De kooi was een stuk duurder ook ja!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:34 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
Beetje jammer van die hamster. Leuke kooi, verder.
Zet er maar es een vrouwtje bijquote:Op donderdag 14 september 2006 21:05 schreef valek het volgende:
spermatank?
Neuh, Henk leeft in onvrijwillig celibaat!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:08 schreef existenz het volgende:
[..]
Zet er maar es een vrouwtje bij![]()
![]()
![]()
Dat is ook tof jaquote:Op donderdag 14 september 2006 21:12 schreef Lienekien het volgende:
Mijn hamster ging 's nachts aan de ijzeren spijltjes knagen. Ik deed geen oog meer dicht.
Net een mitrailleur. Ik gaf dan een mep op de kooi. Beestje werd hartstikke vals.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:13 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat is ook tof jaPokkeherrie dat het is
. Gewoon paar keer een mep op zijn neus geven, dondert ie vanzelf naar beneden en doet hij het niet meer
![]()
Gelukkig heeft mijn kooi weinig tralies!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:12 schreef Lienekien het volgende:
Mijn hamster ging 's nachts aan de ijzeren spijltjes knagen. Ik deed geen oog meer dicht.
Die van ons, die begon de andere hamster toen maar te naaien en dat bleek een vrouwtje te zijnquote:Op donderdag 14 september 2006 21:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Net een mitrailleur. Ik gaf dan een mep op de kooi. Beestje werd hartstikke vals.![]()
Je moet ze ook niet Hannibal noemenquote:Op donderdag 14 september 2006 21:47 schreef existenz het volgende:
[..]
Die van ons, die begon de andere hamster toen maar te naaien en dat bleek een vrouwtje te zijnOh ja, van de jonkies heeft hij er daarna 2 opgegeten en 1 ernstig verminkt gemaakt
. De overige 7 hebben een goed huis gekregen en de verminkte heeft ook nog een lang vrolijk geleefd in zijn eigen kooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |