abonnement Unibet Coolblue
pi_41718663
De bewoners krijgen gezamelijk tot aan donderdagmiddag 13:00 uur vanaf nu 15 uur slaaptijd.

Betekent dus dat op het moment iemand gaat slapen, de hele groep dan ook moet gaan slapen.
Er moet dus elke keer iemand wakker blijven om de slaaptijd in de gaten te houden en die mag dan pas weer gaan slapen als de volgende slaaptijd ingaat.

Haalbaar of niet?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_41718833
mag diegen dag tot 10000 tellen? ofzo voor de tijd te weten
............................
  maandag 11 september 2006 @ 21:02:39 #3
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41718911
Met deze groep word het absoluut niets...niet omdat het zo moeilijk is maar puur omdat er te veel verschillende slaapritmes zijn. er zijn er die het liefst om 22.00 uur al gaan slapen en vroeg weer op en er zijn er die pas kunnen slapen om 04.00 uur....

Wat gebeurt er als er een bewoner wakker word om te gaan zeiken ? Telt dat als wakker worden en is daarmee de nachtrust voor iedereen over ?


Ik zeg...het word weer rantsoen.
pi_41719000
Ze zeiden dat ze de (resterende?) tijd konden zien, dus dat maakt het wel handiger.
pi_41719420
Het hangt er nu nog even van af of Hilde mag blijven. Blijft ze, dan is het een hopeloze zaak.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_41720506
Gezamelijk zo das nog wel vrij pittig.Maar inderdaad kansloos met deze groep
pi_41720600
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:15 schreef elcastel het volgende:
Het hangt er nu nog even van af of Hilde mag blijven. Blijft ze, dan is het een hopeloze zaak.
Hopeloze zaak dus.
  Donald Duck held maandag 11 september 2006 @ 21:44:03 #8
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_41720774
Net zoals de eerste koffer-boven-zwembad opdracht is ook deze weekopdracht gejat van de laatste BB Belgie.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_41720837
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Net zoals de eerste koffer-boven-zwembad opdracht is ook deze weekopdracht gejat van de laatste BB Belgie.
Dat wou ik ook zeggen.... dit is gewoon een slap aftreksel van BB Belgie

Hummie was toch ook de "baas" van BB Belgie of niet?
pi_41721029
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Net zoals de eerste koffer-boven-zwembad opdracht is ook deze weekopdracht gejat van de laatste BB Belgie.
Lekker belangrijk, zonder BB NL had BB BE niet eens bestaan
  Donald Duck held maandag 11 september 2006 @ 21:56:05 #11
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_41721140
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:46 schreef Greetings het volgende:

[..]

Dat wou ik ook zeggen.... dit is gewoon een slap aftreksel van BB Belgie

Hummie was toch ook de "baas" van BB Belgie of niet?
Geen idee wie daar de baas was, maar de overeenkomsten zijn opvallend.
Met als verschil dat bij Belgie de gesprekken in de dbk met bb gewoon te zien waren, dat leverde erg leuke dingen op.
Maar goed, dit gaat over de NL editie. Die ik uitermate booring vind tot nu toe
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 11 september 2006 @ 21:56:08 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41721141
De volgende Weekopdracht
Tijdens de Live Uitzending vertelt Bridget dat er een envelop is voor de Bewoners

Bewoners,
Jullie krijgen vanaf nu tot donderdagmiddag ÉÉN uur in totaal 15 uur slaaptijd.
Dat betekent dat jullie gezamenlijk 15 uur slaaptijd te verdelen hebben over de komende dagen en nachten.
Wanneer jullie binnen die tijd blijven is de weekkopdracht geslaagd.
Big Brother
Het klinkt ingewikkelder dan het is

De Weekopdracht duurt tot en met donderdagmiddag 13.00 uur, dat is iets meer dan 63 uur. In die 63 uur mogen zij gezamenlijk vijftien uur slapen. Valt één Bewoner in slaap, dan gaat de klok lopen. De opdracht is geslaagd als de Bewoners in die 63 uur niet over de vijftien uur slaap heen gaan. Doen ze dat wel…dan is de Weekopdracht mislukt en dat betekent dan weer het Noodrantsoen.

In de gang staat een plasmascherm met vermelding van de slaaptijd.

Wanneer de Bewoners gaan slapen moeten zij op een gouden knop drukken om bij te houden hoe lang zij slapen. Big Brother houdt dit natuurlijk ook nauwlettend in de gaten. Een klein dutje op de bank telt net zo hard mee.


Een spannende strijd tegen de slaap

Aangezien de Bewoners erg veel slapen, wordt het nog een spannende opdracht. De haan zal ze hierbij in ieder geval niet bijstaan. Of zal de stress van de exit toch voor slapeloze nachten en dagen zorgen? Misschien heeft het de Bewoners wel uitgeput. Mis geen moment van de wakkere uren van de Bewoners. Volg alles op de live streams.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dan moeten de live-streams het natuurlijk wel doen.

En die dutjes van Hilde zal ze wel de das omdoen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_41721220
Als ze nou de nacht doortrekken tot zeg 6 uur dinsdagochtend, dan 8 uur slapen.
dus 14.00 uur dinsdag weer wakker worden.

Vervolgens 24 uur wakker blijven en woensdag 14.00 uur gaan slapen, de resterende 7 uur.
Dan moeten ze weer om 21.00 uur wakker worden en weer 16 uur wakker blijven tot 13.00 uur donderdag.

Eitje toch?
Moeten ze wel:
- 2 mensen vinden die de nacht gaan doortrekken
- niet achteroverleunen en wegdutten
  maandag 11 september 2006 @ 22:09:16 #14
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_41721565
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:59 schreef avonne het volgende:
Als ze nou de nacht doortrekken tot zeg 6 uur dinsdagochtend, dan 8 uur slapen.
dus 14.00 uur dinsdag weer wakker worden.

Vervolgens 24 uur wakker blijven en woensdag 14.00 uur gaan slapen, de resterende 7 uur.
Dan moeten ze weer om 21.00 uur wakker worden en weer 16 uur wakker blijven tot 13.00 uur donderdag.

Eitje toch?
Moeten ze wel:
- 2 mensen vinden die de nacht gaan doortrekken
- niet achteroverleunen en wegdutten
Dan zou er één vanaf nu tot woensdag 14.00 uur wakker moeten blijven en de ander moet dan vanaf dinsdag 14.00 uur tot donderdag 13.00 uur wakker moeten blijven.
Is niet onmogelijk, maar ik vraag me af wie onder deze omstandigheden (ze slapen nu al tig uur per dag) de 'doorhalers' zouden moeten zijn. Helemaal in je eentje 7 a 8 uur tegen de slaap vechten is vrijwel onmogelijk.
Dan kan je beter 4 doorhalers hebben (2 koppels van 2) die elkaar nog wakker houden...
pi_41722094
dat gaan ze echt niet redden met deze groep
pi_41722248
Ze kunnen vijf uur per nacht slapen en dan donderdag middag massaal hun nest induiken. Als het ze niet lukt zijn het echt losers. Als je met zo'n groep zit moet het een eitje zijn om elkaar wakker te houden. Zeker met die hilarische zusjes erbij
En toen waren er nog 6 ...
pi_41750376
Hier dan ook nog even mijn vraag:

Wat ik niet snap van die opdracht; ze moeten toch zelf de knoppen bedienen van die klok of heb ik het mis? Maar de klok gaat toch automatisch lopen als iemand (Egbert bijvoorbeeld) z'n ogen dicht doet waar zijn die knoppen dan voor?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_41751273
Ja, dat snap ik ook niet, misschien dat die teller wel automatisch aangaat als iemand slaapt, maar niet als iemand wakker wordt en dat ze dan dus zelf zo snel mogelijk op die knop moeten drukken

Ben wel benieuwd hoe de weekopdracht nu gaat met die geheime missie van Egbert
pi_41754977
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 22:02 schreef Sylvana het volgende:


Ben wel benieuwd hoe de weekopdracht nu gaat met die geheime missie van Egbert
Blijkbaar is hij al gelukt?

Of de zusjes hebben ook een geheime opdracht, ze moeten iedereen wijsmaken dat ze kunnen slapen, als ze morgen wakker worden zien ze dat de tijd om is en hij niet gelukt is
pi_41760966
Maar hij is gelukt...dus?
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_41760995
quote:
Op woensdag 13 september 2006 08:51 schreef Springsteen27 het volgende:
Maar hij is gelukt...dus?
that is the question... we weten het ook niet. streams doen het volgens mij ook niet
Babe In Totale Control of Herself
pi_41761073
quote:
Op woensdag 13 september 2006 08:53 schreef Sassefras het volgende:

[..]

that is the question... we weten het ook niet. streams doen het volgens mij ook niet
Maar we weten wel dat ze slapen. Dat staat op de officiële site. Na de mededeling van de zusjes denken de bewoners in ieder geval dat ze hem gehaald hebben.
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_41761854
staat egbert nu genomineerd dan?
of krijgt hij alleen zijn sleutel niet terug?
Babe In Totale Control of Herself
pi_41767527
Hoe kan de weekopdracht nu al geslaagd zijn dan? Iemand een idee?
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_41768061
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:03 schreef Morwen het volgende:
Hoe kan de weekopdracht nu al geslaagd zijn dan? Iemand een idee?
Nee is geannuleerd toch, met dat hele Monique-gezeik.
En vast!
  Donald Duck held woensdag 13 september 2006 @ 13:26:33 #26
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_41768148
waardoor dus wéér een opdracht die totaal geen boeiende tv heeft opgeleverd. Goed zo Talpa, help je eigen programma nog maar eens meer om zeep. De kijkcijfers worden echt dramatisch
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_41768426
Idd hoe zit het nou met Egbert zijn " geheime" missie?
"Life's a Bitch"
pi_41768958
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:03 schreef Morwen het volgende:
Hoe kan de weekopdracht nu al geslaagd zijn dan? Iemand een idee?
Zal wel geannuleerd zijn vawege Monique, omdat ze oververmoeid geen goede beslissing had kunnen nemen
Waarom moet je altijd volgens het boekje leven om te worden geaccepteerd? Fuck It!
pi_41768973
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:36 schreef Ebinas het volgende:
Idd hoe zit het nou met Egbert zijn " geheime" missie?
Dat vraag ik me ook wel af inderdaad.
Waarom moet je altijd volgens het boekje leven om te worden geaccepteerd? Fuck It!
pi_41769054
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:23 schreef Scope het volgende:

[..]

Nee is geannuleerd toch, met dat hele Monique-gezeik.
Gezeik is nou toch voorbij, hup die klok terug aan en verder ermee
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_41772009
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:55 schreef nomen_nescio het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook wel af inderdaad.
iemand die al wat meer weet over hoe die geheime missie van Egbert nou is, of die ook geannuleerd is en hij gewoon zijn sleutel krijgt, of...?
  woensdag 13 september 2006 @ 16:01:23 #32
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41772532
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:26 schreef __Saviour__ het volgende:
waardoor dus wéér een opdracht die totaal geen boeiende tv heeft opgeleverd. Goed zo Talpa, help je eigen programma nog maar eens meer om zeep. De kijkcijfers worden echt dramatisch
De aandacht die dit gedonder met Monique heeft gehad, levert echt wel meer op dan een saaie weinig slaap weekopdracht.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 13 september 2006 @ 17:37:26 #33
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41775553
Moet te doen zijn
  woensdag 13 september 2006 @ 17:48:09 #34
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_41775876
What the FUCK heeft een jaloerse man te maken met het behalen of niet behalen van een weekopdracht? BB softer dan ooit
Confidence through competence
  Donald Duck held woensdag 13 september 2006 @ 17:49:30 #35
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_41775915
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:01 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De aandacht die dit gedonder met Monique heeft gehad, levert echt wel meer op dan een saaie weinig slaap weekopdracht.
ligt eraan hoe ze dit in beeld gaan brengen. want daar zijn de dagelijkse uitzendingen nogal goed in, de waarheid verdraaien
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_41777425
Ik vraag me ook af wat Hummie gaat verzinnen als reden voor het zogenaamd halen van de weekopdracht en of Egbert nu wel of niet zijn sleutel terug heeft gekregen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 13 september 2006 @ 18:42:09 #37
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41777443
Opdracht is alweer geslaagd helaas
pi_41780018
Jammer dat in de uitzending niet duidelijk werd gemaakt of Egberts missie nu geslaagd is. De weekopdracht is in ieder geval nu al geslaagd omdat er al genoeg spanningen in het huis zijn dus vond BB dat teveel van het goede. Mja, na de uitzending daarnet kan ik me dat wel voorstellen.....wat een drama, best zielig toch wel.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_41780129
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:54 schreef Morwen het volgende:
Jammer dat in de uitzending niet duidelijk werd gemaakt of Egberts missie nu geslaagd is. De weekopdracht is in ieder geval nu al geslaagd omdat er al genoeg spanningen in het huis zijn dus vond BB dat teveel van het goede. Mja, na de uitzending daarnet kan ik me dat wel voorstellen.....wat een drama, best zielig toch wel.
Idd, k zat zelf zowat te huilen

Maar ben ook wel erg benieuwd hoe het nou met Egberts geheime missie zit, kan er op Talpa site ook al niks over vinden
pi_41780881
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:58 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Idd, k zat zelf zowat te huilen

Maar ben ook wel erg benieuwd hoe het nou met Egberts geheime missie zit, kan er op Talpa site ook al niks over vinden
Tssss....... dus die man is zooooo saai, dat zelfs zijn missie niet opvalt?
  Donald Duck held woensdag 13 september 2006 @ 20:22:19 #41
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_41781005
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:19 schreef AliceD het volgende:

[..]

Tssss....... dus die man is zooooo saai, dat zelfs zijn missie niet opvalt?
daar is het ook een geheime missie he slimmerik. maar het was een makkelijke, hij moest de opdracht doen mislukken om zijn sleutel terug te krijgen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_41781494
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:22 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

daar is het ook een geheime missie he slimmerik. maar het was een makkelijke, hij moest de opdracht doen mislukken om zijn sleutel terug te krijgen.
maarja, alles is nu dus anders omdat die opdracht nou al goedgekeurd was van BB door de stress die de situatie met Monique opbracht

dus de opdracht is niet mislukt, maarja, Egbert heeft zo ook geen eerlijke kans gehad om zijn geheime missie uit te voeren
pi_41782148
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:36 schreef Sylvana het volgende:

[..]

maarja, alles is nu dus anders omdat die opdracht nou al goedgekeurd was van BB door de stress die de situatie met Monique opbracht

dus de opdracht is niet mislukt, maarja, Egbert heeft zo ook geen eerlijke kans gehad om zijn geheime missie uit te voeren
Volgens mij heeft hij gewoon zijn sleutel terug, de opdracht is immers mislukt. Lijkt mij er niet toe doen hoe die mislukt is. Stel ze hadden de opdracht door eigen doen laten falen, dan had Egbert de sleutel ook terug gekregen.

Of alhoewel.....de opdracht is natuurlijk geslaagd maar niet volbracht. Vaagheid alom
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_41784614
Ik vind het echt zwaar overdreven..... deze BB is niet de zwaarste ooit maar zelfs veruit de sofstste ooit!

Kinderen en man die je missen, mogelijke verleidingen in het huis, daar DRAAIT BB toch juist om? Dan hoeft BB ze niet meteen contact met elkaar te laten opnemen.... de enige keus die ze Monique zouden moeten geven is weg of blijven, klaar. Lullig voor haar, maar dat is het risico van BB in gaan.

Ik kots op deze BB
pi_41788957
Jullie zien het verkeerd, Egbert heeft de boel gesaboteerd. Niet BB maar Egbert heeft monique naar de DBK laten komen
pi_41789089
quote:
Op donderdag 14 september 2006 00:27 schreef buyukAbi het volgende:
Jullie zien het verkeerd, Egbert heeft de boel gesaboteerd. Niet BB maar Egbert heeft monique naar de DBK laten komen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_41790503
quote:
Op donderdag 14 september 2006 00:27 schreef buyukAbi het volgende:
Jullie zien het verkeerd, Egbert heeft de boel gesaboteerd. Niet BB maar Egbert heeft monique naar de DBK laten komen
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_41792638
quote:
Op donderdag 14 september 2006 00:27 schreef buyukAbi het volgende:
Jullie zien het verkeerd, Egbert heeft de boel gesaboteerd. Niet BB maar Egbert heeft monique naar de DBK laten komen
lol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')