abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41838894
De titel is misschien wat lachwekkend maar het is wel serieus. Sinds een tijdje merk ik dat ik niks meer van mijn ruimte overhoudt en nu zat ik eens rond te kijken op mijn tweede hardeschijf en ik zag dit:

Link is http://i9.tinypic.com/4h9esqr.jpg

Heeft iemand een idee hoe ik die 24 gig kan terugkrijgen?

ps. Als ik recycle bin open en ik leeg alle prullebakken dan helpt het niet en houdt ie nog steeds mijn 24gig!

Alvast heel veel bedankt voor jullie hulp.

[ Bericht 11% gewijzigd door ronald181 op 15-09-2006 18:20:36 ]
  Forum Admin vrijdag 15 september 2006 @ 17:20:40 #2
58651 crew  murp
murp
  vrijdag 15 september 2006 @ 17:21:11 #3
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_41838972
Read Only weghalen?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_41839143
Zet bij extra > mapopties > weergave de optie "verborgen mappen en bestanden weergeven" aan, ga dan naar C: . Als het goed is zie je daar dan een map recycler staan, dat is de map van je recycle bin. Als je daar in kijkt zie je ws veel van die dingen staan, open ze en leeg ze allemaal. ( ze staan ook af en toe op je andere harde schijven, kijk daar dus ook)

Aangezien ik je pic nu kan zien heb je die stappen al genomen.

TIP: Imageshack werkt hier niet op Fok!.
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
pi_41839683
Het kan een hacker zijn, die films en mp3 op je computer zet, die doen dat meestal in Recycler of system volume information. Weet niet of je een snelle dus aantrekkelijke internetverbinding hebt?
Misschien kan je eens via deze manier kijken wat erin staat?

Start -> cmd -> E: of welke harde schijf het is, als je al op die schijf zit maar in de verkeerde map typ cd -> cd recycler -> dir

en kijk wat je dan ziet

hopelijk heb je hier iets aan
Yesterday I dared to struggle, today I dare to win.
pi_41840752
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:21 schreef Fir3fly het volgende:
Read Only weghalen?
Dit heb ik geprobeerd maar dan hou ik hetzelfde probleem. Ik krijg die 4500 files van in totaal 24 gig niet weg.
Het enige wat ik tijdens het omzetten van 'read only' naar uh wel lezen zag ik dat toen al die files in snelvaart voorbij komen (4500 files in 20 seconden ofzo) die files inderdaad ooit op me computer stonden.

Link is http://i9.tinypic.com/455nqtg.jpg

@murp en rainofdeath, ik heb tinypic gebruikt nu dus hopelijk is het beter nu en thanks voor de link.

@Horatio, ik heb dat geprobeerd maar met dir zag ik de recycle bin niet in me d: directory staan helaas. Waarschijnlijk omdat hij standaard 'hidden' is ofzo.
pi_41846830
Kijk anders eens of er in 1 van die mappen 23.8 gig staat ofzo, dan kan je al bepaalde dingen uitsluiten
Yesterday I dared to struggle, today I dare to win.
  FOK!fotograaf zaterdag 16 september 2006 @ 00:15:10 #8
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_41851346
Rechtermuisknop op de vuilnisbak, en dan bij eigenschappen van drive D instellen dat hij de bestanden meteen weggooit instellen. Daarna de folder gewoon deleten
You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
pi_41857312
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 00:15 schreef Marc H het volgende:
Rechtermuisknop op de vuilnisbak, en dan bij eigenschappen van drive D instellen dat hij de bestanden meteen weggooit instellen. Daarna de folder gewoon deleten
Ongelooflijk dit werkt! Ontzettend bedankt voor je tip. Enige nadeel nu is dat ik geen prullebak meer heb maar die 24 gig terug maakt het ruimschoots goed.

@Horatio, bedankt voor je hulp!
  FOK!fotograaf zaterdag 16 september 2006 @ 15:24:28 #10
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_41863219

Je kan gewoon weer de prullenbak weer aanzetten, en dan limiteren op 1 GB ofzo. Heb je toch een prullenbak, maar toch 23 GB winst
You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
pi_41864305
Gebruik je norton? Kon me iets herinneren dat norton niet toestand dat dingen uit de prullenbak weggingen, ofzoiets.
pi_41881702
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 15:24 schreef Marc H het volgende:

Je kan gewoon weer de prullenbak weer aanzetten, en dan limiteren op 1 GB ofzo. Heb je toch een prullenbak, maar toch 23 GB winst
Thanks voor de tip

@Aibmi Ik gebruik geen Norton
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')