abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_41780589
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:53 schreef elcastel het volgende:

[..]

Daarom zei ik al, ik denk dat die man daadwerkelijk pissig die kant op is gegaan, waarna ze het hebben zitten sussen, en \'verdraaid\' naar een oplossing die voor iedereen het beste was. Wellicht met de nodige excuses van BB aan het adres van Rob dat ze het verkeerd of aangedikt hebben uitgezonden.
Hadden ze hem niet kunnen sussen zonder Monique in te lichten en dit tranentrekkersdrama te creeren?
En Monique zachtjes influisteren dat lebberen met Tijn niet verstandig is?

Het zal dan op deze manier misschien meer kijkers trekken, maar ik persoonlijk vind er geen ruk aan deze aflevering.
pi_41780606
Wie heeft Janine eigenlijk genomineerd?
Ook Etienne?
pi_41780676
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:05 schreef scanman01 het volgende:
Oh, dus dat ze beide tegen elkaar zeiden dat de gevoelens voor elkaar te sterk werden, was alleen onzin en niet gemeend
Ik wimpel niks af als onzin. Ik zeg dat ik de letterlijke tekst niet heb en het idee had dat ze zich alleen maar zorgen maakten dat de buitenwereld een (verkeerd) beeld zou krijgen. Ik heb ze nergens horen zeggen dat ze of een van hen verliefd aan het worden was. Wat ik daar zelf over denk laat ik in het midden (wat anderen denken ook overigens).
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  woensdag 13 september 2006 @ 20:14:46 #4
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_41780725
Okee, uitzending gemist, maar ik merk wel dat het een tearjerker was?

Sorry hoor, als 35 jarige moeder met verantwoordelijkheidsgevoel is Monique gewoon een domme doos. Maatjes-knuffelen, maatjes-fistfucken, en 'maar ze zullen thuis toch wel begrijpen dat er minder aan de hand is' zijn ergere excuusnegers dan Janine.

Confidence through competence
pi_41780751
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:10 schreef avonne het volgende:
Hadden ze hem niet kunnen sussen zonder Monique in te lichten en dit tranentrekkersdrama te creeren?
En Monique zachtjes influisteren dat lebberen met Tijn niet verstandig is?
Nou die man is die kant opgegaan omdat hij gezeik in zijn omgeving bemerkte, dus die zal ook wel willen dat er wat aan de oude situatie werd gedaan. Dus ook (of vooral) voor kijkend Nederland. En misschien (wsl) vond hij het ook wel fijn om het zelf even te horen.
quote:
Het zal dan op deze manier misschien meer kijkers trekken, maar ik persoonlijk vind er geen ruk aan deze aflevering.
Dat is je goed recht natuurlijk.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  woensdag 13 september 2006 @ 20:15:46 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41780757
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, uitzending gemist, maar ik merk wel dat het een tearjerker was?

Sorry hoor, als 35 jarige moeder met verantwoordelijkheidsgevoel is Monique gewoon een domme doos. Maatjes-knuffelen, maatjes-fistfucken, en 'maar ze zullen thuis toch wel begrijpen dat er minder aan de hand is' zijn ergere excuusnegers dan Janine.

Sabrina en Etienne gingen nog een stapje verder. Sabrina vond het okee toen Etienne zijn hand in haar slipje schoof (aan de achterkant). Maar ook zij zijn enkel en alleen maatjes natuurlijk
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 13 september 2006 @ 20:16:42 #7
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_41780794
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:49 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ze hadden beide door dat hun gevoelens voor elkaar veel te heftig werden en hebben dat ook gezegd. Om dan nu aan te komen met de smoes "Het is ECHT alleen maar vriendschap hoor, verder niets" lijkt me een beetje struisvogelpolitiek,
Tijn en Monique zitten 24 uur per dag in één huis met nu nog 11 anderen en Sabrina. Ze trokken naar elkaar toe omdat die 11 nou niet direct mensen zijn die een sfeertje maken. Zij zijn degenen die lol maken en gek doen, het lijkt me dan logisch dat je verder naar elkaar trekt zonder diepere gevoelens voor elkaar dan alleen vriendschap en daar hoort een knuffel af en toe ook bij.
Ik vond de uitzending geweldig, het was alleen erg dat ik óók tranen in mijn ogen had. Hummie bedankt
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_41780804
zou vandaag niet komen wie wie genomineerd had?


of heb ik een aflevering gemist?
pi_41780834
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:17 schreef MasterMido het volgende:
zou vandaag niet komen wie wie genomineerd had?


of heb ik een aflevering gemist?
Nee, ze hebben het verschoven, het zou vandaag zijn.
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  woensdag 13 september 2006 @ 20:18:24 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41780856
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:15 schreef elcastel het volgende:

[..]

Nou die man is die kant opgegaan omdat hij gezeik in zijn omgeving bemerkte, dus die zal ook wel willen dat er wat aan de oude situatie werd gedaan. Dus ook (of vooral) voor kijkend Nederland. En misschien (wsl) vond hij het ook wel fijn om het zelf even te horen.
Dat is ook zo vreemd aan het hele verhaal. Volgens Talpa zei hij dat er een verkeerd beeld geschetst werd van Monique en Tijn en dat BB dat met een muziekje zelfs probeerde te versterken. Hij zei dat zijn kinderen daarmee gepest werden op school. Dat is echter tot nu toe maar één keer gebeurd naar mijn weten en dat was gisteravond. Dan konden zijn kinderen daarover dus nog niet zijn gepest.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 13 september 2006 @ 20:19:41 #11
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_41780896
quote:
Zij zijn degenen die lol maken en gek doen, het lijkt me dan logisch dat je verder naar elkaar trekt zonder diepere gevoelens voor elkaar dan alleen vriendschap en daar hoort een knuffel af en toe ook bij.
Yeah right, en als pappapan ziet dat mammapan met tijnpan in een bed ligt, en tijnpan mammapan's nek ligt af te lebberen?
Confidence through competence
  woensdag 13 september 2006 @ 20:20:33 #12
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41780921
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:19 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Yeah right, en als pappapan ziet dat mammapan met tijnpan in een bed ligt, en tijnpan mammapan's nek ligt af te lebberen?
En beide er nog even bij melden dat 'de gevoelens zo sterk worden'....
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 13 september 2006 @ 20:20:40 #13
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_41780926
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:18 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat is ook zo vreemd aan het hele verhaal. Volgens Talpa zei hij dat er een verkeerd beeld geschetst werd van Monique en Tijn en dat BB dat met een muziekje zelfs probeerde te versterken. Hij zei dat zijn kinderen daarmee gepest werden op school. Dat is echter tot nu toe maar één keer gebeurd naar mijn weten en dat was gisteravond. Dan konden zijn kinderen daarover dus nog niet zijn gepest.
Denk dat die Rob de kinderen als excuus gebruikt: hij wil op zijn werk natuurlijk niet scheef aangekeken worden. Kinderen zijn uitstekend excuus omdat als je het daarop schuift, je het al eigenlijk hebt gewonnen.
quote:
Volgens Talpa zei hij
Inmiddels weten we wel dat we alles met een hele grote brok zout moeten nemen als het om talpa-site of talpa-aflevering uitleg gaat. Het enige wat je kunt vertrouwen is wat je op de streams ziet.
Confidence through competence
pi_41780964
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:15 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Sabrina en Etienne gingen nog een stapje verder. Sabrina vond het okee toen Etienne zijn hand in haar slipje schoof (aan de achterkant). Maar ook zij zijn enkel en alleen maatjes natuurlijk
Sorry hoor...maar vind er wel een groot verschil in zitten .. als vader van je kinderen en waar je al 20 jaar mee ben is het toch wel iets anders dan 1 of ander los/vast vriendjuh
pi_41780965
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:18 schreef scanman01 het volgende:
Dat is ook zo vreemd aan het hele verhaal. Volgens Talpa zei hij dat er een verkeerd beeld geschetst werd van Monique en Tijn en dat BB dat met een muziekje zelfs probeerde te versterken. Hij zei dat zijn kinderen daarmee gepest werden op school. Dat is echter tot nu toe maar één keer gebeurd naar mijn weten en dat was gisteravond. Dan konden zijn kinderen daarover dus nog niet zijn gepest.
Precies dat deel vind ik ook heel raar en daarom denk ik ook dat ze dat verhaal in elkaar hebben geborduurd gisternacht (BB en Rob dus). Die kinderen hadden de school nog niet gezien na de bewuste scene, het zou uit voorzorg van Rob kunnen zijn, maar ik denk dat hij meer op persoonlijke voet die kant op ging. Of het hele verhaal zit totaal anders, ik gis ook maar wat.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  woensdag 13 september 2006 @ 20:24:51 #16
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41781105
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:21 schreef lissette72 het volgende:

[..]

Sorry hoor...maar vind er wel een groot verschil in zitten .. als vader van je kinderen en waar je al 20 jaar mee ben is het toch wel iets anders dan 1 of ander los/vast vriendjuh
Maar dat bedoel ik ook niet... Ik bedoel dat de zusjes er misschien wel een handje van hebben om heel lang vol te houden dat iets alleen maar vriendschap is. Sabrina in ieder geval, aangezien ze die hand wel prima vond.
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst bij een goede vriend een hand bij hem in zijn slip heb geschoven of heb gezegd dat de gevoelens voor hem zo sterk werden...
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 13 september 2006 @ 20:27:23 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41781197
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:21 schreef elcastel het volgende:

[..]

Precies dat deel vind ik ook heel raar en daarom denk ik ook dat ze dat verhaal in elkaar hebben geborduurd gisternacht (BB en Rob dus). Die kinderen hadden de school nog niet gezien na de bewuste scene, het zou uit voorzorg van Rob kunnen zijn, maar ik denk dat hij meer op persoonlijke voet die kant op ging. Of het hele verhaal zit totaal anders, ik gis ook maar wat.
Dat BB zo makkelijk zwicht is het meest vreemde. Daardoor heb ik ook het idee dat er meer aan de hand is.
Er heeft al eens iemand geopperd dat Monique misschien wel heel ernstig ziek is. Lijkt me sterk dat dat het is aangezien je dan juist bij je kinderen wilt blijven lijkt me, maar er is vast iets meer aan de hand in het leven van Monique. BB weet dat en zijn daarom misschien wel zo makkelijk gezwicht voor het verhaal van Rob.

Misschien dat Sabrina haar daarom ook absoluut niet alleen naar huis zou laten gaan.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 13 september 2006 @ 20:30:18 #18
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_41781289
Misschien mist Monique het door de ruiten heen wandelen en die hunk van een glazenwasser weer te zien.
Confidence through competence
pi_41781340
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:27 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat BB zo makkelijk zwicht is het meest vreemde. Daardoor heb ik ook het idee dat er meer aan de hand is.
Er heeft al eens iemand geopperd dat Monique misschien wel heel ernstig ziek is. Lijkt me sterk dat dat het is aangezien je dan juist bij je kinderen wilt blijven lijkt me, maar er is vast iets meer aan de hand in het leven van Monique. BB weet dat en zijn daarom misschien wel zo makkelijk gezwicht voor het verhaal van Rob.

Misschien dat Sabrina haar daarom ook absoluut niet alleen naar huis zou laten gaan.
Wat is er vreemd aan? "Big Brother 6 is harder dan ooit!" Ik heb eerlijk gezegd nauwelijks ooit iets 'hards' gezien in BB hoor (het enige wat ik me kan herinneren is de exit van Roel BB5). Dus wat dat betreft is het geheel in lijn met de uitzendingen, ongeacht de Talpabeloftes dat het deze keer wel harder dan ooit wordt.

Overigens als mijn vriendin zo met 'een vriend' om zou gaan dan zou ik haar ook eens goed de waarheid vertellen. Gelukkig zijn wij echter wel normale mensen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 13 september 2006 @ 20:41:03 #20
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_41781641
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:19 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Yeah right, en als pappapan ziet dat mammapan met tijnpan in een bed ligt, en tijnpan mammapan's nek ligt af te lebberen?
dan zegt papapan: Mamapan heeft tussen die dooie zielen gelukkig een maatje gevonden, straks is ze weer hélemaal van mij.
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
  woensdag 13 september 2006 @ 20:41:15 #21
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41781645
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:27 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat BB zo makkelijk zwicht is het meest vreemde. Daardoor heb ik ook het idee dat er meer aan de hand is.
Er heeft al eens iemand geopperd dat Monique misschien wel heel ernstig ziek is. Lijkt me sterk dat dat het is aangezien je dan juist bij je kinderen wilt blijven lijkt me, maar er is vast iets meer aan de hand in het leven van Monique. BB weet dat en zijn daarom misschien wel zo makkelijk gezwicht voor het verhaal van Rob.

Misschien dat Sabrina haar daarom ook absoluut niet alleen naar huis zou laten gaan.
Neh...jullie zien spoken.....meer dan emotionele chantage lijken mij echt niet aan de hand. Ik denk dat de relatie van Monique en Rob eigenlijk al jaren een wassen neus is waarbij Monique zich wegens welke dieperliggende psychologische reden dan ook gedwongen voelt om in de relatie te blijven.

Mijn idee zou dan zijn dat zij van huis uit meegekregen heeft dat je vooral geen "rare" dingen moet doen om de buitenwereld niet het verkeerde idee te geven en dat zij eigenlijk van zichzelf veel meer een vrijbuiter is. Haar gevoelens botsen dus met dat wat haar jarenlang als "goed" is voorgehouden.

Zij moet zich voelen als een vulkaan die op het punt van barsten staat maar van zichzelf de kracht mist om ook daadwerkelijk te exploderen. BB (Tijn) zou wel eens juist het lontje kunnen zijn wat nodig is om te durven gaan leven naar haar ware aard.

Sabrina daarentegen heeft waarschijnlijk wel redelijk haar wilde haren geleefd en lijkt mij wel het type wat daarbij in zeven sloten tegelijk is gelopen. Monique is dan waarschijnlijk steeds weer degene geweest die haar heeft opgevangen en beschermd; maar tegelijkertijd hebben die mislukkingen van Sabrina er voor gezorgd dat Monique nog vastberadener heeft vastgehouden aan haar verstand in plaats van te leven met de bijbehorende risico's.


...*effe terugleest* ...

Mwah...aardig staaltje psychologie van de kouwe grond al zeg ik hetzelf.
pi_41781651
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:11 schreef itsme het volgende:
Wie heeft Janine eigenlijk genomineerd?
Ook Etienne?
Jah dat zei Monique
pi_41781943
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:41 schreef Jappie het volgende:
-knip-
Hoe die relatie is weten we toch niet (al vind ik je verhaal niet raar), maar ik denk wel dat bij Mo de gedachte opkwam dat ze wat heeft gemist in haar leven. Maar buiten al die randgedachten denk ik dat het vrij onschuldig was en dat die man gewoon echt verhaal ging halen, waarna ze een oplossing hebben bedacht om alles voor iedereen weer op de rit te krijgen.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  woensdag 13 september 2006 @ 20:49:12 #24
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_41781947
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:19 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Yeah right, en als pappapan ziet dat mammapan met tijnpan in een bed ligt, en tijnpan mammapan's nek ligt af te lebberen?
Precies, en je afzonderen in de woonkamer om te gaan slapen in elkaar armen, lekker rustig.
  woensdag 13 september 2006 @ 20:57:42 #25
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41782237
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:49 schreef elcastel het volgende:

[..]

Hoe die relatie is weten we toch niet (al vind ik je verhaal niet raar), maar ik denk wel dat bij Mo de gedachte opkwam dat ze wat heeft gemist in haar leven. Maar buiten al die randgedachten denk ik dat het vrij onschuldig was en dat die man gewoon echt verhaal ging halen, waarna ze een oplossing hebben bedacht om alles voor iedereen weer op de rit te krijgen.
Ik heb ook geen idee; maar ik zie die man...ik zie Monique...en nee...daar kan ik me (anders dan emotionele) geen mishandeling bij voorstellen.

Kijkend naar de expressie en diepe groeven in Monique haar gezicht dan is zij wel het type welke veel te veel hooi op haar vork neemt en dan met name op het gebied van verantwoordelijkheid voor alles en iedereen in haar omgeving. Ik denk echt dat Sabrina's angst meer te maken heeft met het mogelijk terugvallen (van haar zuster) in die emotionele chantage slangenkuil die thuis op Monique wacht dan dat zij daadwerkelijk vreest voor haar lijf en leden.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')