abonnement Unibet Coolblue
  maandag 18 september 2006 @ 22:31:36 #1
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_41935186

Prrrrr
pi_41938630
deze vergelijking vind ik een belediging !
Voor Adje :-p
  dinsdag 19 september 2006 @ 11:28:42 #4
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_41945998
Dank Frank, die kon ik dus niet vinden...
Prrrrr
  dinsdag 19 september 2006 @ 12:03:10 #5
3185 Adelante
To let it go now
pi_41946959
is deel 1 al vol ofzo?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_41977784
Bron Talpa



wtf zijn E10 en Jeroen hier nu aan het doen??

( te zien onder het nieuwsitem "Voel dan"
pi_41977856
dit wil ik niet eens weten!
pi_41978106
Jezus, wat zal Rik jaloers zijn als hij dit ziet....hahaha

En dan E10, .....de homofiele homo hater.

Je maakt wat mee tegenwoordig !!!
pi_41979725
Nu is het zeker! Ook Jeroen is een D'66 aanhanger!
bij mij is er een steekje los, dat moeten ze vooral niet vastmaken...
pi_41981057
quote:
Op woensdag 20 september 2006 11:23 schreef Snoet123 het volgende:
Bron Talpa

[afbeelding]

wtf zijn E10 en Jeroen hier nu aan het doen??

( te zien onder het nieuwsitem "Voel dan"
dit komt wel vaag over zeg gaan ze vast niet leuk vinden om terug te zien
pi_42006197
Wat is er nu eigenlijk aan de hand?
Nothing takes the past away like the future!
pi_42006563
Jeroen zijn voetbal club zal het wel stoer vinden, te zien hoe hij een worstje uit Etienne zijn mond snoept.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42051349
echt een lekker ding, ik snap niet waarom Milica hier niet op valt ! Even een plaatje van onweerstaanbare Jeroen:
pi_42054257
onweerstaanbaar???? een slechte uitvoering van Dries Roelvink dat is het, of je moet op homo's vallen.....
pi_42056924
was de knipoog vergeten ! iekkk, echt een engerd ! maar hij denkt dat hij 'gods gift for women 'is..
hij heeft geen enkel sexappeal whatsoever
pi_42059882
’Ik hoop dat Jeroen in het huis mag blijven’

De Werkendammer Jeroen Visser, bewoner van het Big Brother huis, is genomineerd. Wanneer hij te weinig stemmen krijgt van de kijkers, moet Jeroen maandag het huis verlaten.

Ook bewoonster en vriendin Milica is genomineerd. ,,Zij waren met Hilde, Marcel, Etiënne een hechte groep,’’ verduidelijkt moeder Lia Visser. Inmiddels moesten Hilde en Marcel al het huis verlaten. ,,Het lijkt wel alsof de bewoners die hele groep er één voor één gaat uitstemmen.’’

Daarom is zijn moeder ook niet verbaasd dat haar zoon nu is genomineerd. ,,Gelukkig doet hij er heel nuchter over. Hij heeft zelfs al gezegd ’iemand moet toch de pineut zijn’.’’

Visser ziet dat haar zoon zichzelf is en zich daar thuis voelt. ,,Daarom hoop ik dat hij langer in het huis mag blijven, maar ik vind het ook niet erg als ik hem maandag weer mee naar huis mag nemen,’’ voegt ze er lachend aan toe. ,,Hopelijk kan hij in ieder geval een keer zo’n nominatie overleven.’’

Ze hoopt dat de Werkendammers massaal Jeroen steunen en deze week op hem stemmen. ,,Ik ga geen actie voeren hoor, maar ik zeg het weleens voor de grap tegen iemand.’’

Ze merkt dat de deelname van Jeroen aan Big Brother ook nog leeft in het dorp. ,,Ik krijg veel leuke en positieve reacties. Zeker wanneer ik weer in de live-uitzending ben geweest. Werkendammers noemen me zelfs al een BN-er.’’

Bron: AD

Jeroen is dus blijkbaar zichzelf volgens zijn ouders. Wat een droogkloot is hij dan in het dagelijks leven. Dan heb ik het nog helemaal niet over zijn uiterlijk, want een macho is hij verre van dat.
Ik hoop dat hij BB maandag mag gaan verlaten, hij boeit me totaal niet.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_42073445
Ik hoop dat Jeroen mag blijven en eens een keer de kans krijgt te laten zien dat hij meer in zijn mars heeft.
Ik denk dat hij als er echte weekopdrachten komen pas uit de verf komt. Hij heeft doozttingsvermogen en is niet snel van zijn stuk te krijgen.
pi_42076062
Ik hoop dat hij geen week opdracht meer mee maakt, ik ben hem spuugzat die saaie naar zijn woorden zoekende imitatie van dries roelvink doeiiiiiiiiiiii jeroen....
pi_42128354
En toch is tie lekker gebleven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_42129386
Zijn oma is tof
pi_42129432
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 00:08 schreef Stranger het volgende:
Zijn oma is tof
Inderdaad! Ga er maar eens aanstaan, op zo'n leeftijd nog op het podium klimmen
pi_42129494
'Het gaat allemaal om geld', toen had ik het wel gezien met die oma.
pi_42130890
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 00:13 schreef skiczukie het volgende:
'Het gaat allemaal om geld', toen had ik het wel gezien met die oma.
Veel duidelijker kan je het niet analyseren volgens mij.
pi_42133841
Ik vond zijn oma ook best grappig
pi_42219807
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:37 schreef crazymamma het volgende:
En toch is tie lekker gebleven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet lekker maar jammer genoeg. Al de bewoners zijn hem ook spuugzat en hoe zal dat nou toch komen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')