abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 november 2006 @ 19:51:16 #276
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_43148421
quote:
Op woensdag 1 november 2006 19:31 schreef Janetje het volgende:
Nou ja.. dan post ik ook m'n fanmail maar.
En dat voor een moderator...
Poe poe, jij maakt wel vrienden zeg.
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_43148554
quote:
Op woensdag 1 november 2006 19:51 schreef HighLander het volgende:

[..]

En dat voor een moderator...
Poe poe, jij maakt wel vrienden zeg.
Ik trap blijkbaar op teentjes.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  Milf woensdag 1 november 2006 @ 20:14:10 #278
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_43149290
quote:
Op woensdag 1 november 2006 19:31 schreef Janetje het volgende:
Nou ja.. dan post ik ook m'n fanmail maar.
[..]


[..]


[..]
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_43149667
quote:
wat ben jij een rare mod op fok zeg!
je sluit zomaar topics doe us normaal ofzo
!
Mag ik 'm adopteren, Jee? Toe?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  woensdag 1 november 2006 @ 20:25:28 #280
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_43149864
quote:
Op woensdag 1 november 2006 19:55 schreef Janetje het volgende:

[..]

Ik trap blijkbaar op teentjes.
Moet ook .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_43149875
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:21 schreef Nosh het volgende:

[..]

!
Mag ik 'm adopteren, Jee? Toe?
Alleen als je die anderen er ook bijneemt.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  woensdag 1 november 2006 @ 20:39:22 #282
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_43150518
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:14 schreef nikky het volgende:

[..]

Jullie willen gelijk weten wie die users zijn natuurlijk
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
  woensdag 1 november 2006 @ 20:48:18 #283
153800 Bouncer_Bone
Don't look at me
pi_43150899
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:39 schreef SpeedyRich het volgende:

[..]

Jullie willen gelijk weten wie die users zijn natuurlijk
En ook dat Griekse mailtje
pi_43150959
wat een prachttopic !!!

Heerlijk
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_43152335
in totaal heb ik in de paar maanden dat ik moderator was 988 aan mijn moderatorschap gerelateerde mailtjes ontvangen De meesten waren ontzettend lief... vaak ook erg lang.... erg lang..... en soms hilarisch... maar persoonlijk, ik wil niemand kwetsen dus die hou ik voor mijzelf:


een kort, maar overtuigd fanmailtje die ik uit het zakje "beetje overstuur" heb gevist...


Wat ben jij een triest mongooltje. Ervoor zorgen dat ik niet meer kan
reageren op dat kutforumpje. Hahahaha, hoe bedoel je LOSER! Als iemand de
waarheid vertelt en je kan het niet hebben, dan moet je met je
dictatortrekjes vooral gebruik maken van je opties om iemand op zo een
misselijke manier de bek te snoeren. Het maakt je alleen wel meteen een
ongelooflijke kneus en een dikke vette verliezer. Waarschijnlijk ben je
gewoon zo een superlelijke gefrustreerde kankerhoer die geen lul kan krijgen
en daarom snel chago is. Ik hoop dat je de kanker krijgt en langzaam en
pijnlijk sterft, want mensen zoals jij zijn imo het leven niet waard. 't Is
te hopen voor je dat ik je nooit tegenkom. Beetje meehelpen aan een
chemtrail-doofpot, misselijke kankermongool dat je bent. Heb gelezen dat je
moeder bent, ik heb vreselijke medelijden met je kind. Dat je mag branden in
de hel.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 1 november 2006 @ 21:23:02 #286
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_43152431
Chemtrails !

.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 1 november 2006 @ 21:40:29 #287
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_43153195
Meeste Fok!kers zijn volgens mij in hun dreigmailtjes creatiever als op het forum..!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 1 november 2006 @ 21:56:26 #288
153800 Bouncer_Bone
Don't look at me
pi_43153951
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:40 schreef neo2000 het volgende:
Meeste Fok!kers zijn volgens mij in hun dreigmailtjes creatiever als op het forum..!
  woensdag 1 november 2006 @ 21:59:13 #289
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_43154112
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:48 schreef Bouncer_Bone het volgende:

[..]

En ook dat Griekse mailtje
Het is Russisch en het is een spammail, die we best vaak binnenkrijgen op forum@fok.nl
And now for something completely different, I'm on a horse.
  woensdag 1 november 2006 @ 22:13:27 #290
153800 Bouncer_Bone
Don't look at me
pi_43154762
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:59 schreef NJ het volgende:

[..]

Het is Russisch en het is een spammail, die we best vaak binnenkrijgen op forum@fok.nl
O ja, klopt. Ik kan er alleen de rho en pi in herkenen van het Grieks
pi_43154989
Ik ben te lief.... ik ontvang geen mail.... maar ja B&H
  woensdag 1 november 2006 @ 22:22:09 #292
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_43155127
quote:
Op woensdag 1 november 2006 19:24 schreef Dagonet het volgende:
Schopje met een mail van een maandje terug ongeveer:
[..]

(kijk ook wáárheen gemaild is )

Paar dagen later:
[..]
Zo overduidelijk dat het een kloon is dat het niet eens grappig is.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_43155429
en deze (1 uit een hele serie) kan ik hier wel neerzetten om een voorbeeld te geven van de lengte van veel van de emails...

het doel van deze persoon is het verspreiden van zijn ideeen en zoals je onderaan kan lezen zou hij het waarderen als ik hier een beetje bij meehelp. Deze mail dur fik hier dus met een gerust hart te plaatsen



Rescue plan: (deel 2)





Als je een huis hebt of je hebt een woonst heb je geluk, de nieuwe wet zal moeten zijn: Dat als man en vrouw trouwen dat ze dan recht hebben op woonst zonder dat ze daar aan iemand geld moeten geven, de beschikbare woonsten zullen tentoongesteld worden op internet en in lokale krantjes. Als je gaat werken, of je bent student hebt je recht op een pas, met die pas kan je je voorzien van de nodige behoeften.

Bv. Je hebt een dag gewerkt, dan krijg je toegang tot de winkel om je te kunnen voorzien van de nodige middelen. als je je werk goed doet krijg je telkens na een maand of week een bonuspunt, met die bonuspunten kan je je dingen kopen of dingen doen die je interesant vind.

Je zou ook de mogelijkheid moeten kunnen creëren om in het buitenland te kunnen vestigen, zodat misschien ook buitenlanders zich hier kunnen vestigen, beetje van multicultureel te zijn, nu de mensen die naar het buitenland gaan, moeten de buitenlandse cultuur leren kennen, zo moeten ook de buitenlanders onze cultuur herkennen en mee tevreden te zijn. Ben je niet tevreden, heb je nog altijd het recht om terug te keren om terug te keren naar land van afkomst.

Je moet meer rechten krijgen om vakantiedagen te kunnen nemen, Als mensen niet aan werk kunnen toekomen, moeten ze van voedsel kunnen worden voorzien, weer hiervoor kan m'n aan speciale pasjes voorzien)

zoals je dagelijks een bankkaart gebruikt, zou je dan dit pasje moeten gebruiken, al je nodige gegevens staan erop, maar ze mogen je privacy niet schenden!! Tenzij je misdaden begaat tegenover de 10 Geboden.

hoe voorzie je iedereen van de nodige middelen ? bv: M'n moet vooral kunnen rekenen op werkwilligen en mensen die echt bereid zijn om te werken, als soldaten echte mannen zouden zijn, dan zouden ze best ook wel is hard kunnen werken. In plaats van met revolvertjes rond te lopen, moeten we iedereeen kunnen voorzien van de nodige middelen. Maar ook kunnen voorzien dat het hier geen toeloop gaat worden van miljoene vluvhtelingen.

daarvoor moeten we veel juttezakken kunnen maken, zodanig dat we zandzakken kunnen maken, met zandzakken kan je schuttingen maken.. (kunnen we eindelijk dat woestijnzand rond de piramide's opruimen)

We beschikken over grote technologische materialen om dit te kunnen bewerkstelligen.. Het hangt van de vrijwillegers af!!

als ze nou nog steeds niet inzien dat ze die problemen moeten gaan indijken, en met er wapens en geld naar te sturen gaat niet gaan, we moeten plannen maken om hun te kunnen voorzien van de nodige middelen..

Als we die arme landen kunnen voorzien van grote meren (water verplaatsen) en rivieren trekken (veel werk) kunnen we hun voorzien van water, water kan m'n filteren door het te koken.

De meeste leiders proberen hun eigen rijkdommen veilig ten stellen.. Maar om een Verenigd Europa te krijgen zal het in de toekomst gaan afhangen van 1 leider en zijn volgelingen.

Het is heel belangrijk dat die leider iedereen kan blijven voorzien van de nodige middelen (energy, voeding, woonst)

We mogen geen opstanden veroorzaken, maar vooral de leiders duidelijk te maken dat hun overdreven luxe overbodig is! of tenminste, er worden mensen bedreigd met de hel en als ik mensen elkander hoor bevloeken, dan zijn ze er na 2000 jaar nog niet in geslaagd om vrede te kunnen bereiken.

Vrede kan je alleen bereiken door mensen te kunnen voorzien van hun nodige middelen, maar als je andere landen gaat leren om paleizen te bouwen, dan ga je weeral de verkeerde kant op, we moeten geen paleizen bouwen voorons zelf, alleen de paleizen zouden wel kunnen dienen om onze actie's en plannen openbaar te maken aan de mensen !! jobs creëren.

Als we die arme mensen kunnen voorzien van jobs, hebben we meer kans dat ze terug gaan naar hun eigen land. bv Je moet de arme mensen kunnen voorzien van zandzakken, zandzakken kan je gebruiken om jezelf te beschutten.. hoe doe je dit? ok op tv actie plan: Alle mensen die bereid zijn om 1 jaar of een half jaar krijgen een enorme mooie fikse vergoeding bv, 100.000 euro per jaar dat je werkt, maakt nie uit wa werk, maar wel werk, en geen creatie, zoals sport, sport is geen werk, maar pure entertainment, je mag daar iets aan verdienen, maar hou het gelijkwaardig tussen alle mensen !!

als geld van een boom komt, hou dan rekening dat we nog veel geld kunnen maken Dus we kunnen veel mensen rijk maken.. als we mensen rijk maken, hebben we kans dat mensen naar andere landen kunnen gaan, ze kunnen daar iets kopen en daar werken en bouwen, boerderij (het gaat heel belangrijk zijn dat we een gezonde voedsel keten ontwikkelen)



(nu als mensen afvragen waarom ik zo ben is dit mijn antwoord: Alle mensen zouden graag hebben dat God al hun problemen komt oplossen, maar naarmate de tijd gaat word dat duidelijker, alleen we moeten ervoor durven openstaan. hoeveel mensen vragen nu nog aan God voor hun dagelijksbrood, God is aan de Hemel aan het werken voor al die zieltjes.. Dus hij heeft weinig tijd, Als hij tijd heeft verlicht hij soms iemand, sommige mensen gebruiken die verlichting voor hun eigen doeleinden (rijkdommen)

Ik heb met het verspreiden van mijn berichten nog geen cent ontvangen, en dat wens ik ook niet) Maar er is een noodsignaal! Ik snap niet dat mensen belastingen nog altijd goedkeuren, Hier moeten dringend stappen tegengenomen worden, want belastingen dienen alleen maar om u aan de ketting te kunnen houden! Mensen hebben bang dat als je hun troepen omverveegt dat je hun ook omverveegt.. Zij hebben meer bang dan een arme mens, want een arme mens heeft niets te verliezen als hij zijn hart niet kan vinden.

Ik heb de indruk altijd gehad dat als er een God bestaat, we daar ook iets best van kunnen leren. Maar omdat iedereen gelooft of gelooft in andere dingen geraken mensen in de war..

Maar je moet eens kijken hoe die 10 Geboden heel belangrijk kunnen zijn om een gezonde maatschappij te kunnen vormen!! Door een kloof te maken tussen rijk en arm gaat m'n problemen veroorzaken, en zo wil die koning het ook, zet ze maar aan de drank, maak van de vrouw hoeren, en laat ze maar spelen met elkaar.

Moet je vandaag zien tot hoeveel lijden dat al heeft veroorzaakt in veel gezinnen.. veel mensen zitten in zulke schulden dat ze soms geen andere weg weten dan zelfmoord. dit moet tegengehouden worden, want de rijke buiten de armen uit! Het zijn zakenvullers, maar dan moeten zij maar is weten wie hun zakje vult !!!

Als zij gezegend zijn met zulke wijsheid over luxe, dan kunnen ze iedereen van zo'n luxe kunnen voorzien, maar dan moeten we nog veel bouwen, en ons niet houden aan bekrompen architectuur!

De leiders moeten hun plannen duidelijk uitleggen op televisie, zodat we hun plannen kunnen overzien en zien of ze duidelijk kloppen naar een meerwaardiger Europa..

We hebben genietroepen, we moeten die in plaats van te blijven trainen, moeten we gaan bouwen, we moeten veel bouwen vooral hulp gaan bieden, en daar moet ons geld ook naar uit gaan!!

We moeten mensen die werken, ook in eigen land kunnen voorzien van de nodige middelen..

bv: als we advertentie plaatsen op televisie voor mensen die zich een half jaar of jaar willen opgeven van hun leven, om in arme landen te kunnen voorzien van water !! rivieren trekken vanaf de zee!! We bezitten tot die mogelijkheid, als we willen voorkomen dat al die mensen naar hier trekken ,dan word het te gevaarlijk, we moeten ons werk ook laten zien op televisie, zodanoig dat we bereid zijn om te werken, maar niet om te slachten aub !!



Aub, mirage, ik hoop dat je iets kan doen met deze teksten, ik geef deze aan u door, omdat dat mijn keuze is geworden, jij als oppermoeder hebt de keuze om hier naar te plannen !!

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 1 november 2006 @ 22:36:30 #294
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_43155691
Teringjantje!
Dát soort mails heb ik godzijdank nog nooit gekregen. .

Daar moet ik trouwens wel bij vermelden dat de raarste mail tot nu toe een of andere vage gast was die het niet eens was met een hermoderatie op de FP en toen praktisch iedere SA en A gemaild heeft. .
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_43156074
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:36 schreef NJ het volgende:
Teringjantje!
Dát soort mails heb ik godzijdank nog nooit gekregen. .

Daar moet ik trouwens wel bij vermelden dat de raarste mail tot nu toe een of andere vage gast was die het niet eens was met een hermoderatie op de FP en toen praktisch iedere SA en A gemaild heeft. .
....het is er 1 uit 14....
allen hadden, op een kerstgroet na, deze lengte....
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 1 november 2006 @ 22:50:01 #296
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_43156249
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:45 schreef Mirage het volgende:

[..]

....het is er 1 uit 14....
allen hadden, op een kerstgroet na, deze lengte....
Heb je hem niet uitgenodigd om er een topic over te openen? Ik zie wel wat dingen in die tekst waar ik wel op zou willen reageren .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_43161879
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:45 schreef Mirage het volgende:

[..]

....het is er 1 uit 14....
allen hadden, op een kerstgroet na, deze lengte....
Heb je ze allemaal nog helemaal gelezen ook?
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_43164611
quote:
Op donderdag 2 november 2006 04:36 schreef Paddokingnr1 het volgende:

[..]

Heb je ze allemaal nog helemaal gelezen ook?
ja
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_43164658
Ik krijg bijna alleen maar spammails van FOK!kers (join hyves, dat soort dingen)
quote:
Hallo,
Ik heb via een forum je emailadres gevonden en gezien dat je in
het bezit bent van een Fatboy. Ik ben bezig met een onderzoek
onder Fatboy gebruikers. Om dit te onderzoeken heb ik een vragenlijst
opgestelt. Zou u zo vriendelijk willen zijn deze vragenlijst in te
vullen en deze te terug te mailen naar -knip-
En dat terwijl ik geen Fatboy heb .
pi_43164669
En dit soort dingen dus ook:
quote:
Hoi,

Ik heb je een paar keer voorbij zien komen op fok, maar jij bent echt een
ongelooflijk lekker ding. Zo denkt zowel mijn vriendin als ik erover. Heb je
een vriend? Of ben je wel in voor een spannend contact?

Mijn vriendin is 21, 1.68m, dblond, slank, 62kg, cup 75C
Ik ben 24, 1.91m slank..

Lijkt ons heerlijk om met jou in contact te komen...
Ik hoop dat ik het goede emailadres heb trouwens

Wie weet tot mails, anders sorry dat ik je heb lastiggevallen.

Kusje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')