abonnement Unibet Coolblue
pi_41939167
Ik vind het echt jammer dat de saaie mensen in het huis zitten en de mensen waar nog wat ophef over is geweest die gaan er juist uit !!
Als voorbeeld, Marcia, ik kan geen actie geen leuk iets van haar voor me halen wat ze heeft gedaan tot nu toe in het huis ! Geef haar eens een geheime missie ofzo zodat we nog iets van haar terug zien, het enige wat ze doet is achter dr papsie aan lopen en waarschijnlijk gaat ze nu de hele dag naast dr papsie in bad liggen
Jeroen is ook zo'n saaierd het enige " schokkende " wat ik nu van hem merk is dat hij moest janken omdat E10 of Hilde wegging voor de rest heb ik nog niets van die jongen gezien in het huis wat noemenswaardig is.
Hilde was in ieder geval iemand waar je om kon lachen, leuke fakes over kon maken, en elke keer als ze wat zei kon je er weer een pagina over vullen op het COS !
Het gaat echt de verkeerde kant op met deze BB en de saaie mensen blijven over ..
Punk !
pi_41939658
Nou misschien nomineren ze nu Milicia en jeroen. Gaat er in ieder geval 1 saaie het huis uit.
  dinsdag 19 september 2006 @ 00:51:52 #3
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41939762
vind je dit niet wat voorbarig? er zijn pas 2 exits geweest, nog genoeg mensen in het huis.
Overigens is het iedere keer zo dat de irritante mensen er snel uit zijn. De enige uitzonderingen die me invallen zijn dat jankkind waarvan ik de naam steeds vergeet (bb3) en joost
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  dinsdag 19 september 2006 @ 01:08:22 #4
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_41940098
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 00:47 schreef itsme het volgende:
Nou misschien nomineren ze nu Milicia en jeroen. Gaat er in ieder geval 1 saaie het huis uit.
Ben ik het niet mee eens. Melicia heeft een eigen mening. Jeroen kan je uitlachen = ook entertainment.

Marlies, Micheline en Marcia hoop ik !
  dinsdag 19 september 2006 @ 01:11:20 #5
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41940153
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 00:47 schreef itsme het volgende:
Nou misschien nomineren ze nu Milicia en jeroen. Gaat er in ieder geval 1 saaie het huis uit.
Je verwacht het vast al, maar NIET MEE EENS. Milica gaat wel loskomen nu mama weg is. Die is alles behalve op haar mondje gevallen. Jeroen is best wel grappig.... en ik denk dat hij steeds losser wordt als de groep kleiner wordt.
De nietszeggende figuren zijn wat mij betreft vooral Marcia en Rik. Rik zal er alleen nooit uitgestemd worden omdat hij kan knippen.... en Marcia wordt de Sandy van BB6
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41940159
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 00:47 schreef itsme het volgende:
Nou misschien nomineren ze nu Milicia en jeroen. Gaat er in ieder geval 1 saaie het huis uit.
Milica zonder ma kan nog best leuk worden. Jeroen mag er nu wel uit ja, maar die wordt niet genomineerd. Het probleem is dat de meest spraakmakende, irritante mensen genomineerd worden door de bewoners en dus gaat er daar steeds 1 van uit. Het wordt dus weer een saaie groep die overblijft.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_41952129
ben het roerend met dit topic eens.
Ik vind de hele casting van de bewoners al helemaal niets en zoals het er nu naar uitziet wordt het nog veel erger.
BV.Marcia staat bovenaan in dit topic genoemd,ik betrap mij nu net op het feit dat ik goed moet nadenken wie dat is.Dat meisje zou ook al 3 weken naar huis kunnen zijn,je ziet of hoort haar nooit.
Dan het suffe duo Michelline en sammy,wat een saai stel is dat,komt helemaal niets leuks,spontaan uit.
Marlies,wat een sneaky duffe trut is dat zeg,mevrouwtje hoe kom ik over op televisie,houdt zich voortdurend in om maar vooral netjes en correct over te komen.Voeg daarbij bejaarde Egbert en je weet al hoe de laatste 2 maanden worden;Doodsaai!

De twee zusjes om hun domme gesprekken,Janine voor een relletje op zijn tijd,milica komt nu ook los en Tijn voor zijn humor,zijn voor mij de leukste bewoners de rest zijn echt keuzes van Hummie van de Tonnekreek:suf en saai
  dinsdag 19 september 2006 @ 15:15:49 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_41952471
Marcel zorgde inderdaad altijd voor leven in het huis.

Hilde is inderdaad wel non-saai ja.

Maar ik vind 't een beetje een snelle conclusie.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_41952870
Ja, mij hebben ze ook nog niet overtuigd vwb casting!
pi_41953843
ach ja wat niet is kan nog komen. Net wat ik hierboven al las milicia komt nou wel goed los denk ik omdat haar moeder er niet meer bij is. Misschien dat ze nu dan ook iets meer van haarzelf laat zien. Misschien probeert jeroen nou ook iets bij dr gaat nu vast makkelijker nu hilde er niet meer in zit. Maar ik hoop niet dat micheline en marlies en die andere aanhang te lang blijven die vind ik echt zo boring! Monique en Sabrina vind ik ook wel lachtwekkend die mogen van mij ook nog wel blijven. We zullen zien.
pi_41971413
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 15:04 schreef patrick37 het volgende:
ben het roerend met dit topic eens.
Ik vind de hele casting van de bewoners al helemaal niets en zoals het er nu naar uitziet wordt het nog veel erger.
BV.Marcia staat bovenaan in dit topic genoemd,ik betrap mij nu net op het feit dat ik goed moet nadenken wie dat is.Dat meisje zou ook al 3 weken naar huis kunnen zijn,je ziet of hoort haar nooit.
Dan het suffe duo Michelline en sammy,wat een saai stel is dat,komt helemaal niets leuks,spontaan uit.
Marlies,wat een sneaky duffe trut is dat zeg,mevrouwtje hoe kom ik over op televisie,houdt zich voortdurend in om maar vooral netjes en correct over te komen.Voeg daarbij bejaarde Egbert en je weet al hoe de laatste 2 maanden worden;Doodsaai!

De twee zusjes om hun domme gesprekken,Janine voor een relletje op zijn tijd,milica komt nu ook los en Tijn voor zijn humor,zijn voor mij de leukste bewoners de rest zijn echt keuzes van Hummie van de Tonnekreek:suf en saai
Idd Marlies is ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel suf
Punk !
  woensdag 20 september 2006 @ 01:08:08 #12
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_41971797
Ik denk dat Marlies nog wel kan gaan verrassen hoor. Ik schat in dat ze n.m. het programma vordert een steeds grotere bron van ergernis gaat worden qua karakter, omdat ze als het spel op de wagen gaat over lijken blijkt te gaan !
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_41972211
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 00:51 schreef teamlead het volgende:
Overigens is het iedere keer zo dat de irritante mensen er snel uit zijn. De enige uitzonderingen die me invallen zijn dat jankkind waarvan ik de naam steeds vergeet (bb3) en joost
Wat te denken van die geile Fries Andries, eruuuug irritant. En dan vooral de klapper onder de irri's niet vergeten, Mohammed! Je weet wel, die tegendraadse sukkel met die gehaakte onderbroek op zijn hoofd. Maar in welke BB ze zaten weet ik niet meer.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
  woensdag 20 september 2006 @ 01:36:09 #14
135132 Ice_rulez
ijskoud de lekkerste
pi_41972302
quote:
Op woensdag 20 september 2006 01:31 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

Wat te denken van die geile Fries Andries, eruuuug irritant. En dan vooral de klapper onder de irri's niet vergeten, Mohammed! Je weet wel, die tegendraadse sukkel met die gehaakte onderbroek op zijn hoofd. Maar in welke BB ze zaten weet ik niet meer.
De iri's en babes moeten blijven voor de kijkcijfers, zo wijs is Hummie ondertussen wel
48 uur = 48 uur!!!
  woensdag 20 september 2006 @ 01:53:55 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41972549
quote:
Op woensdag 20 september 2006 01:36 schreef Ice_rulez het volgende:

[..]

De iri's en babes moeten blijven voor de kijkcijfers, zo wijs is Hummie ondertussen wel
Gaat alleen niet gebeuren denk ik. Milica en Micheline zijn de babes (volgens de poll ook) en ik denk niet dat die er beide lang in zullen zitten.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 20 september 2006 @ 02:08:08 #16
135132 Ice_rulez
ijskoud de lekkerste
pi_41972728
quote:
Op woensdag 20 september 2006 01:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Gaat alleen niet gebeuren denk ik. Milica en Micheline zijn de babes (volgens de poll ook) en ik denk niet dat die er beide lang in zullen zitten.
De laatste iri's houden het ook niet lang vol

GAME OVER
48 uur = 48 uur!!!
  woensdag 20 september 2006 @ 02:35:11 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41972965
quote:
Op woensdag 20 september 2006 02:08 schreef Ice_rulez het volgende:
GAME OVER
Denk ik ook
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41985869
quote:
Op woensdag 20 september 2006 01:31 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

Wat te denken van die geile Fries Andries, eruuuug irritant. En dan vooral de klapper onder de irri's niet vergeten, Mohammed! Je weet wel, die tegendraadse sukkel met die gehaakte onderbroek op zijn hoofd. Maar in welke BB ze zaten weet ik niet meer.
Andries zat in BB 3, was idd een irritant figuur, en Mohammed zat in BB 4 volgens mij.

Als e10 milica en jeroen het huis uit zijn, gaat er denk ik nog wel het nodige gebeuren, de andere mensen moeten dan op elkaar stemmen, en het wordt dan vast meer ieder voor zich
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')