abonnement Unibet Coolblue
pi_41853208
.....komt altijd helemaal los, lijkt wel of ze uit haar schulp kruipt.
Beweegt anders, praat anders komt helemaal los.

Maarrrrr let op, als ze ook maar vermoedt dat ie eraan komt lopen (getuige haar schichtige blik) lijkt ze echt te schrikken en houdt ze even in..

Ze kan dus kennelijk niet zichzelf zijn in deze relatie, knap lullig als je het mij vraagt.
En wat ik me ook afvraag, is Sem zich hiervan bewust, en zo ja, zou ie erop kicken?
Ze is echt altijd op haar hoede lijkt het wel.
pi_41853264
Semih is te dominant in hun relatie.
Micheline is heel anders zonder Semih in haar omgeving, valt mij ook altijd op.
Veel losser, veel rexater.

Ook eigenlijk veel leuker.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † zaterdag 16 september 2006 @ 01:46:39 #3
128220 Peter6000
pi_41853418
Ja, dat lijkt me een juiste observatie.
Semih is erg dominant, wel iemand bij wie je op je woorden moet letten als hij in de buurt is, en dat geldt dus zelfs voor Micheline.
Semih is scherp en intelligent, en ook wel iemand die zijn eigen gedrag kan beoordelen, lijkt me. Maar misschien heeft hij op dit punt een blinde vlek ofzo.

De spontane Micheline die "los" komt, vind ik eigenlijk maar zeikerig en nietszeggend.

Nee, geef mij Milica maar , die heeft tenminste diepgang
  zaterdag 16 september 2006 @ 01:47:48 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41853435
Bluezz, niet met je eens. En áls het al zo is, geldt dat misschien wel voor zo ongeveer alle stelletjes. Semih en Micheline samen is ook altijd dikke pret. Micheline alleen is ook lol, maar op een andere manier. Semih is ook heel anders als hij met Micheline is of met de jongens is. Allemaal vrij logisch.

Dat Micheline zou schrikken van Semih vind ik echt nergens op slaan. Die twee hebben naar mijn idee een perfecte relatie. Ze vullen elkaar heel goed aan. Wel is ze 6 jaar jonger, dus zal inderdaad eerder iets van Semih aannemen dan andersom, maar ook dat lijkt me vrij logisch.
My soul is painted like the wings of butterflies
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 september 2006 @ 01:49:32 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_41853468
Jullie lullen over dingen die ik niet heb gevolgd. Is er wat gebeurd ? Natuurlijk is kleine geile pietepeuterige mooie lieve Micheline afhankelijk van Semmih.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41853474
Net of bluezz en golfer en peter nog nooit een relatie hebben gehad??
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_41853507
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 01:49 schreef Alessandro het volgende:
Net of bluezz en golfer en peter nog nooit een relatie hebben gehad??
Niet als trio in ieder geval.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 16 september 2006 @ 01:52:24 #8
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_41853522
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 01:49 schreef Alessandro het volgende:
Net of bluezz en golfer en peter nog nooit een relatie hebben gehad??
Nou... bluezz en golfer hebben een relatie met elkaar.

Ik kan me er wel iets bij voorstellen wat in de OP gezegd wordt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  † In Memoriam † zaterdag 16 september 2006 @ 01:52:52 #9
128220 Peter6000
pi_41853532
Tja
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:52 schreef Alessandro het volgende:

[..]

Oma's met een klein hondje Of geile puber meiden of meiden die geen man kunnen gek krijgen om hun te likken
pi_41853541
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 01:47 schreef scanman01 het volgende:
Bluezz, niet met je eens. En áls het al zo is, geldt dat misschien wel voor zo ongeveer alle stelletjes. Semih en Micheline samen is ook altijd dikke pret. Micheline alleen is ook lol, maar op een andere manier. Semih is ook heel anders als hij met Micheline is of met de jongens is. Allemaal vrij logisch.

Dat Micheline zou schrikken van Semih vind ik echt nergens op slaan. Die twee hebben naar mijn idee een perfecte relatie. Ze vullen elkaar heel goed aan. Wel is ze 6 jaar jonger, dus zal inderdaad eerder iets van Semih aannemen dan andersom, maar ook dat lijkt me vrij logisch.
Dat het met ongeveer alle stelletjes zo is, weet ik niet, want ik ken niet alle stelletjes
En ik bedoel niet dat ze 'schrikt van' Semih, maar mijn observatie is dat ik herhaaldelijk gezien heb dat ze, en het valt me alleen op als ze alleen zit, en ze ziet in haar ooghoek iemand aankomen ze schrikkerig reageert.
Alsof ze bang is betrapt te worden door hem op gedrag wat hij niet ok vindt, en dat ze daar dan weer gezeik over krijgt, zoiets.

Een perfecte relatie zou ik zo niet weten hoor, ik weet niet hoe ze thuis zijn.
In het huis is alles zo uit zijn verband gerukt.

Maar goed, jij kijkt zoveel meer streams dan ik, dit valt me op, en ik wil ook wel eens een topic openen
pi_41853601
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 01:52 schreef Peter6000 het volgende:
Tja
[..]
Ja
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  zaterdag 16 september 2006 @ 02:02:44 #12
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41853678
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 01:53 schreef Bluezz het volgende:
Maar goed, jij kijkt zoveel meer streams dan ik, dit valt me op, en ik wil ook wel eens een topic openen
Tuurlijk. Ik geef je alleen weer hoe ik het zie. Iedereen zal het anders zien en de waarheid zal zoals altijd weer ergens in het midden liggen. Als je de leeftijd 26 en 20 neemt, dan is er een grote kans dat er toch een beetje een verschil is. Al was het alleen maar levenservaring. Dat wordt later steeds minder, maar nu zal het nog zeker meespelen.
Maar ik vind echt dat ze heel leuk met elkaar omgaan. Soms elkaar lekker jennen... en een andere keer weer heel aanhankelijk en lief. Ik heb nog niet echt iets negatiefs kunnen ontdekken. Semih is soms wat overheersend, dat is misschien waar, maar dat ligt dan in zijn aard en heeft denk ik net het leeftijdsverschil te maken.
Maar nogmaals: zo zie ik het.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41853709
Die zin die jij quote was een grapje Scannie

De relatie zit redelijk goed voor zover ik het kan zien, maar het is geen lang leven beschoren, maar dat is dan weer meer mijn gevoel.
We kennen de voorgeschiedenis niet etc etc dus ik hou me sowieso liever niet bezig met oordelen of zo, het valt me alleen vaak op bij Mich
  zaterdag 16 september 2006 @ 02:07:12 #14
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41853755
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 02:04 schreef Bluezz het volgende:
Die zin die jij quote was een grapje Scannie
ZET ER DAN EEN KNIPOOG ACHTER !!!!

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41853765
LEES FF MIJN AANVULLING
pi_41853895
Ze heeft nu wel het hoogste woord en dat hoor ik haar overdag, als Semih erbij is, nooit doen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † zaterdag 16 september 2006 @ 02:23:01 #17
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41853977
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 01:34 schreef Bluezz het volgende:
.....komt altijd helemaal los, lijkt wel of ze uit haar schulp kruipt.
Beweegt anders, praat anders komt helemaal los.

Maarrrrr let op, als ze ook maar vermoedt dat ie eraan komt lopen (getuige haar schichtige blik) lijkt ze echt te schrikken en houdt ze even in..

Ze kan dus kennelijk niet zichzelf zijn in deze relatie, knap lullig als je het mij vraagt.
Of ze is juist wél zichzelf binnen de relatie en speelt toneel t.o.v. de rest.
Jouw man gedraagt zich ook heel anders op msn als jij slaapt
  zaterdag 16 september 2006 @ 02:23:28 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41853981
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 02:16 schreef golfer het volgende:
Ze heeft nu wel het hoogste woord en dat hoor ik haar overdag, als Semih erbij is, nooit doen.
Ik wel hoor. Ik zet haar alleen wel vaak af, aangezien ze wat mij betreft een vrij vervelende stem heeft. Maar ze kletst wel vaker heel veel, ook met Semih erbij. Als ze een keer minder praat als hij erbij zit, zou ik ook niet weten waarom dat negatief is. Veel vriendinnetjes hebben veel aandacht voor hun vriendjes als hij erbij is. Zodra da vriendje weg is, beginnen ze met hun vrienden te kletsen. Lijkt me echt vrij normaal.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41854006
Ik werd getriggerd door die schrikkerige blik.
Misschien zit ik helemaal fout, kan zomaar hoor, ik kan er niet goed tegen als mensen zich ineens anders gedragen als de partner erbij is.
pi_41854020
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 02:23 schreef Loedertje het volgende:


Jouw man gedraagt zich ook heel anders op msn als jij slaapt

Tuurlijk.
Stuur je nog even je laatste naakfoto's door op het bekende adres?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_41866107
Ik denk dat die schrikkerige blik niet komt omdat ze bang is dat ze iets zegt wat hij niet leuk vindt, maar dat ze bang is dat zie iets dommigs zegt of zo en zich daarvoor schaamt tegenover hem. Dit omdat hij een stuk ouder en intelligenter is dan zij.
pi_41866766
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 18:05 schreef bloodymary het volgende:
Ik denk dat die schrikkerige blik niet komt omdat ze bang is dat ze iets zegt wat hij niet leuk vindt, maar dat ze bang is dat zie iets dommigs zegt of zo en zich daarvoor schaamt tegenover hem. Dit omdat hij een stuk ouder en intelligenter is dan zij.
mmm dat kan.. mss ook omdat hij daar opm. over maakt, alhoewel ik hem hoger inschat
pi_41881716
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 18:05 schreef bloodymary het volgende:
Ik denk dat die schrikkerige blik niet komt omdat ze bang is dat ze iets zegt wat hij niet leuk vindt, maar dat ze bang is dat zie iets dommigs zegt of zo en zich daarvoor schaamt tegenover hem. Dit omdat hij een stuk ouder en intelligenter is dan zij.
Helemaal mee eensch! Zijn harde opmerkingen raken haar ook echt, volgens mij.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')