 2006 16:21 schreef Gert het volgende:
    Milica is tenminste nog wel aardig om naar te kijken.
    Voor Jeroen is niet één goede reden te verzinnen om hem erin te houden.
    Hij was pas geleden toch behoorlijk grappig. Ik vind het een aardige jongen, stuk leuker dan anderen in het huis. Maar als je dan een keuze tussen deze 2 moet maken.. tja.
    pi_42115736
    Milica mag weg wat mij betreft.
    Ze voegen beide weinig toe, maar die jeroen is zo nietszeggend dat ik het vaak lachwekkend vind
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_42115919
    Milica, want ze wil TE GRAAG naar huis.
      Moderator maandag 25 september 2006 @ 17:04:38 #46
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_42116042
    quote:
    Op maandag 25 september 2006 16:48 schreef -Strawberry- het volgende:

    [..]

    Hij was pas geleden toch behoorlijk grappig. Ik vind het een aardige jongen, stuk leuker dan anderen in het huis.
    "Aardig".. zelfs dat niet eens, vind ik. Hij is gewoon..... niets.
    Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
    pi_42116268
    Jeroen is cult geworden door zijn totaal niet realistische kijk op zijn positie in het huis.
    Ik vind Milica een doorsnee-meisje met geen inhoud. Niet dat Jeroen die heeft, maar hij denkt van wel...Daardoor is hij interessanter om te volgen.
    "Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
    Nihil volentibus arduum est
      maandag 25 september 2006 @ 17:14:36 #48
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_42116334
    quote:
    Op maandag 25 september 2006 16:48 schreef PC eend het volgende:
    Milica mag weg wat mij betreft.
    Ze voegen beide weinig toe, maar die jeroen is zo nietszeggend dat ik het vaak lachwekkend vind
    Wij gaan het vanaf nu eens lekker ONEENS zijn
    My soul is painted like the wings of butterflies
    pi_42116467
    quote:
    Op maandag 25 september 2006 17:14 schreef scanman01 het volgende:

    [..]

    Wij gaan het vanaf nu eens lekker ONEENS zijn
    Wat denk jij nog te verwachten van die milica dan, behalve tieten
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      Moderator maandag 25 september 2006 @ 17:22:23 #50
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_42116620
    quote:
    Op maandag 25 september 2006 17:18 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Wat denk jij nog te verwachten van die milica dan, behalve tieten
    Dat zijn twee betere redenen dan Jeroen in de strijd kan gooien.
    Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
    pi_42117017
    quote:
    Op maandag 25 september 2006 17:22 schreef Gert het volgende:

    [..]

    Dat zijn twee betere redenen dan Jeroen in de strijd kan gooien.
    Ja ja ja precies, dat is ook zo, in principe, absoluut, maar ik heb zoiets van euh...
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      maandag 25 september 2006 @ 17:46:12 #52
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_42117315
    quote:
    Op maandag 25 september 2006 17:18 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Wat denk jij nog te verwachten van die milica dan, behalve tieten
    Voor spectakel in het huis moet je idd niet bij Milica zijn. Maar wat mij betreft moeten er ook echt leuke, lieve mensen in blijven. En dat is wat mij betreft alleen Milica nog.

    En die tieten kennen we nu wel. Komt nog bij dat Hummie bijna niets meer laat zien op de streams. Alleen nog shots van afstand. De eerste weken waren om ons te paaien denk ik.
    My soul is painted like the wings of butterflies
    pi_42120453
    Ik heb op Milica gestemd, hoewel ik 'r niet bepaald spraakmakend vind.
    Jeroen overigens ook niet, maar als hij het huis uit moet, zal ik zijn sterke one liners wel erg missen.

    Eigenlijk maakt het me niet zo heel erg uit, maar ja ik moest toch een keuze maken.

    Misschien dat Milica nog mot gaat krijgen met Micheline en zo hebben wij weer een sensationele BB.

    [ Bericht 1% gewijzigd door ruby op 25-09-2006 22:33:49 ]
    Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')