abonnement Unibet Coolblue
  maandag 11 september 2006 @ 16:15:19 #1
16467 sweetiedarling
cheers,thanks a lot!
pi_41709366
Gave tuin hebben deze keer. Ik vind die hangstoel erg mooi, weet iemand waar die te koop is?
I don't know why I smoke, but I drink to get drunk.
  maandag 11 september 2006 @ 16:28:44 #2
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_41709802
Dat wil ik ook wel weten
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_41709842
ikea?
pi_41713090
het heet een Top Swing



De Top Swing is, na een zeer liefdevolle ontwikkeling, geworden tot wat het nu is. Een systeem waar u jaren, en in vele toepassingen, van kunt genieten.

Deze multifunctionele RVS constructie genaamd de Top Swing biedt u vele mogelijkheden. Door de jaren heen kunnen alle gezinsleden, op verschillende manieren, gebruik maken van deze duurzame draagarm.

Van de jongste in het gezin tot oma en opa die op bezoek komen en een beetje schaduw zoeken, de Top Swing zal u mogelijkheden tot gebruik blijven bieden.

De vele accessoires voor het schommelen bieden voor de baby's tot de pubers vrolijke, sportieve en duurzame schommels. Via de link, maar ook in de prijzenlijst vindt u de vele verschillende schommels die u kunt gebruiken voor de Top Swing. Kijkt u vooral eens naar de originele figuurschommel : het paard.

Deze moderne constructie kunt u ook aan uw terras plaatsen. De tijdloze Top Swing in combinatie met de parasol passen bij willekeurig elke meubelset. De parasol heeft een doorsnede van 3,65 mtr. Beschutting gegarandeerd.

Voor dit multifunctionele systeem staat de ontwikkeling nooit stil. Bent u benieuwd wat u over een aantal jaren nog meer aan uw Top Swing kunt bevestigen? Kijk dan wat er allemaal voor u in ontwikkeling is.



Er staat niets over een prijs op die site maar je kunt wel contact opnemen via http://www.buiten-gebeuren.nl/

En je kunt even kijken bij http://www.gardengames.nl/ dan naar prijslijst en dan moet je kijken bij Relaxation
De prijs is erg duur

[ Bericht 4% gewijzigd door Tamaartje op 11-09-2006 18:18:37 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')