abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_41696571
Poll: wie o wie gaat er morgen uit?
[list]
  • Michelle
  • Etienne
  • Hilde
  • Marcel
    [/list]Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier
  •   maandag 11 september 2006 @ 02:05:46 #2
    16266 MissHobje
    Dat zou ik ook zeggen!
    pi_41696587
    Hilde hoop ik
    [b]Hobbelicious is back!
    [/b]
    pi_41696611
    nou ik vindt Micheline,wat een tutje is dat,dronken...................aanstelster,Semih moest haar uitkleden. Wat een aanstelster,aandachttrekker.
    pi_41696665
    Laten we gaan voor een beetje ouwehoeren. Hou Hilde erin!!!! Etienne of Micheline eruit. Hilded zorgt nog voor opschudding.
    Vindt het Nederlandse volk niet leuk om Flodder te kijken?Geef Hilde dan een kans.
    pi_41697315
    Wie is Michelle?
      maandag 11 september 2006 @ 04:53:10 #6
    130385 HiDiHo
    hdhmedia.online
    pi_41697433
    Dit is een schot voor open doel ?
    E10?
    Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
    Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
    pi_41697520
    e10 moet oprotten.
      maandag 11 september 2006 @ 06:55:00 #8
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_41697601
    Etienne zorgt voor een verhaal, door zijn 'relatie' met Sabrina... en door zijn extreem rechtse uitspraken met Semih. Die jongen moet natuurlijk absoluut blijven.

    Marcel zorgt nergens voor, die die moet eruit.

    Hier was trouwens al een poll van: [POLL] Wie moet er vertrekken volgende week?
    My soul is painted like the wings of butterflies
      Moderator maandag 11 september 2006 @ 07:09:34 #9
    1424 crew  Jimbo
    Gråtrunka
    pi_41697644
    hilde hopelijk
    Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
    Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
    @:Jimbo voor mod, yeah *O*
    pi_41697785
    Hoop Hilde
      maandag 11 september 2006 @ 08:36:07 #11
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_41698123
    vanavond is het zover
    pi_41702266
    Hilde

    En ik hoop echt dat ik gelijk ga krijgen vanavond
    pi_41703163
    Ik hoop Hilde, maar....................
    Ik denk dat Marchel eruit gaat omdat E10cm nog een grote bek heeft en nog wat voor opschudding kan zorgen...Hilde alleen maar zuipt en nooit wat doet en dat kan de bewoners een keer gaan irriteren e.d.
    En Marchel zit er eigenlijk maar een beetje suf bij ( en belangrijk) hij heeft dreigementen gedaan aan het adres van BB over manipulatie e.d.)
    We weten wel dat hij dus half/half gelijk heeft, en dit laat Hummie dus niet over zich heen gaan ( gezien het dit jaar zwaarder werdt en er geen contact is e.d., maar BB toch meteen met een reactie kwam aan de bewoners toen de discussie gaande was in het heets van de strijd over dat feit)...
    Dat muisje krijgt dus nog een staartje.....laten we dan maar zeggen.
    pi_41704447
    Zoutzak Marcel natuurlijk, hij praat alsof ie een hazelip heeft maar die zit waarschijnlijk in z'n neus
    Vetklomp Hilde en rechtse vol=vol Etienne krikken de kijkcijfers nog een beetje op dus die blijven wel
    Die Tijn mag van mij ook nog wel een tijdje blijven, net als de slimme domme barbiezusjes...
    pi_41710557
    Marcel duidelijke zaak... is de enige die niks toevoegt... de rest wel...
    E10 met z'n rascistische geblaat en zorgt voor spanningen
    Hilde is een echte kamper en zorgt voor spanningen.. ook met dochter Milica is leuk omdat ze redelijk wat irritaties hebben...
    Micheline is gewoon leuk en lekker... (alleen jammer van haar irritante stem)

    Marcel voegt helemaal niks toe...
    pi_41710611
    Ik hoop vurig E10.
    hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
    pi_41711056
    Ik heb er zin in

    altijd leuk, een exit dag

    maakt mij niet uit wie er uitgaat, maar ik denk dat Etienne erg slecht ligt bij het publiek.
    De andere 3 ook, waarschijnlijk, dus we zullen zien.

    Marcel heeft zich duidelijk voorgenomen geen gekke dingen te doen, Micheline is weinig boeiend (behalve voor het verlustigde mannelijk oog, naar het schijnt), en het leedvermaak mbt Etienne nadert ras het stadium "genant". Tenzij er nog kijkers zijn die Etienne willen zien veranderen in een zielig hoopje gebroken mens?
    Alleen mbt Hilde is het smeuiige verhaal nog niet helemaal verteld.

    Voor de spanning is het het beste als Michelline gaat, maar ik denk dat het Etienne is
      maandag 11 september 2006 @ 17:14:24 #18
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_41711280
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 17:08 schreef avonne het volgende:
    Ik heb er zin in

    altijd leuk, een exit dag

    maakt mij niet uit wie er uitgaat, maar ik denk dat Etienne erg slecht ligt bij het publiek.
    De andere 3 ook, waarschijnlijk, dus we zullen zien.
    Ik denk dat Micheline héél populair is, dus ben het op dat gebied niet met je eens. Verder hoop ik dat Marcel eruit gaat, want van hem merk je zo goed als niets in het huis. Daarom verwacht ik ook dat de minste mensen voor hem zullen bellen en hij en daarom ook uit zal moeten.
    My soul is painted like the wings of butterflies
    pi_41716596
    Hilde, hoop ik
    Nina
    pi_41717154
    Ik hoop Micheline, puur omdat de anderen voor meer irritaties zorgen in het huis en ik heb verder niks met haar. Marcel is in combi met E10 een aardige tijdbom, zonder Marcel zal E10 dichtklappen denk ik. En zonder E10 zal Marcel nog stiller worden. Hilde is gewoon een enorme bron van irritaties zeker samen met haar dochter dus die mag ook blijven.

    Maar goed, Micheline gaat er niet uit zo te zien dus doe dan Marcel maar
    I used to work in a morgue........I am a people person
    Only Human
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')