abonnement Unibet Coolblue
pi_41832865
En weer verder...
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:38 schreef pietje77 het volgende:
lol
http://www.prisonplanet.c(...)istakablecharges.htm ( 5x play repeaten)
En hoe verdacht veel het lijkt op wolken in dat betreffende filmpje, in het origineel kan ik het er na 10, 20 keer repeaten niet van maken. Wat ik wel zie is dat aan de voorzijde ramen breken waardoor er een zwarte vlekken ontstaan in die gevel. Het lijkt me niet meer dan plausibel dan dat voor die zijkant ook geldt.
quote:
op die site staat alles over WTC 7 en ook over WAT er in WTC 7 zat: zeeeeeeer verdacht, ook volgens zembla dacht ik.
En weer kom je niet verder dan aannames. Niets dat bewijst dat datgene in het WTC7 een reden voor een complot moet zijn.
quote:
Verder is het TU onderzoek echt lachwekkend, dat zal iedere onafhankelijke expert meteen zeggen.
Mag ik dan een bron naar een onafhankelijke expert die het TU onderzoek afkraakt? En kom niet met
quote:
Ontkenning is een misdaad, tov. van alle slachtoffers.
Theoriën opbouwen aan de hand van speculaties en halve waarheden is een misdaad, tov. alle slachtoffers.
Bananenyoghurt...
pi_41833085
Ja, wat is er lachwekkend aan?
*verwijderd door Admin*
pi_41833129
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:16 schreef JanJanJan het volgende:
Ja, wat is er lachwekkend aan?
Huh?
Bananenyoghurt...
pi_41833178
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:17 schreef groningerstudent het volgende:

[..]

Huh?
Inderdaad geen duidelijke post van mij.

Ik bedoel een vraag te stellen aan Pietje77. Wat is er lachwekkend aan het onderzoek van de TU Delft?

(en graag punt voor punt onderbouwd)
*verwijderd door Admin*
pi_41833259
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:19 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Inderdaad geen duidelijke post van mij.

Ik bedoel een vraag te stellen aan Pietje77. Wat is er lachwekkend aan het onderzoek van de TU Delft?

(en graag punt voor punt onderbouwd)
Ah, nu snap ik je. Als ik Pietje moet geloven wordt het onderzoek door elke willekeurige, onafhankelijke expert aan de kant geschoven. Da's leuk, maar ik heb nog geen onafhankelijke expert het rapport zien afkraken. Dus ik deel mee in je vraag.
Bananenyoghurt...
pi_41833469
wellicht dat iemand iets van dit filmpje kan zeggen?

> http://youtube.com/watch?v=ExrVgioIXvk

wat zou dit (kunnen) zijn?
you and I ain't done Zeke!
  vrijdag 15 september 2006 @ 13:33:43 #7
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_41833513
Het filmpje wordt al onderuit gehaald in de reacties.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_41833819
never mind...
pi_41834397
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:38 schreef pietje77 het volgende:
Ontkenning is een misdaad, tov. van alle slachtoffers.
Dus je hebt het eindelijk ook door?

"Nee mevrouw uw zoon is niet neergestort, hij leeft nog en heeft een nieuwe identiteit van de overheid gekregen"

Lijkt me inderdaad niet echt een compliment als je om je overleden familie aan het rouwen bent..
pi_41834754
http://video.google.nl/videoplay?docid=3143048862360929736

blijft een mooie uitzending, jimmy walter zit er ook in
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
  vrijdag 15 september 2006 @ 14:58:45 #11
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_41835007
Even een tvp.
quote:
Eerlijk gezegt geniet ik hiervan, ik zou toch nooit gedacht hebben dat ik ooit nog eens met "duitsers in 1942 " zou praten zeg maar.
Hopelijk blijven dit soort quotes achterwege btw in dit topic .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_41835525
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 14:58 schreef Falco het volgende:
Even een tvp.
[..]

Hopelijk blijven dit soort quotes achterwege btw in dit topic .
Het is volgens mij een soort grootheidswaan: nooit iets voorgesteld en nu denken ze iedereen ineens af te troeven met de (op Internet bijelkaar gesprokkelde) waarheid.
Tragisch is het in ieder geval.
Helpt waar hij kan!
pi_41837502
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:13 schreef pietje77 het volgende:

Bij de ‘'’final approach'’ van het vermeende vliegtuig richting Pentagon wordt een fake tekening gebruikt waarbij de motoren en het landingsgestel van het vliegtuig (de zwaarste onderdelen) ontbreken. Als deze wel op de tekening zouden staan, zou onomstotelijk duidelijk worden dat de motoren en/of het landingsgestel de grond geraakt zouden moeten hebben en en diepe sporen moeten achterlaten, zowel op het grasveld als in het gebouw.
Hoezo zou het landingsgestel de grond moeten raken? Dat was ingetrokken.

En waarom hadden de motoren de grond moeten raken? Zo laag vloog 'ie ook weer niet.
in a crowd you lose humanity
pi_41837593
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 14:58 schreef Falco het volgende:
Even een tvp.
[..]

Hopelijk blijven dit soort quotes achterwege btw in dit topic .
Ik ben bang dat dit soort sneren tot het wezenlijk arsenaal van dit soort gelovigen behoort. En aangezien hij tot het puik van Nederland behoort, zal het wel een uiting van extreme intelligentie zijn die wij gewoon niet kunnen begrijpen.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  vrijdag 15 september 2006 @ 17:56:22 #15
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_41839966
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:25 schreef pietje77 het volgende:

[..]

Check alsjeblieft "press for truth" of kijk eens hoe het 9-11 onderzoek onder dwang na 1.5 jaar begon(uniek dat het niet binnen 14 dagen gebeurd in de V.S.) en daarna eigenlijk alleen maar leugens verteld, klopt helemaal niks van.( zelfs op youtube-lou dobbs- gov' isnt credible geven 2 leden van de 9-11 commissie het nu zelfs al toe)
Maar goed dat Henry Kissinger(Bush zijn witwas keus) het niet geworden is, die had er nooit zo'n puinhoop van gemaakt.
Hoeveel bewijs wil je hebben dan?
Hoeveel TOP regerings ambtenaren moeten er komen?
Hoeveel moeten ze verbergen?
Hoeveel voordeel moeten ze hebben?
motief, gelegendheid, money-trail... etc etc etc etc etc

Nixon is neergehaald door 1 journalist.... Bernstein....

unfortunatly, it's true...
Ik denk dat je niet helemaal begrepen heb dat ik ook van mening ben dat 9/11 een inside job is en dat ik al veel langer bezig ben en er al veel meer over gelezen en gezien heb dan jij. Ik reageerde alleen op de manier waarop jij poste en de waarde van de informatie in jouw posts. In tegenstelling tot de informatie in deze post van jou waren de vorige posts veel te speculatief en onterecht beledigend.

Blijf ook kritisch richting de alternatieve verhalen!
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_41840155
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:56 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

Ik denk dat je niet helemaal begrepen heb dat ik ook van mening ben dat 9/11 een inside job is en dat ik al veel langer bezig ben en er al veel meer over gelezen en gezien heb dan jij. Ik reageerde alleen op de manier waarop jij poste en de waarde van de informatie in jouw posts. In tegenstelling tot de informatie in deze post van jou waren de vorige posts veel te speculatief en onterecht beledigend.

Blijf ook kritisch richting de alternatieve verhalen!
lastig he zo'n pietje77 die de hele truth beweging belachelijk maakt

Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_41840240
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:56 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

Ik denk dat je niet helemaal begrepen heb dat ik ook van mening ben dat 9/11 een inside job is en dat ik al veel langer bezig ben en er al veel meer over gelezen en gezien heb dan jij. Ik reageerde alleen op de manier waarop jij poste en de waarde van de informatie in jouw posts. In tegenstelling tot de informatie in deze post van jou waren de vorige posts veel te speculatief en onterecht beledigend.

Blijf ook kritisch richting de alternatieve verhalen!
OpenYourMind is iemand die ik zeer kan waarderen, al staan we dan tegenover elkaar wat betreft onze feitelijke visie.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  vrijdag 15 september 2006 @ 18:05:34 #18
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_41840273
Voor Pietje en anderen...

Een onderwerp als dit vraagt gewoon om bronmateriaal.

Ik ben me er wel van bewust dat ik hiermee eigenlijk niets anders doe dan wat Pietje ook doet, zij het wat gestructureerder. Klein dilemma dus, ik hoop dat degenen die deze post al vaker gezien hebben het mij kunnen vergeven.

Ik daag jullie uit om echt eens onderzoek te doen en om te beginnen maar eens de volgende informatie te bekijken. Of in ieder geval de samenvattingen door te nemen zodat je de basis van de theorieen en motieven begrijpt. Het lijkt veel informatie en dat is het ook maar als je echt wil weten wat er waar is van 9/11 en de politiek ervoor en erna zal je daar gewoon heel veel tijd voor vrij moeten maken.

Je mag natuurlijk ook andere informatie als uitgangspunt nemen (het officiele rapport bijv.) ik wil hiermee natuurlijk niet zeggen dat onderstaande bronnen de enige echte waarheid bevatten, dit is slechts een selectie waaruit naar mijn mening het beste blijkt dat de wereld anders in elkaar steekt dan wat je op school leert en in de media ziet. Laatste suggestie, wees kritisch maar ook zoveel mogelijk onbevooroordeeld.


Zembla

De Zembla documentaire was redelijk goed. Eindelijk een mainstream media die door onderzoeksjournalistiek de grootste hoaxen van de 9/11 Truth Movement aanpakt en onderuit haalt. Ze bespraken ook enkele andere opmerkelijkheden zoals insider trading en de waarschuwingen en voorkennis van inlichtingendiensten. Al met al een goede documentaire.

De documentaire is hier te zien:
http://omroep.vara.nl/tvradiointernet_detail.jsp?maintopic=424&subtopic=4177


9/11 Press for Truth

http://video.google.com/videoplay?docid=-1016720641536424083

Deze documentaire is gemaakt door de Jersey Girls, een groep weduwen die de waarheid rond 9/11 boven tafel willen hebben en die van mening zijn dat het officiele verhaal een coverup was. Dit zijn tevens de oprichters van de Family Steering Committee (FSC) en zij hebben ervoor gezorgd dat er uberhaupt een officieel onderzoek naar 9/11 kwam. Samen met de research van Paul Thompson en zijn 9/11 project is deze documentaire tot stand gekomen.

Naar mijn mening laat deze documentaire heel duidelijk en onbetwisbaar zien dat de Bush regering gelogen heeft over heel veel verschillende zaken. Dat ze de 9/11 commissie hebben tegengewerkt, dat de 9/11 commissie zelf gekozen en gevormt is om te dienen als een coverup. Dit alleen is al zeer kwalijk te noemen.


Who Killed John O'Neill

http://video.google.nl/videoplay?docid=-3781113200636275190&q=o%27neill

Een groot deel van de film bestaat uit droge feiten. Het andere deel bestaat uit het speculeren en het komen tot een goed onderbouwde samenzweringstheorie waarin de hoofdpersoon met zichzelf (in verschillende personage) in discussie gaat. Heel veel informatie in de film is echter meer dan alleen een samenzweringstheorie, het is een weergave van feiten. Deze feiten worden in de film aan elkaar gekoppeld en vormen een theorie. De uiteindelijke samenzwering die geopperd wordt in deze film is zeer goed uitgewerkt maar nog niet alles omvattend. De samenzweringstheorie over Al Qaida als drugssmokkelaars en bewakers van de opium handel met medewerking van de CIA (afghanistan produceert 90% van de opium wereldwijd) zit waarschijnlijk niet ver af van de werkelijkheid. Dat 9/11 is uitgevoerd (inside job of let it happen) met als doel het kunnen voortzetten van de wereldwijde drugssmokkel is voor mij echter te kort door de bocht en dit kan ik niet als volledig motief aanvaarden. Naar mijn mening speelt geopolitiek en de schaarser wordende grondstoffen een nog veel grotere rol. (zie Peak Oil stukje)

Omdat velen al moeite zullen hebben met (het aanvaarden van) de informatie die in deze film getoond wordt heb ik hieronder een aantal van de beste documentaires geselecteerd waarin het grootste deel van de genoemde feiten ter sprake komen.

En zo komen we langzaam bij het grote geheel van de conspiracy waarvan 9/11 slechts een klein onderdeel is. Eigenlijk zijn dit allemaal kleine samenzweringen, maar als het ene uitkomt en de mainstream media zou bereiken kan dit gevolgen hebben voor het hele kaartenhuis vol leugens en misleiding.


C.I.A., Covert Operations & Drugs:

1. GNN - Crack the C.I.A. (9 min.)
2. PBS - Bill Moyers - The Secret Government (22 min.)
3. Coverup: Behind the Iran-Contra Affair (20 min.)
4. Philip Agee, former C.I.A. Case Officer (22 min.)
5. Michael Ruppert - C.I.A. and Drug Running (1997) (1 uur 46 min.)


Olie, Drugs, Geopolitiek en 11 september:

1. Michael Ruppert - The Truth & Lies of 9/11 (2 uur 18 min.)
2. Michel Chossudovsky - War and Globalization - The Truth Behind September 11 (1 uur 57 min.)


Beste lezingen en korte filmpjes over 11 september:

1. Mindy Kleinberg - 911 Commission Testimony (9 min.)
2. Senator Mark Dayton - Congressional hearing on "The 9/11 Commission Report" (12 min.)
3. Joyce Lynn - Cover-up Commission (30 min.)
4. John Judge - 911 Omission Report (25 min.)
5. John Judge - Intelligence Agencies (14 min.)
6. Paul Thompson - Foreign Intelligence Warnings (21 min.)
7. Paul Thompson - Pakistan CIA & ISI (27 min.)
8. Michael Ruppert - Motives & Means (35 min.)
9. Michael Ruppert - Cheney Command and Control (29 min.)
10. Indira Singh - Sibel's Letter PTECH (31 min.)
11. Indira Singh and Michael Ruppert - Questions and Answers (23 min.)
12. Michael Springman - VISAS for Terrorists (14 min.)
13. Daniel Hopsicker - MadCow Morning News Show #5.wmv (21 min.)
14. Joseph Calhoun - WTC Bombing 1993 (34 min.)
15. WTC bombing 1993 + Phoenix Memo (3 min.)
16. Blocking of FBI Investigations (3 min.)
17. Operation Northwoods (6 min.)
18. Neocons - PNAC & Geopolitics (4 min.)
19. Paul Thompson - About the Official 911 Report (2 min.)
20. Everybody's Gotta Learn Sometime (1 uur 12 min.)


Peak Oil en de US Dollar hegemonie

Deze theorie komt niet voor in de film maar is naar mijn mening de sterkste alternatieve verklaring voor het buitenlandse beleid van de VS van dit moment.

Korte synopsis:

De Bush administratie heeft in het begin van 2001 een onderzoek gedaan naar energy security (Cheney Energy Task Force) en ziet de energievoorziening als een van de grootste bedreigingen voor het voortbestaan van de VS en de wereldeconomie. Het grootste deel van dit onderzoek is nog steeds classified.

Ander leesmateriaal waarin deze zorgen ook worden geuit zijn o.a. het boek van Zbigniew Brzezinski, “The Grand Chessboard” en het rapport van de denk tank genaamd “The Project of the New American Century (PNAC)”. Zij gaven al voor 2001 aan dat het voor de VS nodig is om de invloed in het Midden Oosten en Zuidoost Azië (60 procent van de wereld reserves aan grondstoffen) te vergroten voor het behouden van de Amerikaanse hegemonie. Hierbij worden grondstoffen en energie als belangrijkste argument (national security) gezien.


Peak Oil (Energy Security):

1. BBC Money Programme - The War for Oil (29 min.)
2. The End of Suburbia (short version) (24 min.)
3. Richard Heinberg - War for Oil (29 min.)


Petrodollar (U.S. Dollar Hegemony):

1. U.S. Dollar Hegemony (14 min.)
2. Hon. Ron Paul - The End of Dollar Hegemony (35 min.)



Achtergrondinformatie en websites


Documenten over 11 september:

  • Transcript of Mindy Kleinberg's Testimony Before the 911 Commission
  • July 23, 2004 - Sibel Edmond’s Statement on the 9/11 Commission's Report
  • August 1, 2004 - Sibel Edmond’s Letter to Chairman Thomas Kean


    Websites:

    The people with the endless bios: An introduction to the world we live in
    http://home.planet.nl/~reijd050/introduction.htm

    Unacknowledged Special Access Programs
    http://home.planet.nl/~reijd050/organisations/USAPs.htm

    Onbeantwoorde vragen van de Family Steering Committee (FSC)
    http://www.911independentcommission.org/questions.html

    Complete 911 Timeline by Paul Thompson (Naslagwerk)
    http://www.cooperativeres(...)?project=911_project


    Conclusies:

    Wat ik hier uit concludeer is dat:

    1. De wereld(politiek) corrupt is, delen van de Amerikaanse regering van de afgelopen 50 jaar, inlichtingendiensten, georganiseerde misdaad (mafia), de rechtelijke macht en de media zijn nauw met elkaar verbonden.

    2. Het officiele verhaal van 9/11 niet klopt, wat er precies niet klopt en wat er dan mogelijk wel gebeurd kan zijn, inclusief daders, motieven en de utivoering van 9/11, is niet duidelijk. Het geheel is te groot en niet te bevatten, er is zoveel informatie dat we onmogelijk precies kunnen weten wat er gebeurd is.

    3. Wat we echter wel weten is dat de overheid en de media het volk niet de waarheid vertellen en dat we slechts radartjes in het systeem zijn, onder controle van het systeem en mogelijk van een global elite. (wat niet noodzakelijkerwijs slecht hoeft te zijn)
  • "And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
    pi_41840512
    quote:
    Op vrijdag 15 september 2006 13:09 schreef groningerstudent het volgende:
    En weer verder...
    [..]

    En hoe verdacht veel het lijkt op wolken in dat betreffende filmpje, in het origineel kan ik het er na 10, 20 keer repeaten niet van maken. Wat ik wel zie is dat aan de voorzijde ramen breken waardoor er een zwarte vlekken ontstaan in die gevel. Het lijkt me niet meer dan plausibel dan dat voor die zijkant ook geldt.
    [..]

    En weer kom je niet verder dan aannames. Niets dat bewijst dat datgene in het WTC7 een reden voor een complot moet zijn.
    [..]

    Mag ik dan een bron naar een onafhankelijke expert die het TU onderzoek afkraakt? En kom niet met
    [..]

    Theoriën opbouwen aan de hand van speculaties en halve waarheden is een misdaad, tov. alle slachtoffers.
    De voorkennis die men had is alles behalve speculatief !! en het resultaat van het niet ingrijpen is hetzelfde als het resultaat van de theorie dat men het zelf uitgevoerd heeft .

    Nu we zeker weten dat men gelogen heeft over de redenen om Irak aan te vallen ,weten we dus ook hoe graag de top in Washington die Invasie wou laten plaatsvinden . Hierdoor(en door alle andere leugens ) wordt het ook minder vreemd dat men bewust niet ingegrepen heeft in de periode die aan 9/11 vooraf ging.

    Heeft de TU Delft ook wtc 7 onderzocht trouwens?
      vrijdag 15 september 2006 @ 18:19:05 #20
    103219 OpenYourMind
    Question Everything
    pi_41840631
    quote:
    Op vrijdag 15 september 2006 18:14 schreef atmosphere1 het volgende:

    Heeft de TU Delft ook wtc 7 onderzocht trouwens?
    Nee. Tijdens de presentatie zeiden ze dat er te weinig informatie beschikbaar was om er iets wetenschappelijks over te zeggen. (kan ik goed inkomen, zeker voor een onderzoek van 2 weken)
    "And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
      vrijdag 15 september 2006 @ 18:29:52 #21
    103219 OpenYourMind
    Question Everything
    pi_41840893
    @ Hayek en Apropos:

    Bedankt voor alle kritische reacties in de afgelopen topics, het helpt over het algemeen erg goed om kritisch naar je eigen argumenten te kunnen kijken om je theorieen te finetunen en de argumentatie aan te scherpen. Ik heb hier echter nog nooit mijn volledige mening en onderbouwing gepost en dat zal ik waarschijnlijk ook wel nooit doen. Dat gaat mij teveel tijd kosten.

    Ik ben er niet 100% zeker van dat 9/11 een inside job is, dit is simpelweg niet te bewijzen met de informatie die beschikbaar is. Wel zijn er heel veel opmerkelijkheden met name met betrekking op de voorkennis van inlichtingendiensten, obstructie van onderzoeken, opzettelijke misleiding door de overheid, de links van de CIA met drugs en covert operations en de wereldwijde corruptie en georganiseerde misdaad die tot ver in wereldpolitiek haar invloeden heeft. Maar het meest duidelijke vind ik nog wel de acties en mediamanipulatie van de Bush administratie inzake Irak en het Midden Oosten en de topspelers in deze administratie.

    Als grootste motief nomineer ik de grondstofschaarste in combinatie met de water en voedselschaarste die hiermee hand in hand zullen gaan en de dreigende economische recessie. Het westen houd de derde wereld undeveloped omdat er niet genoeg planeet is voor een wereldwijde westerse levenstijl, in ieder geval niet met onze huidige (beschikbare) technologische kennis. De westerse wereld en nu ook Azie blijven groeien, de economie is gebasseerd op groei, oneindige groei in een eindige wereld zal onvermijdelijk tot een crash leiden, tenzij we dit uitstellen d.m.v. resource wars of nieuwe technologie. De laatste is nog onzeker, wat betekend dat zolang er geen nieuwe technologie is de eerste onvermijdelijk is.

    Dit alles is voor mij genoeg om sterk mijn bedenkingen te hebben bij 9/11. Echter het belangrijkste is geopolitiek en de corruptie, het een worden van regering, rechtsysteem en georganiseerde misdaad.

    [ Bericht 6% gewijzigd door OpenYourMind op 15-09-2006 18:44:20 ]
    "And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
    pi_41842340
    Wat is er nu eigenlijk allemaal gebeurd sinds 9/11?? geopolitiek , het transatlatische bondgenootschap , de huidige Bush regering , Wat doen wij als Nederlanders?

    Een video met o.a. Driest van Agt en 2 hoogleraren die in de TU Amsterdam met publiek in discussie gaan. Aanleiding is het uitkomen van een boek . Het gaat om de video helemaal onderaan deze pagina: http://www.uva.nl/actueel(...)91C-955257D970D5E728

    Het gaat er steeds meer op lijken dat deze heren gelijk hebben nu ook al is gebleken dat Nederland is voorgelogen over de CIA gevangenen kampen.
    pi_41846531
    Is deze nieuwe "9/11Mysteries - Demolitions" film al genoemd? Fok's zoekfunctie laat het vanavond weer eens afweten.

    911 Mysteries Part 1: http://video.google.ca/videoplay?docid=-7143212690219513043
    911 Mysteries Part 2: http://video.google.ca/videoplay?docid=-999558027849894376
    911 Mysteries Part 3: http://video.google.ca/videoplay?docid=1162851149755261569

    Zeer de moeite waard.
    One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
    pi_41851039
    Video van het tankstation is vrijgegeven. Er is niets op te zien.
    Op 9 november wordt ook de video van het Doubletree Hotel vrijgegeven. Ook op deze zal volgens mij niets te zien zijn.
    http://www.rawstory.com/n(...)ure_attack_0915.html
    pi_41851397
    quote:
    Op zaterdag 16 september 2006 00:05 schreef gorgg het volgende:
    Video van het tankstation is vrijgegeven. Er is niets op te zien.
    Op 9 november wordt ook de video van het Doubletree Hotel vrijgegeven. Ook op deze zal volgens mij niets te zien zijn.
    http://www.rawstory.com/n(...)ure_attack_0915.html
    volgens mij was dit nog de laatste strohalm voor de conspiracy aanhangers..
    Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
    In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')