pi_42029766
registreer om deze reclame te verbergen
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/68612#2960403
-2

http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/68612#2960410
idem

http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/68612#2960508
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/68612#2960418
-1
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
pi_42029860
Ik zal het hele topic even doorlopen
pi_42029962
quote:
Op donderdag 21 september 2006 22:06 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik zal het hele topic even doorlopen
mooi
waarom ben jij niet online
sorry.
pi_42030093
quote:
Op donderdag 21 september 2006 22:08 schreef SpeedyRich het volgende:

[..]

mooi
waarom ben jij niet online
Omdat MSN zuigt
O ik zit ook niet op IRC
pi_42038868
quote:
Op donderdag 21 september 2006 19:50 schreef Snarf het volgende:

[..]

Bordje op de balie: bekeuringen worden niet hier besproken.
Jij: "Ik ben bekeurd! Waarom, hoezo? Hoe duur?"
Agent: "Bekeuringen worden niet hier besproken meneer, u kunt een brief schrijven."
Jij: "Okee!"
scherp, Snarf, scherp...
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_42040285
Af en toe die vrolijke noot tussendoor
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_42040330
Vrolijke noot he?

Sorry hoor maar wat is hier:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/68621#2961066
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/68621#2961075

Nu verkeerd aan? Reageren met een smiley op een in jouw ogen grappige post wordt normaliter gewoon met 0 gemod.
Humor zou volgens mij vaker beloond worden....
En wat is er mis met deze FIPO?

Als bovenstaande moderatiestijl wordt doorgetrokken, dan mogen de 1e 2 reacties in deze topic ook wel -1 worden!
Fles wijn voor woning Donner veroorzaakt paniek
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_42041514
Door PetravandeKamp - donderdag 21 september 2006 @ 09:50

"Me maaan koomt vanawond niet meeeer thuuuijs in de Bijlmer." "Scheeeeelt meij weeeeer een kilootje reeeeeeijst."

Ik had deze al doorgegeven,maar is nog niet bekeken,De tekst icm het plaatje vind ik niet kunnen en beledigend voor sommige mensen.Bovendien slaat ze weer eens een beetje door in dit hele topic,is mijn mening.
word het een -1,

[ Bericht 6% gewijzigd door janaq op 22-09-2006 20:55:28 ]
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:13:26 #109
121890 M42
I Love Techno!
pi_42041862
Ik word een beetje moe van de user "longmen"

In elk nieuwsbericht waar hij kan, is hij aan het bashen en flamen, totaal niet constructief

Zie dit nieuwsbericht als voorbeeld: Verdonk boos om legalisering Franse illegalen
De wijzen maken spreuken en de dwazen herhalen ze
pi_42042131
Tja jij noemt het bashen, ik humor...
termen als "opknopen" en aan de galg zie je van mij niet terug, en bij jouw wel.
Je hebt duidelijk maar een deel (vandaag misschien, ben ik in een flauwe bui) van mn historie bekeken. Geeft verder allemaal niet.
Maar goed, dit is geen plek om als users in discussie te gaan.
een tip nog: trek het je niet zo aan....
  vrijdag 22 september 2006 @ 13:43:39 #111
121890 M42
I Love Techno!
pi_42046112
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 11:22 schreef Longmen het volgende:
Tja jij noemt het bashen, ik humor...
termen als "opknopen" en aan de galg zie je van mij niet terug, en bij jouw wel.
Je hebt duidelijk maar een deel (vandaag misschien, ben ik in een flauwe bui) van mn historie bekeken. Geeft verder allemaal niet.
Maar goed, dit is geen plek om als users in discussie te gaan.
een tip nog: trek het je niet zo aan....
Inhoudelijk reageer je nooit, je geeft fel af op mensen die rechts of centrum rechtse ideeen hebben en dit onderbouwen, je bashed op rechtse(re) politici zonder enige achtergrond of inhoud, je flamed in elk bericht...

Het is echt compleet achterlijk waarop je post en dan vind jij jezelf nog wel intelligent en grappig... sorry hoor je bent gewoon een triest kindje die op FOK komt om te rellen
De wijzen maken spreuken en de dwazen herhalen ze
pi_42046238
Dit topic is niet bedoeld voor discussies tussen users over bepaalde moderaties. Zulke reacties kunnen dan ook verwijderd worden. We willen je er verder op wijzen dat het geen enkele zin heeft om gelijk te beginnen met schelden als je het ergens niet mee eens bent. Sterker nog, we zullen je zelfs beter helpen wanneer je iets aardig vraagt

ps intelligentie is je magic word.... maar ik heb nergens de intentie uitgesproken dat te zijn.
pi_42048160
Kap er dan ook mee Longmen, als je de discussie buiten dit topic wil houden .
en ik ben het deels ook met M42 eens, dat jij je irritant gedraagt op de FP. gister aan het jagen op de FIPO, nu mensen afkragen.. vooral doorgaan zo..
Ontwikkelingshulp 2.0: JIJ bepaalt waar jouw geld heen gaat EN je krijgt het terug! Leen je geld als microkrediet uit aan hardwerkende kleine ondernemers. Hoe?
KLIK HIER!
  vrijdag 22 september 2006 @ 15:38:24 #115
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_42049091
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 15:02 schreef The_truth_is_so_boring het volgende:
Mag deze -1 worden?
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/68638/1/200#2962116
Gewoon 0.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_42050887
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 15:02 schreef The_truth_is_so_boring het volgende:
Mag deze -1 worden?
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/68638/1/200#2962116
Op smileys is de moderatie wat milder geworden. Moet het geen reeks gaan worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 22-09-2006 17:00:17 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_42051330
"Moet het geen reeks gaan worden."
Dus deze mag en als teveel mensen het gaan doen mag het weer niet.

sorry hoor, maar dat heet labiliteit paddy.
Fok is nog veranderlijker dan het weer..
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_42051920
Damn ik wordt geloof ik een beetje verkeerd begrepen op de FP.

Maar goed, ik zal me best doen ik pas me wel weer aan. Het hoort wel een beetje bij Fok (en NL): als je anders denkend ben wordt je de mond gesnoerd..
Zoals ik als zei: vandaag ben ik in een flauwe bui, moet eens kunnen. En ik ben ook niet bewust op zoek naar FIPO's sterker nog: ik "durf" niet eens meer... Op de FIPO van ben Bot na, dus zeker niet bewust.
Overigens ergeren er zich ook mensen op de FP aan het geklaag van M42, dus neem dat mee zou ik zeggen.
Genoeg erover hier....
pi_42052048
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:55 schreef paddy het volgende:

[..]

Op smileys is de moderatie wat milder geworden. Moet het geen reeks gaan worden.
En dan wordt er geklaagd op mijn fipos.
Ik lees liever een (woord) grapje als openingspost (daar is nog over nagedacht) dan een domme smiley...
pi_42052300
Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Come on FC!
pi_42052847
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:52 schreef Longmen het volgende:

[..]

En dan wordt er geklaagd op mijn fipos.
Ik lees liever een (woord) grapje als openingspost (daar is nog over nagedacht) dan een domme smiley...
Ben je ongesteld Long(wo)men?
Old Tyme Hardcore!
  vrijdag 22 september 2006 @ 20:58:20 #122
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
  vrijdag 22 september 2006 @ 21:02:54 #123
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_42057710
de rest zou ik ook maar na kijken
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/68632

[ Bericht 44% gewijzigd door SpeedyRich op 22-09-2006 22:23:48 ]
sorry.
pi_42058666
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 18:21 schreef Slapshot het volgende:

[..]

Ben je ongesteld Long(wo)men?
pi_42072641
Dit kan schijnbaar wel
Burakius - zaterdag 23 september 2006 @ 11:51 - (Niveau 0)
shit als ie dood is dan moet bush snel een andere reden vinden om iets aan te vallen..

http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/68655#2963249

En dit kan schijnbaar niet.
typtypo - zaterdag 23 september 2006 @ 11:36 - (Niveau -1)
De tijd is weer aangebroken om te rellen en mensen te kelen.

Volgens mij is Theo van Gogh ook tijdens of tegen het einde van de ramadan vermoord.
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/68653#2963210

In beide gevallen net zo suggestief en generaliserend terwijl ze toch anders beoordeeld worden.

DaanA kan mooi komen uitleggen wat het verschil tussen deze opmerkingen zijn.

Terwijl, dat theo tijdens de ramadan vermoord is, zelfs gewoon een feit betreft.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_42072700
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:06 schreef typtypo het volgende:
Burakius - zaterdag 23 september 2006 @ 11:51 - (Niveau 0)
shit als ie dood is dan moet bush snel een andere reden vinden om iets aan te vallen..
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/68655#2963249
Ik heb het bericht hermodereerd naar -1!
pi_42072806
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:06 schreef typtypo het volgende:
[...]
En dit kan schijnbaar niet.
typtypo - zaterdag 23 september 2006 @ 11:36 - (Niveau -1)
De tijd is weer aangebroken om te rellen en mensen te kelen.

Volgens mij is Theo van Gogh ook tijdens of tegen het einde van de ramadan vermoord.
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/68653#2963210

In beide gevallen net zo suggestief en generaliserend terwijl ze toch anders beoordeeld worden.

DaanA kan mooi komen uitleggen wat het verschil tussen deze opmerkingen zijn.

Terwijl, dat theo tijdens de ramadan vermoord is, zelfs gewoon een feit betreft.
Er is een groot verschil tussen suggereren dat één persoon een vijand nodig heeft voor zijn geloofwaardigheid en suggereren dat een hele bevolkingsgroep nu gaat lopen rellen en moorden, omdat het toevallig ramadan is.

Dat Van Gogh tijdens de ramadan vermoord is, doet daar niet aan af.
pi_42072836
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:08 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

Ik heb het bericht hermodereerd naar -1!
Thanx maar het ging meer om in het beoordelen in eerste instantie.

Waarom mag je wel afgeven op bush maar dat een ander niet mag afgeven op een ideologie.

Als ik op het fascisme zou afgeven zou ik geen -1 ontvangen.

Waarom dan toch een -1 als ik op een agressieve primitieve beweging commentaar heb?
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_42072859
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:14 schreef typtypo het volgende:

[..]

Waarom je wel mag afgeven op bush maar dat een ander niet mag afgeven op een ideologie.

Waarom dan toch een -1 als ik op een argessieve primitieve beweging commentaar heb?
Je mag best afgeven op de islam als daar aanleiding voor is, maar dat is iets anders dan zeggen dat moslims gaan lopen rellen en moorden tijdens de ramadan.
pi_42072877
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:14 schreef typtypo het volgende:

[..]

Waarom je wel mag afgeven op bush maar dat een ander niet mag afgeven op een ideologie.

Waarom dan toch een -1 als ik op een argessieve primitieve beweging commentaar heb?
Bij het bericht over Osama Bin Laden gaat het over terrorisme, en over iemand die veel dingen misdaan heeft.

Het bericht over de ramadan gaat over mensen die een bepaald geloof hebben. Deze mensen hebben verder niks misdaan.
pi_42073274
over respectloze niks toevoegende geenstijl reacties gesproken --> http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/68659#2963355

en dan ook nog gemodereerd met een 0.....
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_42073663
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:15 schreef DaanA het volgende:

[..]

Je mag best afgeven op de islam als daar aanleiding voor is, maar dat is iets anders dan zeggen dat moslims gaan lopen rellen en moorden tijdens de ramadan.
Ondertussen wel een ban opgelopen voor iets dat gewoon een feit is en in het geheel niet ontkend wordt door de gelovigen zelf.
quote:
Hisham Khereisat: This great month (of Ramadan) is a month of fasting, a month of blessings and victory, a month of Jihad and martyrdom. Dear viewers, the battles that took place in Ramadan were decisive ones, which we have discussed and perhaps will discuss further in future programs.

The month of Ramadan has always been the month of Jihad since the Great Battle of Badr in the time of the Prophet and to this day. They have always been battles of victory and liberation. The most decisive battles in the life of the nation were always in Ramadan.

Ramadan isn't a month of negligence, sloth, helplessness, submission and retreat, but it is a month of heroism, work, effort, and sacrifice, a month of martyrdom and martyrs. Thus we have been taught by history, by the Koran, and by this living nation who, Allah willing, will remain alive thanks to the blood of its martyrs, the sweat of its prisoners, the blood of its wounded, and the sacrifice of its sons in the course of time.
http://switch5.castup.net/frames/20041020_MemriTV_Popup/video_480x360.asp?ai=214&ar=290wmv&ak=null
www.jihadwatch.org
pi_42073939
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:53 schreef typtypo het volgende:

[..]

Ondertussen wel een ban opgelopen voor iets dat gewoon een feit is en in het geheel niet ontkend wordt door de gelovigen zelf.
[..]

http://switch5.castup.net/frames/20041020_MemriTV_Popup/video_480x360.asp?ai=214&ar=290wmv&ak=null
Ik geloof dat wij wel duidelijk zijn geweest, voor meer vragen kun je mailen naar frontpage@fok.nl
pi_42078369
pi_42078440
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:36 schreef Asmodean het volgende:
over respectloze niks toevoegende geenstijl reacties gesproken --> http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/68659#2963355

pi_42078569
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:36 schreef Asmodean het volgende:

Ik vind het persoonlijk een rand geval, breezah is niet echt een scheldwoord.
Als het breezah sletje was geweest was het wel een -1.
pi_42078944
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 16:33 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

Ik vind het persoonlijk een rand geval, breezah is niet echt een scheldwoord.
Als het breezah sletje was geweest was het wel een -1.
ik walg echt van dat fucking denigrerende gedoe over een meisje dat vermist en wellicht zelfs vermoord is... Om dan een foto belachelijk te gaan maken en haar direct een breezah noemen vind ik echt walgelijk. Ik vind dit dus niet kunnen, maar wie ben ik....
  zaterdag 23 september 2006 @ 17:00:13 #140
125411 Mutsaers__78
Lees rechts mijn reactie
pi_42079280
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 16:47 schreef Asmodean het volgende:

[..]

ik walg echt van dat fucking denigrerende gedoe over een meisje dat vermist en wellicht zelfs vermoord is... Om dan een foto belachelijk te gaan maken en haar direct een breezah noemen vind ik echt walgelijk. Ik vind dit dus niet kunnen, maar wie ben ik....
Ik walg sowieso van de FP, waar 80% van de reactiesbestaat uit denigrerende grappen van puberale jongetjes. Maar ach, aangezien ze hier grotendeels met 0 gemod worden, moet dat blijkbaar maar kunnen. Maar ja, wie ben ik....
Rietsiebie rietsieba rietsieboem!
pi_42081238
ah, een metgezel, en wat is de visie hierop van de nieuwe coordinator moderaties en tevens ex-collega Snarf?
pi_42082972
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ik walg sowieso van de FP, waar 80% van de reactiesbestaat uit denigrerende grappen van puberale jongetjes. Maar ach, aangezien ze hier grotendeels met 0 gemod worden, moet dat blijkbaar maar kunnen. Maar ja, wie ben ik....
Ik mag niks zeggen.
Maar denk er stiekem hetzelfde over....
pi_42085029
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Tja, je hoeft er niet te komen
FOK! is een site waarop gewoon veel mag, en waarop we ook steeds meer toe moeten laten.
  zondag 24 september 2006 @ 04:12:36 #144
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_42086564
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:05 schreef Asmodean het volgende:
ah, een metgezel, en wat is de visie hierop van de nieuwe coordinator moderaties en tevens ex-collega Snarf?
Mijn visie is binnenkort te lezen in mijn autobiografie. Daarin doe ik uit de doeken wat ik van users, de FP, modereren, autbans en yvonne vind. Tevens beschrijf ik mijn jeugd, en hoe ik zo geworden ben.

Mijn autobiografie, "I have a dream" getiteld, ligt half november in de betere boekhandels. Koop het voor je echtgenoot, je geliefde, voor de kinderen om uit voor te lezen. Geef het als Sinterklaas- of Kerstcadeau. Het zal bij iedere gelegenheid vol waardering worden ontvangen. Signeersessie op 1 december in de Bijenkorf te Amsterdam, tevens de verjaardag van uw nieuwe Coördinator Moderaties. Vooraf inschrijven gewenst.

En nu zonder gein:

Reageren op de FP mag (bijna) iedereen. Wat voor reactie gegeven wordt is afhankelijk van de user die reageert. Het moderatieteam, dat vrijwillig en voor jullie de FP schoon probeert te houden van ongewenste reacties zet zich dagelijks in. Doe daarom normaal tegen elkaar, maar zeker tegen de mods.

Modereren is mensenwerk, maar ook mods houden zich aan een vastgestelde policy. Het is dus niet dat modereren willekeurig gebeurd. Iedereen houdt zich aan dezelfde policy. Achter de schermen wordt veel overlegd om het modsysteem in zo goed mogelijke banen te leiden. Jullie tips worden gewaardeerd, maar overdrijf niet. Er is een verschil tussen een enkele volgens jullie verkeerd gemodereerde reactie aangeven en een vete beginnen tegen een user en die vete hier uitvechten. Daar is dit topic niet voor, daar zijn moderators niet voor, die hebben wel wat beters te doen dan bekvechters uit elkaar te houden.

Wat betreft ongewenste reacties: er zijn veel verschillende soorten ongewenste reacties. Ik ga geen voorbeelden aanhalen, het blijft toch altijd per geval beoordelen welke moderatie een reactie krijgt. In het geval van
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 @ 12:18 schreef koffiegast het volgende:
was dat niet die ene breezah met een piercing in er neus?
is dit m.i. een smakeloze vraag, maar geen negatieve moderatie waard.

Mijn visie op de toekomst ligt open. Het nieuwe moderatiesysteem vraagt om verfijning en evaluatie die er zeker gaat komen. Users heropvoeden wat normaal is en wat niet, lijkt een onmogelijke zaak. Samen komen de mods en ik er achter de schermen toch wel uit. Er is nu een enthousiast team moderators, de sfeer is zowel voor als achter de schermen goed. Modereren zal nodig blijken en blijven. Ik ben er zeker van dat mijn team moderators, alsmede de nieuwsposters die meemodereren en de incidentele moderators (HR, ER's, Admins) er het beste en leukste uit FOK! willen halen als mogelijk. Met de hulp van jullie users komen we daar wel uit. Het komt goed. Zo niet, kunnen we altijd nog op Geenstijl.nl. reagluren tot we deaudtvallen. Prutreacties worden wel weggejorist.

p.s. reageren op mijn visie mag richting snarf@FOK.nl, discussiëren over mijn visie hoeft niet. Dit was een eenmalige post waar niet op wordt doorgereageerd.
:-D I am Beatrix Wilhelmina Armgard van Oranje-Nassau and I approve this message.
  zondag 24 september 2006 @ 09:58:54 #145
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_42087994
sorry.
  zondag 24 september 2006 @ 10:10:02 #146
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_42088123
quote:
Op zondag 24 september 2006 09:58 schreef SpeedyRich het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/68673#2964156

mag gewoon een 0 zijn
Nee, voor nutteloze Darwin Award posts krijg je een -1.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_42088314
Gaan we hetzelfde doen met nutteloze Josti Awards?
  zondag 24 september 2006 @ 11:39:27 #148
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_42089145
quote:
Op zondag 24 september 2006 10:31 schreef Longmen het volgende:
Gaan we hetzelfde doen met nutteloze Josti Awards?
Absoluut.
:-D I am Beatrix Wilhelmina Armgard van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_42091363
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/68683#2964755

schoppen, afmaken, ophangen en daarna de zweep eroverheen. HAAATTEELIJKE darwin gezeik en rip aan de nabestaanden.
pi_42091401
quote:
Op zondag 24 september 2006 14:13 schreef Agravaine het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/68683#2964755

schoppen, afmaken, ophangen en daarna de zweep eroverheen. HAAATTEELIJKE darwin gezeik en rip aan de nabestaanden.
Gemodereerd
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')