abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 14 september 2006 @ 09:09:15 #1
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_41792996
Ter aanleiding van COS#244

Het komt er opneer dat monique niet alleen verkeerd is omdat ze ligt te fiezelefozen met tijn ,maar ook nog eens als een slechte moeder word omschreven, omdat ze haar kinderen achterlaat en gesuggereerd word dat het beter is dat rob de kinderen krijg als er een scheiding komt,want men acht monique niet is staat voor haar kinderen te zorgen. En dat rob dit waarschijnlijk nu ook al (alleen) doet.
(in het kort de discussie van COS#244)

storm in een glas water of verhaal met een staartje ?

[ Bericht 46% gewijzigd door HiDiHo op 14-09-2006 10:30:32 ]
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_41793196
Ik vindt Monique een hele goeie moeder. Ik denk dat ze door het vuur gaat voor haar kinderen. Het enige probleem van Monique is dat ze heel veel van mensen houd en daar bij erg speels is. Daarmee komt ze in de problemen. Maar Rob kent haar ook al 20 jaar en zou moeten weten hoe ze in elkaar steekt, dat stukje begrijp ik dan weer niet van hem. Wat ik wel begrijp is dat als je je vrouw zo ziet liggen op tv dat je boos wordt en verdrietig.
pi_41793215
Dat lijkt me een wat voorbarige statement.
Ze heeft wat naast een vent gelegen voor een camera en er is niets bijzonders gebeurt.
En nu zou ze een slechte moeder zijn ?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_41793248
Hier ook maar even, het artikel in de Telegraaf van vandaag, interview met Rob.
(even uit het Mo topic geplukt)


Beelden knuffelende Monique worden niet meer ’gekleurd’

’BIG BROTHER’ KALMEERT BOZE ECHTGENOOT


Financieel expert Rob de Roo kwam woensdagnacht zijn in het Big Brother-huis wonende echtgenote Monique opeisen. De echtgenoot kreeg de sympathie van heel mannelijk Nederland. Dát waren nog eens daden. Na 24 uur praten en brieven uitwisselen, mag Monique in het huis blijven. Haar geflirt met medebewoner Tijn is schijn, daar is Rob nu van overtuigd. „Big Brother heeft mij wel moeten beloven dat de beelden niet meer worden ’gekleurd’. Hun geknuffel minutenlang uitzenden, met daaronder een romantisch muziekje. Dat is niet goed voor mij en voor onze kinderen”, zegt een nuchtere Rob.
De kordate echtgenoot is na zijn harde gesprekken met Big Brother-hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek, producent Gijs van Dam en uiteindelijk zelfs Endemol-directeur Paul Römer, tevreden. Rob vertelt: „Ik ken Monique al twintig jaar. We hebben twee kinderen, van 12 en 15 jaar. Zij is een lieve spontane meid, die weet wat ze doet. En dat beeld krijg ik niet van haar als ik naar de televisie keek. Dat ligt aan de manier waarop haar belevenissen worden uitgezonden. Ik was dinsdagavond op de voetbaltraining met mijn zoon. In de kantine stond daar de televisie aan. Toen mijn zoon van het veld kwam kreeg hij allemaal opmerkingen over hoe aardig zijn moeder toch wel was tegen Tijn.”
Vervolgt: „Dat deed voor mij de deur dicht. Ik ben naar Aalsmeer gereden. Mijn missie was haar mee terug naar huis te nemen. Ik heb met Monique afgesproken dat ik aan de alarmbel zou trekken als ik het gevoel had dat haar verblijf in het huis slecht was voor de kinderen. Dat was dus acuut aan de orde.”
In Aalsmeer moest hij aandringen om gehoor te krijgen. „Uiteindelijk liet Big Brother een bericht bij Monique bezorgen. De boodschap was dat ik en de kinderen bezorgd waren om haar omgang met Tijn. Ik mocht geen direct contact met haar. Maar zij reageerde huilend in een video: ’Ik kom naar huis. Er is echt niks aan de hand’. Een uur later hoorde ik echter van Hummie dat ze zich had bedacht. Ze wilde er 24 uur over nadenken.”


• Rob heeft er vrede mee dat zijn vrouw Monique in het BB-huis blijft. „Ze wil de kans hebben om ook aan Nederland te laten zien dat er tussen haar en medebewoner Tijn alleen kameraadschap is.”


Standvastig
„Ik ben toen zo kwaad geworden dat uiteindelijk de directeur van Endemol erbij is gekomen. Doordat ik standvastig was mocht Monique uiteindelijk een brief schrijven aan mij om uit te leggen hoe zij het ziet. Daarin schreef ze dat ze de kans wil hebben om ook aan Nederland te laten zien dat er tussen haar en Tijn alleen kameraadschap is. Ik geloof haar, en door de toezeggingen van Endemol was ik gerustgesteld.”
Gistermiddag is Rob met zijn twaalfjarige dochtertje nog een keer in Aalsmeer geweest. „Ik heb Monique een brief geschreven, en ook de kinderen hebben een brief geschreven waarin ze vertelden niet te willen dat ze zou opgeven. Ik had hen gevraagd precies te verwoorden wat ze voelen. Wij zijn nu alledrie gerustgesteld.”
Rob vertelt dat hij zelf heeft aangedrongen dat de zusjes Monique en Sabrina nu eens een keer echt met iets zouden doorzetten, en dus samen het Big Brother-huis in zouden gaan. „Ze zijn heerlijk knettergek met elkaar en Monique kan op een dag wel twintig verschillende stemmingen hebben. Sabrina had dit project bedacht en Monique wilde ook graag. Doe het dan eens een keer echt, zei ik.”
Rob heeft vertrouwen dat Monique het ver zal schoppen als Big Brother haar echte gezicht laat zien. „Ze is de leukste mens op aarde, echt waar.”

bron
pi_41793394
Als ik het bovenstaande stukje uit de Telegraaf lees, heb ik de indruk dat het tussen Mo en Rob toch wel goed zit.
Rob vertelt dat hij in de kantine op het voetbalveld waar zijn zoon aan het voetballen was, geconfronteerd werd met beelden van Mo en Tijn.
Die bewuste dinsdagavond was de aflevering Erg Tijn/Mo gekleurd ( incl romantisch achtergrond muziekje)
Zijn zoontje heeft toen een hoop commentaar gekregen op hoe zijn moeder tegen Tijn deed.

Ik kan me voorstellen dat er dan als vader zijnde ff iets "knapt" bij je hoor.
Het gaat tenslotte wel om je vrouw en kind!
Dat hij geeeist heeft, de beelden iets minder "gekleurd" op tv uit te zenden,kan ik ook wel inkomen.
Een voice over en een muziekje kunnen de boel nu eenmaal aardig 'kleuren'
Vind het een beetje raar dat Rob nu bij vele de Boeman is nu
pi_41793556
quote:
Op donderdag 14 september 2006 09:27 schreef Snoet123 het volgende:
Als ik het bovenstaande stukje uit de Telegraaf lees, heb ik de indruk dat het tussen Mo en Rob toch wel goed zit.
Rob vertelt dat hij in de kantine op het voetbalveld waar zijn zoon aan het voetballen was, geconfronteerd werd met beelden van Mo en Tijn.
Die bewuste dinsdagavond was de aflevering Erg Tijn/Mo gekleurd ( incl romantisch achtergrond muziekje)
Zijn zoontje heeft toen een hoop commentaar gekregen op hoe zijn moeder tegen Tijn deed.

Ik kan me voorstellen dat er dan als vader zijnde ff iets "knapt" bij je hoor.
Het gaat tenslotte wel om je vrouw en kind!
Dat hij geeeist heeft, de beelden iets minder "gekleurd" op tv uit te zenden,kan ik ook wel inkomen.
Een voice over en een muziekje kunnen de boel nu eenmaal aardig 'kleuren'
Vind het een beetje raar dat Rob nu bij vele de Boeman is nu
maar als die kinderen aan haar aangeven dat alles goed gaat en ze trots zijn op hun moeder,is het dan niet de overbezorgdheid van de vader om zijn kinderen te bescherem ,(nee ik vind die overbezorgdheid niet slecht) alleen kinderen kunnen soms meer hebben dan je als ouder denkt of ziet en zetten dingen ook makkelijker naast zich neer
en een ouder eigen is je kinderen bescheremn tegen al het kwaad in de wereld
pi_41793614
Als het Rob alleen ging over het wel of niet "gekleurd" uitzenden van beelden, had die hele heisa met die brieven er toch ook niet bij gemoeten. Hij heeft dus door die brieven min of meer geeist dat Monique geen aanleiding meer zou geven voor zulke beelden, en dat is in mijn ogen contact met de buitenwereld en manipuleren van het gedrag van de bewoners door bb.
Lijkt mij buiten het concept van bb vallen, breuk in relatie of niet
pi_41793843
Maar dit betekent waarschijnlijk wel dat er zo weinig mogelijk wordt uitgezonden van wat er eventueel aan de hand is tussen Tijn en Monique. Want Tijn vindt Monique wel heel erg leuk. En wie weet zij hem ook wel. Of ze zullen iets uitzenden wat beter op de kijker overkomt.
Gisteren werden de streams ook weer weggedraaid toen Tijn en Monique een gesprekje hadden. Censuur van de bovenste plank dus.

Het is duidelijk dat BB zwicht voor Rob z'n gejank. Ik kan me heus wel voorstellen dat het niet leuk is voor beide partijen maar dit is wel BB en ik zit niet te wachten op nog meer gemanipuleer dan voorheen.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  donderdag 14 september 2006 @ 09:56:16 #9
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_41794048
quote:
Op donderdag 14 september 2006 09:47 schreef ruby het volgende:
Maar dit betekent waarschijnlijk wel dat er zo weinig mogelijk wordt uitgezonden van wat er eventueel aan de hand is tussen Tijn en Monique. Want Tijn vindt Monique wel heel erg leuk. En wie weet zij hem ook wel. Of ze zullen iets uitzenden wat beter op de kijker overkomt.
Gisteren werden de streams ook weer weggedraaid toen Tijn en Monique een gesprekje hadden. Censuur van de bovenste plank dus.

Het is duidelijk dat BB zwicht voor Rob z'n gejank. Ik kan me heus wel voorstellen dat het niet leuk is voor beide partijen maar dit is wel BB en ik zit niet te wachten op nog meer gemanipuleer dan voorheen.
Precies.

BB is begonnen om het spel, als blijkt dat je de regels niet kunt volgen, opzouten. Kei- en keihard is het.
Snap niet waarom Hummie zwicht voor de eisen van een partner, je weet toch waar je aan begint ???
Op deze manier wordt het hele concept van BB om zeep geholpen. Kijk, dat je de ene bewoner wat meer privileges geeft boven de ander bevordert de onderlinge competitie, maar dit soort watjesgedrag tast het basisconcept aan.
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_41794091
D'r is er in mijn ogen maar 1 "echt" fout...en die partij staat niet in de titel van dit topic.
Dat is BB zelf....die hadden nooit gehoor moeten geven aan de dreigementen van Rob.

En alle verhalen die nu de ronde doen over het zogenaamd "op bepalde manier in beeld brengen" dat is stierenstront eerste klas. Er is echt wel meer aan de hand geweest. Want voor een beetje commentaar daarop zwicht BB toch zeker niet.
Het programma draaid er om dat ze mensen afsluiten van de buitenwereld. Dat contact in "noodgevallen" mogelijk gemaakt kan worden is al in eerdere BB's gebleken. Maar daar valt dat die smoes die nu rondgaat echt niet onder.

Tijn en Mo hebben gevoelens voor mekaar.
Rob is manipulatief manneke...en die trekt dit niet.
En BB had nooit dit binnen het huis mogen brengen.

[ Bericht 1% gewijzigd door T-lex op 14-09-2006 10:06:06 ]
pi_41794387
Ik snap Rob aan de ene kant wel, het is wel je huwelijk wat heel nederland kapot ziet gaan.

Natuurlijk weet je als je aan zo'n programma mee doet, dat de kans er in zit, omdat je nu eenmaal 24 uur bij elkaar zit, maar leuk om te zien is het niet.

Wat mij meer zorgen maakt, en dat kan ik hier boven niet terug vinden, is de thuis situatie van Rob en Mo.

in het begin hoorde we het verhaal van het raam en de telefoon.
en gisteren met de zusjes in de dagboekkamer.......

waren er toch wel een paar zinnen, die ik vond duiden op mishandelingen(verbeter me als ik het fout heb)

het kwam bij mij in ieder geval over dat het niet veilig was.
pi_41794503
quote:
Op donderdag 14 september 2006 10:10 schreef Yvon72 het volgende:
Ik snap Rob aan de ene kant wel, het is wel je huwelijk wat heel nederland kapot ziet gaan.

Natuurlijk weet je als je aan zo'n programma mee doet, dat de kans er in zit, omdat je nu eenmaal 24 uur bij elkaar zit, maar leuk om te zien is het niet.

Wat mij meer zorgen maakt, en dat kan ik hier boven niet terug vinden, is de thuis situatie van Rob en Mo.

in het begin hoorde we het verhaal van het raam en de telefoon.
en gisteren met de zusjes in de dagboekkamer.......

waren er toch wel een paar zinnen, die ik vond duiden op mishandelingen(verbeter me als ik het fout heb)

het kwam bij mij in ieder geval over dat het niet veilig was.
die telefoon is me even ontgaan wat is daarmee gebeurd dan?
pi_41794507
quote:
Op donderdag 14 september 2006 10:10 schreef Yvon72 het volgende:

en gisteren met de zusjes in de dagboekkamer.......

waren er toch wel een paar zinnen, die ik vond duiden op mishandelingen(verbeter me als ik het fout heb)
Dat laatste heb ik in een ander topic ook al benadrukt.
Wat er na het lezen van de eerste brief door Sas gereageerd werd en ook duidelijk te zien was in haar uitdrukking sprak in mijn ogen boekdelen. Mo mocht echt niet alleen naar huis van sas...kreeg er de kriebels van...


En dat ging echt niet over die mensen in de omgeving die zouden lullen over de hele situatie.
Dat ging om wat er thuis zou gebeuren als Mo het huis uit zou gaan met boze Rob.
pi_41794565
quote:
Op donderdag 14 september 2006 10:15 schreef T-lex het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik in een ander topic ook al benadrukt.
Wat er na het lezen van de eerste brief door Sas gereageerd werd en ook duidelijk te zien was in haar uitdrukking sprak in mijn ogen boekdelen. Mo mocht echt niet alleen naar huis van sas...kreeg er de kriebels van...


En dat ging echt niet over die mensen in de omgeving die zouden lullen over de hele situatie.
Dat ging om wat er thuis zou gebeuren als Mo het huis uit zou gaan met boze Rob.
ik heb niet de hele uitzending gezien en talpa heeft hem nog niet bij progamma gemist neer gezet
pi_41794568
ze is een keer door het raam heen gegooid door Rob met de telefoon er achter aan
pi_41794576
Tijn is nu gewaarschuwd en moet ze handen nu thuis houden!

Je bent sowieso al super asociaal als je met een getrouwde vrouw op TV gaat lopen rommelen.

En voor de kinderen van monique is het helemaal een drama, dat ze haar moeder zien rommelen met 1 of andere stumper met gaten in zijn oren (god mag weten waar meneer nog meer allemaal gaten heeft zitten), onder de bReEzEr-tattoes (tribals) zit, in shirtjes loopt met "anal +" er op.
En als manzijnde sta je dan ook goed voor lul.

Ok monique zal vast wel de reputatie hebben dat ze regelmatig flikflooit met zwetende mannen op de sportschool, maar dat ze dit zo op tv doet is een schande!

Als ik die man van haar was geweest had ik haar eerst het huis uit laten komen en daarna gedumpt. Er zijn grenzen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 14 september 2006 @ 10:18:49 #17
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_41794578
het was de ene week de telefoon en de volgemde week zij zelf
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_41794591
quote:
Op donderdag 14 september 2006 10:18 schreef Yvon72 het volgende:
ze is een keer door het raam heen gegooid door Rob met de telefoon er achter aan
ik denk dat ik zo geshockeerd van het raam was dat het stukje van de telefoon me helemaal ontgaan is
  donderdag 14 september 2006 @ 10:22:22 #19
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_41794671
Ik heb het gevoel dat dit een "alles voor de kijkcijfers" truukje is geweest. Het ging natuurlijk niet echt lekker. Een man die aan de bel trekt omdat er suggestief uitgezonden wordt is dan een leuke aanleiding. Voor Monique is dit toch redelijk hard te noemen(volens concept ) (die waarschijnlijk echt in alle onschuld aan het knuffelen was) Via een brief komen berichten toch anders over. Als ik het interview lees met Rob had hij meer problemen met hoe de uitzending in elkaar zit dan met wat zijn vrouw nou daadwerkelijk deed. Het is nu al drie (?) dagen onrustig. Zal deze rel bb6 redden van een vroegtijdig einde??
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 14 september 2006 @ 10:26:07 #20
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_41794751
quote:
Op donderdag 14 september 2006 10:19 schreef Coraatje het volgende:

[..]

ik denk dat ik zo geshockeerd van het raam was dat het stukje van de telefoon me helemaal ontgaan is
Kan iemand me misschien wijzen op de COS over dit verhaal, ik heb dat gemist.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  donderdag 14 september 2006 @ 10:27:22 #21
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_41794772
quote:
Op donderdag 14 september 2006 10:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit een "alles voor de kijkcijfers" truukje is geweest. Het ging natuurlijk niet echt lekker. Een man die aan de bel trekt omdat er suggestief uitgezonden wordt is dan een leuke aanleiding. Voor Monique is dit toch redelijk hard te noemen(volens concept ) (die waarschijnlijk echt in alle onschuld aan het knuffelen was) Via een brief komen berichten toch anders over. Als ik het interview lees met Rob had hij meer problemen met hoe de uitzending in elkaar zit dan met wat zijn vrouw nou daadwerkelijk deed. Het is nu al drie (?) dagen onrustig. Zal deze rel bb6 redden van een vroegtijdig einde??
Of het is het begin van een vroegtijdig einde.

Mochten Mo en Saar hun biezen pakken dan blijven er weinig bewegende beelden meer over vrees ik.
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_41794782
quote:
Op donderdag 14 september 2006 10:27 schreef PH52 het volgende:

[..]

Of het is het begin van een vroegtijdig einde.

Mochten Mo en Saar hun biezen pakken dan blijven er weinig bewegende beelden meer over vrees ik.
Dan trappen ze er wel weer een paar nieuwe in.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_41794978
quote:
Op donderdag 14 september 2006 10:27 schreef PH52 het volgende:

[..]

Of het is het begin van een vroegtijdig einde.

Mochten Mo en Saar hun biezen pakken dan blijven er weinig bewegende beelden meer over vrees ik.
Dan zijn ze bijna wel verplicht om twee andere (spraakmakende) figuren erin te zetten. Om er nu al twee mensen tegelijk uit te hebben is veels te vroeg.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_41795144
Tja, wat zal ik zeggen... Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets.
  donderdag 14 september 2006 @ 10:48:00 #25
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_41795213
quote:
[b]Op donderdag 14 september 2006 10:27 schreef Of het is het begin van een vroegtijdig einde.

Mochten Mo en Saar hun biezen pakken dan blijven er weinig bewegende beelden meer over vrees ik.
Dat is alleen als ze er daadwerkelijk uitgaan. Als monique nu zo labiel blijft zal er wellicht achter de schermen een gesprekje plaatsvinden met manlief.

dat van dat raam was mij trouwens even helemaal ontgaan... Het rare vind ik dat ze zo vrij is naar andere mannen. dat zou ik niet doen als ik bang was voor mijn eigen kerel.

Kan nog leuk worden trouwens, Tijn de mui tai (hoe schrijft men dat? ) vechter tegen jaloerse echtgenoot
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')