abonnement Unibet Coolblue
pi_41765003
Graag zou ik deze zomer naar de VS willen. Punt is alleen dat ik geen reisgenoot heb. Aangezien ik daar eigenlijk niet op wil wachten en liever niet alleen reis zou misschien een jongerenreis wel aantrekkelijk zijn.
Weet iemand hier wat meer van? Alleen singels vind ik ook prima aangezien ik singel ben maar denk dat het dan zo'n "gewongen" sfeertje krijgt.
Ik ben niet zo'n uitgaander dus liever niet zulke activiteiten. Ik zou liever wat dingen bezoeken etc en af en toe een dagje vrij zijn.
  woensdag 13 september 2006 @ 11:42:25 #2
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_41765344
Mischien zit er wel een leuke jongedame op die reis
Surprise Surprise!!! Het onverwachte is de mooiste prijs.
De verrassing brengt u zomaar van de wijs, pas op. Surprise Surprise!!!
pi_41774716
Wat moet ik met een leuke jongedame?
pi_41776400
er is een topic vol met tips over alleen reizen en reisorganisaties die dat georganiseerd aanbieden: Alleen op vakantie... en ook in dit topic staan nog wat leuke links.

Hier kun je een lijst vinden met verschillende soorten reisorganisaties.

Het is erg afhankelijk waar je naar toe gaat. Kun je bijvoorbeeld ook veel tours maken die je bij een plaatselijke touroperator boekt. Dan kun je zelf een ticket boeken daar naartoe en zelf een programma samenstellen, in plaats van met een Nederlandse groep op stap. Voorbeeld daarvan is www.tours4fun.com. Een los ticket boeken doe je bijvoorbeeld op www. vluchtzoeker.nl of www.vliegtarieven.nl

TT aangepast aan vraag
pi_41776590
Ok dan, thx voor de links etc. Zal eens kijken wanneer ik tijd heb. Vind het zo jammer dat ik geen reispartner heb anders was de keuze snel gemaakt.
pi_41777392
Ligt eraan waar je heen gaat, ik ga van de zomer naar Detroit en waarschijnlijk NY. Misschien valt er wat te regelen, maar ik weet niet wat je van plan bent?
pi_41778091
Heb een aantal voorkeuren. Zou graag Disney World bezoeken, in Florida dus. Hollywood en Vrijheidsbeeld zijn ook van harte welkom. Verder geen speciale plannen denk ik. New York lijkt me ook geweldig en Las Vegas.
pi_41778865
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:02 schreef vencodark het volgende:
Heb een aantal voorkeuren. Zou graag Disney World bezoeken, in Florida dus. Hollywood en Vrijheidsbeeld zijn ook van harte welkom. Verder geen speciale plannen denk ik. New York lijkt me ook geweldig en Las Vegas.
Tja, je noemt nu bestemmingen op die wel erg uit elkaar liggen. Voor één reis is dat wellicht wat teveel, tenzij je een maand of langer gaat. Ik zou eerder keuzes maken: Westkust / California (Disney, Hollywood, Las Vegas en de nationale parken), Oostkust (NYC, Philadelphia, Washington, Boston; meer een stedenreis) of Florida (Disney, strand en zon).

Er zijn enkele reisorganisaties die Oost- en Westkust combineren. Afhankelijk van je budget en de tijd die je hebt en de mogelijkheden om later nog naar een ander deel te gaan kun je eens kijken wat er mogelijk is.
pi_41778930
Voorkeur gaat in dat geval uit naar California. Wil ongeveer een week of 3 aangezien ik ook niet compleet blut wil terugkomen.
pi_41779358
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:24 schreef vencodark het volgende:
Voorkeur gaat in dat geval uit naar California. Wil ongeveer een week of 3 aangezien ik ook niet compleet blut wil terugkomen.
Daar ga ik zelf ook binnenkort twee weekjes naartoe en volgend jaar zomer waarschijnlijk ook

Veel informatie erover is te vinden in: Californie deel 7: zon, zee en strand Bedenk wel dat het er in de zomer erg warm kan zijn en de vluchter er naar toe aanzienlijk duurder zijn.

Alleen reizen lijkt me daar geen probleem. Ik heb daar zelf nu ook een tour geboekt bij Seagull Tours (http://www.ivymedia.com/seagull/). Ben erg benieuwd naar wat voor groepen daar mee reizen. Was een goedkope mogelijkheid om naar Las Vegas te gaan vanaf LA; 100 euro voor vervoer en 2 nachten hotel. Dat probeer ik nu uit om te zien of ik er volgend jaar een langere tour mee wil maken.

Voor de rest kun je hotels boeken in vrijwel elke prijsklasse, of gratis overnachten met couchsurfing.com of hospitalityclub.org
pi_41781490
Een tip: zorg dat je in een Airbus zit als je heen vliegt, dat maakt de trip zoveel relaxter. Maargoed, ik vloog via NWA/KLM naar Detroit (7 uurtjes) en als je naar de westkust vliegt dan vlieg je waarschijnlijk met een andere maatschappij.
  woensdag 13 september 2006 @ 21:08:09 #12
142538 treborsos
Audere est facere
pi_41782656
Wil zelf ook naar de VS volgende zomer en zal ws. ook alleen moeten. Dus dit topic ga ik even goed in de gaten houden.
pi_41783028
Had er wel ff aan gedacht om serieus op zoek te gaan naar een reisgenoot. Eerst natuurlijk vrienden worden enzo met als doel uiteindelijk samen te reizen maar ja. Wie weet wat je voor raars tegenkomt.
pi_41807805
ik ga volgend jaar met shoestring naar india en nepal. Dan heb je de vlucht en het onderdak en vervoer onderweg geregeld, maar ik ben niet verplicht om iedere dag met iedereen op stap te gaan. Er zijn wel excursies, maar die zijn optioneel. Ik heb in bijna elke stad wel tijd die ik zelf kan indelen met anderen of niet.
Ik neem aan dat andere reisorganisaties dat ook wel hebben. Shoestring heeft trouwens ook verschillende reizen naar amerika.
Je bent nooit te oud om te leren....toch?
  donderdag 14 september 2006 @ 21:04:57 #15
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_41813863
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:02 schreef vencodark het volgende:
Heb een aantal voorkeuren. Zou graag Disney World bezoeken, in Florida dus. Hollywood en Vrijheidsbeeld zijn ook van harte welkom. Verder geen speciale plannen denk ik. New York lijkt me ook geweldig en Las Vegas.
Je noemt nu wel meteen een aantal uithoeken van de VS.... New York, Florida, en Los Angeles bezoeken in 1 vakantie is ongeveer te vergelijken met een reisje naar Dublin, Rome, en Helsinki in dezelfde vakantie.

Er zijn veel mensen die een "stopover" doen in New York voor bijvoorbeeld 3 of 4 dagen, en dan doorvliegen naar de westkust om hier San Francisco, Los Angeles, Las Vegas, en een aantal natuurparken te doen. Als je ook nog eens Florida erbij zou moeten doen word het wel een beetje teveel van het goede. Je zou ook kunnen overwegen Disneyland (het orgineel dus) in Anaheim aan te doen bij een bezoek aan de westkust, en Florida een ander jaar combineren met New York en Washington DC bijvoorbeeld.

Alleen op reis kan verder prima. Ik zou me dan orienteren op een groepsreis, waardoor je na een dag of 2 al wat mensen leert kennen en met ze op kan trekken. Immers, alleen in Disney Land rondlopen of in Las Vegas is ook niet zo fantastisch.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 14 september 2006 @ 21:19:52 #16
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_41814614
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:36 schreef DutchTrain het volgende:
Veel informatie erover is te vinden in: Californie deel 7: zon, zee en strand Bedenk wel dat het er in de zomer erg warm kan zijn en de vluchter er naar toe aanzienlijk duurder zijn.
Oktober is de beste maand voor een bezoek aan California. Buiten het hoogseizoen qua prijs, en het weer is nog steeds behoorlijk goed en warm.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_41820596
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:19 schreef maartena het volgende:
Oktober is de beste maand voor een bezoek aan California. Buiten het hoogseizoen qua prijs, en het weer is nog steeds behoorlijk goed en warm.
Dan heb ik dit jaar een goede keuze gemaakt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')