abonnement Unibet Coolblue
pi_41741800
Ik ga regelmatig naar Kenya en Eritrea of vakantie, en als echt toerist ga ik natuurlijk achter de dieren aan. Mijn fototoestel is nit al te goed en soms vloek ik er echt of als die 'perfecte moment' gedelete moet worden omdat mijn camera niet scherp wilde.. Ik heb een Minolta Z1 (10x zoom). Ik zal eerst mijn betere dieren foto's linken, dan landschappen en portretten. In totaal heb ik zo'n 500 foto's met allemaal 'redelijke vakantie fotos' maar deze vond ik eruit springen. Ben hier pas net (bij Fok) en bij andere showcases staan altijd maar 3 of 4 foto's, dus hoop niet dat ik iets erg fout doe door veel foto's te linken:)

Leeuwen:
1-
2 -
3 -
4 -
5 -

Cheetah's:
6 -
7 -
8 - Jammer van de slechte kleuren

Other Animals:
9 -
10 -
11 -
12 -
13 -
14 -

Mensen en Landschappen:
15 -
16 - (was deze maar perfect scherp )
17 -
18 - (heb ik als wallpaper!)
19 -
20 -

[ Bericht 14% gewijzigd door Xith op 12-09-2006 18:38:42 ]
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 12 september 2006 @ 17:45:43 #2
95752 crew  Chell
Kluns
pi_41742028
Xith, als je gebruik maakt van de [img] tag dan zien we de foto's hier meteen in 't topic, dat maakt het een stukkie makkelijker kijken en het maakt het topic ook gewoon leuker

Daarnaast is de reden van het beperkte aantal foto's in de meeste showcases dat dat wat makkelijker beoordeeld. Over vijf foto's kun je nog makkelijk iets zeggen, over 30 foto's schiet dat niet meer zo op. Je zou bijvoorbeeld er voor kunnen kiezen om deze showcase op te splitsen in aparte showcases voor leeuwen, mensen, landschappen etc
pi_41743272
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:45 schreef Yoni het volgende:
Xith, als je gebruik maakt van de [img] tag dan zien we de foto's hier meteen in 't topic, dat maakt het een stukkie makkelijker kijken en het maakt het topic ook gewoon leuker

Daarnaast is de reden van het beperkte aantal foto's in de meeste showcases dat dat wat makkelijker beoordeeld. Over vijf foto's kun je nog makkelijk iets zeggen, over 30 foto's schiet dat niet meer zo op. Je zou bijvoorbeeld er voor kunnen kiezen om deze showcase op te splitsen in aparte showcases voor leeuwen, mensen, landschappen etc
ok ik zal proberen even alle foto's te laten zijn - Zou zoveel showcases niet spammen zijn?
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 12 september 2006 @ 18:36:27 #4
95752 crew  Chell
Kluns
pi_41743629
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 18:24 schreef Xith het volgende:

[..]

ok ik zal proberen even alle foto's te laten zijn - Zou zoveel showcases niet spammen zijn?
Dit is al een stuk leuker
En nee hoor zoveel showcases is niet spammen. En je kunt er natuurlijk altijd ff een paar dagen tussen laten ofzo
pi_41743769
ok, zal er de volgende keer aan denken
(kus)
pi_41744299
Nummer 4

Verder heb ik niet echt verstand van foto's, dus echt zinnig commentaar heb ik niet, maar ik vind ze wel erg leuk!
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
pi_41760580
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:38 schreef Xith het volgende:
dus hoop niet dat ik iets erg fout doe door veel foto's te linken:)
Niet "fout" ofzo, maar veel foto's van hetzelfde wordt voor mensen die er niet bij waren al snel een brij. Dat kun je voorkomen door je te beperken tot 10 foto's of minder, dan nemen mensen meer de tijd om ook echt naar je foto's te kijken en krijg je ws nuttiger commentaar.

Ik vind het over het algemeen leuke vakantiefoto's. Probeer in het vervolg een beetje op te letten dat je je onderwerp niet iedere keer exact in het midden van je foto zet, maar speel daar wat mee. Dat maakt foto's vaak net wat boeiender. #18 vind ik er als foto het meest uitspringen, hoewel die net zo goed n Europa genomen zou kunnen zijn.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_41761862
Nou, na 1 kopje koffie zijn ze geladen hoor

ik ga niet beginnen over dat het er een beetje veel zijn enzo, dat moet een modje maar doen

foto 9 die buffel met die vogel in zijn neusgat vind ik echt subliem!!

en de springende leeuwin
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_41762695
Jammer dat nummer 17 erbij staat. voor mij is dat de enige foto die absoluut niets bijzonders heeft. De rest is echt mooi... Bij nummer 6 moest ik wel grinniken, je ziet dat beest denken 'als ik sluip val ik vast niet op', maar die zwarte stippen zie je niet over het hoofd
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 13 september 2006 @ 10:49:48 #10
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_41763781
Zit ik 5 minuten te wachten zie ik alleen maar kruisjes.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  woensdag 13 september 2006 @ 14:18:19 #11
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_41769690
De camera die je gebruikt is echt geen slechte camera hoor, als ie niet scherpstelt waar jij het wil kan je het nog altijd handmatig proberen

Over de foto's. Je hebt veel goede momenten te pakken. Het is alleen jammer dat je overal je onderwerp precies in het midden hebt staan. Vaak maakt het een foto mooier als je daarin wat varieert. Bij je landschappen heb je mooie lijnen opgezocht Als je ook daar eens probeert om de horizon lager of hoger te leggen kan je nog verrast zijn van je eigen plaatjes
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')