abonnement Unibet Coolblue
pi_41757221
Wie is er het niet mee eens dat we eigenlijk gewoon actie moeten ondernemen tegen deze belaberde bb vertoning.

BB6 de hardste ooit... tot nu toe valt alles tegen kijkcijfers, acties nominaties, opdrachten, streams, presentatie, censuur.. eigenlijk te veel om op te noemen.

Samen kunnen we ons sterk maken lijkt mij, waarom niet.

Ik stel voor om een handtekeningen actie te starten en deze onder media toezicht aan te bieden, denk hierbij aan hard in het land SBS 6 , of RTL of NOS.

Het publiek moet gewoon meer te zeggen krijgen over de verdere invulling van BB6 , toch

Mensen verening u...

Gr IM
pi_41757245
Je neemt een TV programma veel te serieus.
pi_41757250
Gewoon een nazi vlag het bb huis in gooien en kijken of ettiene daarmee gaat paraderen, geheid leuke televisie
pi_41757280
Misschien wel maar we kijken er wel naar en hebben ook op en aanmerkingen over de info stroom omtrent dit bewuste programma toch..
pi_41757290
En daar heb jij je speciaal 30 minuten geleden voor " geregistreerd " !?
pi_41757303
jap
pi_41757306
wat is er mis mee?
Ja excuses heb er nog geen minuut van gezien
pi_41757415
Hard in het land?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_41757424
Het is denk ik de slechtste BB tot nu toe...
pi_41757438
Na deze wanvertoning ben ik van plan er geen minuut meer aan te besteden.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_41757467
gaan ze het bij het nieuwe programma gouden kooi ofzo, ook niet uitzenden als iemand het even tegen zit?
pi_41757493
Dat hele Talpa is gewoon zwaar kut.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_41757533
quote:
Op woensdag 13 september 2006 00:53 schreef cripplecrow het volgende:
gaan ze het bij het nieuwe programma gouden kooi ofzo, ook niet uitzenden als iemand het even tegen zit?
programma gaat 2 jaar duren, nee dat trekt kijkcijfers.
De vriend van mijn huisgenote zit bij laatste 15, hoort deze week of hij één van de 10 is maar het klinkt lomp. Geen contact met familie en vrienden. Als je bedrijf winst maakt is dat voor Talpa en die Villa krijg je pas na 2 jaar en geld is nog maar de vraag en wel 10.000 inleggen
pi_41757620
eens GOED lazarus maken , en snel ook !
  † In Memoriam † woensdag 13 september 2006 @ 01:11:29 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_41757818
Er is maar 1 manier om te protesteren tegen een programma: gewoon niet meer kijken. Dat is echt het enige dat hen (vanwege de adverteerders) boeit, hoewel je dat gezien de huidige kijkcijfers ook niet zou zeggen.

Ik neem nog niet de moeite om daar een handtekening voor te zetten.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 13 september 2006 @ 03:24:16 #16
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_41759580
Handtekeningenaktie? Als je het niet te pruimen vindt, stuur je ze maar heel stoer een mail vanaf je eigen adres en onder eigen naam? Daar heb je toch zeker geen medestanders of handtekeningen van anonieme forummers voor nodig?

Voer lekker je eigen aktie! Dat zet vaak meer zoden aan de dijk dan je zou vermoeden
  Trouwste user 2022 woensdag 13 september 2006 @ 03:25:17 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_41759587
Ik ben het met de OP eens. Maar een handtekening is te veel eer.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 13 september 2006 @ 03:43:38 #18
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_41759666
quote:
Op woensdag 13 september 2006 00:42 schreef im5555 het volgende:
Wie is er het niet mee eens dat we eigenlijk gewoon actie moeten ondernemen tegen deze belaberde bb vertoning.

BB6 de hardste ooit... tot nu toe valt alles tegen kijkcijfers, acties nominaties, opdrachten, streams, presentatie, censuur.. eigenlijk te veel om op te noemen.

Samen kunnen we ons sterk maken lijkt mij, waarom niet.

Ik stel voor om een handtekeningen actie te starten en deze onder media toezicht aan te bieden, denk hierbij aan hard in het land SBS 6 , of RTL of NOS.

Het publiek moet gewoon meer te zeggen krijgen over de verdere invulling van BB6 , toch

Mensen verening u...

Gr IM
Ik vind het wel aandoenlijk, nog steeds het idee dat hij iets kan doen tegen de Talpa wetten, die hoop zou ik maar heel snel laten varen. En die gouden kooi, je bent niet lekker als je daar aan mee doet, zou wel wat voor Gert jan zijn
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
pi_41759698
quote:
Op woensdag 13 september 2006 01:11 schreef Cynix ® het volgende:
Er is maar 1 manier om te protesteren tegen een programma: gewoon niet meer kijken. Dat is echt het enige dat hen (vanwege de adverteerders) boeit, hoewel je dat gezien de huidige kijkcijfers ook niet zou zeggen.

Ik neem nog niet de moeite om daar een handtekening voor te zetten.
Precies.
In Duitsland had je dit voorjaar "Der Container", is tot twee maal toe gestopt omdat de straems pay-tv waren en geen hond een abo kocht.
Ook het aanpassen van het format wou niet helpen, en een geforceerde finale was het gevolg.
Project gefaald.

Het nadeel van open televisie, in dit geval, is de laagdrempeligheid, men schreeuwt moord en brand dat er niet meer gekeken gaat worden, het resultaat is dat mensen die er nog niet van gehoord hadden gelokt worden, en de vaste kliek haakt toch niet af.
En dat weten die gasten in medialand als geen ander.

Kortom alleen een echte boycot, massaal die streams en tv uitzendigen negeren, en we krijgen het van de buis.
Echter probeer heel nederland maar eens een dag niet te laten tanken uit protest tegen weet ik niet wat allemaal, lukt ook niet terwijl er overal wordt geklaagd.
Of we zijn er nog niet rijp genoeg voor.
Karper diem, vis van de dag
  Trouwste user 2022 woensdag 13 september 2006 @ 04:00:24 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_41759753
Nou de kijkers boycotten al.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41759765
Bron?
Karper diem, vis van de dag
  Trouwste user 2022 woensdag 13 september 2006 @ 04:03:10 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_41759770
quote:
Op woensdag 13 september 2006 04:02 schreef dl3b het volgende:
Bron?
www.Kijkcijfers.nl


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41759817
Startplaats, wat moet ik daarmee.
Maar ik dacht wel dat je met dat verhaal zou komen.
Ik had het in mijn betoog over het massaal negeren, heb je daar al iets over gevonden, dat dat aan de gang zou zijn?
Karper diem, vis van de dag
pi_41759825
quote:
Op woensdag 13 september 2006 04:10 schreef dl3b het volgende:
Startplaats, wat moet ik daarmee.
Maar ik dacht wel dat je met dat verhaal zou komen.
Ik had het in mijn betoog over het massaal negeren, heb je daar al iets over gevonden, dat dat aan de gang zou zijn?
Probeer deze eens
Kijkcijfers #1
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_41759858
Als ik hieonder kijk, Talpa moet je even opzoeken bij programma's, valt het wel mee nog.
Maandag 1109 242.000 en de live 352.000
De vraag is waar ligt bij hun de grens.

http://www.kijkonderzoek.nl/
Karper diem, vis van de dag
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')